Beantwoord

E sim activatie werkt niet



Toon eerste reactie

51 reacties

Reputatie 7
Badge +14

@Kat37 ik heb begrepen dat je via sociaal-media al contact hebt?

@Kat37 ik heb begrepen dat je via sociaal-media al contact hebt?

Sorry dit was gekoppeld aan een mailadres die ik niet gebruik

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kat37 

Ik heb gereageerd op je privebericht. Ik wacht je reactie graag af. 

Neem dan daar nog even contact op @Kat37 want vanuit hier lukt het nu niet

Prima zal ik doen! Dankje

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AdrianM 

I already answered your message. Please let me know if it works. 

Reputatie 4

Voor de zoveelste keer kom ik er achter wat een waardeloos bedrijf dit is. Ik heb ook de esim geïnstalleerd en een e-mail ter bevestiging ontvangen dat de nieuwe Sim geactiveerd was. Inmiddels werkt mijn oude simkaart niet meer en de nieuwe esim dus ook niet. Gevolg: kan niet meer bellen/gebeld worden en geen mobiele data. Had ik hier op het forum gelezen dat ze dat in de T-mobile shop konden oplossen. Ik dus naar de shop en zegt de medewerker dat ze wel even een nieuwe esim zullen installeren en of ik me even kan legitimeren. Ik had daar helemaal niet aan gedacht, maar zei dat ik een foto van mijn legitimatie op de telefoon had staan. Dat was dus niet goed genoeg en of ik maar even naar huis wilde om mijn legitimatiebewijs op te halen want moest echt in handen hebben. Ik ga dus echt niet nog een keer 12km op en neer fietsen. Wat een waardeloos klantonvriendelijkheid kutbedrijf. 
Helaas net verlengd, maar zodra ik hier weg kan zien ze me nooit weer terug. Krijg je trouwens een schadevergoeding als je door hun fouten geen gebruik kunt maken van je abonnement???

Reputatie 7
Badge +14

Het is te prijzen dat medewerkers niet zonder legitimatie een simswap uitvoeren.  Als je weet hoe ellendig dat is en watbeen crimineel met jouw 06 nummer toegang allemaal kan doen!

Nee, je moet je soieso altijd degelijk kunnen legitimeren, een foto op een telefoon kan heel makkelijk gefotoshopped zijn. Dat jij dat vergeet mee te nemen moet je niet afwimpelen op een winkel medewerker.

 

Reputatie 4

Het is te prijzen dat medewerkers niet zonder legitimatie een simswap uitvoeren.  Als je weet hoe ellendig dat is en watbeen crimineel met jouw 06 nummer toegang allemaal kan doen!

Nee, je moet je soieso altijd degelijk kunnen legitimeren, een foto op een telefoon kan heel makkelijk gefotoshopped zijn. Dat jij dat vergeet mee te nemen moet je niet afwimpelen op een winkel medewerker.

 

Het is mijn telefoon die ik ontgrendel/Face ID met daarop de app van t mobile waar ik kan inloggen op mijn account en met daar de e-mails van t mobile en daarin nog mijn oude simkaart. Dit zijn allemaal dingen die een crimineel niet kan laten zien. Verder vraag ik alleen een bestaande esim te herstellen. Dat zij dit niet kunnen is hun probleem. Bestellen van de esim was ook al een gedoe omdat hun systeem niet goed werkte. Tegenwoordig echt niks dan problemen met t mobile. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @AshKat 

Is het inmiddels gelukt? Zo niet, heb je de QR code al gedownload? Als je die download dan zou je de eSim kunnen activeren. Op deze manier kan je dat doen:

  • Zorg dat je een internetverbinding hebt, bijvoorbeeld via wifi.
  • Ga naar ‘instellingen’ en dan naar ‘mobiel netwerk’.
  • Kies ‘abonnement toevoegen’.
  • Scan de QR-code die je van T-Mobile hebt gekregen.
  • De eSIM is één keer te downloaden en op één toestel gebruiken.
  • Zorg ervoor dat je de nieuwste versie iOS op je iPhone hebt zodat de optie om je eSIM te downloaden beschikbaar is.


Laat je weten of het zo lukt? En anders kun je mij een privebericht sturen met je 06 nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik mee naar de status.

Ik ben nu al twee weken aan het berichten en mijn esim werkt nog steeds niet. Ik heb mijn mobiel ook nodig voor het werk. Ik wil nu eens dat het opgelost wordt! In plaats van telkens ik zie dat uw probleem is verholpen te krijgen. Het is niet opgelost en ik betaal voor niets.

