[Nieuws] T-Mobile Extra gaat stoppen



Toon eerste reactie

126 reacties

Reputatie 7
Hoi hoi,

Ik snap dat jullie het jammer vinden dat T-Mobile Extra uitgefaseerd zal worden. Natuurlijk kun je er nog wel van genieten zo lang jouw huidige abonnement loopt!

Verder bieden we bij de nieuwe abonnementen een aantal andere leuke kortingen aan, namelijk Mobiel Voordeel of Unlimited Voordeel. Bij Mobiel Voordeel krijg je € 2,50 korting door het combineren van T-Mobile abonnementen op jouw adres. Bij Unlimited Voordeel geldt: hoe meer Unlimited abonnementen op een adres, hoe hoger de korting. Die korting kan oplopen tot € 12,50 per abonnement! Zo wordt een Unlimited abonnement mega aantrekkelijk.

Hopelijk is het zo wat duidelijker welke voordelen wij bedoelen! Mocht je meer vragen hebben, stel ze dan gerust. 😃
Er zijn geen van de dingen in de T-Mobile extra ik interessant vinden. Aub de kan geven om de laatste punten op te maken in factuur kortingen
Reputatie 2
Maar ik ben enige t-mobile klant op mijn adres. Dus jullie zeggen vele voordelen, maar eigenlijk weer niks voor mij. En bij verlenging ben ik gegarandeerd duurder uit.
Jullie laten trouwe klanten (meer dan 15 jaar al) makkelijk vertrekken.


Ik ben het helemaal met hem eens,
Ik woon ook alleen, krijg nu 2.50 family korting. Als ik in oktober moet verlengen, dan vervalt me family korting, kunnen jullie wel leuk roepen, je krijgt korting met meerdere abbo's op een adres, maar nogmaals, ik woon alleen, net als vele. Het schijnt dat er ook steeds meer een persoons huishoudens komen.
Lekker geregeld t mobile.

En dan lees ik nu ook weer, dat t mobile extra er mee stopt. Dus dat is al weer een 2 de voordeel wat weg is.

En wat me ook opvalt, is dat een abbo met telefoon goedkoper is dan een sim only, als je naar het t mobile abbo gedeelte kijkt. Hoe kan dat nou weer?
Dus je moet perse een telefoon er bij nemen om op het goedkoopste maandbedrag uit te komen voor je abbo!!

Ik ben al weet ik hoe lang klant bij jullie, sinds ben. ik heb nooit geroepen ik ga over stappen, ben altijd trouw geweest en heb het positieve er van ingezien, maar nu ben ik echt op een punt, dat ik denk, ik ga er vandoor.
Denk dat ik naar vodafone ga, Ben ik net iets goedkoper uit, en krijg ik een gratis tv pakket.

Echt, wat is er met het gezellige, warme gevoel van t - mobile gebeurt ??
Misschien moeten jullie een paar van die pakkenmannentjes er uit gooien en terug gaan naar jullie begin waarde.
Reputatie 2
Ben het zo eens met NoFuel en Truckertje ben je al meer dan 10 jaar klant en dan vervalt alle kortingen omdat je alleen woont. Dus heb als trouwe klant profiteert nergens meer van. Wat gebeurt er met ons dan??
Ben het zo eens met NoFuel en Truckertje ben je al meer dan 10 jaar klant en dan vervalt alle kortingen omdat je alleen woont. Dus heb als trouwe klant profiteert nergens meer van. Wat gebeurt er met ons dan??
Daar geven ze blijkbaar geen antwoord op. Al een maand niet

mensen die alleen zijn en vaste klant krijgen geen korting meer. Wellicht even rondneuzen bij andere providers. Misschien hebben zij wel kortingen voor ALLE klanten . Niet alleen die samenwonen
Reputatie 7
Hi Razzie,

Al onze klanten kunnen gebruikmaken van T-Mobile Klantvoordeel. Je kunt hierbij ook het vaste én mobiele abonnement combineren, er hoeven dus geen extra mobiele abonnementen op één adres te zijn om aanspraak te maken op deze extra voordelen. Op de abonnementen blijven sowieso de standaard kortingen staan, dus het is niet zo dat er geen korting is voor klanten die niet kunnen combineren. Uiteindelijk krijgt dus iedereen korting. 🙂
Ik vind het belachelijk dat de webshop daarmee ook uitgedund is. Ik was aan het sparen en nu zit er niks tussen.
Ik spaar al jaren bij jullie en ben over het algemeen goed te spreken over t-mobile, maar dit vind ik echt waardeloos.
Laat de shop dan in ieder geval gevuld zodat we de punten op kunnen maken aan gewenste dingen.
Ik moest nb googlen om er achter te komen dat dit ging stoppen.
Slechte klantenservice dit!!
Reputatie 5
Hoi hoi Koekkie,

