FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Levertijd 4-5 weken lol

Reputatie 6

Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng. 
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.

 Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.

Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.

 

Jouw status is “Afgegeven aan koerier”. Wat wil je van T-Mobile horen? “Beste Dennis, jouw order is afgegeven aan de koerier”.

Bel ze dan gewoon als je een update wilt

Reputatie 3

Hier is de bezorger inmiddels onderweg. 0,0 communicatie vanuit T-Mobile btw. Snap die discussie ook niet zo goed, het is wel een punt dat T-mobile wat beter had kunnen communiceren. Ik heb een mail vanuit PostNL gehad maar T-Mobile weet dat tracking nummer ook dus die hadden ook een mail kunnen sturen ‘Je bestelling is overgedragen aan PostNL! Je trackingnummer is xxxx’. Zoals eigenlijk elke webshop doet.

Desalniettemin ben ik heel blij met de snelle service van T-Mobile dit jaar!

Reputatie 6

Hier is de bezorger inmiddels onderweg. 0,0 communicatie vanuit T-Mobile btw. Snap die discussie ook niet zo goed, het is wel een punt dat T-mobile wat beter had kunnen communiceren. Ik heb een mail vanuit PostNL gehad maar T-Mobile weet dat tracking nummer ook dus die hadden ook een mail kunnen sturen ‘Je bestelling is overgedragen aan PostNL! Je trackingnummer is xxxx’. Zoals eigenlijk elke webshop doet.

Desalniettemin ben ik heel blij met de snelle service van T-Mobile dit jaar!

Lekker! Geniet er van als die later vandaag aankomt 😄

En ja, T-Mobile moet dat fixen. Want zo’n e-mail moet makkelijk te regelen zijn.

Reputatie 4

Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng. 
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.

 Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.

Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.

 

Jouw status is “Afgegeven aan koerier”. Wat wil je van T-Mobile horen? “Beste Dennis, jouw order is afgegeven aan de koerier”.

Bel ze dan gewoon als je een update wilt

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Reputatie 6

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Reputatie 4

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Reputatie 6

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Dat mag je zeker. En dat doe je al sinds gisteravond, dus verder zijn we geen steek opgeschoten en is het alleen maar ruis voor andere leden die ook naar informatie zoeken. Dat is van ons beide niet netjes naar de andere toe. Dus vanuit mij stop ik deze discussie.

Hoe zit het met de mensen die vanuit mobiel.nl hebben besteld voor een verlenging bij T-Mobile?

Reputatie 2

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Ik ben het met je mee eens. Voor mij laatste keer bij T-Mobile pre-orderen. Bij Apple zou ik het gegarandeerd hebben.

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Ik ben het met je mee eens. Voor mij laatste keer bij T-Mobile pre-orderen. Bij Apple zou ik het gegarandeerd hebben.

Same here!

Reputatie 1

Has anyone ever had experiences with walk-in purchases on the release date in one of the stores? Might try my luck and do that.

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

Reputatie 2

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Dat mag je zeker. En dat doe je al sinds gisteravond, dus verder zijn we geen steek opgeschoten en is het alleen maar ruis voor andere leden die ook naar informatie zoeken. Dat is van ons beide niet netjes naar de andere toe. Dus vanuit mij stop ik deze discussie.

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Reputatie 6

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Twijfels zijn altijd leuk 🤩 maar ik berust mijn reacties/ervaringen op de voorgaande jaren en zie geen enkel afwijkend patroon met toen. Heb nergens ontkent dat de communicatie ruk is, maar herhalende berichten posten over dat de communicatie slecht is, schiet je niks mee op. Dan kan je beter T-Mobile Klantenservice bellen wil je informatie hebben.

Want inderdaad: beweegredenen met de community is vrij marginaal, ze updaten levertijden en checken of je order goed is. Maar verder kan je echt beter klantenservice bereiken!

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Reputatie 4

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Twijfels zijn altijd leuk 🤩 maar ik berust mijn reacties/ervaringen op de voorgaande jaren en zie geen enkel afwijkend patroon met toen. Heb nergens ontkent dat de communicatie ruk is, maar herhalende berichten posten over dat de communicatie slecht is, schiet je niks mee op. Dan kan je beter T-Mobile Klantenservice bellen wil je informatie hebben.

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

 

Ophalen bij de T-Mobile winkel in Den Haag - Grote Markt. 

Reputatie 6

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Omdat je het snelst antwoord krijgt als je actief informatie ophaalt. Tip: stuur ze een bericht op Twitter, dan krijg je echt binnen no-time antwoord -

Heb net een sms gehad de levertijd voor jouw Iphone is gewijzigd 

dit is niet te geloven het kan niet slechter geregeld worden nooit meer bij t-mobile iets regelen 

 

 

Reputatie 4

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Omdat je het snelst antwoord krijgt als je actief informatie ophaalt. Tip: stuur ze een bericht op Twitter, dan krijg je echt binnen no-time antwoord -

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Reputatie 1

Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….

Zie je bij jouw abonnement wel al een verlenging staan? Bij mij staat er ‘oud’ ‘huidig’ en ‘nieuw’.

Ik stap over van Tele2 naar tmobile zakelijk en het is dus een nieuw abonnement. Heb precies helemaal niks ontvangen of gehoord, zou bijna zeggen dat ik geen overstap heb ingediend

weet iemand wat ik kan doen???

Reputatie 6

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Ik probeer je alleen tips mee te geven - discussie betreft wat goed/slecht gaat boeit mij niet. Ik probeer JOU te helpen hoe je kan achterhalen wat je order status is. Zonder dat je onnodig lang hoeft te wachten en met vraagtekens blijft zitten. Discussie over T-Mobile zelf was ik tijdje geleden al met je gestopt.

Hoop dat je snel iets hoort en vooral dat je hem snel in huis hebt man!

Reputatie 4

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Ik probeer je alleen tips mee te geven - discussie betreft wat goed/slecht gaat boeit mij niet. Ik probeer JOU te helpen hoe je kan achterhalen wat je order status is. Zonder dat je onnodig lang hoeft te wachten en met vraagtekens blijft zitten. Discussie over T-Mobile zelf was ik tijdje geleden al met je gestopt.

Hoop dat je snel iets hoort en vooral dat je hem snel in huis hebt man!

Ik heb geen tips nodig.. ik ken de kanalen…

Het is niet de eerste keer dat ik gedoe heb met t-mobile 

De enige reden waarom ik nog bij ze zit is vanwege het bereik in mijn omgeving anders was ik allang overgestapt want klantgerichtheid, loyaliteit en goede communicatie naar vaste klanten is al jaren een drama en dat blijkt nu wederom weer het geval 

Reageer