[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 2

Het is toch om te genieten om te zien hoe mensen zich zo bizar druk aan het maken zijn om het bestellen van een telefoon. Het is toch duidelijk? Overal waar je besteld zul je moeten wachten indien je geen geluk hebt op een van de eerste leveringen, denk je nou echt dat T-Mobile je expres laat wachten voor de grap? nee. Zij krijgen een bepaald aantal iPhones net als alle andere providers en webshops.

Daarnaast kan er doodleuk staan bijvoorbeeld bij MediaMarkt “voor 23:30 besteld, morgen in huis!” maar ga nog is kijken in de kleine lettertjes en klik is voor de grap op “bekijk voorraad”. Stop met jezelf gek maken en jezelf voor de gek te houden dat T-Mobile dit allemaal doet voor de lol om hun klanten te “bedriegen” en ga gewoon weer lekker je eigen ding doen en voor je het weet is die iPhone in je hand. T-Mobile doet hun best om iedereen z.s.m. hun bestelling te leveren like it or not.

Tot slot staat er momenteel dat de levertijd 3-4 weken kan duren, wat de ACTUELE leverdatum is. Dit kan dus nog altijd aangepast worden. En met de omstandigheden die ik nu zie, zal daar vast nog wel verandering in komen. Dus wacht lekker ff in alle rust gewoon af wat er gebeurt en stop met het zaniken op T-Mobile dat zij “slechte” service bieden en anders ga maar lekker zelf achter zo'n servicedesk zitten met honderden mensen die huilen omdat ze hun iPhone niet op de 1ste dag hebben ontvangen.

 

Uhh, Ik begrijp dat je even wilt slijmen bij de T Mobile padvinders club maar ik heb vanochtend gewoon een 12 Pro 256GB kunnen bestellen bij Belsimpel met Abbo en heb nu al de track n tracé ontvangen voor levering morgen.

 

t mobile is gewoon bagger en heeft het verknald dit jaar wederom 

Nice!! Ik kreeg net de betaallink van GSMWEB!! Zou het dan toch!

wanneer had je besteld bij gsmweb ? 

Vorige week vrijdag 14.15 uur. Maar te vroeg gejuicht. Helaas geen bevestiging tussen 17.00 en 19.00 uur met track & tracé zoals gezegd.

Reputatie 2

Pffff op 16-10-2020 om 17:08 gebeld naar tmobile om de iphone 12 pro gold te preorderen aan telefoon werd gezegd op 23e of paar dagen later dat ik hem dan zou kunnen ophalen. Nu zie ik een sms met levertijd is gewijzigd. Nu zie ik hier 3-4weken pffffff :((((((

Mij is vanmiddag verteld dat als je pre-order heb besteld je bij de 1e levering zit. Waarschijnlijk is de gold 128 GB nog niet geleverd aan TM door Apple. De levertijd van 3-4 weken is voor bestellingen die vanaf vandaag worden gedaan. 

Ooohhh, als dat zo is wacht ik nog af hoor. dankjewel voor je reactie!

Graag gedaan🤗! Ik hoop dat het klopt wat ze hebben gezegd. Zit er ook met smart op te wachten. Die week heeft al lang geduurd. Zou leuk zijn als die volgende week wordt geleverd. 

En toen kwam ineens de sms binnen. De bestelling ligt klaar!

Welk toestel en welke winkel heb je hem besteld? 

Het ging om een iPhone 12 Pro 256 GB zilver. Opgehaald bij de winkel Kronenburg/Arnhem. 

Reputatie 2

@boris238 is het nog gelukt met de bestelling? 
 

Reputatie 2

Heb mijn abbo verlengd met een nieuwe iphone 12 erbij

waar ik mij aan stoor zijn die datums die ze zeggen dat er geleverd kan worden

eerst word er gezegd 23 oct maar nu komt er te staan 3-4 weken

en dan die smoesjes dat ze afhankelijk zijn van apple

dan denk ik dat hadden jullie toch kunnen weten ga dan niet iedereen lekker maken met een datum terwijl tmobile echt wel weet dat dat niet op gaat

maak die bezorgdatums bekend wanneer julie tmobile weten hoeveel jullie krijgen 

zo kunnen jullie een beter en eerlijke bezorgdatum opgeven van wanneer jullie kunnen  leveren

wat ik alleen niet snap is dat een collega van mij  de blauwe 256 gb pro al bezorgd heeft gekregen
wel via een andere provider

hoe kan dat dan terwijl tmobile ze niet kan krijgen en pas kunnen bezorgen 3-4 weken

en ga niet zeggen dat kan niet want ik heb die tellie al in mijn handen gehad 

ziet er wel nice uit btw😂

maar tmobile zo een grote naam in de telefoon business kan er niet aan komen 

leg mij dat is uit?

