[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Ik heb 16-10 de 128 gb pro gold besteld en gister binnen gekregen . Netjes bezorgd door amp gelukkig niks mis gegaan 😅

Meen je dit!? Ik heb precies de zelfde dag, zelfde kleur, zelfde gb besteld.

Maar jou iPhone was gister binnen. Ik heb niet eens een mail gekregen of een sms.

Wat een circus zeg daar bij T-Mobile.

Ik ook precies hetzelfde en ook niks gehoord van tmobile

Ik heb toen op 16-10 de telefoon besteld en kreeg op 21 - 10 een mail van amp voor een bezorgafspraak te maken , denk geluk gehad want alles is vlotjes gegaan ook meteen de bevestiging . Mijn man heeft vorig jaar met de 11 pro ook ¾ weken moeten wachten . 

Reputatie 2

Ik heb 16-10 de 128 gb pro gold besteld en gister binnen gekregen . Netjes bezorgd door amp gelukkig niks mis gegaan 😅

Hoe laat had je hem besteld? 

Reputatie 1

Ik geloof 15 uur / 15:30 zoiets

Reputatie 1

Ik heb 16-10 de 128 gb pro gold besteld en gister binnen gekregen . Netjes bezorgd door amp gelukkig niks mis gegaan 😅

Hoe laat had je hem besteld? 

15 uur 15:30 uur zoiets 

Reputatie 2

Ik heb 16-10 de 128 gb pro gold besteld en gister binnen gekregen . Netjes bezorgd door amp gelukkig niks mis gegaan 😅

Hoe laat had je hem besteld? 

15 uur 15:30 uur zoiets 

Ik heb hem 2 uurtjes later besteld. Zal nog 2 weken moeten wachten helaas. 

Ik heb van de week bericht ontvangen dat mijn bestelling wacht op bericht van de transporteur. Hoe gaat dat nu verder want wanneer kan ik daarvan bericht ontvangen?

Reputatie 3

Zaterdag de 17e besteld rond 16:30. Net bericht gekregen van AMP. Dinsdag a.s. wordt mijn telefoon geleverd. Gaat om een blauwe pro met 128 gb geheugen. 

Ben ik de enige die zich afvraagt of (in mijn geval) verlenging met iPhone 12 Pro goed gegaan is? Heb alleen een sms’je ontvangen dat ik een mail ontvang wanneer mijn telefoon geleverd kan worden en verder geen enkel bericht meer… zit elke dag spastisch mijn mail te checken nu.

Meer duidelijkheid zou wel fijn zijn!

Ben ik de enige die zich afvraagt of (in mijn geval) verlenging met iPhone 12 Pro goed gegaan is? Heb alleen een sms’je ontvangen dat ik een mail ontvang wanneer mijn telefoon geleverd kan worden en verder geen enkel bericht meer… zit elke dag spastisch mijn mail te checken nu.

Meer duidelijkheid zou wel fijn zijn!

Ik heb hetzelfde.  Maar las ergens dat als je de optie krijgt om hem op te halen of laat bezorgen dat dan je contract ingaat/ verlengd wordt. Tot die tijd zie je dat niet.  

Reputatie 1

Zaterdag de 17e besteld rond 16:30. Net bericht gekregen van AMP. Dinsdag a.s. wordt mijn telefoon geleverd. Gaat om een blauwe pro met 128 gb geheugen. 

Hier hetzelfde 🙂 alleen krijg ik m pas donderdag omdat ik gewoonweg niet thuis ben dinsdag en woensdag 🙃 maar sneller dan verwacht 😃

Ben ik de enige die zich afvraagt of (in mijn geval) verlenging met iPhone 12 Pro goed gegaan is? Heb alleen een sms’je ontvangen dat ik een mail ontvang wanneer mijn telefoon geleverd kan worden en verder geen enkel bericht meer… zit elke dag spastisch mijn mail te checken nu.

Meer duidelijkheid zou wel fijn zijn!