Hi @Kat37 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen en hoop dat alles naar behoren werkt. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Hoe zie je dat het werkt, ht werkt helemaal niet. Ik kan niets mensen denken dat ik ben afgesloten terwijl ik netjes betaal.

Reputatie 7
Badge +14

Misschien een idee om een normale simkaart als vervanging aan te vragen? Dan weet je zeker dat het gaat werken.

Misschien een idee om een normale simkaart als vervanging aan te vragen? Dan weet je zeker dat het gaat werken.

Ik ben nu in het buitenland dus dat gaat niet. Nog wel mijn oude simkaart in mijn toestel. Kan deze geactiveerd worden anders? Maar ik heb betaald voor Esim en begrijp niet dat dit gewoon. niet werkend is en er zo weinig communicatie is vanuit Tmobile. 

Reputatie 7
Badge +14

Misschien een idee om een normale simkaart als vervanging aan te vragen? Dan weet je zeker dat het gaat werken.

Ik ben nu in het buitenland dus dat gaat niet. Nog wel mijn oude simkaart in mijn toestel. Kan deze geactiveerd worden anders? Maar ik heb betaald voor Esim en begrijp niet dat dit gewoon. niet werkend is en er zo weinig communicatie is vanuit Tmobile. 

Nee, oude sims die eenmaal verwijderd zijn kunnen nooit meer opnieuw ingezet worden.

Hajar heeft je een prive bericht gestuurd. Dat beantwoorden is een goed idee voor verdere hulp.

Goedendag, hetzelfde probleem na activatie eSim, zit ik niet meer op het netwerk. Hoe kan ik een prive bericht zenden aan jullie? Groet Kathy de Zwart

Hey, I'm having trouble downloading the e-sim from the t-mobile website. (i changed phone to i13pro. before i had 11pro and everything worked). The message: "Unable to complete the cellular plan change"
 

 

 

Hi @Kat37 

Ik heb gereageerd op je privebericht. 

Dankje, ik heb mijn gegevens toegezonden. 

Reputatie 4

Hoi Hajar,

Ik heb ook problemen met het activeren van de Esim. Ik heb je een PB gestuurd met mijn gegevens. Graag met spoed oplossen/reactie.

Reputatie 7

Hoi @hrnsykk,

Is het ondertussen al gelukt om de eSIM te activeren? Zo niet, zou je me dan een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN en je huidige en nieuwe simkaartnummer? Dan kan ik in onze systemen met je meekijken of alles wel goed staat ingesteld en (indien nodig) aanpassingen doen.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mad_Wally 

Je kan hiervoor het beste langs een T-Mobile Shop daar kunnen mijn collega’s je direct helpen. Dat is de snelste manier om dit op te lossen. Zorg er wel voor dat je een geldig ID-bewijs mee hebt zodat ze je verder kunnen helpen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Kat37 

Ik zie dat je inmiddels bent verder geholpen en hoop dat alles naar behoren werkt. Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Reputatie 4

Hi @Mad_Wally 

Je kan hiervoor het beste langs een T-Mobile Shop daar kunnen mijn collega’s je direct helpen. Dat is de snelste manier om dit op te lossen. Zorg er wel voor dat je een geldig ID-bewijs mee hebt zodat ze je verder kunnen helpen. 

Heel vreemd. Steeds vraag je mensen een aantal gegevens door te geven in een PB en dan lossen jullie het op. Ik stuur je die gegevens en wordt doorverwezen naar de shop wat voor mij erg lastig is vanwege mijn werk. ☹️

Hallo,

eSim geactiveerd maar komt niet online. Oude sim werkt nog. Procedure volledig zoals beschreven uitgevoerd. Graag spoedig een oplossing.

groet Joost

Hallo,

eSim geactiveerd maar komt niet online. Oude sim werkt nog. Procedure volledig zoals beschreven uitgevoerd. Graag spoedig een oplossing.

groet Joost

Ter aanvulling: restart uitgevoerd en instellingen van sims gecontroleerd: geen oplossing

Ik krijg mijn esim in nieuwe toestel niet geactiveerd. Oude Sim in oude toestel en daar heb ik ( vooralsnog ) wel netwerkverbinding. Moet morgen bereikbaar zijn. Alle stappen gevolgd. Ook q r code gescand maar niks… 

klantenservice onbereikbaar en overbelast 

wat moet ik doen? 

Reageer