Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187678 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

Reputatie 7
Hey allemaal,

Of en wanneer Apple Music en alle andere diensten worden toegevoegd, is op dit moment niet bekend. We delen dat natuurlijk zodra we het weten!

@Ascotje,

Als er geen app van de desbetreffende dienst is, dan kun je dit inderdaad via de website online luisteren. 🙂
Beste T-Mobile.

Ik ben zeer tevreden met deze service, wat ik alleen wel raar vind is het volgende.
Ik gebruik de DI.FM app om te streamen, en ik heb een versie zonder reclamen. Echter er staat in verbruik dat ik maar 153MB heb verbruikt in datavrij muziek, echter in mijn telefoon staat meer dan 800MB. Ik heb een ADV free app. dus welke data gebruikt mijn toestel dan, ik heb echt meer dan 8 uur muziek geluisterd afgelopen maand, omdat ik veel op de fiets zat. Dus 153 MB lijkt mij een beetje weinig. Dus niet echt vrij?? of heb ik het bij het verkeerde eind?


en helaas nog geen antwoord....
"mijn Radio nl"
Denk dat dit ook een goede aanvulling kan zijn, beetje vergelijkbaar met Tunein
Reputatie 2
Ik zie dat jullie Tidal ook ondersteunen.
Valt het streamen in HiFi (HighRes) kwaliteit daar ook onder?
Of alleen de lage kwaliteit 320kbps AAC?

Thanks.
Reputatie 7
Badge +9
Hi allemaal,

Dankjulliewel voor de suggesties! Mitch is vrij, maar zodra hij terug is zal hij jullie voorzien van updates!

@MickeyMik; Wij mogen vanwege de wet op Privacy niet naar de inhoud van jouw dataverkeer kijken. T-Mobile registreert slechts het aantal MB’s dat je verbruikt. Maar je kan wel zelf inzicht te krijgen in je dataverbruik door bijvoorbeeld een interne datateller. In dit topic vind je meer informatie hierover.
Daytrotter en de 3voor12 luisterpaal
@Mitch Normaal gesproken krijg ik dezelfde dag, of de dag erna al uitsluitsel over de live trace, maarruhhhh. 🤔

JFK Ibiza

www.jfkibiza.com

Reputatie 5
Fullframe alles wat geluid is valt er onder 😉
Hallo,

Zijn er al aanvragen geweest of loopt er al iets met de podcast app voor op de iphone?
Ik dacht eerder Google Play Music al in de lijst van toegevoegde diensten te hebben zien staan. Is deze onlangs terug gevallen?
Reputatie 2
Hallo David,

je schrijft een paar posts geleden dat de dienst zelf het zelf moet willen om te worden toegevoegd aan datavrije muziekstreaming. Nu ben ik met mijn ICT achtergrond wel heel erg nieuwsgierig wat voor (soort) redenen de twee diensten hebben aangevoerd welke niet wilden meewerken. Ik zou het meewerken juist kunnen zien als potentieel meer marktaandeel verwerven.
Reputatie 2
Hallo iedereen.

Streaming diensten zoals eigen cloud muziek werkt echter niet.. met datavrije muziek.

T-mobile voegt alleen diensten toe die voor iedereen toegankelijk is.

Blijf diensten natuurlijk wel doorgeven!


En juist dit vind ik persoonlijk 'vaag' ... (ook omdat iSub hieronder valt).
Waarom?

1. icloud muziek of iSub zijn diensten die voor iedereen beschikbaar zijn, immers.. je moet de app installeren en de rest in je eigen backend configureren.

2. Spotify is ook voor iedereen beschikbaar en staat in de 'ondersteunde apps' lijst, maar je moet ervoor betalen, pas dan kan je het gebruiken.

3. Bij mijn reactie werd aangegeven dat T-Mobile niets kan 'configureren', graag zou ik hier meer over willen weten. Want 'wat' moet T-Mobile dan kunnen configureren? Als ze de API of bundle ID weten van de app (developer) dan is dat genoeg? Indien gewenst kan T-Mobile contact met mij opnemen daar ik veelvuldig met EMM/MDM werk.
Is er bekend of digital radio ook mee gaat doen?
Reputatie 5

Hey @Danny_

Ik heb je zojuist een DM gestuurd via Twitter. Ik heb van een collega begrepen dat je toch nogmaals een live trace wilt laten uitvoeren (in een eerder bericht gaf je aan daarvan af te zien). Ik heb je wat details gestuurd voor het afstemmen van de live trace. 

Voor de duidelijkheid. De app van de aangevraagde pcradio heet radio online.
Reputatie 2
Zou graag de app Pocket Casts (Android) aan de lijst toegevoegd zien! Dank Alvast

@Mitch nee, in eerste instantie wilde ik de live trace niet meer uit laten voeren omdat er geen afspraak te maken viel met je..(Je vroeg een paar keer of ik tijd had voor een live trace en vervolgens reageerde je soms dagen niet meer, om vervolgens weer een nieuwe dag/tijd te plannen, waarmee ik instemde en vervolgens wéér niet meer te reageren) Maargoed, vervolgens vroeg je dus na wat berichten heen-en-weer gestuurd te hebben, of ik tóch  nog een live trace uit wenste te voeren.. waarop ik dus ja antwoordde..  en vervolgens zijn we weer een week verder zonder reactie van jouw kant.

