FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 3

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Ik zou niet zomaar er vanuit gaan wat 1 iemand zegt (wat die te horen krijgt van klantenservice). Want niks ten nadelen van klantenservicemedewerkers, zij hebben echt niet altijd exacte informatie en weten ook heus niet wat er in de logistiek gebeurd. Maar van mij mag je zeker annuleren, des te eerder andere weer aan de beurt zijn 😄

Dat is waar, ik wacht vandaag nog even af en kijk daarna wel wat ik ga doen. Als moment van betalen leidend is denk ik niet dat mijn eventuele annulering je gaat helpen 😉

Reputatie 4

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Ik zou niet zomaar er vanuit gaan wat 1 iemand zegt (wat die te horen krijgt van klantenservice). Want niks ten nadelen van klantenservicemedewerkers, zij hebben echt niet altijd exacte informatie en weten ook heus niet wat er in de logistiek gebeurd. Maar van mij mag je zeker annuleren, des te eerder andere weer aan de beurt zijn 😄

Dat is waar, ik wacht vandaag nog even af en kijk daarna wel wat ik ga doen. Als moment van betalen leidend is denk ik niet dat mijn eventuele annulering je gaat helpen 😉

Ik denk, net zoals voorgaande jaren de zwarte kleur ZEER populair is, je bent wat ik zo op het forum kan lezen niet de enige die niks heeft vernomen. 

Reputatie 3

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Ik zou niet zomaar er vanuit gaan wat 1 iemand zegt (wat die te horen krijgt van klantenservice). Want niks ten nadelen van klantenservicemedewerkers, zij hebben echt niet altijd exacte informatie en weten ook heus niet wat er in de logistiek gebeurd. Maar van mij mag je zeker annuleren, des te eerder andere weer aan de beurt zijn 😄

Dat is waar, ik wacht vandaag nog even af en kijk daarna wel wat ik ga doen. Als moment van betalen leidend is denk ik niet dat mijn eventuele annulering je gaat helpen 😉

Ik denk, net zoals voorgaande jaren de zwarte kleur ZEER populair is, je bent wat ik zo op het forum kan lezen niet de enige die niks heeft vernomen. 

Ik denk ook zeker niet dat ik de enige ben hoor. Het gaat me er meer om dat je in dit topic en op andere fora besteltijden en nummers langs ziet komen die later zijn geplaatst dan mijn order voor precies hetzelfde toestel. Dat is een beetje frustrerend, zeker als je dit dan leest in de openingspost van dit topic:

“We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.”

Reputatie 2

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Reputatie 4

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Ik zou niet zomaar er vanuit gaan wat 1 iemand zegt (wat die te horen krijgt van klantenservice). Want niks ten nadelen van klantenservicemedewerkers, zij hebben echt niet altijd exacte informatie en weten ook heus niet wat er in de logistiek gebeurd. Maar van mij mag je zeker annuleren, des te eerder andere weer aan de beurt zijn 😄

Dat is waar, ik wacht vandaag nog even af en kijk daarna wel wat ik ga doen. Als moment van betalen leidend is denk ik niet dat mijn eventuele annulering je gaat helpen 😉

Ik denk, net zoals voorgaande jaren de zwarte kleur ZEER populair is, je bent wat ik zo op het forum kan lezen niet de enige die niks heeft vernomen. 

Ik denk ook zeker niet dat ik de enige ben hoor. Het gaat me er meer om dat je in dit topic en op andere fora besteltijden en nummers langs ziet komen die later zijn geplaatst dan mijn order voor precies hetzelfde toestel. Dat is een beetje frustrerend, zeker als je dit dan leest in de openingspost van dit topic:

“We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.”

Ik denk dat het sowieso lastig is om al die orders goed te laten verlopen, en niet alleen T-Mobile zal hier in een uitzondering zijn. Ik weet uit voorgaande jaren en van een vriendin van mij (werkt bij Vodafone) dat het kan zijn dat er regelmatig vanuit Apple een drop wordt geleverd aan de providers. Ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van productie. Ik heb zelf een iPhone 14 pro max paars 128gb besteld en had verwacht dat ik zeker nog 2 weken moest wachten. Echter tot mijn verbazing stond er gisteren dat hij is overgedragen aan PostNL. 

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Waar kun je deze status zien? In het overzicht van ‘ bekijk de status van je bestelling’ zie ik nergens deze melding. Of kun je deze status ergens anders vinden?

Reputatie 1

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Reputatie 4

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Waar kun je deze status zien? In het overzicht van ‘ bekijk de status van je bestelling’ zie ik nergens deze melding. Of kun je deze status ergens anders vinden?

Hoi, hier kun je de bestel status opvragen doormiddel van e-mail adres of ordernr

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Waar kun je deze status zien? In het overzicht van ‘ bekijk de status van je bestelling’ zie ik nergens deze melding. Of kun je deze status ergens anders vinden?

Hoi, hier kun je de bestel status opvragen doormiddel van e-mail adres of ordernr

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Thanks voor je reactie. Die link had ik gevonden maar er staat nergens, wachten op voorraad. Enkel vinkje bij bestelling binnengekomen en goedgekeurd. Vinkje bij overgedragen aan koerier is nog niet afgevinkt. 

Reputatie 6

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Zover ik weet, krijg je dat niet te horen. Niet perse handig, maar ook niet asociaal. Je hebt namelijk in principe al een sms/mail gehad waarin staat: je krijgt het te horen wanneer die er is.

