FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 6

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Nog altijd niks gehoord. Klantenservice zegt dat post nl ook morgen pas wat kunnen sturen.
 

Vreemd aangezien vandaag de voorraad verdeeld  wordt en de verzendingen aangemaakt worden lijkt mij een track en trace wel te verwachten vanavond. Ik heb ook vrijdag besteld als 1 van de 1e! Inclusief bestelbevestigingsmail. 

 

 

Het is vrij normaal dat PostNL verzendingen pas later in de avond of zelfs tegen de nacht aan bekend worden en verschijnen in de app

Reputatie 6

 

Je kan het beste je order nummer weglaten..

Reputatie 3

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling!’ en kwam vrijdag 9/9 om 15:10 binnen, nadat ik vanaf 14:00 behoorlijk gefrustreerd had geprobeerd om online te verlengen met een zwarte 128Gb. En zaterdag 10/9 om 10:11 kreeg ik het tweede mailtje met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!’ met daarin alle bijzonderheden mbt ophalen in de winkel, begin vh abonnement en andere details van mijn bestelling. De vraag is dus.. zat ik vrijdag om 15:10 al ‘op tijd’ in het systeem of zaterdagochtend pas, om 10:11? Ik zal het morgen pas weten, vermoed ik.. :))

Reputatie 3

Hier ook een mail van PostNL! Hij is onderweg, morgen binnen!

Zoals ik al eerder zei: Heb je nu nog wachten op voorraad, dan lijk je buiten de boot te vallen. Mocht je ‘overgedragen aan onze koerier’ hebben dan krijg je waarschijnlijk later vanavond nog een PostNL mail.

Reputatie 5

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling!’ en kwam vrijdag 9/9 om 15:10 binnen, nadat ik vanaf 14:00 behoorlijk gefrustreerd had geprobeerd om online te verlengen met een zwarte 128Gb. En zaterdag 10/9 om 10:11 kreeg ik het tweede mailtje met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!’ met daarin alle bijzonderheden mbt ophalen in de winkel, begin vh abonnement en andere details van mijn bestelling. De vraag is dus.. zat ik vrijdag om 15:10 al ‘op tijd’ in het systeem of zaterdagochtend pas, om 10:11? Ik zal het morgen pas weten, vermoed ik.. :))

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Reputatie 6

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling!’ en kwam vrijdag 9/9 om 15:10 binnen, nadat ik vanaf 14:00 behoorlijk gefrustreerd had geprobeerd om online te verlengen met een zwarte 128Gb. En zaterdag 10/9 om 10:11 kreeg ik het tweede mailtje met als onderwerp ‘Bedankt voor je bestelling bij T-Mobile!’ met daarin alle bijzonderheden mbt ophalen in de winkel, begin vh abonnement en andere details van mijn bestelling. De vraag is dus.. zat ik vrijdag om 15:10 al ‘op tijd’ in het systeem of zaterdagochtend pas, om 10:11? Ik zal het morgen pas weten, vermoed ik.. :))

Technisch zou ik zeggen, de eerste. Want je wordt dan gewoon in de queue gegooid en vervolgens sequentieel worden verwerkt qua bevestiging van mails

Reputatie 3

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Reputatie 3

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp 

Technisch zou ik zeggen, de eerste. Want je wordt dan gewoon in de queue gegooid en vervolgens sequentieel worden verwerkt qua bevestiging van mails

Zou je zeggen.. :))

Reputatie 3

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Hier ook, maar mijn ordernummer is zelfs hoger dan de jouwe (75324xxx). Ik heb echter meteen betaald om 15:06, misschien is dat nog een verschil.

Reputatie 6

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Klopt, door de drukte kan het niet weergegeven zijn op de website. Maar zoals ander lid idd zei: je nummer is vanaf bestelling plaatsen al toegekend.

Reputatie 5

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Stond bij mij ook in het tweede mailtje, maar ook al direct na het bestellen. Niet in het eerste mailtje. Even snel een foto van m’n scherm toen gemaakt haha.

 

Reputatie 3

Maar welk mailtje is nu ‘leidend’? :)) Het eerste mailtje dat ik van TM kreeg had als onderwerp ‘

Je ordernummer is al aangemaakt zodra je bestelling is gelukt op de website. Die stond er toen bij mij namelijk direct bij. Ik kreeg ook de volgende ochtend 10:05 pas bericht van de winkel met daarin hetzelfde ordernummer.

Bij mij stond het ordernummer pas in het tweede mailtje (75323xxx).

Stond bij mij ook in het tweede mailtje, maar ook al direct na het bestellen. Niet in het eerste mailtje. Even snel een foto van m’n scherm toen gemaakt haha.