Ik zie je bericht idd.

Q-dance radio mis ik eigenlijk ook nog wel 😃 en hoop dat jullie al snel duidelijkheid kunnen geven over mixcloud en soundcloud! 😃
MyTuner Pro zou ik ook graag erbij willen zien.Radio zenders van zowel Nederland als de rest van de wereld zijn hierin te vinden. Evenals podcasts.
Ik mis nog een hele grote dienst: Youtube

Ben benieuwd of deze ook als muziek streaming in aanmerking komt...
"Heb je nu een Stel Samen & Stel Bij abonnement met een 3 GB internetbundel of lager en luister je regelmatig naar muziek? Stel dan nu je abonnement bij naar 6 GB of verleng je abonnement (met een 6 GB internetbundel of hoger), en luister zonder zorgen en datavrij naar je favoriete muziek!"

Bovenstaande enigszins misleidend. Bij verlenging naar 6GB gaat datavrij streamen blijkbaar pas in zodra nieuwe abo ook is gestart. Mijns inziens zou deze dienst bij een nieuwe commitment best meteen kunnen starten!
Apple Music is de enige serieuze dienst die toegevoegd moet worden aan data vrij streamen.

5 maanden geleden geroepen. Zijn dus al 5 maanden verder. Nog geen vooruitgang, het is niet terug te vinden. Jammer 😞 ik heb mijn hoop beetje opgegeven. Over 4 maanden mag ik verlengen, maar zal denk ik wel een ander abbo gaan nemen. Zonder Apple Music is een dienst met DataVrije muziek geen optie meer voor mij. Tenzij Apple Music op dat moment wel ondersteund wordt.

Mijn mening is nog steeds dat T-Mobile "Vaag" blijft in verstrekken van de vooruitgangen met de partijen. Terecht of onterecht: aan het lijntje worden gehouden gevoel...
Reputatie 7
@Fullframe

Het klopt inderdaad wat Fluxsystem aangeeft. 🙂 De kwaliteit wordt op alle manieren ondersteund, dus ook op de hoge kwaliteit van Tidal!

@SebasZH

Zo zien wij dat ook inderdaad, maar in deze gevallen is het zo dat Plex een privé streamingoplossing is en geen muziekstreamingdienst. 22Tracks heeft geen specifieke reden opgegeven, maar willen gewoon niet meedoen helaas.. Wellicht heeft het te maken met de recente veranderingen, wie weet!

@Ragbambi

Dat is deze toch? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maxxt.pcradio&hl=nl

@Oomnees

Q-Dance Radio staat er nu ook bij! :D

@Desjours

Goede feedback over de tekst inderdaad, daar kunnen we wel wat in aanpassen. Helaas is het op het moment niet mogelijk om dit per direct aan te bieden wanneer er verlengd wordt, echter kun je ook overstappen naar Stel Samen & Stel Bij gedurende de looptijd van je contract. Zo zou je toch gebruik kunnen maken van Datavrije Muziek! 🙂
@Poudenes

Iedereen mag natuurlijk een menig hebben over hoe T-Mobile werkt. Maar kom op zeg... Als T-Mobile geen Datavrije Muziek had gehad dan ging het nu nog altijd gewoon van je normale data af. Het is een extra dienst die T-Mobile wil bieden en zijn nek voor uit steekt! Je mag gewoon blij zijn dat je dit stukje extra krijgt en dat het nu even niet bij de dienst past die jij graag wil is T-Mobile je aan het lijntje aan het houden?

Je kan mij veel vertellen, maar dat is natuurlijk pure onzin! T-Mobile doet zijn best om iedere muziek bedrijf toe te voegen die wij als klanten hebben aangegeven. Het zijn de bedrijven via daar dan weer mee aan de slag moeten en waarschijnlijk een aantal voorwaarden moeten accepteren om vervolgens bij T-Mobile aan te sluiten. Apple is altijd al een moeilijk bedrijf en wil alles het liefst zelf behouden. Als je zo'n Apple fan bent weet je hoe moeilijk ze kunnen zijn met bepaalde dingen. Siri, duurde bijna 4 jaar, of langer zelfs en Apple Pay is hier nog steeds niet.

Nee, om dit nu af te schuiven op T-Mobile gaat er bij mij niet in! Wees gewoon blij met wat je extra hebt en wil je lekker buiten muziek luisteren, zonder dat het je geld kost, ga je toch even over op een gratis muziek dienst die ze nu wel ondersteunen.

Sorry, dit is mijn mening en gelukkig mogen we die allemaal hebben 🆒 🙂 😛 😳

Reageer