FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 2

Heeft iemand deze link geprobeerd en het werkte? Ik zie alleen "er is een fout opgetreden"

Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Hoi! Klopt het dat je alleen een `Bedankt voor je bestelling!` mail ontvangt?! Ik heb vrijdag mijn bestelling gedaan en verder nog niets ontvangen. Ik heb verder ook dus nog niet kunnen betalen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi allemaal,

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail.

Reputatie 3

Heb de betaalverzoek betaald via die email die ik kreeg alleen heb geen bevestiging ontvangen? 

Ik heb zojuis ook betaald, via de link in de mail! Maar geen bevestiging..

Heb de betaalverzoek betaald via die email die ik kreeg alleen heb geen bevestiging ontvangen? 

Reputatie 2

For those who have the payment problem, I tried the link again today and it worked this time. I have paid successfully. I hope I can wait for my new phone this time. Order number 75318xxx

Reputatie 4

@Hajar Zijn de actuele leveringsdata nog up to date, of worden deze nog aangepast? Ben heel benieuwd of iedereen die dag 1 gepreordered heeft namelijk ook hun toestel direct vrijdag heeft 😊

Goedemorgen, ik heb vanmorgen contact gehad met T-Mobile omdat ik wat vragen had over mijn bestelling en betaling en ik heb toen ook met haar over de eventuele leverdata gehad. Mevrouw gaf aan de telefoon aan dat hun pas aankomende donderdag de toestellen binnen krijgen ( ze hebben op dit moment dus geen enkel toestel op voorraad ). Vanaf vrijdag wordt de site hier dus denk ik ge-update. Een vriendin van mij werkt bij Vodafone en die heeft hetzelfde verteld dat er op dit moment nog geen enkele voorraad is bij de providers.

Reputatie 1

Very strange situation for me. I was able to order around 2:40 pm on Friday, and I didn't receive the order number then. The next day I tried to order again but it did not let me and then I called T-Mobile and they said my order is cancelled. After that I tried many things in T-Mobile store and via call but nothing seemed to work and yesterday after 3 days I got an email saying my first order is confirmed with the order number….. And even though it says the order was placed on 9th the order number is quite high so hope I get it this week!

Reputatie 2

@Hajar Zijn de actuele leveringsdata nog up to date, of worden deze nog aangepast? Ben heel benieuwd of iedereen die dag 1 gepreordered heeft namelijk ook hun toestel direct vrijdag heeft 😊

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 

Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.

Hebben jullie nieuw afgesloten of verlengd? Mij werd verteld dat daar ook mog weer verschil in zat, de winkel zei me omdat ik verlengde zou het automatisch naar amp gaan


 

ik heb verlengd met een Early Renewal.

Reputatie 3

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 

Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.

Hebben jullie nieuw afgesloten of verlengd? Mij werd verteld dat daar ook mog weer verschil in zat, de winkel zei me omdat ik verlengde zou het automatisch naar amp gaan

Klopt. Mij werd door de telefoon ook gezegd zodra je de betaling doet,gaat je bestelling verder afgehandeld worden.

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen. 

het probleem is dat ik gisteren heb gebeld met de klantenservice en die wist het ook niet, maar dacht inderdaad dat ik ook kon pinnen aan de deur. Toen kreeg ik vandaag de herinnerings mail dus nog maar een keer gebeld voor de zekerheid en toen vertelde een andere medewerker van de klantenservice mij weer; nee de telefoon wordt niet uitgeleverd wanneer je niet betaald, want dan moet je dat van tevoren aangeven dat je bij levering wilt betalen. Toen nog naar de tmobile winkel gegaan om te kijken of hij kon helpen en die adviseerde te annuleren en opnieuw te bestellen. Niet echt wat ik hoopte te horen. 

Jammer dat hier dus zoveel onduidelijkheid over heerst aangezien er nogal wat mensen last van blijken te hebben, die waarschijnlijk net als ik, al een tijdje aan het wachten zijn op de nieuwe iPhone. 

