FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 2

Vanochtend heb ik mn iPhone 14 Pro Max Spacezwart 128GB ontvangen via PostNL. Vrijdag 9/9 besteld om 15:25, ordernummer 75326XXX

Reputatie 4

Nou ik zou hem vandaag bezorgd krijgen en zonder enige opgaaf van reden is de bezorging verplaatst naar maandag door PostNL… echt wat een kutbedrijf.

Snap niet dat T-mobile daar zaken mee doet 

Moderator edit: het gebruik van scheldwoorden is niet toegestaan. Ik verwijs je graag naar onze huisregels:

 

Wel bijzonder dat jullie mij op de huisregels wijzen. Maar verder bijna nergens fatsoenlijk antwoord op kunnen geven. I rest my case en ga mijn bestelling cancelen en overstappen naar een andere provider. Ben totaal klaar met T-mobile en zijn arrogante houding richting klanten.

De klantenservice is echt op te janken en jullie moeten je kapot schamen dat jullie zoveel mensen in het ongewisse laten en die slappe excuses met wij zijn afhankelijk van de badge bla bla verklaart nog niet de totale chaos in het bestel systeem.

Ik bestel gisteren een hoesje bij Bol.com en ik word van minuut tot minuut op de hoogte gehouden over de status dus anno 2022 kan dat zeker 

Ik hoop dat de klantenservice wel weet hoe ik moet cancelen want zelfs aan dat niveau twijfel ik 

Reputatie 2

Dit type ik op mijn iPhone Pro die ik vanmiddag bij belsimpel kon ophalen. Bewust niet voor bezorging via post nl gekozen omdat daar nog van alles mis kan gaan of vertraagd. Ik hoop dat iedereen hier snel zijn toestel op de een of andere manier kan ontvangen. 

Reputatie 4

Nou ik zou hem vandaag bezorgd krijgen en zonder enige opgaaf van reden is de bezorging verplaatst naar maandag door PostNL… echt wat een kutbedrijf.

Snap niet dat T-mobile daar zaken mee doet 

Moderator edit: het gebruik van scheldwoorden is niet toegestaan. Ik verwijs je graag naar onze huisregels:

 

@Hajar zeg wala ik moet nog maandje wachten. 🤣

Reputatie 5

Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Had je wel betaald? Ik denk dat FIFO is gebaseerd op volledige orders (dus ook al betaald). Ordernummer krijg je hiervoor al. Ik heb in het forum nergens gezien dat iemand die eerder betaald heeft dan iemand die z’n telefoon al heeft nog moet wachten op z’n phone. 
 

maaar ja. Dat kunnen ze ook makkelijk even communiceren. 

Dat zou niet op mogen gaan. Ik haal mijn iPhone op in de store. Ik kan niet eens vooraf betalen. Die mogelijkheid is er niet…

Reputatie 2

Oke dames en heren. Ik wilde dat ‘First in First out’ echt wel geloven. Het is in principe ook het meest logische om te doen… Ik ben echter het levende bewijs dat het systeem niet gehanteerd word. Er zijn al heel wat verhalen over mensen die een hogere order nr hebben dan de ander en het toestel geleverd krijgen, terwijl er mensen zijn die om 14:05 besteld hebben en een berichtje krijgen dat ze een maand moeten wachten. In mijn geval heb ik dus 2 abonnementen verlengd. Beide precies dezelfde telefoons, geheugen en kleur. Ik heb bij allebei aangevinkt om ze op te halen in precies dezelfde winkel. Nu heb ik er 1 besteld om 14:50 en de ander dik na 15:15 op 09-09. Ik heb 1 sms ontvangen dat de levertijd is gewijzigd, dit was van de bestelling die ik om 14:50 heb gedaan. Op het andere nummer kreeg ik een sms dat m’n telefoon klaar staat om opgehaald te worden. Dit is dus de telefoon die ik dik een half uur later besteld heb. Ik snap dat medewerkers op het forum niks/weinig te maken hebben met hoe het gaat qua leveringen e.d. Ik vind het wel onzinnig dat we hier aan ‘t lijntje gehouden worden en politiek correcte antwoorden krijgen, ipv de waarheid. Ik kan me niet voorstellen dat zij er niet van op de hoogte zijn dat het ‘First in First out’ systeem niet gehanteerd word. Ik snap ook dat dat logistiek gezien een hele grote klus kan zijn, maar wees daar gewoon open en eerlijk in.

