[Info] Levertijden Apple iPhone 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 14 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 14 Pro Max

De levertijden zijn beschikbaar op deze levertijden pagina. 

 

Veelgestelde vragen

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1716 reacties

Reputatie 6

Oh, apart! Ik heb nog voor jou besteld, zelfde kleur en opslag, en nog niks gehoord. Of had jij ook nog niks gehoord voordat je ging chatten?

wel leuk dat je hem snel krijgt!

Laat je hem bezorgen? Wellicht dat je hier nog niet had gekeken, altijd proberen waard: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 3

Ik heb net iemand gesproken via de chat.

Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!

Nice! Welke kleur en hoeveelheid opslag had je besteld? 

Zwart, 128GB. 
Besteld om 16:32

Oh, apart! Ik heb nog voor jou besteld, zelfde kleur en opslag, en nog niks gehoord. Of had jij ook nog niks gehoord voordat je ging chatten?

wel leuk dat je hem snel krijgt!

Idd nog niks gehoord. Maar mijn man heeft het toestel gekregen! Dus wilde de bestelling annuleren, maar dat kon dus niet meer omdat die was afgeleverd aan PostNL. Dus vandaar dat ik t al weet.

ik heb nu een bericht van PostNL dat die morgen komt. 🤣

Reputatie 3

Ik heb net iemand gesproken via de chat.

Diegene zei dat mijn telefoon was afgeleverd aan PostNL!

Nice! Welke kleur en hoeveelheid opslag had je besteld? 

Zwart, 128GB. 
Besteld om 16:32

Oh, apart! Ik heb nog voor jou besteld, zelfde kleur en opslag, en nog niks gehoord. Of had jij ook nog niks gehoord voordat je ging chatten?

wel leuk dat je hem snel krijgt!

 

Reputatie 3

Oh, apart! Ik heb nog voor jou besteld, zelfde kleur en opslag, en nog niks gehoord. Of had jij ook nog niks gehoord voordat je ging chatten?

wel leuk dat je hem snel krijgt!

Laat je hem bezorgen? Wellicht dat je hier nog niet had gekeken, altijd proberen waard: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Ja dat heb ik wel geprobeerd, maar sinds vandaag krijg ik steeds een foutmelding op die pagina. 

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Reputatie 1

Zojuist mijn nieuwe Iphone Pro Max 128gb Paars in ontvangst mogen nemen...bezorgd met AMP...ik hoop dat iedereen zijn nieuwe telefoon snel heeft...succes allemaal.

Reputatie 4

Zojuist mijn nieuwe Iphone Pro Max 128gb Paars in ontvangst mogen nemen...bezorgd met AMP...ik hoop dat iedereen zijn nieuwe telefoon snel heeft...succes allemaal.

Heel veel plezier ermee! Hier wacht ik nog even af tot mijne bij de winkel ligt.

Reputatie 2

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Ik ben vooral benieuwd waarom sommige mensen eerder de telefoon hebben dan ik terwijl ik hem veel eerder besteld had. Nu vrees ik dat ik 4-5 weken moet wachten en dat terwijl ik nog best snel was ☹️

 

Reputatie 1

@Johrick 

 

Ik heb afgelopen week mijn abonnement verlengt met een iPhone 14 pro max 256GB paars. Ik kan alleen nergens terug vinden dat mijn abonnement inderdaad is verlengt. Als ik verder kijk wordt er aangegeven dat ik mijn abonnement pas in december kan verlengen. Beetje verwarrend. Is mijn abonnement nou wel of niet verlengt 😅

Reputatie 7
Badge +14

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Ik ben vooral benieuwd waarom sommige mensen eerder de telefoon hebben dan ik terwijl ik hem veel eerder besteld had. Nu vrees ik dat ik 4-5 weken moet wachten en dat terwijl ik nog best snel was ☹️

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

 

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

 

is er al duidelijk wanneer mijn toestel klaar is voor ophalen. Gaat om een iphone 12 pro max goud 128gb ik heb hem 10 september besteld via een abbonement.

Reputatie 2

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Het zou fijn zijn als de verwachte tijden iets duidelijker aangeven worden. Bijvoorbeeld als je voor x uur hebt besteld, krijg je je telefoon binnen y dagen. Of zelfs welke reeks bestelnummers wanneer een toestel kunnen verwachten (per model).

Zou je nog eens kunnen bevestigen dat uitlevering op volgorde van bestelnummer gaat onafhankelijk van bezorgen of afhalen?

Reputatie 3

Bestelling begint met 7531 besteld op 9 september 14:12. Pro max 128 Gb paars. Had wel verwacht dat ik hem vandaag kon ophalen maar helaas geen sms gehad (nog)

Reputatie 7
Badge +14

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Het zou fijn zijn als de verwachte tijden iets duidelijker aangeven worden. Bijvoorbeeld als je voor x uur hebt besteld, krijg je je telefoon binnen y dagen. Of zelfs welke reeks bestelnummers wanneer een toestel kunnen verwachten (per model).

