Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen



Toon eerste reactie

138 reacties

Hallo,

Ik zou graag de datum van de automatische incasso willen wijzigen naar de 1e van de maand.

Groet Alex

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @bskibinski, welkom op de Community!

Bij Thuis staat jouw incassodatum al op incassocyclus 3 en dat is rond de 27e/30e van de maand. Als ik de incassocyclus wijzig naar 1 of 2, ga je naar rond de 20e/25e van de maand, dus voor nu laat ik het zo staan (met jouw goedkeuring natuurlijk)!

Ik zet het topic door naar de collega’s van Mobiel zodat jouw incassodatum daar wel gewijzigd kan worden.

Reputatie 7

Hi @BbCurve9300, ik pas de incassodatum graag voor je aan! Voor het T-Mobile Thuis abonnement zijn er drie mogelijkheden, rond de 20ste, rond de 25ste of rond de 30ste. Laat nog even weten wat je voorkeur heeft, dan pas ik het voor je aan!

Reputatie 7

Hoi @bskibinski,

Voor jouw mobiele abonnement wil ik graag nakijken wat er mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Zodra ik dit bericht heb ga ik voor je kijken wat we met de incassodatum kunnen regelen.

Hi!

Ik zou graag voor zowel Thuis en Mobile de datum willen laten aanpassen naar de 25e.

Bvd!

Hoi @Verrijn, geen enkel probleem, dat regelen we graag voor je natuurlijk! 😄

Gaat het om een Thuis abonnement of om een Mobiel abonnement?

Dit betreft een mobiel abonnement.

Goedemorgen T-Mobile,

Ik zou graag de datum van mijn automatische afschrijvingen willen aanpassen naar het tweede moment (rond de 25ste vd maand).Graag voor zowel mobiel als thuis.

Is het trouwens niet mogelijk om beide rekeningen samen te voegen?

Alvast bedankt!

Reputatie 1

Goedendag,

Ik wou ook graag mijn 3 abonnementen naar de eerste van de maand laten incasseren.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Inass12345 

Dat kan ik zeker! Ik heb je aanvraag voor je doorgezet. De verwerkingstijd duurt ongeveer 2 dagen en je ontvangt een bevestiging zodra je aanvraag is verwerkt. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Swinkeltje92 en @SouOuc Zouden jullie mij een privébericht kunnen sturen met joe 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Dan kan ik controleren of het mogelijk is je incassodatum aan te passen. 

 

Reputatie 6

@Rosalie Moreira Rodrigues

Welkom op het forum.

Het is mogelijk je incassodatum te veranderen. Wat hieronder staat heb ik hier gevonden. Ook kun je daar een verzoek doen voor veranderen incassodatum.

Kan ik mijn incassodatum wijzigen?
 

Wij incasseren je rekening elke maand tussen de 20ste en de 27ste.
Het eerste incassomoment vindt plaats rond de 20ste, het tweede moment rond de 24ste en het laatste moment rond de 27ste.

Wil je jouw incassomoment aanpassen? Voor T-Mobile Thuis kan je dit eenvoudig regelen via jouw My T-Mobile Thuis account, namelijk op de volgende pagina: incassomoment aanpassen.


Ervaar je een foutmelding bij het aanpassen of wil je ook het incassomoment van jouw Mobiele abonnement laten aanpassen?​​​​​​ ​​​​​​Laat dan even een berichtje achter in dit topic! Je kan dan kiezen uit één van bovenstaande opties. Let op: er is géén vaste incassodatum, de daadwerkelijke afschrijving kan dus een aantal dagen afwijken van de hierboven genoemde datums (bijvoorbeeld door feestdagen of weekenden).

Beste,

 

graag zou ik mijn incassomoment willen wijzigen naar de 1e vaan de maand. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @FSebel 

Ik kijk graag met je mee of het mogelijk is. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik controleren of het mogelijk is om je incassodatum te wijzigen. 

Reageer