Had je wel betaald? Ik denk dat FIFO is gebaseerd op volledige orders (dus ook al betaald). Ordernummer krijg je hiervoor al. Ik heb in het forum nergens gezien dat iemand die eerder betaald heeft dan iemand die z’n telefoon al heeft nog moet wachten op z’n phone. 
 

maaar ja. Dat kunnen ze ook makkelijk even communiceren. 

Uhmmm iets gaat niet goed hier, vlgns mij is 6 september al een tijdje voorbij 🫣 Hopelijk is dat 4-5 wkn wachtten ook een foutje....

 

Reputatie 2

Weetje wat ik heel raar vind ik heb de bestel nummer 7531xxxx en ik heb nogsteeds geeen antwoord en moet ook wachten 4-5 weken nou lekker dan terwijl mensen met het nummer 7533 of 7543 al hun telefoon hebben en precies in de zelfde kleur en zelfde type en gb nou lekker dan tmobile ga zoo door als jullie niet genoeg hadden moesten jullie gewoon dat eerder aan geven en snel stoppen met het verkopen er van. Ik vind dit een heel raar systeem tot gisteren stond er bij de telefoons nog ophalen op 16 september ja dan zit je daar met een verwachting en nee ik heb het gewoon op 9/9 besteld door 1 van u medewerkers op het verkoop afdeling die mij een bevestiging en een belofte gaf dat ik het gewoon 16 september kon ophalen en nu zit ik hier met een verlengende telefoon waar mijn abbonoment bijna voorbij is over paar dagen heel goed geregeld👍🏼

De levering zou beginnen van 2 tot 5 weken als de hoeveelheid klein is, maar van 4 tot 5 weken, dit geeft aan dat er iets anders is dat meer moet worden opgehelderd omdat ik de telefoon op 9-9-2022 heb besteld en dat is niet het geval goed om te wachten tot een maand voor ontvangst

Reputatie 1

Tip voor mensen die ook niet willen wachten op de achterstallige leveringen van T-Mobile. Check voorraad van het gewenste model op Belsimpel. Zojuist een 14 pro 256gb zwart besteld met verlenging T-Mobile. Morgen in huis, T-Mobile bestelling geannuleerd. 
 

Jammer dat T-Mobile de vraag niet aan kan en beloftes doet die ze niet waar kunnen maken. 4 Á 5 weken levertijd terwijl er besteld is op de pre order dag. 
 

Dan maar via Belsimpel. 

Voor de mensen die hun iPhone al ontvangen hebben via PostNL: er staat bij mijn track and trace nog steeds dat het pakket nog niet is ontvangen door PostNL. Hadden jullie dit ook gister?

Ordered on 9th at 14:00 with pick up at Amstedam store, received confirmation mail at 14:12 and no updates yet. My order number is 7531XXXX. This is crazy and tried contacting the customer support which sucks they have no updates they just say you will receive a message when its ready not even a approximate timeline 

Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen

Adviseer je eerst bestellen of eerst annuleren?

Als het een verlenging is zou ik ‘m eerst annuleren. Had vandaag ook bij Belsimpel besteld maar kreeg de melding dat mijn telefoonnummer al gereserveerd was onder een andere verlenging (direct bij T-mobile). Deze heb ik dan ook mooi gelijk geannuleerd. 

Reputatie 4

Nou zojuist de iPhone 14 pro 128GB ontvangen via PostNL! Ze leveren dus wel gewoon :-) 
 

heeeeel veel sterkte voor iedereen hier nog. 
 

groet

Veel plezier met je aankoop!

Reputatie 2

Nou zojuist de iPhone 14 pro 128GB ontvangen via PostNL! Ze leveren dus wel gewoon :-) 
 

heeeeel veel sterkte voor iedereen hier nog. 
 

groet

Het annuleren heeft tmobile geregeld voor mij. 9-9 s’avonds besteld. Kon niet betalen dus afgewacht en de volgende dag geprobeerd. 10-9 kon ik nog steeds niet betalen via chat contact gezocht en ik kon aan de deur betalen en ik moest mij geen zorgen maken. 
 

gisteren zag ik onder “betaling regelen” dat mijn bestelling geannuleerd is “Je hoeft dus ook niet te betalen”. Vandaag weer via chat (13:54) gevraagd of alles wel goed gong met mijn bestelling. Ja hoor alles gaat goed. Nog even op een berichtje wachten.

 

Om 16:46 kreeg ik een mail met “Je bestelling is geannuleerd” 😡🤬🤬

 

zeg dan gewoon van ik zie dat je bestelling niet goed gaat, helaas moet je het opnieuw aanvragen en dan is er wachttijd van 5 tot 6 weken. Dan heb ik enigszins begrip ervoor. Waardeer je klanten!!!! 
 

note: nooit een betalingsachterstand gehad. Gaat altijd via automatisch incasso. 

