Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187678 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

Tuurlijk, Apple blijft het lastig maken om trouw te blijven...
Reputatie 7
Hey @Tsjerry,

We hebben niks meer van YouTube Music gehoord, dus op het moment hebben we hier nog geen verwachtingen over. Hopelijk reageren ze snel!
Wanneer verwachten jullie Youtube Music geregeld te hebben? ☺️
Reputatie 5
Hoi allemaal,

Nederland.fm valt voorlopig inderdaad niet onder Datavrije Muziek. We zijn op de achtergrond samen met Nederland.fm aan het kijken of en hoe we dit weer kunnen realiseren.

We hebben al enige tijd niets meer vernomen van Soundcloud. Vandaar dat de status is gewijzigd. Deze is niet langer in behandeling.
Reputatie 1
Inderdaad balen dat Nederland.FM niet meer datavrij is.
Wat zijn de alternatieven? Volgens mij alleen Juke an Radioguide.fm.
Het zou mooi zijn als TuneIn er nu snel bij kwam..
Is Nederland.FM niet meer datavrij? Ik zie hem niet meer op het lijstje staan. Zou erg jammer zijn!
Ik heb al meerdere posts op het forum gemaakt en heb deze vraag dus ook al een aantal keer gesteld. Inmiddels wacht ik al ongeveer een jaar of twee aan de toevoeging van Soundcloud. Is er iemand die een uitspraak kan doen over waarom dit zo bijzonder lang duurt of hoe lang dit nog zou kunnen duren? Ik zie dat de onderhandelingen weer hervat zijn, dus ik neem aan dat er een pauze tussen zat?

Ja inderdaad! Zodra Soundcloud erbij zit verander ik meteen mijn abonnement naar 10GB voor de datavrije muziek. Maar helaas wacht ik al een jaar
Ik heb al meerdere posts op het forum gemaakt en heb deze vraag dus ook al een aantal keer gesteld. Inmiddels wacht ik al ongeveer een jaar of twee aan de toevoeging van Soundcloud. Is er iemand die een uitspraak kan doen over waarom dit zo bijzonder lang duurt of hoe lang dit nog zou kunnen duren? Ik zie dat de onderhandelingen weer hervat zijn, dus ik neem aan dat er een pauze tussen zat?
Reputatie 2
Is er al iets bekend met tunein? Zou mooi wezen dat die er snel bij komen
Kink? Lekkere muziek.
Graag RadioNED toevoegen.
Thnx.
Top dat KINK is benaderd!! Nu hopen dat het snel rond is!! 🙂
Lijkt mij ook gaaf als Kink erbij komt
Zojuist gelanceerd, de app van KINK.

Je raadt nooit welke app ik voor Android en iOS ook nog even wil aandragen😇

Ja, dat zou prettig zijn als Kink toegevoegd kan worden.
Ik stream heel vaak tijdens het sporten op de app Best Hardcore Radios. Ik ben vermoedelijk niet de enige. Het zou fijn zijn als dit ook datavrij wordt! Ik hoor graag of dit kan
Zojuist gelanceerd, de app van KINK.

Je raadt nooit welke app ik voor Android en iOS ook nog even wil aandragen😇
Was de myTuner app al aangedragen?

Zo nee, bij deze 😃
Waarom zijn Apple Music en Google Play Music wel in de VS beschikbaar, maar niet in Nederland?
Reputatie 2
Graag Apple music toevoegen aan de lijst
De skyradio app en 538 app please
De radio website Luisteren.nl zou ik graag toegevoegd zien. Zeer snel en fijn in gebruik!
Hoi BlueNLD.

In dit topic werd Nederland FM toevallig ook aangekaart, daar zijn wat problemen mee, er lijkt nog geen oplossing voor te zijn.

Wat spotify betreft durf ik het je niet te zeggen, bij de klant in het bovengenoemde topic leek dat wel goed te gaan.
Waarom werkt datavrij streamen niet?

Afgelopen periode melding van gemaakt via shop en gebeld met klantenservice. Kreeg ineens aantal GB terug. Maar nu mijn nieuwe periode is begonnen gaat data van mijn bundel weer af. Er is dus niks aan gedaan.

Gebruik spotify en nederland fm. Beide in datavrij streamen.

17-12-2018: 270 mb gebruikt op nederland fm. Bij datavrij streamen staat alleen 2 mb.

Is het bedoeling om ieder maand achter aan te gaan?
Nog een tip om toe te voegen is " Luisteren.nl ''
Hou ik zou erg blij zijn met de Soulshow Radio en 1.fm

Reageer