Ik heb hetzelfde.  Maar las ergens dat als je de optie krijgt om hem op te halen of laat bezorgen dat dan je contract ingaat/ verlengd wordt. Tot die tijd zie je dat niet. 
 

uhm.. ok. Dan probeer ik maar geduldig af te wachten. 😞

Reputatie 3

Zaterdag de 17e besteld rond 16:30. Net bericht gekregen van AMP. Dinsdag a.s. wordt mijn telefoon geleverd. Gaat om een blauwe pro met 128 gb geheugen. 

Hier hetzelfde 🙂 alleen krijg ik m pas donderdag omdat ik gewoonweg niet thuis ben dinsdag en woensdag 🙃 maar sneller dan verwacht 😃

Ja heel rap. Dacht dat het nog zeker twee weken zou gaan duren. Dan valt dit nog reuze mee. 

12 Pro Grey 256GB ordered today (30/10) from belsimpel with a contract from T-mobile has already been shipped and will be delivered tomorrow. No further comment needed I think.

Reputatie 1

12 Pro Grey 256GB ordered today (30/10) from belsimpel with a contract from T-mobile has already been shipped and will be delivered tomorrow. No further comment needed I think.

Wow, that’s fast. I ordered the same on 22/10, yet I haven't heard anything

Reputatie 1

12 Pro Grey 256GB ordered today (30/10) from belsimpel with a contract from T-mobile has already been shipped and will be delivered tomorrow. No further comment needed I think.

Wow...

Reputatie 1

Zaterdag de 17e besteld rond 16:30. Net bericht gekregen van AMP. Dinsdag a.s. wordt mijn telefoon geleverd. Gaat om een blauwe pro met 128 gb geheugen. 

Ik de 19e rond 12:00. Ik ben benieuwd of ik volgend week al bericht zal krijgen.

Reputatie 2

Heb zaterdag 17e besteld nog niks gehoord van AMP. Zilver 128gb Pro. Met welk email verzend ampgroep? Sinds ik de bestelling heb gedaan zie ik spam mail eindigend met track-traceme.nl @Hajar

Reputatie 3

Al bijna 1 week geen update hier vanuit T-Mobile..??

Reputatie 1

Op de 16e de iPhone 12 Pro besteld in 512GB en blauw. Nog steeds helemaal niks over gehoord dus heb hem gecanceld.

Zelfde bestelling via Belsimpel gedaan gisteren en krijg hem aanstaande dinsdag rond de middag. Stuk sneller.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Hierboven zie je de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat uiteraard delen in dit topic!

Reputatie 2

Hi allemaal,

Hierboven zie je de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat uiteraard delen in dit topic!

Maar hoe zit het bijvoorbeeld met telefoons die op de 19e zijn besteld hebben die ook een levertijd van 3-4 weken (inmiddels 2 weken mag ik hopen) of zijn degene die op de 19e zijn besteld nog later binnen en kan het dus nog langer duren? 

Hi allemaal,

Hierboven zie je de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat uiteraard delen in dit topic!

Maar hoe zit het bijvoorbeeld met telefoons die op de 19e zijn besteld hebben die ook een levertijd van 3-4 weken (inmiddels 2 weken mag ik hopen) of zijn degene die op de 19e zijn besteld nog later binnen en kan het dus nog langer duren? 

Volgens de medewerker in de t mobile shop hier moet je rekenen op 3 tot 4 weken levertijd vanaf de dag dat je hem besteld heb.

Reputatie 2

Hi allemaal,

Hierboven zie je de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat uiteraard delen in dit topic!

Maar hoe zit het bijvoorbeeld met telefoons die op de 19e zijn besteld hebben die ook een levertijd van 3-4 weken (inmiddels 2 weken mag ik hopen) of zijn degene die op de 19e zijn besteld nog later binnen en kan het dus nog langer duren? 

Volgens de medewerker in de t mobile shop hier moet je rekenen op 3 tot 4 weken levertijd vanaf de dag dat je hem besteld heb.

Oke bedankt hopen dan maar dat dat ook zo is of eerder

Reputatie 3

Ik heb de iPhone 12 pro oceanbleu 16 oktober pre- order, had dit top toestel 23 oktober s’middags in mijn handen.

gekocht in de t-mobile winkel in meppel (Drenthe)

Slecht geregeld allemaal bijna overal iphones op voorraad en t mobile moet je maand wachten