Ik begrijp dat je een zo groot mogelijk aanbod wil hebben en we doen ons uiterste best om dit aan te blijven bieden. In dit topic gaf onze vriendelijke collega Hajar ook antwoord op een soortgelijke vraag. Had je iets in gedachte waar je voor aan het sparen was? Je kan namelijk ook je T-Mobile Extra punten inwisselen voor korting op een toestel of accessoire in één van onze T-Mobile Shops. En daar is nog heel veel keus!
Ja ik was voor iets specifieks aan het sparen. Had meerdere opties.
Senheiser oortjes bijvoorbeeld.

Deze waren met punten gratis.
Met de korting die u noemt moet je nog (bij)betalen, de prijzen zijn al aan de hoge kant.

Begrijp ik uit uw antwoord dat het aanbod weer aangevuld wordt? Dus ik kan nog wachten zonder dat ik punten kwijt raak?
Reputatie 7
Hoi Koekkie,

Het aanbod zal wel kleiner blijven doordat T-Mobile Extra uitgefaseerd wordt, maar er wordt inderdaad wel nog steeds gekeken naar de vraag vanuit de klant, dus de catalogus zal voorlopig zeker niet leeg raken.

In de online catalogus van T-Mobile Extra online catalogus zullen voornamelijk digitale producten verkrijgbaar zijn en in de T-shop kunnen je fysieke producten aanschaffen (dit zijn telecom gerelateerde producten). De oortjes zullen dus niet meer terugkomen in de online catalogus.

Sommige klanten hebben bericht gekregen dat ze nog 4 maanden gebruik kunnen maken van hun punten. Mocht jij daar ook bericht over hebben gekregen, dan kun je tot die tijd nog bestellen wat je wilt. Zo niet, dan kun je gerust jouw punten nog een tijdje bewaren!
Ik heb per vandaag mijn abonnement verlengd en wilde mijn punten saldo bekijken.
Omdat deze niet meer zichtbaar zijn heb ik de helpdesk gesproken.
Deze meneer kon mijn punten ook niet meer vinden en vertelde me dat deze nu allemaal verlopen zijn - omdat mijn abonnement is verlengd.

Dat lijkt me niet juist - gezien dat hierboven duidelijk staat aangegeven dat ik 4 maanden heb na de verlenging van mijn abonnement.
Ik ben al lang klant, met een uitgebreid abonnement - en had dus al flink wat punten (ik wilde geen prullaria bestellen, maar liever iets nutigs / leuks dus heb nog nooit wat besteld).
Kunt u bevestigen dat mijn punten nog beschikbaar zijn en ik inderdaad nog de gemelde 4 maanden heb om deze in te wisselen ?
Reputatie 7
Badge +9
Hi mvl_1792,

Ik heb direct je gegevens erbij gepakt om te zien wat er precies aan de hand is. Het klopt inderdaad dat je bij een Go verlenging nog 4 maanden de tijd hebt om je punten te gebruiken. Maar ik zie dat je bent overgestapt naar een zakelijk abonnement en daarbij kun je geen gebruik maken van T-Mobile Extra. Ik kan daarom de punten niet meer terughalen hoe graag ik dat ook zou willen. Als er iets anders is waar ik je bij kan helpen hoor ik het graag.

@Ozden Calli; Als je je abonnement niet verlengt dan kun je alsnog blijven doorsparen en gebruik maken van T-Mobile Extra. Als je je abonnement wel verlengt (met een particulier Go abonnement) dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten op te maken. Ik hoop dat je wat kan vinden in onze catalogus!
@Ozden Calli; Als je je abonnement niet verlengt dan kun je alsnog blijven doorsparen en gebruik maken van T-Mobile Extra. Als je je abonnement wel verlengt (met een particulier Go abonnement) dan heb je nog 4 maanden de tijd om je punten op te maken. Ik hoop dat je wat kan vinden in onze catalogus!

Tip:
Ik appreciëer jullie 'positieve' houding/ feedback, maar soms bereik je meer door gewoon te zeggen: jullie hebben gelijk, dit hebben we niet handig aangepakt en we snappen de boosheid.
Daarmee kweek je vaak meer begrip.


