[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1401 reacties

Reputatie 1

Vandaag bericht gehad van AMP , hij is binnen alleen ontzettend vervelend dat je geen tijdvak kunt kiezen , er zijn ook mensen die moeten werken 😩 dus maar zaterdag gekozen, maar nog langer wachten dus 😡

Reputatie 7

Goedemiddag allemaal,

De besteldata van vrijwel alle iPhone 12 Pro's zijn aangepast in de tabel. Alleen de Oceaanblauw 512 GB, Goud 512 GB en Grafiet 256 GB blijven onveranderd. 

Houd er rekening mee dat het onwijs druk is bij de koeriersdiensten, dus het kan zijn dat er minder beschikbaarheid is om een afspraak in te plannen en het daardoor wat langer duurt voor deze geleverd kan worden.

Wanneer er weer een update te delen is dan laten we het hier natuurlijk direct weer horen!

Reputatie 2

Wow.. onverwacht: zojuist sms van AMP gehad en afspraak gemaakt voor woensdag 6 januari. Ik kon 31 december als eerste datum kiezen, maar die was ineens vrij snel verdwenen. 
 

25-10 besteld, 128gb blauw. 
 

Ik mag hopen dat degenen die eerder dan ik hebben besteld inmiddels ook een afspraak hebben gemaakt.

 

 

Ik ook, zelfde iPhone! 5 januari wordt ie bezorgd

Wow.. onverwacht: zojuist sms van AMP gehad en afspraak gemaakt voor woensdag 6 januari. Ik kon 31 december als eerste datum kiezen, maar die was ineens vrij snel verdwenen. 
 

25-10 besteld, 128gb blauw. 
 

Ik mag hopen dat degenen die eerder dan ik hebben besteld inmiddels ook een afspraak hebben gemaakt.

 

 

Ik ook, zelfde iPhone! 5 januari wordt 

Bij mij komt ie pas 10 januari 

lang leve de winkel sluiting en bezorg momenten waar bij je de hele dag thuis moet zitten waardeloze bezorg service 

hoop dat ze snel de winkels weer open doen kan je tenminste je eigen tijd komen 

Yes! iPhone 12pro blauw 128gb wordt 5 januari afgeleverd (Amstelveen). Besteld op 29 oktober:thinking:

Succes voor de rest van jullie!

22-10-2020

10:17

Beste klant, bedankt voor je bestelling! Ben je benieuwd naar de levertijd van je iPhone of heb je andere vragen? Ga naar t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile
 

vandaag 22 december 2020

18:09 

 

nog niks gehoord

Reputatie 2

Huh. iPhone 12 pro blauw 256GB is opeens van 3 nov naar 13 nov gegaan?!Is dat een typo, want ik heb op 5 nov besteld en nog niets gehoord ?

Reputatie 2

Eindelijk... 5 januari 

Dus nog 2 weekjes tanden bijten maar nu wel met een einde in zicht. 
 

het feit dat ineens iedereen een afspraak kan maken geeft wel duidelijk aan dat T-Mo een doos telefoons binnen heeft gekregen van  

Apple's schuld, niet van t-mobile. Kut bedrijf kondigt veel te vroeg iets aan, maken dat niet waar (begrijpelijk naar omstandigheden) en verschuilen zich achter de verkopers. Kut bedrijf. Lol van mijn iPhone is er wel af

Reputatie 1

Eindelijk e-mail van amp gekregen, vroegst leverbaar was 30-12 dus dat maar gekozen.

 

12 pro oceaan blue 128gb

iPhone 12 pro 256GB blauw

  • 5 nov besteld.
  • 22 dec bericht AMP
  • 6 dec afleveren

:thumbsup:

Reputatie 1

Just my luck… grafiet 256GB 😂

Reputatie 1

Goedemiddag allemaal,

De besteldata van vrijwel alle iPhone 12 Pro's zijn aangepast in de tabel. Alleen de Oceaanblauw 512 GB, Goud 512 GB en Grafiet 256 GB blijven onveranderd. 

Houd er rekening mee dat het onwijs druk is bij de koeriersdiensten, dus het kan zijn dat er minder beschikbaarheid is om een afspraak in te plannen en het daardoor wat langer duurt voor deze geleverd kan worden.

Wanneer er weer een update te delen is dan laten we het hier natuurlijk direct weer horen!

@David ,

Hoe kan het nou dat ik nog steeds geen bericht heb ontvangen? Ik heb mijn bestelling 17 oktober geplaatst. Vele die na mij hebben besteld hebben een bericht ontvangen en zelfs een afspraak kunnen inplannen. Volgorde is blijkbaar niet helemaal dezelfde gebleven. 
Graag een reactie!  
ordernummer: 50779170

 

23-10 besteld, nog niets gehoord. Het call center; “ga het intern voor u nakijken, we bellen u morgen terug”.

Nooit meer teruggebeld natuurlijk, dat zou wel heel klantvriendelijk zijn. 

