[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Hi allemaal,

Hierboven zie je de meest actuele levertijden. Zodra wij een update hebben, zullen we dat uiteraard delen in dit topic!

Maar hoe zit het bijvoorbeeld met telefoons die op de 19e zijn besteld hebben die ook een levertijd van 3-4 weken (inmiddels 2 weken mag ik hopen) of zijn degene die op de 19e zijn besteld nog later binnen en kan het dus nog langer duren? 

Volgens de medewerker in de t mobile shop hier moet je rekenen op 3 tot 4 weken levertijd vanaf de dag dat je hem besteld heb.

Dat hoop ik dan ook maar..

Ik snap niet waarom iedereen zo verbaast is dat ze hun iphone’s nog niet hebben gekregen. Dit is bijna elk jaar zo. Een maandje extra op je nieuwe iphone wachten is toch niet zo erg neem ik aan? Geduld lieve mensjes, geduld

Reputatie 1

Op de 16e de iPhone 12 Pro besteld in 512GB en blauw. Nog steeds helemaal niks over gehoord dus heb hem gecanceld.

Zelfde bestelling via Belsimpel gedaan gisteren en krijg hem aanstaande dinsdag rond de middag. Stuk sneller.

 

Heb hem zojuist dus binnen gehad via Belsimpel met een t-mobile abbo, besteld op afgelopen zaterdag 31 oktober.

Reputatie 2

Hoi! Ik heb 26 okt mijn nieuwe iphone 12 pro besteld. Is er al meer bekend over wanneer deze telefoons bij de shops worden afgeleverd? 
 

Reputatie 2

Hoi! Ik heb 26 okt mijn nieuwe iphone 12 pro besteld. Is er al meer bekend over wanneer deze telefoons bij de shops worden afgeleverd? 
 

Je gaat nog lang wachten ik wacht al sinds 16 okt

Reputatie 2

Pfff… das mooi zuur

Reputatie 3

Op de 16e de iPhone 12 Pro besteld in 512GB en blauw. Nog steeds helemaal niks over gehoord dus heb hem gecanceld.

Zelfde bestelling via Belsimpel gedaan gisteren en krijg hem aanstaande dinsdag rond de middag. Stuk sneller.

 

Heb hem zojuist dus binnen gehad via Belsimpel met een t-mobile abbo, besteld op afgelopen zaterdag 31 oktober.

Ik kan dit beamen. T-Mobile levert erg slecht. Communicatie is bagger en ze zouden makkelijk met een real-time voorraad systeem kunnen werken (als het waar is wat ze zeggen: wie het eerst besteld, eerst geleverd krijgt). 

Reputatie 3

Pfff… das mooi zuur

Ja verwachting is december, als je eerder wilt kun je beter annuleren.

Reputatie 2

Kan helaas niet

ik heb mijn abonnement verlengt.. deze eindigt eigenlijk pas in februari. Dus zal helaas geduldig moeten wachten. Vind het ook vreemd hoor. Ze krijgen van Apple toch wel een leverdatum lijkt mij.. het blijft allemaal vaag als je ernaar vraagt

Reputatie 3

Kan helaas niet

ik heb mijn abonnement verlengt.. deze eindigt eigenlijk pas in februari. Dus zal helaas geduldig moeten wachten. Vind het ook vreemd hoor. Ze krijgen van Apple toch wel een leverdatum lijkt mij.. het blijft allemaal vaag als je ernaar vraagt

Het feit dat je een order niet kan annuleren, laat ook al zien wat voor duivelse praktijken dit zijn.

Reputatie 2

Kan hem wel annuleren

maar als ik bij een andere provider zou willen moet ik wachten tot februari. Dan loopt mijn abonnement af. Dit is 4 mnd van te voren verlengen incl nieuw toestel. 

Reputatie 3

Hoi! Ik heb 26 okt mijn nieuwe iphone 12 pro besteld. Is er al meer bekend over wanneer deze telefoons bij de shops worden afgeleverd? 
 