Reputatie 2

@boris238 is het nog gelukt met de bestelling? 
 


jazeker, netjes vandaag ontvangen, super service van belsimpel

Reputatie 2

@boris238 is het nog gelukt met de bestelling? 
 


jazeker, netjes vandaag ontvangen, super service van belsimpel

Toppie , hier het zelfde ook gelukt en druk met mijn nieuwe iPhone. 👍🏻 

Reputatie 2

Als ze bijv maar 10 van dat model binnen hebben met kleur en er zijn er 15 of meer die hem besteld hebben moeten ze er 5 teleurstellen of meer ze kunnen ze niet uit een hoge hoed toveren. Ze zijn zelf ook afhankelijk. 

Iedereen begrijpt de logica van te weinig voorraad. Maar ze hebben nu al meerdere mensen die later hebben besteld voorgetrokken, en dat was niet de afspraak. En daarbij slechte communicatie en een belabberde voorraad voor zo’n groot bedrijf. KPN en Belsimpel kunnen nog steeds leveren terwijl T Mobile vorige week vrijdag er al meteen eigenlijk uit lag qua voorraad

Maar AMP is dan denk ik degene die ze niet helemaal op volgorde behandeld dan wat ik van de winkel weet is dat dit juist wel zorgvuldig gaat.  

Werkt de AMP voor jou of voor T-Mobile? Het antwoord is natuurlijk T-Mobile. Dus T-Mobile verknalt het. 

Ik snap je punt maar als AMP wat door hun word gevraagd voor te bezorgen zich er niet aan houd kan de provider hier toch niks aan doen? Ik geloof dat amp meer kijkt voor hoeveel kan ik in een korte periode leveren. Dus meerdere adressen bij elkaar maar nogmaals ik vermoed dit los van elkaar staat maar wie ben ik. Je zou hier specifiek dan nog de klantenservice over kunnen vragen hoe dit zit 

Ik zou het 100% met je eens zijn als AMP de enige optie is voor een provider, maar dat is dus niet zo. T-Mobile kiest bewust voor AMP en daarmee draagt T-Mobile ook die verantwoordelijkheid.

Ik heb de Iphone 12pro blauw vrijdag 16-10-2020 bij Tmobile besteld en kreeg een paar dagen geleden netjes het bericht dat mijn telefoon klaar ligt en een dag later klaar ligt bij AMP om bezorgt te worden. Netjes afgelopen dinsdag een bezorg afspraak gemaakt om vandaag te laten bezorgen. Nu kreeg ik vanmorgen om 07:55 een sms van AMP met de volgende tekst: Helaas kan uw afspraak vandaag niet doorgaan wegens onvoorziene omstandigheden. Wij zullen morgen contact opnemen voor verdere informatie. Excuses!

Ten eerste had ik willen zien, dat ik geen verdere informatie wil maar een link om een nieuwe afspraak te kunnen maken. Maar dat terzijde.
Nu bekruipt mij het gevoel dat er dus indd door AMP gekeken wordt om zoveel mogelijk te leveren in korte tijd, want zeg nou eerlijk, zij moeten ook winst maken, het is tenslotte geen filantroop. Helemaal te begrijpen van mijn kant.
Maar als straks blijkt dat ik dus in de levering van een paar weken word meegenomen omdat AMP zich niet aan bezorg afspraken kan houden uit eigen belang cancel ik gewoon de bestelling en ga ergens anders kijken. Want hier ben ik niet van gediend.
Ik hoop hiermee dat ik dan een signaal kan afgeven naar slecht beleid en niet houden aan afspraken.
Als meer mensen dit doen, kijkt T-mobile zelf verder naar een andere bezorgdienst.

Ik wacht nog even op het bericht van AMP af en laat dit vervolgens weten.

Ps: ben ik de enige die dit bericht van AMP heeft gehad?

Ik heb de iPhone 12 pro ook op 16-10 om 16.30 besteld. Deze zou vandaag eindelijk bezorgd worden. Echter na een e-mail: “Vanwege onvoorziene omstandigheden kunnen wij op 25-10-2020 helaas niet bij u langskomen. Wij zullen morgen contact met u opnemen voor verdere informatie.”

