FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

566 reacties

Levertijd 4-5 weken lol

Reputatie 6

Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng. 
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.

 Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.

Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.

 

Jouw status is “Afgegeven aan koerier”. Wat wil je van T-Mobile horen? “Beste Dennis, jouw order is afgegeven aan de koerier”.

Bel ze dan gewoon als je een update wilt

Reputatie 3

Hier is de bezorger inmiddels onderweg. 0,0 communicatie vanuit T-Mobile btw. Snap die discussie ook niet zo goed, het is wel een punt dat T-mobile wat beter had kunnen communiceren. Ik heb een mail vanuit PostNL gehad maar T-Mobile weet dat tracking nummer ook dus die hadden ook een mail kunnen sturen ‘Je bestelling is overgedragen aan PostNL! Je trackingnummer is xxxx’. Zoals eigenlijk elke webshop doet.

Desalniettemin ben ik heel blij met de snelle service van T-Mobile dit jaar!

Reputatie 6

Hier is de bezorger inmiddels onderweg. 0,0 communicatie vanuit T-Mobile btw. Snap die discussie ook niet zo goed, het is wel een punt dat T-mobile wat beter had kunnen communiceren. Ik heb een mail vanuit PostNL gehad maar T-Mobile weet dat tracking nummer ook dus die hadden ook een mail kunnen sturen ‘Je bestelling is overgedragen aan PostNL! Je trackingnummer is xxxx’. Zoals eigenlijk elke webshop doet.

Desalniettemin ben ik heel blij met de snelle service van T-Mobile dit jaar!

Lekker! Geniet er van als die later vandaag aankomt 😄

En ja, T-Mobile moet dat fixen. Want zo’n e-mail moet makkelijk te regelen zijn.

Reputatie 4

Omdat ik in de even jaren mijn abonnement verleng. 
Ik vind de communicatie rondom dit proces vanuit t-mobile matig. Je hoort niets moet er zelf achteraan.. hoe en wat.

 Nu wordt er dus gezegd dat de koerier PostNL is… ze kunnen toch zelf ook wel het een en ander posten.

Nee wat posten ze een of ander shitbericht met aangepaste levertijden wat alleen maar voor meer verwarring zorgt.

 

Jouw status is “Afgegeven aan koerier”. Wat wil je van T-Mobile horen? “Beste Dennis, jouw order is afgegeven aan de koerier”.

Bel ze dan gewoon als je een update wilt

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Reputatie 6

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Reputatie 4

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Reputatie 6

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Dat mag je zeker. En dat doe je al sinds gisteravond, dus verder zijn we geen steek opgeschoten en is het alleen maar ruis voor andere leden die ook naar informatie zoeken. Dat is van ons beide niet netjes naar de andere toe. Dus vanuit mij stop ik deze discussie.

Hoe zit het met de mensen die vanuit mobiel.nl hebben besteld voor een verlenging bij T-Mobile?

Reputatie 2

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Ik ben het met je mee eens. Voor mij laatste keer bij T-Mobile pre-orderen. Bij Apple zou ik het gegarandeerd hebben.

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Ik ben het met je mee eens. Voor mij laatste keer bij T-Mobile pre-orderen. Bij Apple zou ik het gegarandeerd hebben.

Same here!

Reputatie 1

Has anyone ever had experiences with walk-in purchases on the release date in one of the stores? Might try my luck and do that.

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

Reputatie 2

Ik wil gewoon een fatsoenlijke tracking, als PostNL dat niet kan geven dan zou ik het netjes vinden als t-mobile dat communiceert. Ik doe als consument primair zaken met t-mobile en niet met PostNL.

Dus als er problemen zijn dan informeert t-mobile de klant. Je kan mij niet wijsmaken dat bij zo’n grote bezorgorder dat er geen afspraken zijn gemaakt tussen t-mobile en postnl en dat er een kwaliteitskader is afgesproken 

 

Bel T-Mobile klantenservice, wij kunnen je niet helpen hiermee.

Maar blijkbaar mag ik de slechte communicatie rondom dit onderwerp hier niet benoemen. Dit is toch een forum ? 

Dat mag je zeker. En dat doe je al sinds gisteravond, dus verder zijn we geen steek opgeschoten en is het alleen maar ruis voor andere leden die ook naar informatie zoeken. Dat is van ons beide niet netjes naar de andere toe. Dus vanuit mij stop ik deze discussie.

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Reputatie 6

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Twijfels zijn altijd leuk 🤩 maar ik berust mijn reacties/ervaringen op de voorgaande jaren en zie geen enkel afwijkend patroon met toen. Heb nergens ontkent dat de communicatie ruk is, maar herhalende berichten posten over dat de communicatie slecht is, schiet je niks mee op. Dan kan je beter T-Mobile Klantenservice bellen wil je informatie hebben.

Want inderdaad: beweegredenen met de community is vrij marginaal, ze updaten levertijden en checken of je order goed is. Maar verder kan je echt beter klantenservice bereiken!