Je gaat nog lang wachten ik wacht al sinds 16 okt

Ik heb 16 okt om 15;00 iPhone 12 pro oceanbleu besteld, 23 oktober 17;00 opgehaald

Reputatie 3

Hoi! Ik heb 26 okt mijn nieuwe iphone 12 pro besteld. Is er al meer bekend over wanneer deze telefoons bij de shops worden afgeleverd? 
 

Je gaat nog lang wachten ik wacht al sinds 16 okt

Ik heb 16 okt om 15;00 iPhone 12 pro oceanbleu besteld, 23 oktober 17;00 opgehaald

En dit bewijst dat het allemaal random is! Als consument wordt je dus beduveld. 

Reputatie 1

Ik snap niet waarom iedereen zo verbaast is dat ze hun iphone’s nog niet hebben gekregen. Dit is bijna elk jaar zo. Een maandje extra op je nieuwe iphone wachten is toch niet zo erg neem ik aan? Geduld lieve mensjes, geduld

😂😂😂 precies dat mensen zijn fuckin ongeduldig en kijk waar we nu zijn ? 

Hebben jullie aanbiedingen ofzo op de airpods met aankoop van de nieuwe iPhone 12?

Reputatie 2

Op de 16e de iPhone 12 Pro besteld in 512GB en blauw. Nog steeds helemaal niks over gehoord dus heb hem gecanceld.

Zelfde bestelling via Belsimpel gedaan gisteren en krijg hem aanstaande dinsdag rond de middag. Stuk sneller.

 

Heb hem zojuist dus binnen gehad via Belsimpel met een t-mobile abbo, besteld op afgelopen zaterdag 31 oktober.

Ik kan dit beamen. T-Mobile levert erg slecht. Communicatie is bagger en ze zouden makkelijk met een real-time voorraad systeem kunnen werken (als het waar is wat ze zeggen: wie het eerst besteld, eerst geleverd krijgt). 

Ik kan morgen mijn abo verlengen. Na jouw post keek ik net op de site van Belsimpel, maar daar staat wel bij de telefoon die ik wil (Goud, 128MB) een levertijd van 8 weken bij een T-Mobile abbo. 
Stond er bij jou ook zo'n lange levertijd bij BelSimpel?

Reputatie 1

Op de 16e de iPhone 12 Pro besteld in 512GB en blauw. Nog steeds helemaal niks over gehoord dus heb hem gecanceld.

Zelfde bestelling via Belsimpel gedaan gisteren en krijg hem aanstaande dinsdag rond de middag. Stuk sneller.

 

Heb hem zojuist dus binnen gehad via Belsimpel met een t-mobile abbo, besteld op afgelopen zaterdag 31 oktober.

Ik kan dit beamen. T-Mobile levert erg slecht. Communicatie is bagger en ze zouden makkelijk met een real-time voorraad systeem kunnen werken (als het waar is wat ze zeggen: wie het eerst besteld, eerst geleverd krijgt). 

Ik kan morgen mijn abo verlengen. Na jouw post keek ik net op de site van Belsimpel, maar daar staat wel bij de telefoon die ik wil (Goud, 128MB) een levertijd van 8 weken bij een T-Mobile abbo. 
Stond er bij jou ook zo'n lange levertijd bij BelSimpel?

 

Goud 128MB, GB bedoel je denk? Zou goed kunnen als die populair is.

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/128gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-10-gb-unlimited-bellen-2-jaar-hsnwa2-5g&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Hier staan de Apple iPhone 12 Pro 256GB Goud bijvoorbeeld op 2 weken.

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/256gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Die van mij staat 5-7 werkdagen

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/512gb-blauw/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

En bij Goud 512GB staat zelfs

Voor 23:30 uur besteld,
morgen in huis

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/512gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Hangt er dus echt van af welk toestel je neemt

Reputatie 2

Op de 16e de iPhone 12 Pro besteld in 512GB en blauw. Nog steeds helemaal niks over gehoord dus heb hem gecanceld.