Heeeee, dank voor de tip! ik had destijds ook een screenshot gemaakt, realiseer ik me nu weer. Zelfde ordernummer.. :)

Reputatie 3

Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Reputatie 3

Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Dan hebben de mensen die in een winkel ophalen (zoals ik) ‘een probleem’ want afrekenen gebeurt pas in de winkel. Ik heb online besteld en kreeg niet eens een mogelijkheid om te betalen.

Reputatie 3

Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Dan hebben de mensen die in een winkel ophalen (zoals ik) ‘een probleem’ want afrekenen gebeurt pas in de winkel.

In dat geval zal het wel meevallen want dan heb je niet te maken gehad met die technische storing waardoor je niet online kon betalen 🙂

Reputatie 6

Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Of ze hebben geen tot weinig voorraad van jouw gekozen toestel. Ze werken via order nummers, hoe moeten ze anders sorteren als het volgens betaling gaat?

Reputatie 3

Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Dan hebben de mensen die in een winkel ophalen (zoals ik) ‘een probleem’ want afrekenen gebeurt pas in de winkel.

In dat geval zal het wel meevallen want dan heb je niet te maken gehad met die technische storing waardoor je niet online kon betalen 🙂

jeez, wat een drama.. :(

Reputatie 3

Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Of ze hebben geen tot weinig voorraad van jouw gekozen toestel. Ze werken via order nummers, hoe moeten ze anders sorteren als het volgens betaling gaat?

Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.

Reputatie 5

Zou het trouwens ook wel fijn vinden als ik het weet als ik hem morgen niet krijg. Nu blijft het spannend haha

Reputatie 6

Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.

Ahh, ja. Ja ik geloof niet erin dat het voor de fun willekeur is, er zal heus wel een volgorde achter zitten maar de kans is er natuurlijk dat het hier en daar misschien afwijkt. Wellicht heeft T-Mobile meerdere locaties waar iPhones binnenkomen en worden daar labels uitgeprint op basis van die regio. Waardoor sommige hogere order nummers dan jou wel eerder de phone krijgen. Alsnog is dat dan ‘zuur’, maar logistiek niet te voorkomen.

Reputatie 3

Maar het lijkt er dus niet op dat het tijdstip van bestellen leidend is. Ik heb een bevestiging gehad om 14.51 voor een Pro zwart 128gb maar nog steeds wachtend op voorraad (75322xxx). Door een technische fout kon ik uiteindelijk pas maandagochtend betalen en ik vrees dat dit nu toch bepalend is in tegenstelling tot wat de klantenservice mij heeft verteld. Dus ik zou meer kijken naar wanneer je betaald hebt dan het moment van bestellen.

Of ze hebben geen tot weinig voorraad van jouw gekozen toestel. Ze werken via order nummers, hoe moeten ze anders sorteren als het volgens betaling gaat?

Dat dacht ik eerst ook totdat ik in dit topic en op andere fora bestelbevestigingen en ordernummers voorbij zag komen voor precies hetzelfde toestel die na mijn order zijn geplaatst. Vandaar dat het allemaal wat willekeurig lijkt. Maar goed, typisch eerste wereld probleem, hij komt vanzelf een keer deze kant op 🙂.

Het heeft dus wel degelijk te maken met moment van betalen, zo blijkt. (Als je tenminste besteld hebt met thuis levering. Levering via een T-Mobile shop loopt via een andere route, en dus heb je nu misschien nog niks gehoord).


Als je nu nog niks gehoord hebt met thuislevering en je status nog op wachten op voorraad staat wordt het een lastig verhaal voor morgen, maar zoals ik het lees zijn dat wel allemaal mensen die niet voor zaterdag betaald hebben. Dat lijkt dan dus een dingetje te zijn.

Reputatie 4

Ik denk zelfs als je status op “bestelling is overgedragen aan koerier” en je nu nog niks gehoord hebt dat het lastig gaat worden morgen.

Het zijn inderdaad first world problems maar ik vind het altijd wel een gedoe bij t-mobile en de communicatie is matig 

Reputatie 1

still waiting for the stock for pro 128 GB black - order number: 7534xxxx. I chose the pickup from the shop. I only received confirmation mail on 9 Sept around 17:00.. didn’t hear anything more..

Reputatie 6

still waiting for the stock for pro 128 GB black - order number: 7534xxxx. I chose the pickup from the shop. I only received confirmation mail on 9 Sept around 17:00.. didn’t hear anything more..

It’s also possible that the shop contact you tomorrow.

Reputatie 1

still waiting for the stock for pro 128 GB black - order number: 7534xxxx. I chose the pickup from the shop. I only received confirmation mail on 9 Sept around 17:00.. didn’t hear anything more..

It’s also possible that the shop contact you tomorrow.

I am hoping too, let’s see.. but I am assuming next week they will call..

Reageer