FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 6

@rddvries Dat ga ik gelijk doen! Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik de status van je bestelling na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin dankjewel! Ik heb je een DM gestuurd :)

Reputatie 6
Badge +6

@rddvries Dat ga ik gelijk doen! Kun je mij een DM sturen met je telefoon- en ordernummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende IBAN rekeningnummer ter verificatie? Dan kijk ik de status van je bestelling na en kom ik zo snel mogelijk bij je terug met meer duidelijkheid! 

 

@Dylams96 Kan jij hetzelfde doen? Dan kan ik de status van je bestelling nakijken. Alvast bedankt!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Reputatie 2

@rddvries Wat gek zeg, de reden hiervoor kan ik niet achterhalen. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Ik heb dit probleem ook en begin het nu wel zat te worden. Krijg 0 info… 

Reputatie 6

@rddvries Wat gek zeg, de reden hiervoor kan ik niet achterhalen. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin Heb het geprobeerd via meerdere manieren, zelfs de postcode en huisnummer van filiaal geprobeerd. Maar dat mag ook niet helpen. Zag bij meerdere leden dat het niet werkt, allemaal mensen die voor afhalen hebben gekozen. Wellicht dat je dit kan terugkoppelen aan IT-team?

Reputatie 6
Badge +6

@rddvries Wat gek zeg, de reden hiervoor kan ik niet achterhalen. Zou je het eventueel kunnen proberen in een andere browser om te kijken of het dan wel lukt? Ik hoor het graag van je!

 

Groetjes, 

Pharwin 

Hello! I ordered Apple iPhone 14 128GB White on September 26 and I've choose deliver at the address. I can’t see the estimated delivery address, is it possible to pick up the phone in a store?

Reputatie 6

Hoi @voogaard, als je op 09/09 hebt besteld, hanteerden wij toen een levertijd van 4 - 5 weken. Deze kan je nog steeds aanhouden. Je kunt op onze website de status van je bestellingen controleren: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin jammer genoeg geeft de bestel status een foutmelding als je voor afhalen in een filiaal hebt gekozen. Weet jij waarom dit zo is?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @voogaard, als je op 09/09 hebt besteld, hanteerden wij toen een levertijd van 4 - 5 weken. Deze kan je nog steeds aanhouden. Je kunt op onze website de status van je bestellingen controleren: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!

 

Groetjes, 

Pharwin 

@Pharwin 

Hoe moet ik het schema lezen? Ik heb op 9 september een bestelling gedaan (14 Pro Space Black 128GB) en een ordernummer gekregen (7532xxxx) maar het schema staat nu op een vanaf datum van 13 september. Wat is de huidige status van mijn bestelling?

Reputatie 6
Badge +6

Hi allemaal,

We hebben de levertijden zojuist bijgewerkt. In de levertijdentabel vinden jullie de actuele levertijden. Wanneer er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het direct weten in dit topic! Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het graag! 

Reputatie 2

FINALLY received SMS from AMP to make an appointment ( earliest 29 September ) Both Order number start with 7535xxx. We ordered 14 pro max gold 1 TB and 14 pro max black 128 GB with Early renewal at 9 September around 15:30 and was confirmed around 18:30 via email.

Ik kreeg wel een e-mail van PostNL vandaag met een levering voor morgen. Klopt het dat als je het laat bezorgen de afzender Stay Connected is?

Ik blijf het toch bijzonder vinden dat er na de bestelling geen enkele update gegeven wordt m.b.t. de bestelling. Geen mail, geen belletje, geen sms'je, niks. Ik moet er via fora achter komen dat de leveringen vertraagd zijn. Bizar!

Reputatie 6

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Waar check ik dat?

@kertenkelebek in het hoofd bericht zie je 4 linkjes naar andere topics. Afhankelijk van jouw toestel klik je hierop en dan vind je een tabel met de levertijden betreft jouw gekozen toestel.

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Waar check ik dat?

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Hi allemaal, de levertijden zijn zojuist bijgewerkt. Check snel of de wijzigingen ook invloed hebben op jouw toestel! Mochten er nog vragen zijn, hoor ik het natuurlijk graag. 

Reputatie 6
Badge +6

Hi @TLW great to read that you have already extended. You don't have to wait until November. I can see that the iPhone 13 mini is available immediately and you just have to wait a few days for it to be ready for you in the store or delivered to your home. You can easily check the status of your order on our website:https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus. If you have any other questions, just let me know! 

 

Kind regards, 

Pharwin

Iemand een idee hoe het zit met bestellingen die ingediend zijn via mobiel.nl ? 

Nog niet bekend.. bij mij staat de status dat het 3-4 weken kan duren. Misschien wat langer??

Bij mij ook niks bekend. Heb op 10-09 besteld

Reputatie 2

Anyone here received delivery message  for iPhone 14 pro max 128 GB black  and gold 1 TB  with or after 75350… order number? *  Ordered at 9 september around 15:30 and received confirmation email in the evening around 18:00 . 

Iemand een idee hoe het zit met bestellingen die ingediend zijn via mobiel.nl ? 

Nog niet bekend.. bij mij staat de status dat het 3-4 weken kan duren. Misschien wat langer??

My contract is due for renewal in November, but I was invited to renew already. I renewed but ordered an iPhone 13 mini. Do I need to wait to November to receive it? If earlier, where can I see the status? Thank You.

Iemand een idee hoe het zit met bestellingen die ingediend zijn via mobiel.nl ? 

Ik blijf het maar vreemd vinden. Om precies 14:00 heb ik een bestelling gedaan (zakelijk) van 2x de Max Pro 128Gb Paars. Ik heb geen bevestiging gehad alleen maar het ondertekenen van een contract. Betaling loopt via AMP (normaal komt die op de volgende factuur) dus aan die tijd kan ik geen rechten ontlenen. 
 

na afgelopen maandag gebeld te hebben kreeg ik een ordernummer en te horen dat ze het zelf ook niet weten wanneer de volgende lichting is. 

ordernummer 7535XXXX wat ook vreemd is omdat iedereen die hier later besteld heeft een lager ordernummer heeft. Ik baal wel, vooral van de slechte communicatie (ik weet ook niet wat het maandbedrag, eenmalige kosten of mijn abonnement kosten zijn).

Daarvoor bellen heb ik ook geen zin in, je staat vlot 45 minuten in de wacht.

 

Reageer