Ik heb een vraagje, graag zou ik mijn automatisch incasso willen verplaatsen naar een aantal dagen verder (dit komt mij financieel beter uit). Weet iemand hoe ik dit het beste kan doen ?
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelBeste antwoord door Glassertje
Bekijk origineelHoi
In het geval van Thuis: kun je mij een privébericht (de link is klikbaar) sturen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN, alsjeblieft?
Jaa gaat inderdaad om mobiel abonnement!
groejtes
Hi, ik zou graag mijn automatisch incassodatum willen wijzigen naar een datum tussen de 20e en einde van de maand. Kan dit geregeld worden? Het gaat om een mobiel abonnement.
Hoor het graag.
Mvg,
Mazy
Hi
Momenteel staat jouw incasso datum op de 21e. Als je dit wil veranderen moet het 10 dagen afwijken. Het kan bijvoorbeeld wel op de 1e van de maand of de 11e. Laat je me weten of dit dan wil veranderen of toch liever laat staan?
Hi
De betaaldatum van jouw mobiele abonnement staat op de 25e van de maand. De nieuwe betaaldatum kan 10 dagen hiervan afwijken, dus dit kan verplaats worden naar het begin van de maand. Is dit ook oké voor je? Het andere abonnement gaat over T-Mobile Thuis? Ik hoor het graag van je!
Niemand?
Ik wil gewoon weten of ze alle drie zijn aangepast.
Goedemorgen,
Zou ik mijn incassodatum ook kunnen wijzigen naar de 25e? Ik heb net een nieuw abonnement en nu wordt hij geloof ik rond de 6e afgeschreven. Bedankt! :-)
Helemaal top, thanks voor je snelle antwoord.
Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat de wijziging pas vanaf volgende maand ingaat.
zou je de datum op de 30ste van de maand kunnen zetten is tweede keer dat ik het vraag.....
Oké dankjewel!!
Hallo, ik wil ook graag mijn incasso datum wijzigen
Halo, Ik wil graag ook mijn incassodatum wijzigen. Bij mij wordt het op 20ste of de 25ste afgeschreven. Als het iets later kan, ben ik helemaal blij.
Groetjes
Goedemiddag ik zou ook graag mijn incassodatum willen wijzigen naar de 30ste is dit mogelijk
Voor 2 abonnementen die ik heb lopen
Groetjes Nina
Hoi
Hi
Dat kunnen we zeker voor je regelen!
Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN? Daarnaast zou ik dan ook graag van je willen weten welke datum je zou willen voor de incasso. Houd er rekening mee dat je kunt kiezen uit 12 tot 30 dagen later, tot aan de nieuwe factuurdatum van de maand erna. Voorbeeld: als je nu de 24e als datum hebt en je wilt dat we de 28e incasseren, dan kan dit niet. Als de datum de 24e is, kan je alleen kiezen voor nieuwe incassodatum 5 t/m 23.
Ik zie jouw bericht graag tegemoet!
Hoi,
Ook ik heb 2 abonnementen lopen, zou het mogelijk zijn om de incassodatum aan te passen naar de 25ste van elke maand ??
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Hoi
Sorry voor de wachttijd, ik zet er extra vaart onder!
Hi
Kun je mij een privébericht sturen met de 3 mobiele nummers waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cifjers van de IBAN? Dan maak ik het graag in orde!
Is verstuurd...
Ok dankje…
21e? Nou nee
Goedemiddag,
Ik zou ook de incassodatum van mijn abonnementen willen aanpassen. Kan iemand dat voor mij oppakken? Thanks!
Hi
Ik zie dat je een zakelijk abonnement en wij kunnen dan geen wijziging doorvoeren. Je kan hiervoor het beste contact opnemen met de zakelijke klantenservice. Je kan ze bereiken op 0800 - 7112 en dan helpen ze je graag verder!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.