FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 4

Dit staat bij order status, nog steeds geen mail gehad.

Je bestelling is overgedragen aan onze koerier.

Onze bezorgdienst stuurt je binnen 3 werkdagen per e-mail meer informatie over de bezorging van je bestelling.
(Dit geldt alleen wanneer een toestel en/of simkaart bezorgd wordt)

Verlenging wordt verstuurd met PostNL, ik heb dezelfde status en ik denk dat we vanavond van PostNL een mailtje krijgen. 

Anyone ordered the new device and choose to pick it up in the t-mobile store? I did this but I cannot find any update of my order status after receiving the confirmation mail till now. Don't even know if it's going well.

Same here. Ordered on 9th through customer care and chosen to pick from the store. Got mail confirmation about the order and process but no communication after that. Checked my order status in https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus and it shows no order found. Hopefully I will get sms today. 

Got call from T-mobile 2hrs and they informed that my phone is available for pickup and booked appointment tomorrow to collect it. I ordered on 9th evening through cust care. pro 256 purple. pick up at T-mobile  leidschendam westfield mall. 

Reputatie 2

Hoe zit het als je het ophalen in de store heb geklikt ik heb nogsteeds geen sms gekregen maar wel een bevestigingmail. Maar als ik in bestelling volgen wil drukken staat er niks. 🤯🤯

Reputatie 2

Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Heb je een sms gekregen?

Reputatie 2

Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Heb je een sms gekregen?

Nee helaas nog niks. Ik wacht af. 

Reputatie 1

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Ik ben net gebeld dat mijn 14 pro max binnen is en dat ik het morgen kan ophalen bij Tmobile Leidschendam The Mall. 

Ik heb er ook voor gekozen om de goederen op te halen in de winkel leidschendam, maar ik heb nog niet gebeld om mij te informeren, hoe laat heb je de telefoon besteld?

besteld vrijdag 9 sept en het advies was om het in de winkel op te halen. Geen sms, maar telefoontje van de winkel ( +- 13 uur) om het morgen op afspraak op te halen. 

Ik heb op vrijdagavond 9 september besteld via t-mobile en heb ervoor gekozen om op te halen in de winkel, maar tot nu toe is er geen telefoontje of sms naar mij verzonden, ik weet niet of ik mijn iphone morgen kan krijgen

Reputatie 6

Ik heb op vrijdagavond 9 september besteld via t-mobile en heb ervoor gekozen om op te halen in de winkel, maar tot nu toe is er geen telefoontje of sms naar mij verzonden, ik weet niet of ik mijn iphone morgen kan krijgen

Elke winkel doet het op mijn eigen tempo/manier, als er vanavond koopavond is in jouw winkel kunnen ze nog bellen/smsen maar zelfs morgen is nog mogelijk!

Reputatie 2

Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Heb je een sms gekregen?

Nee helaas nog niks. Ik wacht af. 

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Reputatie 6

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Ik heb op vrijdagavond 9 september besteld via t-mobile en heb ervoor gekozen om op te halen in de winkel, maar tot nu toe is er geen telefoontje of sms naar mij verzonden, ik weet niet of ik mijn iphone morgen kan krijgen

Elke winkel doet het op mijn eigen tempo/manier, als er vanavond koopavond is in jouw winkel kunnen ze nog bellen/smsen maar zelfs morgen is nog mogelijk!

Ik hoop dat je me later kunt bellen zodat ik het morgen kan ophalen, dan ben ik heel blij

Reputatie 2

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Reputatie 2

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Hopen dat ik ook word gebeld, ik heb precies ook het zelfde gehad via de klantenservice vrijdag besteld. 🤞🏼

Reputatie 2

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Hopen dat ik ook word gebeld, ik heb precies ook het zelfde gehad via de klantenservice vrijdag besteld. 🤞🏼

Ik hoop het ook voor je. Maar denk wel dat je gebeld gaat worden. Ik had ook vorige week vrijdag via de klantenservice besteld. Maar volgens mij ligt het ook eraan welke kleur/gb je hebt besteld. 

