FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 2

Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Reputatie 1

Hi @davewelten, dat kan kloppen! Deze zul je pas zien als het toestel is geleverd. Alvast veel plezier met je toestel! 

Super, thanks @Ozan075. Ik heb meteen met je meegekeken maar kon geen order vinden. Wil je mij een DM sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek! 

Hi @dexter22, strange that your account has been deleted! I inquired and no one deleted your account. What was your username? Then I can see what happened.

 

Heb je een DM gestuurd! @Johrick 

Reputatie 2

Ik weet helaas nog steeds niet of mijn order wel goed is doorgekomen. Wel een sms gekregen dat het 4-5 weken duurt, maar ik had ‘m vrijdag rond 15:00 uur besteld… 

Reputatie 1

Volgende x allemaal de telefoon thuis laten bezorgen. Word hij sneller geleverd al heb je hem later besteld. Die mensen hebben geluk zegt de klantenservice. Telefoon die ik besteld heb word in de winkel gewoon verkocht. Hebben ze er weer een klant bij. 

Reputatie 3

Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar 

Ik ga je missen op het forum Erik 😉 maar enorm veel plezier met je iPhone!

Dank voor het meeleven en je goede comments. Pas op jezelf!

Reputatie 6
Badge +3

Hi @davewelten, dat kan kloppen! Deze zul je pas zien als het toestel is geleverd. Alvast veel plezier met je toestel! 

Super, thanks @Ozan075. Ik heb meteen met je meegekeken maar kon geen order vinden. Wil je mij een DM sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek! 

Hi @dexter22, strange that your account has been deleted! I inquired and no one deleted your account. What was your username? Then I can see what happened.

 

Helaas bericht gekregen dat de bestelling vertraagd was met 4-5 weken. Bestelling geannuleerd en een nieuwe bestelling gedaan bij bel simpel, nu krijg ik mijn telefoon morgen al binnen 

Reputatie 6

Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar zat om online te verlengen en te bestellen. Zoals iedereen hier weet was er vanaf 1400 niet doorheen te komen maar ik kreeg toch een bestelbevestiging om 15:04 dat eea gelukt was. De dag erop (om 10:11) nog een juichende mail dat mijn bestelling gelukt was, incl. alle details van mijn verlenging met toestel en dat ik een week later de phone bij een winkel in Den Haag kon komen ophalen. Het mocht niet zo zijn.. om 10:06 vanochtend dus een SMSje dat het nog een maandje ging duren. Ik heb toen maar de bestelling met verlenging gecanceld en ben naar de Apple Store gereden. Het voelt als een rib uit je lijf om in een keer het bedrag neer te leggen maar dan heb je ook wat. Iedereen hier sterkte (als je nog moet wachten) of veel plezier (als je hem al hebt) met de 14!

Ik ga je missen op het forum Erik 😉 maar enorm veel plezier met je iPhone!

Reputatie 1

Ik hoop iemand blij te maken om eerder aan de beurt te zijn. belsimpel bezorgd mijn pro max morgen, heb hem hier helaas moeten cancellen.

Reputatie 3

Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar zat om online te verlengen en te bestellen. Zoals iedereen hier weet was er vanaf 1400 niet doorheen te komen maar ik kreeg toch een bestelbevestiging om 15:04 dat eea gelukt was. De dag erop (om 10:11) nog een juichende mail dat mijn bestelling gelukt was, incl. alle details van mijn verlenging met toestel en dat ik een week later de phone bij een winkel in Den Haag kon komen ophalen. Het mocht niet zo zijn.. om 10:06 vanochtend dus een SMSje dat het nog een maandje ging duren. Ik heb toen maar de bestelling met verlenging gecanceld en ben naar de Apple Store gereden. Het voelt als een rib uit je lijf om in een keer het bedrag neer te leggen maar dan heb je ook wat. Iedereen hier sterkte (als je nog moet wachten) of veel plezier (als je hem al hebt) met de 14!

Johrick/Moderators, stop banning people for speaking up and for posting to help other people with an option to get phone as soon as possible. Remember orders from that other website (mention of which gets us banned) are also your customers so the business still stays with T-Mobile!

Own up mediocrity shown in this entire pre-order saga and maybe spend time in actually helping the customers with real personalised date range commitments, queue #, etc.
 

I did my bit of helping people who needed a phone immediately/tomorrow and they (including myself) are still T-Mobile customer even after extension through that another website.

Hope there is maturity and this post is not deleted and my account is not banned again!

 

 

Reputatie 1

Hi @Ozan075, tuurlijk kan ik dit voor je controleren, wil je aan je Community profiel je mobiele nummer toevoegen aan de sectie: T-Mobile Thuis klantnummer? Dan kijk ik met je mee!

@Johrick Gedaan!

Reputatie 1

Hi @Ozan075, tuurlijk kan ik dit voor je controleren, wil je aan je Community profiel je mobiele nummer toevoegen aan de sectie: T-Mobile Thuis klantnummer? Dan kijk ik met je mee!

Gedaan!

vrijdag 9 september pre order geplaatst en had vanochtend al gebeld aangezien ik nog niks had gehoord. Nu ik opnieuw heb gebeld krijg ik te horen dat tmobile “NeT Te HoReN hEeFt GeKrEgEn” dat het inderdaad alsnog 4-5 weken kan duren. Voor wat pre order ik hem dan???? Direct geannuleerd en elders besteld.. heel erg teleurgesteld

Reputatie 4

Goedemiddag, ik heb een vraag @Johrick ik krijg het toestel morgen geleverd maar ik zie in mijn my t-mobile geen imeinummer van het nieuwe toestel. Klopt dit?