Hajar, doe alsjeblieft iets met de tip van Koekkie, want zo blijft het klinken alsof je totaal niet begrijp wat er zo vervelend is aan het feit dat jullie (T-Mobile) in deze zeer slecht gecommuniceerd hebben.


Daarnaast heb ik nog een vraag hoe lang de nog wel te verkrijgen vouchers te gebruiken zijn? Bijvoorbeeld voor een fotoboek, wanddecoratie of een bladcadeau, of kortingscodes voor Wildlands of Walibi. Aangezien jullie niets meer bijvullen wil ik de punten nog wel gebruiken voor iets een soort van nuttigs (in tegenstelling tot een uur internet, wie kiest dat nou?), maar ik heb op dit moment geen fotoboek nodig, en ga ook niet binnenkort al naar Walibi.
Reputatie 7
@Perry91

De vouchers zijn doorgaans 12 maanden geldig, vanaf moment van aankoop. In de catalogus of op de website van het bedrijf. Als we het voorbeeld van Walibi aanhouden staat dit in de catalogus aangegeven:
"Wanneer: Je kunt de T-Mobile Extra voucher bestellen tot en met 29 september 2018 en verzilveren tot en met 30 september 2018 voor een ticket tot en met 24 oktober 2018, met uitzondering van 8 september en de Halloween Fright Nights dagen."

Het kan dus verschillen, dus check voor de zekerheid altijd even de voorwaarden van het product.

Mocht je nog vragen hebben, let us know!
Zoals anderen het ook al hebben vermeld. Ben normaal gesproken super tevreden met T-Mobile, maar dat jullie geen e-mail, sms of iets dergelijks hebben gestuurd om te laten weten dat T-Mobile Extra wordt uitgefaseerd vind ik echt slecht werk. T-Mobile is altijd transparant, maar dit is meer zo iets als ''laten we het ergens in de forum plaatsen, zodat het er toch op lijkt dat we het hebben gecommuniceerd naar ons klanten toe''

Ik kreeg vandaag een e-mail met de mededeling. Heb zojuist even in de catalogus gekeken, maar er is letterlijk niets normaals meer dat ik kan inwisselen. Als het nou op tijd werd gemeld, zou ik zeker iets leuks kunnen inwisselen.

Nogmaals, dit is uitermate slecht van T-Mobile!
Beste Jaimy,

Ik heb met verbazing de reacties en vragen/verzoeken van mede T-MB’ers gelezen. Niet vanwege de inhoud (vrijwel alles kan ik ook aanvinken) maar over de ‘oplossingen’ die door T-Mobile wordt geboden. Dat het gaat veranderen en wat er voor in de plaats komt is wel duidelijk, maar hoe gaan jullie ervoor zorgen dat men de gespaarde punten op een eerlijke manier kan verzilveren? Het wordt nu namelijk bijna onmogelijk gemaakt.

Voorbeeld: de kortingsbon voor de webshop (€5,-) zou een oplossing zijn, maar je kan bij een bestelling maar één bon gebruiken? Waarom?
Tweede voorbeeld: sport&fit kortingsbon is wel ‘te stapelen’, maar daar zit een maximale afname op van één bon....
Je geeft aan dat je in een T-shop je punten ook kan inzetten, is dat dan wel limiet vrij?

Kijk, ik krijg ook liever direct korting, dus het uitfaseren van T-MB extra begrijp ik helemaal. Maar ik had een wat klantgerichtere werkwijze verwacht. De slechte communicatie en het huidige aanbod waar je de punten nu voor kan inwisselen is, heel eerlijk, niet wat ik van jullie gewend ben.

Ben benieuwd of jullie toch iets kunnen verzinnen zodat ik (en ws meer met mij) op een positieve manier afscheid kunnen nemen van T-MB Extra.

Mvg
Frank
Reputatie 7
Badge +9
Hi Frank,

Dankjewel voor je feedback. Wij geven dit ook zeker door! Momenteel staan de meeste producten op maximaal 1 te bestellen, behalve bioscoopkaarten of de efteling. Als je interesse hebt in korting in de webshop dan kun je ook langs een T-Shop gaan en je punten daar inruilen voor korting.

