Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187677 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hi rslsikosek12,

Ik begrijp dat je ook gebruik wilt kunnen maken van deze super coole dienst. Je zou er daarom voor kunnen om over te stappen op het Stel Samen & Stel Bij abonnement. Mocht je daar interesse hebben, laat het ons dan weten. Dan maken wij dat in orde voor je. 😉
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je alleen de apps van de betreffende diensten kan gebruiken voor datavrije-muziek, maar ik kan van radioguide.fm geen app vinden.
Heb ik het verkeerd gelezen/begrepen?
Ik wacht nog met smart op de Pinguin Radio app. Dit is toch een van de best-beluisterde online zenders van Europa, dat mag toch wel eens beloond worden met toevoeging aan jullie Datavrij-vorm 🙂

Ik zou graag Nederland.fm in de lijst opgenomen zien. Dacht dat dit er ooit wel bij zat?

Reputatie 2
Hi Hajar,

Altijd fijn dat dit een mogelijkheid is, echter betaal ik dan waarschijnlijk rond de 10 euro meer per maand. Dat vind ik nogal fors. Ik weet dat Stel Samen en Stel Bij veel voordelen biedt, maar het ligt helaas boven mijn budget!
Reputatie 4
Beerebeest,

Als je het via internet opent telt het ook als Datavrije Muziek 🙂
Hitradio zou erg fijn zijn!
Hoi!

Ik zie dat DI.fm in de lijst staat, maar van dezelfde aanbieder is er ook Radiotunes.com. Kan die ook toegevoegd worden?

Vette dienst dit verder, In de auto nog nooit zo zuiver naar 3FM geluisterd!

Waarom is Radio 538 trouwens nog in behandeling? Die is dus ook via de Nederland.fm app nog niet datavrij te beluisteren?
@Snotaapje
Ahhh... Fijn, verkeerd gelezen/begrepen dan,maakt het dan uit welke browser je dan gebruikt? 😳
Reputatie 2
Hoever staat het met soundcloud
Reputatie 4
Nee hoor. Je kan het op Firefox, Chrome, Opera enz. Als het maar radioguide.fm is;)
Na eerst TuneIn te hebben gebruikt om diverse radiozenders te kunnen beluisteren nu Audials ontdekt. Veel uitgebreider en vriendelijker in gebruik.
Gaat deze dienst ook benaderd worden?
Reputatie 2
Jammer dat myTuner er nog niet bij zit. Die gebruik ik om naar radio 2 te luisteren op de fiets. Kost me nu dagelijks veel data. En dat 5 dagen per week..
Graag naast de NPO1,2 en 3-app ook de NPO4 app toevoegen.
@Mitch Lees niets over TuneIn !!! Qua gebruikerservaring is een app nml beter als via browser.....omdat bij een app ook bij een "idle" scherm muziek blijft spelen en bij browser muziek stopt als scherm uitschakelt!!! Dus hoop als Windows Phone gebruiker dat TuneIn snel "online" is!!
Reputatie 3
https://forum.t-mobile.nl/nieuws-345/toevoeging-streaming-279251

Uit dit draadje komt de vraag of FamilyStream toegevoegd zou kunnen worden.
Reputatie 7
Bedankt weer voor de suggesties! :D

@Ackten

Hier hebben we helaas geen update over, dit zullen we ook direct plaatsen in het openingsbericht als we hier wel nieuws over hebben. Zodra we dus iets te melden hebben, kun je dat daar vinden.
Wat is momenteel de status van de gesprekken met Afterhours/ah.fm? Ik mag binnenkort ook genieten van datavrije muziek, en het zou érg chill zijn als Afterhours dan ook mee doet 🙂
Reputatie 1
Pasen kouder dan kerstmis. Je hebt gelijk 🆒 : http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/chill

Zo hoop ik nog steeds dat Stingray, met een aanbod "voor elk wat wils" snel wordt opgenomen in de nog redelijk kleine lijst.
www.stubru.be dus

kunnen we stingray music ook binnenkort verwachten?

Kunnen jullie voor de afwisseling storytell toevoegen. Dat vind ik voor de afwisseling wel is fijn om te luisteren. 

Ik wil ook graag SiriusXM (Satellite) Streaming Radio aandragen.

www.siriusxm.com
Ik mis een hele populaire en belangrijke muziekdienst; namelijk SoundCloud!
Ik zou graag BNR nieuwsradio willen terugzien

Reageer