Beantwoord

Automatisch incasso datum aanpassen



Toon eerste reactie

138 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Chayvdw, dat wil ik graag voor je in orde maken! Gaat het om Thuis of Mobiel? Indien het een mobiel abonnement betreft, schakel ik mijn kundige collega's in, anders doe ik het graag zelf voor je! 😉

In het geval van Thuis: kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?

Jaa gaat inderdaad om mobiel abonnement! 

 

groejtes 

Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar een datum tussen de 20e en einde van de maand. Kan dit geregeld worden? Het gaat om een mobiel abonnement.

Hoor het graag.

Mvg,

Mazy

Reputatie 6

Hi @Maria16 

Momenteel staat jouw incasso datum op de 21e. Als je dit wil veranderen moet het 10 dagen afwijken. Het kan bijvoorbeeld wel op de 1e van de maand of de 11e. Laat je me weten of dit dan wil veranderen of toch liever laat staan? :grinning:

Reputatie 6

Hi @Lauraa7 

De betaaldatum van jouw mobiele abonnement staat op de 25e van de maand. De nieuwe betaaldatum kan 10 dagen hiervan afwijken, dus dit kan verplaats worden naar het begin van de maand. Is dit ook oké voor je? :grinning: Het andere abonnement gaat over T-Mobile Thuis? Ik hoor het graag van je!

Reputatie 1

Niemand?

Ik wil gewoon weten of ze alle drie zijn aangepast.

 

Goedemorgen,

Zou ik mijn incassodatum ook kunnen wijzigen naar de 25e? Ik heb net een nieuw abonnement en nu wordt hij geloof ik rond de 6e afgeschreven. Bedankt! :-)

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal top, thanks voor je snelle antwoord. @Chayvdw Ik schakel de hulptroepen meteen in voor je! 😊

Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de wijziging pas vanaf volgende maand ingaat.

zou je de datum op de 30ste van de maand kunnen zetten is tweede keer dat ik het vraag.....

Oké dankjewel!! 

Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen 

Halo, Ik wil graag ook mijn incassodatum wijzigen. Bij mij wordt het op 20ste of de 25ste afgeschreven. Als het iets later kan, ben ik helemaal blij.

Groetjes

Goedemiddag ik zou ook graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 30ste is dit mogelijk

Voor 2 abonnementen die ik heb lopen 

 

Groetjes Nina

Reputatie 6

Hoi @paas72, jouw incassodatum is al gewijzigd, @Boris heeft jou negen dagen geleden antwoord gegeven op jouw eerdere bericht! :smiley:  Vanaf volgende maand wordt de incasso op de 30e behandeld.

Reputatie 7

Hi @Davey1234567,

Dat kunnen we zeker voor je regelen! 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast zou ik dan ook graag van je willen weten welke datum je zou willen voor de incasso. Houd er rekening mee dat je kunt kiezen uit 12 tot 30 dagen later, tot aan de nieuwe factuurdatum van de maand erna. Voorbeeld: als je nu de 24e als datum hebt en je wilt dat we de 28e incasseren, dan kan dit niet. Als de datum de 24e is, kan je alleen kiezen voor nieuwe incassodatum 5 t/m 23.

Ik zie jouw bericht graag tegemoet!

Hoi,

Ook ik heb 2 abonnementen lopen, zou het mogelijk zijn om de incassodatum aan te passen naar de 25ste van elke maand ?? :smile:

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Jan68, we streven ernaar binnen 24 tot maximaal 48 uur een antwoord te geven. Ik zal onze mobiele toppers nog eens subtiel aan de mouw trekken, dan kun je straks de bevestiging ontvangen dat ook de drie mobiele abonnementen gewijzigd zijn qua incassodata. 

Sorry voor de wachttijd, ik zet er extra vaart onder! 

Reputatie 7
Badge +16

 @Titi Dat wil ik graag gelijk voor je in orde maken! Kun je mij een PM sturen met jouw volledige adres, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN alsjeblieft? Dan ga ik er vervolgens zo snel mogelijk voor je achteraan! :wink: Als dat gelukt is, zal vanaf volgende maand jouw rekening elke keer rond de 30e worden geïncasseerd.

Reputatie 1

Hi @Jan68 

Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!

Is verstuurd...

Reputatie 1

Ok dankje…

Reputatie 1

21e? Nou nee

Reputatie 1

@Evy  het staat niet 21e? 

Goedemiddag,

Ik zou ook de incassodatum van mijn abonnementen willen aanpassen. Kan iemand dat voor mij oppakken? Thanks!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Chayvdw 

Ik zie dat je een zakelijk abonnement en wij kunnen dan geen wijziging doorvoeren. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op  0800 - 7112 en dan helpen ze je graag verder!

Reageer