Reputatie 2

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Hopen dat ik ook word gebeld, ik heb precies ook het zelfde gehad via de klantenservice vrijdag besteld. 🤞🏼

Ik hoop het ook voor je. Maar denk wel dat je gebeld gaat worden. Ik had ook vorige week vrijdag via de klantenservice besteld. Maar volgens mij ligt het ook eraan welke kleur/gb je hebt besteld. 

Update: net een telefoontje gehad van de store. Kan morgen komen ophalen. 

Gefeli, geniet er van morgen! Welke vestiging?

Dankjewel. Vestiging Zoetermeer. Ik heb de iPhone 14 Pro 128gb paars. 

Hopen dat ik ook word gebeld, ik heb precies ook het zelfde gehad via de klantenservice vrijdag besteld. 🤞🏼

Ik hoop het ook voor je. Maar denk wel dat je gebeld gaat worden. Ik had ook vorige week vrijdag via de klantenservice besteld. Maar volgens mij ligt het ook eraan welke kleur/gb je hebt besteld. 

Ik heb de iphone 14 pro max 128gb in de kleur paars besteld. Dus afwachten maar

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

I had called up Hoofddorp store to check on my order. They do not have any info yet and they may receive some tomorrow. There is no guarantee that they would be able to give me device tomorrow either. 

What a customer service and experience for selecting “pick up at store” considering it to be green/fastest option!

Amazed to see how these people can’t even handle orders for a planned, annual, famous device launch after years of experience!

For context: I had placed an order on 9th Sept at 1500 for 14 Pro 128GB Black.

Anyway, Congratulations to everyone here who are getting their phones tomorrow! 

 

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 

Reputatie 3

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 

Ik heb dezelfde besteld, nog helemaal niets gehoord, enkel vrijdag bestelbevestiging om 14.10.. order staat nogsteeds op wachten op voorraad

Zojuist gebeld door Zuidplein voor een afspraak morgen af te halen. 

Afgelopen vrijdag besteld rond 15:00 > iPhone 14 Pro Black 256GB

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 

Ik heb dezelfde besteld, nog helemaal niets gehoord, enkel vrijdag bestelbevestiging om 14.10.. order staat nogsteeds op wachten op voorraad

Ah meen je, niks ge-update bij orderstatus? Bij mij staat dat hij overhandigt is aan de koerier

Reputatie 3

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Zowel mijn vriendin (Pro 128GB Paars, bestelbevestiging vrijdag 14:25) als ik (Pro 128GB Zwart, bestelbevestiging vrijdag 14:35) hebben het afgelopen uur een mail van PostNL gekregen met T&T.  

Nice! Hopelijk ook snel een mailtje voor mij 😊 ik heb rond 15:00 besteld, iPhone 14 pro Max 256 GB zwart. 

Ik heb dezelfde besteld, nog helemaal niets gehoord, enkel vrijdag bestelbevestiging om 14.10.. order staat nogsteeds op wachten op voorraad

Ah meen je, niks ge-update bij orderstatus? Bij mij staat dat hij overhandigt is aan de koerier

 

Reputatie 1

Iemand al iets van PostNL gehoord?

Nog altijd niks gehoord. Klantenservice zegt dat post nl ook morgen pas wat kunnen sturen.
 

Vreemd aangezien vandaag de voorraad verdeeld  wordt en de verzendingen aangemaakt worden lijkt mij een track en trace wel te verwachten vanavond. Ik heb ook vrijdag besteld als 1 van de 1e! Inclusief bestelbevestigingsmail. 

 

 

Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen 😅

Reputatie 3

Waar kan ik mijn orderstatus zien? Ik ben een nieuwe klant bij t-mobile en mijn abbo moet nog ingaan, tevens heb ik zelf ook een account aangemaakt, want ik had geen gegevens gekregen 😅

Dat kan je met de onderstaande link doen;

 

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reageer