FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 3

Als ik het zo’n beetje lees heeft iedereen alleen nog de bevestigingsmail met betaallink ontvangen, na betaling geen nieuwe mail meer toch? 

Nope, geen email wat betreft aankoop, wel eentje met privacy policy, als je een nieuw mobiel koopt deze week dan gelden er schijnbaar nieuwe regels.Leest toch niemand)

Als ik het zo’n beetje lees heeft iedereen alleen nog de bevestigingsmail met betaallink ontvangen, na betaling geen nieuwe mail meer toch? 

Reputatie 3

Very strange I placed the order 1 hour ago, and since then I have only received a confirmation email and nothing else, no order number either in email. How are you guys getting the order number?

You order number was on the last page when ordering the new iPhone, if you are lucky you can still get that page if you go back on that page (On a mac it works) or in History.

I got a confirmation email and a few minutes later a mail with a button to pay.

Reputatie 1

Very strange I placed the order 1 hour ago, and since then I have only received a confirmation email and nothing else, no order number either in email. How are you guys getting the order number?

Reputatie 2

I have placed the order and got the order number 7531XXXX. But I had some trouble paying. Following the link it says 'Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen.'. But I've tried many times over 2 hours, it's still not payable. Will the order be changed to payment upon delivery?

Reputatie 3

Ik heb iig nog geen bestelbevestiging, wel de mail dat die eraan komt. Verleng ik nu weer, dan wordt die aanvraag afgewezen, dus het lijkt ergens wel goed te gaan. 

 

Bestelling annuleren kan tot 14 dagen als je thuis laat bezorgen.

Laat je afleveren via een t-mobile shop, dan geldt dat niet (want dat is dan geen koop op afstand, maar een 'winkel aankoop'.)

Volgens mij heb je altijd het recht om iets terug te brengen binnen een bepaalde tijd, ook in fysieke winkels.

Gisteren nog een Blokker ventilator terug gebracht omdat het bagger kwaliteit was.

Reputatie 1

Ik heb ook geen extra bevestiging mail ontvangen… We zullen zien…

Reputatie 4

Ik heb iig nog geen bestelbevestiging, wel de mail dat die eraan komt. Verleng ik nu weer, dan wordt die aanvraag afgewezen, dus het lijkt ergens wel goed te gaan. 

 

Bestelling annuleren kan tot 14 dagen als je thuis laat bezorgen.

Laat je afleveren via een t-mobile shop, dan geldt dat niet (want dat is dan geen koop op afstand, maar een 'winkel aankoop'.)

Reputatie 3

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.

In het verleden was dit altijd zo, een aanpassing aan je bestelling is een nieuwe bestelling. Naja het was weer een zooitje dit jaar. We gaan het meemaken. 

Misschien wel erg druk dit jaar omdat de 14Pro’s nogal wat beter zijn.

Het is best moeilijk om in te schatten hoeveel servers/tijd er nodig is, ik was al ingelogd voor 14:00 en toch kon Ik er niet doorkomen, zullen er wel duizenden geweest zijn.

Reputatie 2

Grappig, ik heb nu een bevestigingsmail dat mijn bestelbevestiging eraan komt, maar op mijn scherm staat nog steeds verlenging plaatsen. (want an 15 sec komt ie gewoon weer op die pagina terug...)

 

Ik weet dat de iPhone bestellingen voor T-mobile elk jaar een, laten we het netjes zeggen, kleine uitdaging is, maar dit jaar maken ze het wel heel erg bont.

Bij mij staat hetzelfde, maar heb nog geen bevestiging gekregen. Wel al gebeld met de klantenservice, maar die konden de bevestiging ook niet vinden… Ben heel benieuwd of alles wel goed gegaan is, want hij liet me niet een tweede keer verlengen (Direct afgewezen).

Reputatie 2

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.

In het verleden was dit altijd zo, een aanpassing aan je bestelling is een nieuwe bestelling. Naja het was weer een zooitje dit jaar. We gaan het meemaken. 

Reputatie 3

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Is dat zo?

Ik heb het nu wel verlengd, moet dan gewoon 1 van de twee cancelen.

