[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 4

Hey allemaal! 

Het verhaal kort: 
T-Mobile/apple levert een verkeerde telefoon. Vervolgens moet ik zelf achter de gehele retourprocedure aan. Kom ik achteraan de wachtrij te staan en kan ik nu weken gaan wachten door een fout vanuit hen. Alles wordt kil afgehandeld, en het mooie nog, niks ter compensatie, niks om te helpen. Ik sta gewoon weer helemaal achteraan door een fout van hen en het wordt afgehandeld als: zoek het maar uit. Ondertussen is mijn ordernummer: 7584xxx

 

Ronduit schandalig dit!

Dit lijkt me meer een probleem van Apple ( verkeerde tel) dan T-mobile, hoop dat het niet vaker gaat voorkomen. Vraag me af of Tmobile zomaar de telefoons kan omruilen zonder een nieuwe bestelling te plaatsen. Maar ze hadden je wel beter/ aardiger/ meer meelevend kunnen helpen. Dit is echt een vervelende situatie vooral omdat je eindelijk aan de beurt was en nu weken moet wachten.

Hopen dat het allemaal sneller gaat dan verwacht. Ik begin ook al ongeduldig te worden ook al was bij mij de wachttijd verwacht. Dit duurt allemaal langer dan gehoopt.

Reputatie 4

Bel simpel zojuist bezorgd. Gister besteld, paars 256. Blij dat ik geannuleerd heb!!

Weet wel als er wat is met je telefoon dat je dan niet bij tmobile aan kan komen. Hun zijn op dat moment alleen je simkaart waar ze wat mee kunnen doen voor jou. 
Problemen met je telefoon dan moet je dus bij belsimpel zelf zijn 

Je kan sws niks met je telefoon doen als er wat mee is tenzij je een verzekering hebt die ik überhaupt niet neem.

Nee doe ik ook niet meer. Had een verzekering bij Chubb 2 jaar lang, telefoon laten vallen en het scherm was zo gekrast dat het praktisch onbruikbaar was. Chubb: het is alleen cosmetische schade en dat vergoeden wij niet.

Serieus dat is wel bijzonder als je scherm het ook amper doet 

Ja het scherm werkte wel, maar door de krassen kon ik het beeld slecht zien. Ik had er ook een hoesje omheen, maar het was een Samsung s10 en met die curved randen beschermt dat dus niet echt. Misschien ook niet handig dat ik geen screen protector had maar goed.

Gekke situatie als je telefoon scherm kapot is zou je normaal het gewoon kunnen opsturen enzo. En wat ik bij jou lees zat er toch wel wat schade op 

Helaas hebben ze bij de T-Mobile shop mijn bestelling gisteren geannuleerd en mij daarbij beloofd dat ik de telefoon vandaag in de shop kon afhalen.

Toen ik daar kwam wist niemand ervan. En ook zeiden ze tegen me dat je een Early renewal niet kon afhalen in de shop terwijl de medewerker mij dit gisteren heeft beloofd. Hij belde het zelfs nog na om te bevestigen.

Nu sta ik weer achterin de rij doordat een medewerker mijn bestelling heeft geannuleerd terwijl ik al bijna op 5 weken wachttijd zat voor een iPhone 14 pro max paars 256gb.

Het enige dat ze konden doen was een "sorry" en de eenmalige kosten vergoeden die je moet betalen bij een renewal. Echt zo balen en zo slecht. Een andere medewerker die het voor mij probeerde op te lossen en wilde proberen of ik alsnog prio kon krijgen op mijn bestelling is het niet gelukt bij de klantenservice die hij belde.

Door een fout van hun medewerker is mijn bestelling geannuleerd en ze zeggen dus tegen mij als klant, bekijk het maar. Helaas mevrouw, ga maar weer achteraan in de rij.

Heb 'm goed hangen en begrijp niet dat T-Mobile dit zo op deze manier 'oplost'. Niet dus.

 

Heb net met T-Mobile gebeld en ze vertelde dat de telefoon bij post.nl ligt , ze zullen binnenkort een afspraak maken maar als ik bij status ga kijken dan is die niet op voorraad, vreemd!!

 

Welke datum heb jij besteld? Als ik vragen mag. 😅

Reputatie 6

Oh, apart! Ik heb nog voor jou besteld, zelfde kleur en opslag, en nog niks gehoord. Of had jij ook nog niks gehoord voordat je ging chatten?

wel leuk dat je hem snel krijgt!

Laat je hem bezorgen? Wellicht dat je hier nog niet had gekeken, altijd proberen waard: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 5

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou de betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

In principe wel, dat is wel hoe ik het de voorgaande jaren heb meegekregen. Wat hierin dus nog wel mee kan spelen; als het toestel inderdaad wordt afgeleverd in een winkel kan die nog in het proces zitten. Ook kan die natuurlijk nog bij o.a. AMP of PostNL liggen om klaargemaakt te worden. Maar eigenlijk zou die dan wel binnen paar (werk)dagen geleverd moeten zijn.

Ja, dat denk ik dus ook. Hopelijk worden de mensen die deze variant hebben besteld snel blij gemaakt!😊

Reputatie 1

Heb net met T-Mobile gebeld en ze vertelde dat de telefoon bij post.nl ligt , ze zullen binnenkort een afspraak maken maar als ik bij status ga kijken dan is die niet op voorraad, vreemd!!