Ik hoop dat je alsnog wat leuks kan krijgen voor je punten!
Beste,

Het is best schandalig te noemen hoe de T-Mobile wordt uitgefaseerd. Gezien waarvoor je ze nu nog voor kan inwisselen is van uitfaseren bijna geen sprake meer. Wat een troep zeg... Ik heb ruim 9700 pnt. gespaard voor een echt cadeau, maar die kan ik met geen mogelijkheid meer opkrijgen.

Het feit dat er iedere keer dezelfde respons van jullie komt "ik hoop dat je toch nog wat leuks kan krijgen voor je punten" blijkt maar dat er ook geen moeite gedaan wordt om er echt nog iets aan te doen. Elke persoon die hier komt roept namelijk precies hetzelfde, er valt niks fatsoendelijks meer te vinden...

Erg spijtig allemaal...
Reputatie 1
Ook ik heb meer dan 9700 punten en zie nu pas het bericht staan dat dit gaat stoppen. Ik heb vorige maand mijn abonnement verlengd, raak ik nu mijn punten kwijt? En voor hoeveel kun je ‘gratis’ winkelen in de fysieke shop als je ruim 9700 punten hebt?
Reputatie 7
@Stephan1982

Je hebt vanaf de datum waarop je verlenging van start is gegaan nog 4 maanden om jouw punten in te wisselen. De punten staan voor een dagwaarde, dus daar heb ik geen concrete informatie over. Je kunt in de winkel aangeven dat je deze punten wilt inwisselen en dan kunnen ze direct voor je kijken wat je qua geldbedrag in kunt zetten.
Zou fijn zijn als jullie nog pathe vouchers beschikbaar maken, dan kan ik nog wat met de punten.
Reputatie 7
Hoi Emre,

Zou ik inderdaad zelf ook leuk vinden! Ik verwacht echter niet dat deze nog terugkomen, het aanbod wordt niet meer heel erg aangevuld, omdat we aan het uitfaseren zijn. Ik zie wel dat er een Pathé Thuis voucher is. En misschien kun je ook iets met de databundels die worden aangeboden? Hopelijk kun je nog wel iets vinden waar je wat aan hebt! 🙂
Ook ik ben 1 van de mensen die er ineens achter kwam dat bij de T-Mobile extra nog maar 2 pagina's met producten staan, veelal nietszeggende producten of waar je niets aan hebt.

Ook ik heb nooit bericht ontvangen en moest erachter komen via google. Zeer kwalijke zaak omdat het hier toch juíst gaat om trouwe klanten die al jaren bezig zijn met sparen voor iets leuks. Je treft hiermee je allerbeste klanten en dat dan op deze manier communiceren is echt belachelijk.

Kan je op zijn minst je punten inzetten voor korting op je factuur? Want dát is eigenlijk het enige wat nog interessant zou zijn en kom je op een nog enigszins fatsoenlijke manier tegemoet aan de groep trouwe klanten.
Daarnaast wil ik ook nog even ingaan op het feit dat jullie zeggen dat de klanten liever korting hebben. Echter de enige korting die ik bij T-Mobile zie is de "meer meer meer korting". Met andere woorden, hoe meer diensten je afneemt, hoe hoger de korting. Hoe meer diensten je afneemt is echter niet de definitie van een trouwe klant. En juist voor die groep was deze manier van "belonen" perfect. Het gaat T-mobile nu dus echter meer om meer winst ipv de echte trouwe klanten te belonen.

Ikzelf ben al ruim 10 jaar klant en voor sommige zal dit nog veel langer zijn. Op deze manier omgaan met die groep klanten kan ik niet begrijpen.
Reputatie 7
Hi Jearnobyl,

Jammer dat er in de catalogus niets staat wat voor jou interessant is! We bieden geen factuurkorting aan voor het inwisselen van je Extra punten, maar je kunt in de T-Mobile Shops wel je punten inruilen voor korting op accessoires of een nieuw toestel. Misschien kun je daar nog iets uit halen met jouw punten?

Het Klantvoordeel is een voordeelprogramma waarin je verschillende abonnementen (zowel vast als mobiel) met elkaar kunt combineren voor extra voordelen. Het klopt dat je inderdaad meer korting krijgt wanneer je meer diensten en abonnementen met elkaar combineert, maar ook bij combinatie van Thuis en Mobiel krijg je al extraatjes. Dit voordeel is er, zoals al ons voordeel, voor vaste én nieuwe klanten, omdat wij vinden dat iedereen hier gebruik van moet kunnen maken en hier recht op heeft. 🙂

Mocht je hier nog andere vragen over hebben, let us know!

Reageer