Reputatie 5

Hi @RichJones, dit kan ik niet inzien. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat jij een mail krijgt vanuit ons. 

Hi ​​​@TalithaS, zodra jij een bericht krijgt van de T-Shop is het toestel ook daadwerkelijk bij hen in de winkel. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat zij contact met je opnemen. Hopelijk heb je het toestel snel in handen!
 

Dat snap ik. Maar eigenlijk moeten jullie toch kunnen zien wanneer mijn toestel naar de winkel is verzonden. Er worden toch niet een willekeurig aantal daarheen gestuurd die ze daar pas koppelen? Ik kan me herinneren dat m’n vorige iPhone 2 jaar geleden in een zakje zat in de winkel met barcodes van mij erop enzo.

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Ozan075, tuurlijk kan ik dit voor je controleren, wil je aan je Community profiel je mobiele nummer toevoegen aan de sectie: T-Mobile Thuis klantnummer? Dan kijk ik met je mee!

Reputatie 6
Badge +3

Hi @RichJones, dit kan ik niet inzien. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat jij een mail krijgt vanuit ons. 

Hi ​​​@TalithaS, zodra jij een bericht krijgt van de T-Shop is het toestel ook daadwerkelijk bij hen in de winkel. Ik moet je echt aanraden om te wachten totdat zij contact met je opnemen. Hopelijk heb je het toestel snel in handen!
 

Reputatie 1

Hi @Johrick

Ik had wat problemen met bestellen, zou je kunnen checken of mijn bestelling goed is doorgekomen. Ik kreeg ook 2 bestelbevestigingen. Zou je me ook kunnen doorgeven hoelaat mijn bestelling is doorgekomen? Ben daar wel nieuwsgierig naar.

 

Reputatie 5

@Johrick Mijn telefoon wordt geleverd aan de winkel, maar in principe moeten jullie toch ook kunnen checken of er al een toestel aan mijn order gekoppeld is. Het enige verschil lijkt me hierin het afleveradres, aangezien er op basis van ordernummer afgehandeld zou moeten worden.

Ik zie dus nu al twee orders voorbij komen die na mij zijn gedaan van precies hetzelfde toestel en ik weet nog niks wat betreft of het onderweg is naar de winkel.

Reputatie 1

Hi @RichJones, top, thanks! Ik zie je order er inderdaad instaan. Voor jou is het ook nog even wachten op de voorraad, zodra we je toestel op voorraad hebben zullen wij je een mailtje sturen. 

Hi ​​​@dheardzimin, I can't tell you exactly when your phone will arrive. This is because so many orders have been placed and they will be delivered in order of receipt. I hope with you that you will get your phone soon!

Heb jij enig idee hoever ik in het veelbesproken '’First ordered first served'’ systeem sta?

Reputatie 6
Badge +3

Hi @RichJones, top, thanks! Ik zie je order er inderdaad instaan. Voor jou is het ook nog even wachten op de voorraad, zodra we je toestel op voorraad hebben zullen wij je een mailtje sturen. 

Hi ​​​@dheardzimin, I can't tell you exactly when your phone will arrive. This is because so many orders have been placed and they will be delivered in order of receipt. I hope with you that you will get your phone soon!

Cancelled my T-Mobile order today and ordered with Belsimpel with a T-Mobile subscription extension; got my orders in and new IMEI number shown in My T-Mobile already! (14 pro max 256 purple)

Same here. IMEI available and phone is ready to ship, all within a couple of hours. Ordered 14 pro 256 black.

Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!
 

Hi Johrick,

 

Mijn telefoonnummer zou nu zichtbaar moeten zijn

Yes, I have another question - How long will it take to get my iPhone, will it be a few days (then Ill probably wait) or 5 weeks (then I can easily get somewhere else) I would like a more clear communication - what is on your website is very confusing and unclear

Reputatie 2

Tip!

Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd i.v.m. aangepaste levertijden. Nu via Belsimpel opnieuw besteld en daar is deze wel op voorraad. Komt morgen binnen.

T-Mobile verlenging gedaan 09-09-2022 @ 23:59.
iPhone 14 Pro 256 Space Grey
Bestelnummer: 7536xxxx

Nu verlenging via Belsimpel gedaan, nog paar euro goedkoper ook.

Kan je gewoon de verlenging annuleren?

Yep via de chat gedaan bij T-Mobile.

Oke! En je hebt ook zekerheid dat hij er morgen is bij belsimpel? Niet dat dat verkeerd op de site staat of iets..

https://www.belsimpel.nl/apple-iphone-14-pro/256gb-zwart

Niks is zeker… maar ik moet sowieso 4-5 weken wachten. De kans dat het via Belsimpel sneller gaat is groter als ze adverteren met voorraad.

Ik zou toch oppassen, KPN gaf gisteren ook aan voor 21:00 besteld morgen in huis, om vervolgens om 22:00 iedereen en z’n moeder een mail te sturen dat ze geen voorraad hadden.

Als je je verlenging annuleert beland je sowieso achteraan. Er zijn wel losse toestellen te krijgen op korte termijn bij bijvoorbeeld Bol en Apple zelf. Dat is een betere optie als je echt niet wil wachten.

Ja die kans zit er wellicht in, ik heb ook helemaal geen haast. Maar ik vond 4-5 weken wel erg lang, dan waag ik liever nog deze gok. We gaan het mee maken :-)

Je kan toch wachten met annuleren tot je toestel binnen is??? Daar heb je ook 4-5 weken de tijd voor lijkt min

Inmiddels is mijn iPhone via Belsimpel verzonden!

Reageer