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

Reputatie 4

Nooooou rddvries, ik denk dat het wel terecht is hoor, de communicatie is niet van het beste niveau en hier zijn genoeg berichten erover, ik weet de beweegredenen van T-Mobile niet mbt de community maar ze gaan hier amper in op de vele meldingen rondom de communicatie. Zelf verwijzen ze overal hier (dit topic) naartoe en daarna zijn ze hier zelf niet, i dont get it either :D. Feitelijk ben jij aan het werk voor hun al een paar dagen haha. Ik twijfel zelfs of je er niet werkt

Twijfels zijn altijd leuk 🤩 maar ik berust mijn reacties/ervaringen op de voorgaande jaren en zie geen enkel afwijkend patroon met toen. Heb nergens ontkent dat de communicatie ruk is, maar herhalende berichten posten over dat de communicatie slecht is, schiet je niks mee op. Dan kan je beter T-Mobile Klantenservice bellen wil je informatie hebben.

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Heb een bericht ontvangen: 

“ Beste klant, de levertijd voor jouw iPhone is gewijzigd.Voor de actuele levertijd (onder voorbehoud) zie t-mobile.nl/iph Groeten, T-Mobile “ 

Oke, lekker duidelijk, dus wat is nu de actuele levertijd? 4-5 weken? 🤣

Wat gaf jouw orderstatus aan? Was hij al wel verzonden? Of ging je hem in de winkel ophalen? 😊

 

Ophalen bij de T-Mobile winkel in Den Haag - Grote Markt. 

Reputatie 6

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Omdat je het snelst antwoord krijgt als je actief informatie ophaalt. Tip: stuur ze een bericht op Twitter, dan krijg je echt binnen no-time antwoord -

Heb net een sms gehad de levertijd voor jouw Iphone is gewijzigd 

dit is niet te geloven het kan niet slechter geregeld worden nooit meer bij t-mobile iets regelen 

 

 

Reputatie 4

Ze lezen toch mee op dit forum… waarom ben jij van mening dat wij informatie actief moeten gaan halen.. 

Het zou t-mobile sieren om informatie naar de klant te brengen… ze zetten een hele pre-order campagne op (dus ze kunnen het  wel) maar zodra je betaald hebt moet je zelf overal achteraan. 
Ik en meerderen hier snappen dat niet en uitte onze ongenoegen over de slechte service van t-mobile richting de klanten 

Omdat je het snelst antwoord krijgt als je actief informatie ophaalt. Tip: stuur ze een bericht op Twitter, dan krijg je echt binnen no-time antwoord -

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Reputatie 1

Ik heb mijn iphone al ge pre ordered op 11/9 maar ik heb uberhaupt nog geen bestelbevestiging mogen krijgen. al een paar keer gebeld en t enige wat ze zeggen is dat ik moet wachten, maar kom op ik zou toch op zn minst een mail als bevestiging moeten krijgen, heb helemaal niks ontvangen….

Zie je bij jouw abonnement wel al een verlenging staan? Bij mij staat er ‘oud’ ‘huidig’ en ‘nieuw’.

Ik stap over van Tele2 naar tmobile zakelijk en het is dus een nieuw abonnement. Heb precies helemaal niks ontvangen of gehoord, zou bijna zeggen dat ik geen overstap heb ingediend

weet iemand wat ik kan doen???

Reputatie 6

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Ik probeer je alleen tips mee te geven - discussie betreft wat goed/slecht gaat boeit mij niet. Ik probeer JOU te helpen hoe je kan achterhalen wat je order status is. Zonder dat je onnodig lang hoeft te wachten en met vraagtekens blijft zitten. Discussie over T-Mobile zelf was ik tijdje geleden al met je gestopt.

Hoop dat je snel iets hoort en vooral dat je hem snel in huis hebt man!

Reputatie 4

Ik stop met deze discussie met jou. 
Ik vind het ronduit asociaal hoe t-mobile met zijn klanten omgaat en een hele campagne opzet om je te laten bestellen en als je besteld hebt niets meer laat horen. 
Als ik jou zo lees dan moet je zelf pro-actief informatie gaan halen als consument, prima als je die mening hebt maar ik denk er echt anders over.

 

Ik probeer je alleen tips mee te geven - discussie betreft wat goed/slecht gaat boeit mij niet. Ik probeer JOU te helpen hoe je kan achterhalen wat je order status is. Zonder dat je onnodig lang hoeft te wachten en met vraagtekens blijft zitten. Discussie over T-Mobile zelf was ik tijdje geleden al met je gestopt.

Hoop dat je snel iets hoort en vooral dat je hem snel in huis hebt man!

Ik heb geen tips nodig.. ik ken de kanalen…

Het is niet de eerste keer dat ik gedoe heb met t-mobile 

De enige reden waarom ik nog bij ze zit is vanwege het bereik in mijn omgeving anders was ik allang overgestapt want klantgerichtheid, loyaliteit en goede communicatie naar vaste klanten is al jaren een drama en dat blijkt nu wederom weer het geval 

Reageer