Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187677 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

ik gebruik al een tijdje plex.tv om muziek te streamen, kan deze ook in de lijst opgenomen worden?
Reputatie 7
Hey Olivier,

We zijn heel druk in gesprek met Soundcloud, maar er moeten nog wat plooien gladgestreken worden. Hopelijk gebeurt dit spoedig, want het zou inderdaad een zeer mooie toevoeging zijn aan de beschikbare diensten! 😃
Ik zou het fijn vinden als ik de lijsten van wel/niet/etc in de T-Mobile app worden opgenomen? Inclusief een eenvoudige zoek functie?

Soundcloud zou ook fantastisch zijn om te hebben! ✌

Reputatie 7
Hey allemaal,

Bedankt voor alle suggesties! Zodra we updates hebben, laten we dat direct weten. :)

@Gotiniens

Als je een eigen dienst hebt, dan is het belangrijk dat deze openbaar is voor iedereen die wilt meedoen. Als je hiervoor in aanmerking komt kun je jezelf via deze pagina aanmelden.
Niet zo heel veel muziek, maar toch vind ik het vreemd dat BNR Nieuws Radio in het overzicht nog ontbreekt.
Hoi!

Ik zie nu dat http://onlineradio.nl/# ook in de lijst staat.

Vraag:
1) Dus als ik vanaf mijn mobiel naar een stream luister die zij aanbieden gaat dat niet van mijn databundel af? Het gaat mij in het bijzonder om Pinguin Radio https://pinguinradio.com/ dat via hen te beluisteren is.
2) Zo ja, hoe kan ik zien/controleren dat het daadwerkelijk niet van mijn databundel af gaat? Mijn mobiel zelf zal geen onderscheid maken bij rubriek Mobiele Gegevens - Datagebruik.
De app pcradio uit de playstore.
Heleboel zenders op genre uit rusland en europa
Reputatie 1
#BertHB: Er zit voor jou muziek in Nederland.fm. Daar kan je BNR kiezen volgens googleplay.
Ik zou graag http://www.datpiff.com/ in de lijst zien verschijnen!
Hoi!!
Ik luister wel vaker naar ESC Radio. Te ontvangen via eigen app of ook wel via Tune In, dus als Tune in toegevoegd zal worden zullen veel mensen verschillende radiozenders kunnen luisteren 🙂
Kan T-Mobile eens concreet antwoord geven of ze vooruitgang boekt met Apple Music? Bedoel... in gesprek gaan is 1, maar er kan toch wel aangegeven worden of de gesprekken steeds positiver worden of niet. Scheelt hoop afwachten van klanten, die eventueel andere keuzes kunnen gaan maken.

Ik wacht nog steeds of Apple Music doorgang krijgt en hangt daarbij af of ik mijn Abonnement die ik nu heb ga houden of niet.... (ja een openlijke mogelijke downgrade van mijn T-Mobile diensten die ik nu afneem) of laat T-Mobile het juist daarom beetje in het midden hoe het ervoor staat?
nrj.fr en city1016
Reputatie 7
Hey Poudenes,

Een tijdje terug had ik ook aangegeven dat de gesprekken niet heel soepel verlopen en dat we er rekening mee moeten houden dat Apple Music niet mee zal doen aan Datavrije Muziek. Er is echter nog steeds geen definitief antwoord gegeven, dus we blijven hoop houden!

Ik hoop dat je ook begrijpt dat wij het liefst zoveel mogelijk muziekdiensten toevoegen, zodat er een overvloed aan keuze is. 🙂
Ik mis pinguin radio nog steeds.

Die is te beluisteren via onlineradio.nl
Reputatie 2
Goed om te zien dat Stingray in behandeling is! Helemaal voor de quad play klanten een mooi vooruitzicht als één en ander onder datavrije muziek komt te vallen
Reputatie 1

Misschien een idee om Apple Music hierin mee te nemen?

Komt muziek van de 40UP app ook in aanmerking voor deze dienst?
Willen jullie "Radio Garden" toevoegen als dienst.
In de comments zie ik meerdere keren voorbij komen dat Soundcloud 'in behandeling' is. Deze reacties zijn echter van meer dan een jaar(!) geleden. Ik vroeg me af of er al vorderingen bekend zijn die in het afgelopen jaar hebben plaatsgevonden. Omdat SC een vrij grote speler is in de muziekstreamingwereld kan ik me voorstellen dat dit doorslaggevend kan zijn voor sommige mensen om datavrije muziekstreaming toe te voegen aan hun abonnement. Er zijn namelijk verschillende muziekgenres die op dit platform erg goed vertegenwoordigd zijn!

Groeten, een zeer enthousiaste klant 🙂
Reputatie 5
@all

Bedankt voor jullie suggesties! We nemen ze mee :)

@06pieter,

Ik begrijp heel goed dat je niet kunt wachten totdat een bepaalde dienst is toegevoegd aan Datavrije Muziek! We doen hard ons best om zo snel mogelijk jullie voorgestelde diensten te benaderen en te vragen of zij toegevoegd willen worden tot deze dienst. Elke dienst moet eerst zelf akkoord geven voordat we ze kunnen toevoegen en daar gaat best wat tijd overheen. T-Mobile USA heeft inderdaad met meer diensten al een overeenkomst, maar wij als T-Mobile Nederland moeten apart deze diensten hiervoor benaderen aangezien we een ander land zijn. We zijn er druk mee bezig en kunnen zelf ook niet wachten totdat er meer diensten worden toegevoegd! 🙂 Houd dit topic in de gaten voor updates!
de app

muziekonbeperkt speler;mp3 stream,liedjesalbum
Wanneer een dienst zichzelf heeft aangemeld, hoe lang duurt het normaliter voordat dit verwerkt is? En voordat de dienst daadwerkelijk in de lijst terecht komt? Ongeveer rond Juli een aanvraag gedaan, inmiddels nog steeds niets van vernomen of opgenomen in de lijst?
Wat een goed initiatief! Zouden jullie ook "8FM" willen toevoegen?

Ga zo door!
Hey daar!! Aangezien ik een Windows Phone gebruiker ben.....zijn er in de lijst maar 2 met een app voor mijn phone!! De beste daarvan is TuneIn .....die staat echter al heel lang in behandeling!! Enig nieuws over hoelang het nog duurt voordat deze ook beschikbaar is!! Zou zo fijn zijn....via webpagina luisteren valt geluid nml om de zoveel minuten uit vanwege scherm "idle" worden!! Hoor het graag!! Thnx

Reageer