Zou je nog eens kunnen bevestigen dat uitlevering op volgorde van bestelnummer gaat onafhankelijk van bezorgen of afhalen?

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Verberg inhoud

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Reputatie 6

@Johrick hoe werkt het afhalen in de winkel:

Als klant heb ik een bestelling geplaatst via de website, kreeg een dag later een SMS van de winkel dat het toestel is besteld.

  • moet de winkel zelf een bestelling plaatsen bij jullie? Waarna jullie het toestel naar de winkel toe sturen
  • sturen jullie bestellingen gewoon door naar de winkel? En heeft de winkel dus geen omkijken naar bestellingen plaatsen die afgehaald worden in de winkel

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Weet dat we wel alles lezen, maar soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

@Johrick Ik krijg een sms met de levertijd is gewijzigd, met een link naar deze pagina .. maar dit zijn de algemene levertijden. Hoe zit het met de levertijd van MIJN toestel?
Waar kan ik die terugvinden op het portaal? En uberhaupt mijn bestelling vinden (anders dan de mail en sms die heb gehad)
Mijn gevoel nu: we houden het lekker vaag, dan kunnen we nog altijd wat schuiven met toestellen .. en omdat de mijne in de winkel geleverd wordt, sta ik sowieso achteraan in de rij.

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Rick Sleenhoff, Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In dit topic houden we iedereen op de hoogte van de levertijden.

Hi @MoishaAshley, Ik kijk natuurlijk graag met je mee wat er precies aan de hand is! Wil je je telefoonunmmer toevoegen aan je Community account? Dan kan ik met je meekijken. Als je mij een seintje geeft hier, check ik het meteen! 

Hi @janjaap1999, zodra het toestel in de T-Shop ligt, zullen ze contact met je opnemen om het toestel af te halen! 

Hi @ties_s, wat een mooie suggestie! Ik snap dat je dit het liefst wilt zien, maar als wij dat moeten invoeren zullen er mogelijk minder snel updates komen. Het klopt inderdaad dat er echt op volgorde van binnenkomst zal worden bezorgd of afgehaald. 

Hi ​​​@MinhoS, Ik begrijp dat je je nieuwe iPhone zo snel mogelijk wilt hebben! We hebben nooit een belofte gedaan, het is voor ons ook altijd afwachten welke eerste voorraad we binnenkrijgen. We werken via de ´´First In, First Out´´ methode. In dit topic houden we iedereen op de hoogte van de levertijden.

Hi ​​​@rddvries, Mocht je een toestel hebben besteld die je in de winkel afhaalt, zullen wij deze opsturen naar de winkel. Zij zullen dan contact met jou opnemen als het toestel daar binnen is. 

Mochten jullie nog vragen hebben, hoor ik het natuurlijk graag!

Yes :P
iPhone 14 Pro Max 256 Grijs

75321XXX
Reputatie 6
Badge +3

Hi @dnBrabander, wat goed dat je dit topic hebt gevonden! We hebben geen individuele levertijden, maar een levertijden tabel per “vlaggenschip” en uitvoering. Deze kun je vinden boven in het topic. Als je op de link klikt zul je de levertijden zien. Je staat ook zeker niet achteraan in de rij, zodra het toestel is geleverd in de winkel, zullen zij contact met jou opnemen! Mocht je verder nog vragen hebben, hoor ik dat natuurlijk graag.

Reputatie 1

@Johrick Als het goed is is het nu geregeld. Ik kon geen specifieke plek voor het nummer vinden, hoop dat je hem nu wel kunt zien. 

Reputatie 6
Badge +3

Super, ik zie hem inderdaad staan, @MoishaAshley. Echter staat deze nu wel op een openbare plek waar iedereen die kan zien, ik heb hem dus weer voor je verwijdert. In het systeem kan ik niets vinden onder het telefoonnummer, wil je mij een DM sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je op onderzoek uit!

Reputatie 4

Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel 😞

Reputatie 3

Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel 😞

Ja dat merk ik ook…

Reputatie 6

Nogmaals, via AMP en PostNL gaat het dit jaar veel beter dan het ophalen van de winkel 😞

Inderdaad, hopen dat de winkels iets meer gunfactor krijgen met de 2de batch leveringen

Reputatie 1

@Johrick ik had ook op 09-09-22 mijn abbo verlengt,

ik heb t-mobile zakelijk, Ik heb een  iPhone 14 pro max 256GB zwart besteld (1jaar contract)

alleen kan ik nergens dat terug vinden.