 

Welke datum heb jij besteld? Als ik vragen mag. 😅

Ik heb hem op 19/10 besteld 

@Hajar @Johrick Ik vind het gewoon vreemd dat er niet gereageerd wordt op het feit dat mensen die later hebben besteld (exact hetzelfde toestel qua opslag en kleur, en ook via de website) hun toestel soms eerder krijgen. Dat geld dus ook voor mensen die het toestel via PostNL bezorgd zouden krijgen. Dat is onmiskenbaar bewijs dat jullie FIFO beleid niet goed gehandhaafd wordt. 
 

Als er een probleem is waardoor dit gebeurt, zeg dit dan gewoon eerlijk! Door het niet te erkennen voelen mensen zich totaal niet serieus genomen. Wel nu direct geld aannemen, maar jullie kant van de koopovereenkomst, daar moeten we maar het eeuwige geduld voor hebben. 

En geef ook gewoon aan dat er wel of geen probleem is met het logistiek naar de winkels.. Dit omdat nu letterlijk de gene overblijven die hebben gekozen voor af te halen in de winkel. Dan hoor je van andere dat ze ook op hun locatie niet eens een enkele PRO/PRO MAX hebben binnen gekregen…

Net wat er al eerder is aangegeven in dit forum, als ze hier ook eens eerlijk over zijn dan weten deze mensen ook waar zij aan toe zijn. Nu worden ze in het niet gelaten en moeten we maar hopen op een SMS van de winkel. Er wordt geen enkele status aangegeven van iets…

 to make you happy i ordered Sunday. Max 256 purple and still dont have it :)

That makes sense to be honest. Those of us who ordered Friday are told to wait 4-5 weeks, so I would have been baffled if yours had already come in. 

yes but still its for me a strange why to make pre-order if everybidy must wait so long .. i know it a hot product but still .. a lot of people already have a new iphone home..belsimpel also have in stock why t.mobile doesnt have.. and i want tell only that its not a true that everybidy who ordered later thay have it home allredy :)

Gewoon Apple plat bellen. Een uur geleden had ik er nog 1 kunnen afhalen

Alsin afhalen bij Apple of T-Mobile?

Afhalen bij Apple zelf. Is iets duurder maar dan hoef je niet oneindig te wachten. Zij krijgen dagelijks nieuwe voorraad en mensen annuleren of komen niet opdagen en die gaan opnieuw in de verkoop

Lastig als je voor verlenging bent gegaan helaas

Je mag binnen 14 dagen annuleren 😉 wet koop op afstand 

Reputatie 2

Last year I also got 13 pro from tmobile. After waiting for 1 month for stock and another month for AMP scheduling I got a phone with minor defect on the screen. (Last year they didn’t use PostNL, there was a long queue at AMP due to the robberies in offline stores. You’d have to wait another month after T-Mobile delivery your phone to AMP.) I immediately decided to return the phone for a refund, but they do not accept returns at their stores. I had to pay PostNL €8 for sending the phone back. And T-Mobile deducted about 10 euros in the refund because they received the phone a week later. That was the charge for a week’s usage of that phone, although it wasn’t my fault that it had screen issues. 
 

Btw my iPhone 14 pro max black 256gb this year is still waiting for stock. Order placed before 14:30 09-09, order number 75318xxx. 

Reputatie 3

Ik heb net iemand gesproken via de chat.

Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!

Nice! Welke kleur en hoeveelheid opslag had je besteld? 

Zwart, 128GB. 
Besteld om 16:32

Oh, apart! Ik heb nog voor jou besteld, zelfde kleur en opslag, en nog niks gehoord. Of had jij ook nog niks gehoord voordat je ging chatten?

wel leuk dat je hem snel krijgt!

 

Reputatie 1

Ik zie trouwens dat bij de pro max 256gb goud dat vanaf besteldatum 10 september de levertijd 4-5 weken kan zijn. Zou dus betekenen dat elke bestelling van 9 september behandeld is van deze variant. Dus levering gepland of al afgeleverd. Ben benieuwd of dit dan klopt. 

Hoop dat dit het geval is ... waar is @Johrick  als je het nodig hebt?

Reputatie 2

Hier ook nog steeds in afwachting.

In bestelling sinds 09-09 rond 19:30

Ordernummer: 7535****
Afhalen Dordrecht 

Iphone 14 pro max 128gb paars

 

Reputatie 4

slechte service van T mobile. Dit is de laatste keer dat ik hier bestel. 🥴 9/9 besteld zelfde half uur nog. Waarvoor bestaat pre-order😐 en niemand die iets weet 

Heb je voor ophalen gekozen? En welke shop? 

En welk model opslag ect heb je gekozen? 
Er zijn namelijk winkels die beperkt aantal voorraad mogen hebben wegens de overvallen van vorig jaar 

Reputatie 2

Ik ben nu wel benieuwd of mijn bestelling ‘goed’ binnen is gekomen. Ik heb mn iPhone 14 Pro Max, 128GB in silver op 9/9 om 14:37 uur besteld en gekozen voor afhaal. 

Nu zie ik in de tabel dat die 19/09 ook voor 4-5 weken staat… Wat betekent dit voor mij😅

Ook helaas nog niets gehoord gekregen :(