Zelfde bestelling via Belsimpel gedaan gisteren en krijg hem aanstaande dinsdag rond de middag. Stuk sneller.

 

Heb hem zojuist dus binnen gehad via Belsimpel met een t-mobile abbo, besteld op afgelopen zaterdag 31 oktober.

Ik kan dit beamen. T-Mobile levert erg slecht. Communicatie is bagger en ze zouden makkelijk met een real-time voorraad systeem kunnen werken (als het waar is wat ze zeggen: wie het eerst besteld, eerst geleverd krijgt). 

Ik kan morgen mijn abo verlengen. Na jouw post keek ik net op de site van Belsimpel, maar daar staat wel bij de telefoon die ik wil (Goud, 128MB) een levertijd van 8 weken bij een T-Mobile abbo. 
Stond er bij jou ook zo'n lange levertijd bij BelSimpel?

 

Goud 128MB, GB bedoel je denk? Zou goed kunnen als die populair is.

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/128gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-10-gb-unlimited-bellen-2-jaar-hsnwa2-5g&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Hier staan de Apple iPhone 12 Pro 256GB Goud bijvoorbeeld op 2 weken.

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/256gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Die van mij staat 5-7 werkdagen

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/512gb-blauw/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

En bij Goud 512GB staat zelfs

Voor 23:30 uur besteld,
morgen in huis

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/512gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Hangt er dus echt van af welk toestel je neemt

Ja, die bedoel ik natuurlijk :)

Ik snap dat ieder toestel een andere levertijd kan hebben vanwege populariteit, maar aangezien ik las dat jij hem via BelSimpel veel sneller binnen had dan via T-Mobile vroeg ik me af of er bij de telefoon die jij wilde ook een langere levertijd stond en je hem toch veel eerder hebt binnengekregen, of dat jouw telefoon op de site van BelSimpel ook gewoon op voorraad stond.

Want als de levertijden op de site van BelSimpel kloppen, heeft het voor mij geen nut om hem daar te bestellen. Wel als jij zegt dat jouw telefoon er veel sneller was dan de levertijd die BelSimpel aangaf.

Misschien is het zo duidelijker :)

Reputatie 2

altijd als er een nieuwe iphone uitkomt zie ik deze reacties staan van klanten die ineens niet tevreden zijn over t-mobile.

ik ben wel blij want a) is het de goedkoopste provider.

b)klantenservice is heel erg goed.

en c)als je nu niet blij bent met t-mobile ga dan lekker naar kpn of vodafone betaal je lekker meer en alles is goed bij deze providers.

zo dat wou ik even kwijt ga zo door t-mobile ik blijf bij jullie tot aan mijn dood.

Reputatie 1

Op de 16e de iPhone 12 Pro besteld in 512GB en blauw. Nog steeds helemaal niks over gehoord dus heb hem gecanceld.

Zelfde bestelling via Belsimpel gedaan gisteren en krijg hem aanstaande dinsdag rond de middag. Stuk sneller.

 

Heb hem zojuist dus binnen gehad via Belsimpel met een t-mobile abbo, besteld op afgelopen zaterdag 31 oktober.

Ik kan dit beamen. T-Mobile levert erg slecht. Communicatie is bagger en ze zouden makkelijk met een real-time voorraad systeem kunnen werken (als het waar is wat ze zeggen: wie het eerst besteld, eerst geleverd krijgt). 

Ik kan morgen mijn abo verlengen. Na jouw post keek ik net op de site van Belsimpel, maar daar staat wel bij de telefoon die ik wil (Goud, 128MB) een levertijd van 8 weken bij een T-Mobile abbo. 
Stond er bij jou ook zo'n lange levertijd bij BelSimpel?

 

Goud 128MB, GB bedoel je denk? Zou goed kunnen als die populair is.

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/128gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-10-gb-unlimited-bellen-2-jaar-hsnwa2-5g&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Hier staan de Apple iPhone 12 Pro 256GB Goud bijvoorbeeld op 2 weken.