Wat is dit voor een slechte organisatie? Leg dan uit waarom er niet bezorgd kan worden, en wanneer wel. 

Reputatie 1

Waarom wordt er gejankt hierzo? Je krijgt je phone zws wel alleen mensen hebben geen geduld , anders ga je toch naar andere provider en niet zielig komen doen dat je je phone nog niet hebt ontvangen..  is wel entertainment al die berichten 😆😆

Reputatie 2

Ik heb de iPhone 12 pro ook op 16-10 om 16.30 besteld. Deze zou vandaag eindelijk bezorgd worden. Echter na een e-mail: “Vanwege onvoorziene omstandigheden kunnen wij op 25-10-2020 helaas niet bij u langskomen. Wij zullen morgen contact met u opnemen voor verdere informatie.”

Wat is dit voor een slechte organisatie? Leg dan uit waarom er niet bezorgd kan worden, en wanneer wel. 

Ten eerste komt dit denk ik omdat het zondag is en het kantoor personeel vrij is.

En het komt omdat een bedrijf nooit inhoudelijk gaat reageren omdat er dan ruimte tot discussie ontstaat en dit wilt een bedrijf zoveel mogelijk achterwegen laten, ivm eigen voetje schieten. Daarom politieke berichten/antwoorden zonder inhoudt ;)

 

 

Reputatie 4

Als ik het zo lees denk ik echt dat het meer ligt bij amp hoe hun het bezorgen, als bijv persoon A bij C in de buurt woont zullen ze niet eerst na B gaan brengen. Maar vrees dus dat daardoor ook hun het probleem hebben dat er te weinig toestellen zijn geleverd dus nu mensen ook teleurgesteld moeten worden, ondanks hun eerdere order. 
Persoonlijk denk ik wel dat Apple over een maand al meer voorraad gaat hebben en deze kan gaan leveren, misschien ook nog wel bugs die eruit gehaald worden ect. 
Mijn pre order is niet geleverd maar ergens heb ik nu wel zoiets dan wacht ik maar me telefoon werkt nog prima  

 

Reputatie 2

Als ik het zo lees denk ik echt dat het meer ligt bij amp hoe hun het bezorgen, als bijv persoon A bij C in de buurt woont zullen ze niet eerst na B gaan brengen. 
 

 

 

Reputatie 2

Als ik het zo lees denk ik echt dat het meer ligt bij amp hoe hun het bezorgen, als bijv persoon A bij C in de buurt woont zullen ze niet eerst na B gaan brengen. Maar vrees dus dat daardoor ook hun het probleem hebben dat er te weinig toestellen zijn geleverd dus nu mensen ook teleurgesteld moeten worden, ondanks hun eerdere order. 
Persoonlijk denk ik wel dat Apple over een maand al meer voorraad gaat hebben en deze kan gaan leveren, misschien ook nog wel bugs die eruit gehaald worden ect. 
Mijn pre order is niet geleverd maar ergens heb ik nu wel zoiets dan wacht ik maar me telefoon werkt nog prima  

 

Hier heb je deels een punt, echter zou T-mobile niet de belofte moeten doen, “wie het eerste besteld wie het eerste ontvangt”. Zij maken de deal met AMP om te bezorgen en dan moet hun slogan wie het eerst besteld wie het eerst ontvangt in de deal meegenomen moeten worden en AMP zou zich hieraan moeten houden. Dit gebeurt niet als je de berichten terug leest.

Reputatie 4

Als ik het zo lees denk ik echt dat het meer ligt bij amp hoe hun het bezorgen, als bijv persoon A bij C in de buurt woont zullen ze niet eerst na B gaan brengen. Maar vrees dus dat daardoor ook hun het probleem hebben dat er te weinig toestellen zijn geleverd dus nu mensen ook teleurgesteld moeten worden, ondanks hun eerdere order. 
Persoonlijk denk ik wel dat Apple over een maand al meer voorraad gaat hebben en deze kan gaan leveren, misschien ook nog wel bugs die eruit gehaald worden ect. 
Mijn pre order is niet geleverd maar ergens heb ik nu wel zoiets dan wacht ik maar me telefoon werkt nog prima  

 

Hier heb je deels een punt, echter zou T-mobile niet de belofte moeten doen, “wie het eerste besteld wie het eerste ontvangt”. Zij maken de deal met AMP om te bezorgen en dan moet hun slogan wie het eerst besteld wie het eerst ontvangt in de deal meegenomen moeten worden en AMP zou zich hieraan moeten houden. Dit gebeurt niet als je de berichten terug leest.