 

 

 

Gisteren met een medewerker gesproken via de chat. Als je de betalingsmail en de herinnering negeerd gaat de betaling automatisch over naar AMP. Geen paniek mensen.

Ook hier netjes gisteren gaan zitten rond de pre order tijd en ging het fout bij de betaling via de ideal link, zoals meerdere hier hebben beschreven. sinds dien de melding; Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen. ook weer dezelfde melding bij de herinnering. Ik hoop inderdaad dat de mensen die deze melding hebben gekregen gewoon de kans krijgen om de betaling aan de deur te doen.

Reputatie 2

Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer. 

Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'. 

Ja precies dit krijg ik ook. Vandaar mijn vraag. Maar misschien heeft u gelijk en moet ik gewoon even afwachten. Ik had aangegeven om het op te halen in een T-Mobile winkel. Dacht dat het daarmee te maken had. 

Ik heb rond 14:20 besteld early renewal, ook de betaal link gekregen en betaald. Hopelijk ben ik er door 🤲  XD

Reputatie 3

Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Werkt momenteel alleen dus niet :)

Ah top dit kende ik nog niet, even in de gaten houden dus !

Reputatie 3

Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Werkt momenteel alleen dus niet :)

Reputatie 3

Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer. 

Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'. 

Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren

Reputatie 4

Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer. 

Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'. 

Reputatie 3

Hallo allemaal, hebben jullie ook problemen met het bekijken van de bestelstatus? Heb gister de iPhone 14 Pro besteld. Ook bevestigingmail gehad met ordernummer. 

De enige mail die ik heb heeft als titel, bedankt voor je bestelling bij t mobile en daaronder staat “alles over jouw bestelling “ en daaronder wst info maar verder niets..

Reputatie 2

Hallo allemaal, hebben jullie ook problemen met het bekijken van de bestelstatus? Heb gister de iPhone 14 Pro besteld. Ook bevestigingmail gehad met ordernummer. 

Reputatie 3

En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is.

Ja eens, het is allemaal niet echt consistent daar. Als je de klantenservice meerdere keren benadert, heb je volgens mij grote kans dat je meerdere totaal verschillende antwoorden krijgt. Als je die initiële reacties richting Bobby ook ziet:

...inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen…

Terwijl "deze" FAQ weer heel wat anders beschrijft (wat gelukkig wel weer overeen lijkt te komen met het laatste antwoord dat Bobby heeft gekregen, zou zuur zijn als zijn bestelling geannuleerd was).

Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.

Aan de chaos rondom dit soort hyped up/FOMO evenementen ontkom je denk ik idd niet, zelfs bij Apple zelf verliep het niet helemaal vlekkeloos. Uiteindelijk komt het vast allemaal goed :)

Helemaal eens met je reactie inderdaad 2x de klantenservice gesproken wat er overeen komt is het verhala van de ideal betaal link die dus bij bestelling word gestuurd, 24 uur later en na 6 dagen, echter vertelde de tmobile shop dus dat omdat het een verlenging is er aan de deur betaald moet worden, ik hoop dat alles goed komt en ja amders is het maar even heel zuur.. tevens zei de vrouw aan de klantenservice dat ze mijn ouder kon annuleren en mij met een nieuwe order op de zelfde plek in de wachtrij kon zetten, wat ik daar van geloof weet ik zelf nog niet helemaal.. 

Reputatie 3

En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is.

Ja eens, het is allemaal niet echt consistent daar. Als je de klantenservice meerdere keren benadert, heb je volgens mij grote kans dat je meerdere totaal verschillende antwoorden krijgt. Als je die initiële reacties richting Bobby ook ziet:

...inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen…

Terwijl "deze" FAQ weer heel wat anders beschrijft (wat gelukkig wel weer overeen lijkt te komen met het laatste antwoord dat Bobby heeft gekregen, zou zuur zijn als zijn bestelling geannuleerd was).

Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.

Aan de chaos rondom dit soort hyped up/FOMO evenementen ontkom je denk ik idd niet, zelfs bij Apple zelf verliep het niet helemaal vlekkeloos. Uiteindelijk komt het vast allemaal goed :)

Reageer