FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 3

Hebben meer mensen dat de site eruit ligt? 😅

Reputatie 2

Laten diegene die hun pre-order al gedaan hebben aub wel weten hoe t-mobile dit oplost.

Juridisch gezien is dit best wel een grappige casus.

 

 

Op tweakers staan inmiddels mensen die vanmorgen besteld hadden waarvan de order geannuleerd is, zoals ik al voorspelde.

Reputatie 4

Laten diegene die hun pre-order al gedaan hebben aub wel weten hoe t-mobile dit oplost.

Juridisch gezien is dit best wel een grappige casus.

 

 

Reputatie 1

Ja het contract is afgesloten. Het maar dit is echt een fout van tmobile. Ik ga er vanuit ze contact opnemen met mij hierover ik laat me hier verder ook niet meer over uit op het forum

Reputatie 2

Same hier ook al besteld. Maar het was op de foto bij mij een zwarte 14 pro max zijn met 128GB. Ik dacht dat ik zo al de kleur had gekozen. En deze kleur was voor mij ook goed. Nu ben ik dus alleen benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.  Aan Tmobile graag met verdere info?!

Bij alle modellen stond/staat alleen een zwarte foto. Dat wil niks zeggen, want het is een placeholder voor vanmiddag 14:00. Zo staat er wanneer je een iPhone 13 besteld (en welke andere telefoon dan ook) expliciet een kleur bij. Lijkt me dat dit een probleem wordt bij koppelen/uitleveren.

Ja Tmobile regelt het maar met de klanten die al besteld hebben. Dit is een fout van hun. Moet de ict beter opletten wat ze doen. Dit bedrag is ook al in rekening gebracht. Dus er is geen weg terug

Beetje makkelijk. Er staat letterlijk op elke pagina (zelfs tijdens het bestellen) pre-order vanaf 14:00. Willens en wetens daar lak aan hebben en nu achteraf gaan zeiken is wel heel makkelijk. Je had ook even kunnen bedenken dat dit niet de bedoeling was en wachten tot 14:00. Je order zal wel gewoon geannuleerd worden en je geld teruggestort, want ze weten niet welke kleur ze moeten leveren en de pre-orders gaan pas open om 14:00.

Reputatie 1

Same hier ook al besteld. Maar het was op de foto bij mij een zwarte 14 pro max zijn met 128GB. Ik dacht dat ik zo al de kleur had gekozen. En deze kleur was voor mij ook goed. Nu ben ik dus alleen benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.  Aan Tmobile graag met verdere info?!

Bij alle modellen stond/staat alleen een zwarte foto. Dat wil niks zeggen, want het is een placeholder voor vanmiddag 14:00. Zo staat er wanneer je een iPhone 13 besteld (en welke andere telefoon dan ook) expliciet een kleur bij. Lijkt me dat dit een probleem wordt bij koppelen/uitleveren.

Ja Tmobile regelt het maar met de klanten die al besteld hebben. Dit is een fout van hun. Moet de ict beter opletten wat ze doen. Dit bedrag is ook al in rekening gebracht. Dus er is geen weg terug

Reputatie 2

Same hier ook al besteld. Maar het was op de foto bij mij een zwarte 14 pro max zijn met 128GB. Ik dacht dat ik zo al de kleur had gekozen. En deze kleur was voor mij ook goed. Nu ben ik dus alleen benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.  Aan Tmobile graag met verdere info?!

Bij alle modellen stond/staat alleen een zwarte foto. Dat wil niks zeggen, want het is een placeholder voor vanmiddag 14:00. Zo staat er wanneer je een iPhone 13 besteld (en welke andere telefoon dan ook) expliciet een kleur bij. Lijkt me dat dit een probleem wordt bij koppelen/uitleveren.

Reputatie 1

Same hier ook al besteld. Maar het was op de foto bij mij een zwarte 14 pro max zijn met 128GB. Ik dacht dat ik zo al de kleur had gekozen. En deze kleur was voor mij ook goed. Nu ben ik dus alleen benieuwd hoe ze dit gaan afhandelen.  Aan Tmobile graag met verdere info?!

Reputatie 1

Ja er is denk ik iets mis gegaan. Linkje doet het ook niet meer. Heb wel een bevestiging gehad.
 

 

Oh huh? 😂😂 dat is wel vreemd ja, ik denk dat ze ergens achter de schermen een fout hebben gemaakt dan

Reputatie 2

Er gaat inderdaad iets gruwelijk mis bij T-mobile (en ook bij Tele2). Sommige van de modellen stonden al even online. Inderdaad zonder kleuropgaaf, dus het lijkt me dat dat een probleem gaat worden mocht je hem nu (al) bestellen.

Ja er is denk ik iets mis gegaan. Linkje doet het ook niet meer. Heb wel een bevestiging gehad.
 

 

Reputatie 1


Ik heb de 14 pro max zojuist besteld, kon alleen geen kleur kiezen. Hoe zit dan?

t-mobile.nl/iphone/iphone-14-pro-max
 

 

Dat is knap.. dat kan namelijk niet eens. Hij is pas vanaf vandaag 14.00 te bestellen wereldwijd.


Ik heb de 14 pro max zojuist besteld, kon alleen geen kleur kiezen. Hoe zit dan?

t-mobile.nl/iphone/iphone-14-pro-max
 

 

Reputatie 1

Ahhh shit, ik had gedacht dat Apple of T-Mobile eind september het pas mogelijk had gemaakt om ze te kunnen bestellen.. dus dan toch nog maar ietsje langer wachten tot het salaris binnen is 🤣🙈. Maar in ieder geval bedankt voor dit handige topic!

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Timmeehhh 

Leuk dat je enthousiast bent over de nieuwe iPhone 14! Vanaf morgen begint de pre-sale om 14:00 en dan is ook alle informatie beschikbaar. Ik hoop dat je jouw favoriet snel in handen kunt krijgen. 

Reputatie 2

Bedankt voor het topic weer! Enig idee of de prijzen voor morgen 14:00 online komen? Of zijn ze weer pas beschikbaar bij de start van de verkoop?

Reageer