Reputatie 3

Je krijgt bij ophalen alleen bericht als hij klaar ligt. Als je niets hoort ligt hij nog niet klaar. Overigens kan dat berichtje ook pas aan het einde van de dag komen, dat verschilde de vorige jaren enorm per winkel.

Reputatie 6

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Waar kun je deze status zien? In het overzicht van ‘ bekijk de status van je bestelling’ zie ik nergens deze melding. Of kun je deze status ergens anders vinden?

Hoi, hier kun je de bestel status opvragen doormiddel van e-mail adres of ordernr

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Thanks voor je reactie. Die link had ik gevonden maar er staat nergens, wachten op voorraad. Enkel vinkje bij bestelling binnengekomen en goedgekeurd. Vinkje bij overgedragen aan koerier is nog niet afgevinkt. 

Dit hoor je te zien.

Reputatie 4

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Waar kun je deze status zien? In het overzicht van ‘ bekijk de status van je bestelling’ zie ik nergens deze melding. Of kun je deze status ergens anders vinden?

Hoi, hier kun je de bestel status opvragen doormiddel van e-mail adres of ordernr

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Thanks voor je reactie. Die link had ik gevonden maar er staat nergens, wachten op voorraad. Enkel vinkje bij bestelling binnengekomen en goedgekeurd. Vinkje bij overgedragen aan koerier is nog niet afgevinkt. 

Of dit krijg je te zien

Reputatie 1

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Ah daar was het belletje al, die van mij ligt klaar! Kan ‘m morgen ophalen

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Waar kun je deze status zien? In het overzicht van ‘ bekijk de status van je bestelling’ zie ik nergens deze melding. Of kun je deze status ergens anders vinden?

Hoi, hier kun je de bestel status opvragen doormiddel van e-mail adres of ordernr

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Thanks voor je reactie. Die link had ik gevonden maar er staat nergens, wachten op voorraad. Enkel vinkje bij bestelling binnengekomen en goedgekeurd. Vinkje bij overgedragen aan koerier is nog niet afgevinkt. 

Dit hoor je te zien.

Ik zie dit...

Reputatie 4

Ik heb een 14 Pro Silver 128 GB besteled, maar ik heb nog steeds geen update.  Status "Wachten op voorraad"

Waar kun je deze status zien? In het overzicht van ‘ bekijk de status van je bestelling’ zie ik nergens deze melding. Of kun je deze status ergens anders vinden?

Hoi, hier kun je de bestel status opvragen doormiddel van e-mail adres of ordernr

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Thanks voor je reactie. Die link had ik gevonden maar er staat nergens, wachten op voorraad. Enkel vinkje bij bestelling binnengekomen en goedgekeurd. Vinkje bij overgedragen aan koerier is nog niet afgevinkt. 

Dit hoor je te zien.

Ik zie dit...

Dan wordt hij binnen een paar dagen geleverd.

Reputatie 6

Ik zie dit...

Dan is het toch goed? Je bestelling is overgedragen maar gewoon nog geen T&T beschikbaar. PostNL zal die later vandaag of vanavond waarschijnlijk pas verwerkt hebben in het systeem.

Reputatie 6

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Ah daar was het belletje al, die van mij ligt klaar! 

Wat leuk! Geniet er van (morgen). Mag ik vragen welke regio/winkel 😉?

Anyone ordered the new device and choose to pick it up in the t-mobile store? I did this but I cannot find any update of my order status after receiving the confirmation mail till now. Don't even know if it's going well.

Same here. Ordered on 9th through customer care and chosen to pick from the store. Got mail confirmation about the order and process but no communication after that. Checked my order status in https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus and it shows no order found. Hopefully I will get sms today. 

Reputatie 1

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Ah daar was het belletje al, die van mij ligt klaar! 

Wat leuk! Geniet er van (morgen). Mag ik vragen welke regio/winkel 😉?

Middelburg! 

Reputatie 6

Tot dusver niets gehoord van mijn t-mobile store, 256gb pro deep purple, hoop wel dat ze ook iets laten weten als je ‘m morgen niet kan ophalen, wel zo netjes. 

 

Ah daar was het belletje al, die van mij ligt klaar! 

Wat leuk! Geniet er van (morgen). Mag ik vragen welke regio/winkel 😉?

Middelburg! 

Dan verhuis ik volgend jaar daarheen, dan bellen ze iig op tijd 🤪

Reputatie 3

FYI. Ik heb ook om ‘ophalen in de winkel’ gevraagd en ben net even langsgefietst (Den Haag). Zij krijgen de voorraad later vandaag/vanavond binnen en gaan de SMSjes morgenochtend pas sturen.

Reputatie 6

FYI. Ik heb ook om ‘ophalen in de winkel’ gevraagd en ben net even langsgefietst (Den Haag). Zij krijgen de voorraad later vandaag/vanavond binnen en gaan de SMSjes morgenochtend pas sturen.

Held, thanks voor de info! Heb je niet aangeboden even een handje te helpen vanavond 😉?

Reputatie 3

FYI. Ik heb ook om ‘ophalen in de winkel’ gevraagd en ben net even langsgefietst (Den Haag). Zij krijgen de voorraad later vandaag/vanavond binnen en gaan de SMSjes morgenochtend pas sturen.

Held, thanks voor de info! Heb je niet aangeboden even een handje te helpen vanavond 😉?

Natuurlijk maar ze gingen het tòch eerst zelf proberen.. :))

Reputatie 3

Ik heb net de store gebeld, mijn levering word toch thuis geleverd, en mij bestelling staat nogsteeds op wachten op voorraad ondanks dat ik om 14.00 uur heb gepreorderd in de store….

Reageer