Beantwoord

Toevoegen diensten Datavrije Muziek

  • 13 October 2016
  • 991 reacties
  • 187677 Bekeken


Toon eerste reactie

991 reacties

Reputatie 2
Hier nog een vote voor tune-in. Waarom duurt dit zo lang T-mobile?

Het is gemakkelijk om te adverteren met deze datavrije-muziek optie..maar als je geen Nederlandse radio luistert is in de praktijk enkel Spotify bruikbaar momenteel. Tune-in zal dit verhelpen. Lijkt me prio #1 als T-mobile inderdaad als doel heeft om de klanten te helpen met deze dienst?
Reputatie 7
Hierboven staan alle diensten die we nu van jullie hebben ontvangen als suggestie. Mochten hier nog toevoegingen op zijn, laat het dan in een reactie hieronder weten. We gaan er dan mee aan de slag! :)
Reputatie 7
Hey Flierik,

Ik hoorde vanochtend inderdaad voor het eerst voor Mimi Music en vond het gelijk gaaf! Heb de app gedownload en klinkt heel goed. 🙂 Ga het doorgeven en hopelijk komt 'ie er dan bij!

Hey T-Mobile! Wat fijn om anno 2021 nog steeds Datavrije muziek te kunnen gebruiken (volgens mijn weten) bij de enige provider in NL!

 

Ik zie dat er eerder aangegeven is door andere leden om een van de meest gebruikte streamingdienst Soundcloud op te nemen in het lijstje. Dit zouden we heel graag terug willen zien.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @R_ik 

Er zijn herhaaldelijk pogingen gedaan om in contact te komen met YouTube Music, maar we krijgen geen reactie dus dat staken we voor nu. 

 

Reputatie 1
Zo, Enkele jaren verder en Google play music is nog altijd niet over de streep? Wat zijn in hemelsnaam jullie voorwaarden dat ook welke partij dan ook niet mee zou willen doen?
En voor de Nederlands talige muziek graag ook sterren.nl
Is het mogelijk om Bandcamp toe te voegen? Bandcamp heeft erg veel indie muziek en ook een heel robuuste app. https://bandcamp.com/
Geld dit voor de NPO radio apps? 🙂
Reputatie 7
@Woutty

Dat zijn inderdaad aparte takken, net als wij losstaan van T-Mobile US, anders hadden we natuurlijk gelijk Apple Music overgenomen van ze! 😉

@RP-Mobiel

Via de app zal het niet werken, ik denk dat we daar nog wel achteraan moeten om daar wat mee te doen, maar op dit moment is dat nog niet aan de orde. Het is op dit moment echt specifiek voor de mobiele abonnementen Stel Samen & Stel Bij en Go waar Datavrije Muziek bij zit. Wie weet wat de toekomst biedt! 😉
Beste,

Zouden jullie kunnen aangeven hoe ver jullie zijn met de dienst Apple Music? ik gebruik deze dagelijks en het zou een fijne toevoeging zijn aan mijn abonnement.

Met vriendelijke groet,
Marc
Beste,

Zouden jullie kunnen aangeven hoe ver jullie zijn met de dienst Apple Music? ik gebruik deze dagelijks en het zou een fijne toevoeging zijn aan mijn abonnement.

Met vriendelijke groet,
Marc


Heb ook al meerdere keren vriendelijk gevraagd of ze "IETS" kunnen melden hierover. Zijn er gesprekken, gaan ze de goede kant op of verwacht men een nee. Ze geven geen antwoord daarop. Mensen die nu DataVrije muziek hebben (dus een duurdere bundel) wachten maar af zonder echt goed op de hoogte te worden gebracht. Ik kan mijn abbo verlengen nu bij T-Mobile en dat gaat denk ik niet een abbo worden met DataVrije muziek. Betaal voor iets waar ik tot op heden nog steeds geen gebruik van kan maken. Het wachten is inmiddels al langer dan een jaar lijkt wel
Ik zou nog wel even in het topic zetten dat er wel voorwaarden zitten aan het datavrij streamen, zoals minimaal een 6gb abonnement of een 10gb go abonnement. Jammer genoeg koste mij dit namelijk bijna 1gb tot ik dit door had. 😠
Reputatie 1
Top! Het is inderdaad een beetje ongeloofwaardig als er na een jaar nog altijd in behandeling staat, zoals bij TuneIn....
Maar heb wel een toevoeging voor de lijst: radiooooo
Reputatie 2
Gelukkig zijn jullie bezig met TuneIn. Daar heb je denk ik meteen 95% van alle radiostations mee te pakken. Dan hoef je niet alle losse apps meer toe te voegen. Keep up the good work.🆒
T-mobile. I love you!!! Al jaren en jaren jullie klant.
Vind dit echt top!!
SoundCloud en TuneIn erbij en het is voor mij helemaal af.
En ohja weet je wat super idee is. Netflix
Reputatie 3
Hoe zit het met TuneinFM? Volgens mij haalt die app min of meer dezelfde streams op als de normale streams of niet? Ik gebruik dit nog wel eens in de auto voor 3fm alternative namelijk.
Waar blijft Tunein radio. Die is al 5 maanden in behandeling. Komt die nog of niet?
Reputatie 3
@Marthijn_97 en @rahul1121 ; dankjewel voor jullie suggesties. Ze zijn toegevoegd aan de lijst!

@MarcvdL; Leuk idee. Ik weet niet of het mogelijk is, maar heb het doorgegeven!

@Iwan; Wat bedoel je precies?

Nou ik weet niet of Tunein de streams direct van de NPO afhaalt of dat deze opnieuw gecodeerd worden via Tunein.
Reputatie 1
Kunnen we Radio by Deezer ook datavrij beluisteren 🙂 ?
https://androidworld.nl/apps/radio-deezer-lokale-app/

Hi T-Mobile,

Zouden jullie SoundCloud nog een keer willen benaderen. Las dat er geen reactie meer van hun is vernomen maar het is wel een hele fijne muziek app om te gebruiken. Ook kost het anders 1000en mb’s per maand vanwege de hoge audiokwaliteit

Ja soundcloud zou heel erg fijn zijn..

Hallo Hallo,

is er enige vooruitgang in de onderhandelingen met google voor google music?
Of wacht google op de uitspraak van de hoge rechter?

Ik hoor het graag!
Weer ff een kickje wat betreft tunein!! Zie daar geen extra opmerking bij zoals bij Apple!.......Duurt dit nog lang????
Valt radio luisteren via de Deezer app met een ‘gratis’ abonnement ook onder data vrij?

Er worden hier regelmatig vragen gesteld maar er worden maar mondjesmaat antwoorden gegeven.
Nogmaals dus mijn vraag over de data vrije muziek/radio via de Juke app. Dit is al zeker sinds 3 april in onderzoek.... Graag de stand van zaken T-mobile!
Reputatie 2
Radio 538 app zou tof zijn.

+1 voor Radio 538 app of Tunein 🙂

Reageer