Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelBeste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelHallo,
Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 1e van de maand.
Groet Alex
Hoi
Bij Thuis staat jouw incassodatum al op incassocyclus 3 en dat is rond de 27e/30e van de maand. Als ik de incassocyclus wijzig naar 1 of 2, ga je naar rond de 20e/25e van de maand, dus voor nu laat ik het zo staan (met jouw goedkeuring natuurlijk)!
Ik zet het topic door naar de collega’s van Mobiel zodat jouw incassodatum daar wel gewijzigd kan worden.
Hi
Hoi
Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag nakijken wat er mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik dit bericht heb ga ik voor je kijken wat we met de incassodatum kunnen regelen.
Hi!
Ik zou graag voor zowel Thuis en Mobile de datum willen laten aanpassen naar de 25e.
Bvd!
Hoi
Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?
Dit betreft een mobiel abonnement.
Goedemorgen T-Mobile,
Ik zou graag de datum van mijn automatische afschrijvingen willen aanpassen naar het tweede moment (rond de 25ste vd maand).Graag voor zowel mobiel als thuis.
Is het trouwens niet mogelijk om beide rekeningen samen te voegen?
Alvast bedankt!
Goedendag,
Ik wou ook graag mijn 3 abonnementen naar de eerste van de maand laten incasseren.
Hi
Dat kan ik zeker! Ik heb je aanvraag voor je doorgezet. De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is verwerkt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Hi
Welkom op het forum.
Het is mogelijk je incassodatum te veranderen. Wat hieronder staat heb ik hier gevonden. Ook kun je daar een verzoek doen voor veranderen incassodatum.
Kan ik mijn incassodatum wijzigen?
Wij incasseren je rekening elke maand tussen de 20ste en de 27ste.
Het eerste incassomoment vindt plaats rond de 20ste, het tweede moment rond de 24ste en het laatste moment rond de 27ste.
Wil je jouw incassomoment aanpassen? Voor T-Mobile Thuis kan je dit eenvoudig regelen via jouw My T-Mobile Thuis account, namelijk op de volgende pagina: incassomoment aanpassen.
Ervaar je een foutmelding bij het aanpassen of wil je ook het incassomoment van jouw Mobiele abonnement laten aanpassen? Laat dan even een berichtje achter in dit topic! Je kan dan kiezen uit één van bovenstaande opties. Let op: er is géén vaste incassodatum, de daadwerkelijke afschrijving kan dus een aantal dagen afwijken van de hierboven genoemde datums (bijvoorbeeld door feestdagen of weekenden).
Beste,
graag zou ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 1e vaan de maand.
Hi
Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.