Reputatie 2

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Om er dan achter te komen dat ze je bestelling annuleren en alsnog een nieuwe bestelling doen voor de verlenging. Blij met een dooie mus!

Reputatie 3

Heeft iemand al een extra bevestigingsmailtje gekregen als je daadwerkelijk hebt betaald? Of komt er dan geen extra mail?

Nee, ze zeggen binnen 2 uur, maar...als dat zo gaat...😏

Reputatie 3

Heeft iemand al een extra bevestigingsmailtje gekregen als je daadwerkelijk hebt betaald? Of komt er dan geen extra mail?

Reputatie 3

 

In het verleden ging het altijd op order nummer. Die krijg je ook bij het verlengen (in mijn geval 7532xxxxx). Die zijn als het goed is oplopend ook gewoon.

*Er zitten 5000 iPhones tussen het nummer van jouw en mij….😳

Ik zit net over de 75315000

*Order nummers wil niet zeggen dat er 5000 mobieltjes zijn gekocht, kan waarschijnlijk alles zijn wat te koop is.

Reputatie 3

Een iPhone 14 bestellen zonder dat je een abonnement hebt is veel gemakkelijker dan dat als je al klant bent.

Ik heb wel even zitten ‘janken’ dat het bijna onmogelijk is om je abonnement te verlengen, dan maar als nieuwe klant, gek dat de site dan al wel naam enz invult.

Eigenlijk schandalig dat Je zo moet verlengen, tussen haakjes, moet nog bellen om te zeggen dat het verlengd is ipv nieuw abonnement .

Reputatie 2

Weet iemand welk moment bepalend is voor leveringsdatum? Is dat na ontvangen bestelnummer of na succesvolle betaling? Na eerst 50 minuten! te hebben geprobeerd een verlenging erdoor te krijgen probeerde ik direct daarna de betaling te doen met de link uit de bevestigingsmail. De site klapte er weer eens uit na selecteren betaalmethode (dus nog niet betaald) en nu krijg ik een melding dat de betaling in behandeling is of afgebroken en dat ik het over een uur nog eens mag proberen… Dat zal wsl behoorlijk wat uit gaan maken qua leveringsdatum...

In het verleden ging het altijd op order nummer. Die krijg je ook bij het verlengen (in mijn geval 7532xxxxx). Die zijn als het goed is oplopend ook gewoon.

Reputatie 4

Grappig, ik heb nu een bevestigingsmail dat mijn bestelbevestiging eraan komt, maar op mijn scherm staat nog steeds verlenging plaatsen. (want an 15 sec komt ie gewoon weer op die pagina terug...)

 

Ik weet dat de iPhone bestellingen voor T-mobile elk jaar een, laten we het netjes zeggen, kleine uitdaging is, maar dit jaar maken ze het wel heel erg bont.

Reputatie 3

Weet iemand welk moment bepalend is voor leveringsdatum? Is dat na ontvangen bestelnummer of na succesvolle betaling? Na eerst 50 minuten! te hebben geprobeerd een verlenging erdoor te krijgen probeerde ik direct daarna de betaling te doen met de link uit de bevestigingsmail. De site klapte er weer eens uit na selecteren betaalmethode (dus nog niet betaald) en nu krijg ik een melding dat de betaling in behandeling is of afgebroken en dat ik het over een uur nog eens mag proberen… Dat zal wsl behoorlijk wat uit gaan maken qua leveringsdatum...

Reputatie 2

Wat een ellende was het weer. Maar goed, na een uur is het (eindelijk) gelukt om te bestellen. Weer 10 jaar ouder.

Reputatie 2

Dan heb je geluk, ik krijg alleen maar dat de microsoft azure Application gateway een time out geeft 😡

En dat is dan na succesvol inloggen, wat maar 1x per 20 pogingen lukt….

 

Heb het zelfde helaas

Reputatie 4

Dan heb je geluk, ik krijg alleen maar dat de microsoft azure Application gateway een time out geeft 😡

En dat is dan na succesvol inloggen, wat maar 1x per 20 pogingen lukt….

 

Reputatie 3

Ook de  2e iPhone 14 pro deep purple  is besteld.😎🥳

Reputatie 3

Bestelling is geplaatst

iphone 14 pro 128gb

Reageer