Wat een grap is dit, T-mobile kruip uit je slachtofferrol en kom met een duidelijk statement!

ik heb m ook 23-10 besteld en bij mij word die vandaan geleverd… zou zeer zeker even terug bellen zelf met de eis dat er iemand het uitzoekt voor je. 

Reputatie 2

Huh. iPhone 12 pro blauw 256GB is opeens van 3 nov naar 13 nov gegaan?!Is dat een typo, want ik heb op 5 nov besteld en nog niets gehoord ?

Mijn ordernummer is 55636143 

iPhone 12 pro 256GB blauw

  • 5 nov besteld.
  • 22 dec bericht AMP
  • 6 dec afleveren

:thumbsup:

Weet iemand of er nog dagen vrij komen bij de AMP?

Ik heb dus contact gehad me T-mobile via Facebook, die hebben bericht gestuurd naar de bestel afdeling.  Kan iemand mij aub vertellen hoe het zit? Want ik durf nu niet mijn bestelling te annuleren omdat ik dus niet nog langer wil wachten.  
 

heb dit berichtje ontvangen na mijn gestuurde bericht.

Hartelijk dank! Ik zie dat jouw bestelling nog niet is omgezet naar thuisbezorgen. Ik heb meteen de betreffende afdeling een bericht gestuurd om te vragen naar de status van deze omzetting. Zodra dat is gelukt en het toestel op voorraad is, ontvang je een mail van AMP om je bezorgdatum in te plannen. Als ik meer informatie heb, laat ik het je weten!

 

daarna kreeg ik dit berichtje weer: 

Hoi hoi, 

Daar ben ik weer! Ik heb contact gehad met onze bestelafdeling. Het was de taak van de T-Shop om alle T-Shop orders te annuleren en opnieuw een bestelling te plaatsen voor thuisbezorgen. Dit is blijkbaar niet gelukt/gedaan en heb overlegt wat we het beste kunnen doen nu. Mijn collega zei dat we het beste je bestelling kunnen annuleren, zodat je vervolgens zelf dezelfde bestelling kan plaatsen maar dan om hem thuis te laten bezorgen. Als je mij vervolgens dan je nieuwe ordernummer stuurt, gaan mijn collega's je vooraan de 'wachtrij' zetten om het toestel uit te leveren!

Ik zou je daarom willen vragen of je akkoord gaat met dat ik nu deze bestelling annuleer. Ik had je ook graag geholpen om opnieuw de bestelling te plaatsen, maar het is goed om te weten dat social media geen verkoopkanaal is. Ik hoor graag van je! 😊

 

Reputatie 1

Iphone 12 Pro Grafiet 256GB, zojuist afspraak kunnen plannen (vanaf 7 januari, regio breda)

besteld op 26-11-2020, dat is later dan wat het overzicht nu aangeeft :-)

Reputatie 7

Goedemiddag all,

De besteldatums van de iPhone 12 Pro Goud 256 GB en Zilver 512 GB zijn zojuist aangepast. De andere data uit de tabel blijven hetzelfde op dit moment.

Als er weer een update te delen is horen jullie het van ons! 

@MMoradi1

De winkel waar je in eerste instantie de order zou ophalen neemt zo spoedig mogelijk contact met je op, zij moeten de order omzetten naar een bestelling aan huis. Mocht je dus door een onbekend nummer gebeld worden dan weet je dat het de medewerker van de T-Shop kan zijn.

@EddyC 

Ik heb jouw order gecontroleerd en ik verwacht dat je spoedig bericht ontvangt over jouw order.

@miss_hawraa 

In ons systeem zie ik terug dat je ondertussen met mijn collega's via Facebook contact hebt gehad. :thumbsup:

@David  ja klopt dankjewel😉

Reputatie 2

@David 

Bedankt voor het nagaan 👊🏻

Reputatie 1

@David Kan je nakijken of mijn plek in de wachtrij nog klopt?

 

Ze hebben mijn order omgezet van afhalen naar bezorgen.

Mijn oude ordernummer is: 52719523 (3 - 11 besteld)

Mijn nieuwe ordernummer is: 55689901 (volgens t-mobile 8-12)

 

Ik wil 100% zeker weten dat ik hem uitgeleverd krijg volgens de 3-11.

 

order number: 50771451 

I ordered at 17-10-2020. Seriously, when can I get my iphone 12 pro silver? (128gb) 

 

@David 

Reputatie 7

@bassiej

Dat gaat helemaal goed met jouw bestelling, no worries! :thumbsup:

@Yunhui

Are you sure this is the correct order number? I’ve checked this order number and this has been started and cancelled within 15 minutes on the October 17th at the store in Arnhem. So I hate to be the bearer of bad news, but there is no active order for this number. I can't see what the reason is why this order has been cancelled so soon after it started, since this has all happened in the store. 

If this is in fact the correct order number, then I definitely feel bad that you have been waiting all this time for this bad news.. Unfortunately I can't put you ahead of the queue and a new order has to processed.

If you have any additional questions, let us know!