Reputatie 2

Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen

Adviseer je eerst bestellen of eerst annuleren?

Reputatie 3

Lekker de boel anuleren en bij belsimpel bestellen die hebben vollop voorraad, mijne komt morgen

Reputatie 3

iPhone 14 pro zwart 128 gb besteld op 9-9 om 14:15 telefonisch. Om 14:40 een mailtje dat de bestelling goed door is gekomen. 10-9 om 10:00 een mail met het ordernr 753207XX. En vervolgens krijgen we vanmorgen een berichtje met een wachttijd van 4a5 weken. Het is indd een zooitje. 

heeeee… wat klinkt dat bekend!

Reputatie 1

iPhone 14 pro zwart 128 gb besteld op 9-9 om 14:15 telefonisch. Om 14:40 een mailtje dat de bestelling goed door is gekomen. 10-9 om 10:00 een mail met het ordernr 753207XX. En vervolgens krijgen we vanmorgen een berichtje met een wachttijd van 4a5 weken. Het is indd een zooitje. 

Reputatie 2

Vanochtend dus ook besteld icm verlenging bij Belsimpel. In totaal heb ik 6 hele duidelijke mails gekregen met elke keer een status update, plus een sms. Telefoon is nu onderweg naar de winkel waar ik hem morgen kan oppikken. 
Ik ben echt al vele jaren blije klant zowel bij T-mobile mobiel als thuis. Maar dit bestelproces is gewoon niet meer van deze tijd. De website gaat onderuit, je krijgt betaallinks die niet werken. First in, first out lijkt erg wazig. En zelfs nu volgens mij bekend zou moeten zijn hoeveel toestellen wie wanneer krijgt nog steeds maar hele wazig indicaties over levertijden. Krijg ik hem morgen? Volgende week? Over 4 tot 5 weken? Heel raar en klantonvriendelijke. Ik hoop dat jullie dit proces kunnen verbeteren, ik heb in ieder geval geleerd dat er andere aanbieders zijn die een betere bestelervaring leveren.

Reputatie 4

Spijtig om te lezen dat het nog steeds zo’n zooitje is.

Ik verbaas me hier echt over. 2 Jaar geleden was de enige keer dat mijn bestelling foutloos liep dus had goede hoop dat het allemaal verbeterd was. Dit jaar is de klantgerichtheid, service en transparantie wederom het niveau wat ik van t-mobile herken.

Ordernummers worden niet op volgorde uitgeleverd en er is geen transparantie over je bestelling.

Ik stoor mij er ook aan dat we als klanten alle informatie zelf moeten halen en dat T-mobile weinig informatie komt brengen.

Ze kunnen dit namelijk wel gezien ik dood ben gegooid met  de pre-order campagne.

Ik vind het nogmaals schandalig dat na de pre-order de communicatie zo minimaal is.

Ik hoop dat iedereen op wat voor een manier ook zo snel mogelijk zijn iPhone krijgt 

Reputatie 3

Tja Vanochtend dus het SMS-je gekregen van T-Mobile met helaas de mededeling dat de status van mijn bestelling veranderd was. Stond nu op 4-5 weken en dat terwijl ik vrijdag om 14:00 klaar zat om online te verlengen en te bestellen. Zoals iedereen hier weet was er vanaf 1400 niet doorheen te komen maar ik kreeg toch een bestelbevestiging om 15:04 dat eea gelukt was. De dag erop (om 10:11) nog een juichende mail dat mijn bestelling gelukt was, incl. alle details van mijn verlenging met toestel en dat ik een week later de phone bij een winkel in Den Haag kon komen ophalen. Het mocht niet zo zijn.. om 10:06 vanochtend dus een SMSje dat het nog een maandje ging duren. Ik heb toen maar de bestelling met verlenging gecanceld en ben naar de Apple Store gereden. Het voelt als een rib uit je lijf om in een keer het bedrag neer te leggen maar dan heb je ook wat. Iedereen hier sterkte (als je nog moet wachten) of veel plezier (als je hem al hebt) met de 14!

PS. Ordernummer 7532382x

Reputatie 1

Erg jammer dit ja. Zelf vorige week precies om 14u in de winkel om te bestellen. Ben zelf ook een nieuwe klant dus dat heeft dan geen voorrang. Vandaag naar de winkel geweest om te vragen of ze de telefoon er hadden. Maar nog niks. Hopelijk snel genoeg. Volgende keer via een andere weg dan. Bestel nummer zit 7531XXXX

Reageer