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/256gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Die van mij staat 5-7 werkdagen

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/512gb-blauw/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

En bij Goud 512GB staat zelfs

Voor 23:30 uur besteld,
morgen in huis

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-12-pro/512gb-goud/aanbieding?abonnement=t-mobile-normaal-go-5-gb-120-min-bellen-2-jaar-hsnwa2&bundel%5B0%5D=t-mobile-toestelservice-4150-2-jaar

 

Hangt er dus echt van af welk toestel je neemt

Ja, die bedoel ik natuurlijk :)

Ik snap dat ieder toestel een andere levertijd kan hebben vanwege populariteit, maar aangezien ik las dat jij hem via BelSimpel veel sneller binnen had dan via T-Mobile vroeg ik me af of er bij de telefoon die jij wilde ook een langere levertijd stond en je hem toch veel eerder hebt binnengekregen, of dat jouw telefoon op de site van BelSimpel ook gewoon op voorraad stond.

Want als de levertijden op de site van BelSimpel kloppen, heeft het voor mij geen nut om hem daar te bestellen. Wel als jij zegt dat jouw telefoon er veel sneller was dan de levertijd die BelSimpel aangaf.

Misschien is het zo duidelijker :)


ah op die manier, nee bij die van mij stond volgens mij op 3-4 werkdagen of ook al op 5-7 werkdagen. Niet echt naar gekeken, maar weet dat het laag was. Als het 3-4 weken of langer was geweest had ik het ook niet gedaan.

Reputatie 1

altijd als er een nieuwe iphone uitkomt zie ik deze reacties staan van klanten die ineens niet tevreden zijn over t-mobile.

ik ben wel blij want a) is het de goedkoopste provider.

b)klantenservice is heel erg goed.

en c)als je nu niet blij bent met t-mobile ga dan lekker naar kpn of vodafone betaal je lekker meer en alles is goed bij deze providers.

zo dat wou ik even kwijt ga zo door t-mobile ik blijf bij jullie tot aan mijn dood.


Nou ja, ik ben dus via T-Mobile naar Belsimpel geswitched, maar met een bundel/abbo van T-Mobile.

Nu heb ik heb dus na 4 dagen in huis ipv van dat ik nog 3-4 weken moet moest wachten waarschijnlijk.

En via BelSimpel ben ik zelfs nog goedkoper uit zag ik net dan dat ik hem direct via T-Mobile had afgesloten. En dat terwijl het het zelfde abonnement is.

Het is dus gewoon kwa levering waar T-Mobile heel erg op achterloopt heb ik het idee.

 

Reputatie 2

Klopt. Net gekeken op belsimpel. En tmobile heeft een levertijd van voor 23:30 besteld, morgen in huis. De 8 weken gelden voor lebara simyo, los toestel en nog een ander. Dus why kan tmobile wel via belsimpel de volgende dag leveren en moeten rechtstreekse tmobile klanten zo lang wachten. Misleidende poppenkast.

Reputatie 2

Die 8 weken geldt ook voor T-Mobile voor sommige toestellen (degene die ik wil bijvoorbeeld. Pro, Gold, 128 GB). Dus ik ga hem zo toch maar via T-Mobile bestellen. 
 

En Theo, via BelSimpel bestellen betekent niet bij T-Mobile weggaan. Dus vreemde reactie dit. 

Klopt. Net gekeken op belsimpel. En tmobile heeft een levertijd van voor 23:30 besteld, morgen in huis. De 8 weken gelden voor lebara simyo, los toestel en nog een ander. Dus why kan tmobile wel via belsimpel de volgende dag leveren en moeten rechtstreekse tmobile klanten zo lang wachten. Misleidende poppenkast.

Dat is vrij makkelijk; Belsimpel staat gewoon op zichzelf en heeft telefoons los ingekocht en koopt de abonnementen los in bij T-mobile(of Vodafone, KPN, etc.). Je wordt dus klant van Belsimpel en betaald ook aan hun ipv aan T-Mobile. 

Reputatie 3

Laatste update was 26-10-2020..

Inmiddels bijna 3 weken verder en nog geen telefoon.