[Info] Levertijden iPhone 12 Pro

[Info] Levertijden iPhone 12 Pro
Reputatie 7
Badge +9

 

Let op: Dit topic is verouderd. De actuele levertijden vind je in het nieuwe algemene levertijden topic: 

 

 

 

 

In dit topic vind je alle informatie over de levertijden van de waanzinnige iPhone 12 Pro! 

 

Actuele levertijden

Levertijden zijn aangepast op 24 februari 2021 om 14:49

 

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!

 

Voor de meestgestelde vragen kun je terecht in ons FAQ topic. Hier kun je veel informatie vinden over de nieuwe iPhones en ook al jouw vragen stellen!

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1401 reacties

Laatste update was 26-10-2020..

Inmiddels bijna 3 weken verder en nog geen telefoon.

Net 1,5:joy:

Heb eens wat geduld mensen…..

Reputatie 3

Laatste update was 26-10-2020..

Inmiddels bijna 3 weken verder en nog geen telefoon.

Net 1,5:joy:

Heb eens wat geduld mensen…..

Ik bedoel de pre-order date moron.

Levering tussen 3 en 17 nov mensen

https://www.onemorething.nl/2020/10/iphone-12-pro-levering-later/

Reputatie 2

Laatste update was 26-10-2020..

Inmiddels bijna 3 weken verder en nog geen telefoon.

Net 1,5:joy:

Heb eens wat geduld mensen…..

Ik bedoel de pre-order date moron.

Wat ben jij eigenlijk een enorm onaardig persoon!

Dat ze jou tolereren op een forum als dit vind ik bijzonder. 

Reputatie 3

Ik wil zeker niet onaardig zijn, wel duidelijk! Respect blijft regel nummer 1.

Reputatie 1

Kunnen jullie mij al wat meer vertellen over de levering van de iPhone 12 Pro 512GB Blauw? Ik heb hem 16 oktober besteld, maar nog steeds niks gehoord over de levering. Gister wel door T-Mobile gebeld of ik mijn abonnement wilde verlengen maar dat heb ik dus op 16 oktober al gedaan. Vreemde is dat dit niet zichtbaar is in mijn account. Ik zou hem afgeleverd krijgen in de shop Capelle a/d IJssel maar heb al behoorlijk wat wachttijd er op zitten. Ik zie graag uw reactie tegemoet! 

Reputatie 3

Kunnen jullie mij al wat meer vertellen over de levering van de iPhone 12 Pro 512GB Blauw? Ik heb hem 16 oktober besteld, maar nog steeds niks gehoord over de levering. Gister wel door T-Mobile gebeld of ik mijn abonnement wilde verlengen maar dat heb ik dus op 16 oktober al gedaan. Vreemde is dat dit niet zichtbaar is in mijn account. Ik zou hem afgeleverd krijgen in de shop Capelle a/d IJssel maar heb al behoorlijk wat wachttijd er op zitten. Ik zie graag uw reactie tegemoet! 

Verwacht hier maar geen reactie. Al weken stil! 

En zeker niet nu vandaag de Mini en Pro Max in de pre-sale gaan. Alle focus zal daar liggen! Je raad het al, vanwege money!

Reputatie 1

Yess! Eindelijk! Dat waren 3 lange weken...

 

Reputatie 3

Yess! Eindelijk! Dat waren 3 lange weken...

 

Yeaa! Lekker hoor!

Reputatie 1

Ja hoor!

Net een E-mail ontvangen van AMP voor een afspraak, Maandag heb ik mijn i-Phone 12 Pro binnen! Helemaal blij.

 

(18 oktober besteld)

Reputatie 3

Ja hoor!

Net een E-mail ontvangen van AMP voor een afspraak, Maandag heb ik mijn i-Phone 12 Pro binnen! Helemaal blij.

 

(18 oktober besteld)

Kijk eens aan! Top! Welke variant?

Reputatie 1

Are those expected delivery times correct @Hajar? It shows two weeks for Gray 256gb. It is been more than 2 weeks since I placed my order. Yet, I haven't heard anything.

Reputatie 3

Are those expected delivery times correct @Hajar? It shows two weeks for Gray 256gb. It is been more than 2 weeks since I placed my order. Yet, I haven't heard anything.

No they are not and very outdated as well.

Reputatie 1

Jaaaaaa lekker hoorrr… vandaag een berichtje gehad van tmobile… aankomende maandag krijg ik mijn iPhone 12 pro 256 gold.. regio purmerend.

Reputatie 2

Fijn voor je 👍👍👍

 

Yess! Eindelijk! Dat waren 3 lange weken...

 

Yeaa! Lekker 

Lekker zeg! Ik ben jaloers!

Kan je deze status opzoeken in je account? Daar lijkt het wel op als ik je screenshot zo zie. Of zie je helemaal niets totdat je bestelling binnen is?

Reputatie 2

Fijn voor je 👍👍👍

 

Yess! Eindelijk! Dat waren 3 lange weken...

 

Yeaa! Lekker 

Lekker zeg! Ik ben jaloers!

Kan je deze status opzoeken in je account? Daar lijkt het wel op als ik je screenshot zo zie. Of zie je helemaal niets totdat je bestelling binnen is?


Kan je hier bekijken. Ik wil de 128GB Gold variant en ik moet nog wachten op voorraad helaas

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 2

Dankje!

Hij staat bij mij nog op 2. Logisch, want ik heb hem afgelopen donderdag pas besteld 😊

Maar nu kan ik het lekker in de gaten houden (ieder uur 😜)

Reputatie 1

Jaaaaaa lekker hoorrr… vandaag een berichtje gehad van tmobile… aankomende maandag krijg ik mijn iPhone 12 pro 256 gold.. regio purmerend.

Besteld 16-10, half vier.

Op 20 oktober besteld en nog steeds geen mail gehad terwijl andere het later dan mij hebben besteld met de zelfde geheugen en zelfde kleur

 

Reputatie 2

Mijn bestelling staat nu op 3 weken, dus ik mag toch wel ieder moment nu de email van AMP verwachten, toch?

 

De mooie blauwe iPhone pro 12 128Gb

Ik heb de blauwe iPhone 12 pro op 24 oktober besteld, inmiddels 16 dagen verder en nog geen bericht! Geduld is een schone zaak ;)

Reputatie 1

Vandaag 3 weken geleden dat ik mijn bestelling heb gedaan, ben benieuwd wanneer ik een mailtje krijg😁😁😁

Reputatie 1

Mijn bestelling staat nu op 3 weken, dus ik mag toch wel ieder moment nu de email van AMP verwachten, toch?

 

De mooie blauwe iPhone pro 12 128Gb

Hier precies hetzelfde😁 ook 3 weken geleden en ook de iPhone 12 pro blauw.. ben benieuwd

Reputatie 3

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

Reputatie 3

Maak jezelf niet te blij, bij mij inmiddels bijna 3,5 week en nog geen update/bericht.

13 okt besteld , 20 okt in huis via de t-mobile winkel