Helemaal waar sluit me hier ook bij aan. Denk hierin tmobile ook wel een klacht naar dit bezorgbedrijf mag uitzetten. En anders de slogan met bezorgen zou moeten worden aangepast, als ze bij dit bedrijf willen blijven. Een van de 2 zou dan moeten gebeuren, want dit is voor de klant gewoon kei vervelend/k*t om op deze wijze hier achter te komen. Ze verwachten gewoon op de volgorde van orders er ook gewoon geleverd word. Wat in de winkels wel gebeurd

Reputatie 1

Zijn er meer mensen die op ook op de 12 pro gold wachten? 16 okt 15:30 uur telefonisch besteld en ik mag nog lekker wachten

Reputatie 1

Zijn er meer mensen die op ook op de 12 pro gold wachten? 16 okt 15:30 uur telefonisch besteld en ik mag nog lekker wachten

Ja! Helaas wel… 16 oktober rond 19:00 uur een iPhone pro gold 256 GB besteld via internet. Bevestiging om 19:20 uur ontvangen en dat was het dan… Ben benieuwd hoe lang ze ons denken te laten wachten. Not amused 😒. 

Reputatie 1

Zijn er meer mensen die op ook op de 12 pro gold wachten? 16 okt 15:30 uur telefonisch besteld en ik mag nog lekker wachten

Ja! Helaas wel… 16 oktober rond 19:00 uur een iPhone pro gold 256 GB besteld via internet. Bevestiging om 19:20 uur ontvangen en dat was het dan… Ben benieuwd hoe lang ze ons denken te laten wachten. Not amused 😒

Volgens mij zijn er veel mensen die op de gold wachten 😅

Reputatie 2

Zijn er meer mensen die op ook op de 12 pro gold wachten? 16 okt 15:30 uur telefonisch besteld en ik mag nog lekker wachten

Ik heb de 12 pro gold 128 GB 16 oktober om 17:30 uur besteld en ook nog niks vernomen van TM. 

Reputatie 4

Zijn er meer mensen die op ook op de 12 pro gold wachten? 16 okt 15:30 uur telefonisch besteld en ik mag nog lekker wachten

Sowieso ik heb hem ook rond die koers besteld telefoon was niet in shop geleverd de goud kleur 

Reputatie 2

Zijn er meer mensen die op ook op de 12 pro gold wachten? 16 okt 15:30 uur telefonisch besteld en ik mag nog lekker wachten

Sowieso ik heb hem ook rond die koers besteld telefoon was niet in shop geleverd de goud kleur 

Dat heb ik ook een medewerker uit Spijkenisse horen zeggen, dat goud niet was geleverd. Waarschijnlijk moet die zending nog geleverd worden bij TM en zijn de pre-orders als eerste aan de beurt. Nog even geduld hebben 🤗

Reputatie 1

Zijn er meer mensen die op ook op de 12 pro gold wachten? 16 okt 15:30 uur telefonisch besteld en ik mag nog lekker wachten

Sowieso ik heb hem ook rond die koers besteld telefoon was niet in shop geleverd de goud kleur 

Dat heb ik ook een medewerker uit Spijkenisse horen zeggen, dat goud niet was geleverd. Waarschijnlijk moet die zending nog geleverd worden bij TM en zijn de pre-orders als eerste aan de beurt. Nog even geduld hebben 🤗

Hmm zoals ik al dacht dus jammer genoeg, dan maar wachten. hoop wel snel 😅😅

Reputatie 2

Ik heb mijn nieuwe Iphone 12 pro 128gb pacific blue woensdagochtend 21 oktober 2020 om 10.47 uur besteld en ik heb nu nog steeds geen toestel ontvangen. Wat een slechte service. Ik denk dat ik maar bij KPN ga bestellen.

Daar is de levertijd ook 4 weken maar dan heb ik wel mooi, net als zoveel andere nerds, hier een negatieve zeikreactie achter kunnen laten...

Ik heb zonet AMP gesproken, en zij geven aan dat de auto inclusief iPhones die voor zondag geleverd hadden moeten worden is afgebrand. Diegene die voor gisteren een bestelling hadden staan,  zullen achteraan de rij moeten aansluiten.

I asked to support on Twitter about orders, response was: 

 

I see the order has been placed on the 21st by a colleague so you have to know that you can pick it up at our T-Shop around the 21st of November.