FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 3

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.

Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word

Staat in principe ook in de startpost van dit FAQ topic toch?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Om heel eerlijk te zijn heb ik daar een beetje overheen gelezen… oeps, maar ik heb in de winkel op ideal gedrukt, helaas kon ik toen niet betalen omdat ik mn verificatie moet doen via de reader, sindsdien krijg ik die melding, gewoon afwachten dus en hopelijk aan de deur betalen,?!

Reputatie 2

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.

En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is. 

Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.

Reputatie 3

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.

Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word

Staat in principe ook in de startpost van dit FAQ topic toch?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Reputatie 3

Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen? 

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word

Reputatie 3

Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen? 

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Reputatie 3

Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen? 

Reputatie 2

Ik moest ook een nieuwe bestelling plaatsen bij de klantenservice na problemen met de betalingslink.  hij verzekerde me dat ze genoeg voorraad hebben dat de mijne nog steeds zal worden verzonden met de eerste bestellingen.  Laten we zien…

 

Ik wil iets verwijderen/wijzigen maar dat gaat niet 🙈

Reputatie 3

@Hajar ik heb vanmiddag verkoop gebeld en voor mijn vrouw en mezelf verlengd met een 14 Pro Max. Ik zou rond 17:00 uur teruggebeld worden om de bestelling definitief te maken, omdat het door systeemproblemen niet direct kon. Helaas ben ik niet meer teruggebeld. 
Wat moet/kan ik nu doen?

Opgelost. Helaas eerste order niet doorgekomen maar nu met behulp van andere verkoop medewerker order opnieuw ingeschoten en direct bevestiging in de email. 

Reputatie 2

Ik had een betaalmail en daarna ook bevestiging met contract (na betalen uiteraard) maar daarna ook weer een annulering. Heb gebeld met de klantenservice en in deze casus (dus als je alle mails ook zo hebt gehad) is de annuleringsmail niet terecht verzonden

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

 

Opgelost!

Na contact met de klantenservice blijkt dus dat de bestelling/verlenging niet door is gekomen ondanks de melding op het scherm dat de bestelling/vermelding geslaagd was.

Heb meteen opnieuw de bestelling/verlenging telefonisch gedaan en binnen een uur per email de bevestiging binnen gekregen.

Uitlevering van iPhone 14 vindt plaats vanaf 16 september.

Reputatie 2

Vandaag rond 15:19 besteld en rond 18:37 kreeg ik de bevestiging. Hopelijk zit ik nog bij de eerste levering 🤞🏼 (iPhone 14 pro max 256gb)

Reputatie 3

@Hajar ik heb vanmiddag verkoop gebeld en voor mijn vrouw en mezelf verlengd met een 14 Pro Max. Ik zou rond 17:00 uur teruggebeld worden om de bestelling definitief te maken, omdat het door systeemproblemen niet direct kon. Helaas ben ik niet meer teruggebeld. 
Wat moet/kan ik nu doen?

Reputatie 7
Badge +14

Verschil kan ook zijn dat de ene klant wel een toestelkrediet heeft (dus BKR controle/registratie) en de ander het toestel direct volledig betaald.

Reputatie 1

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

Ik heb de bevestiging dat ik een bestelbevestiging zou ontvangen gekregen om 15:23uur.

De daadwerkelijke bestelbevestiging kwam binnen om 18:54. Ze nemen d'r dus even de tijd voor.

 

Wees blij dat je bestelbevestiging mail heb gekregen… 14:37 besteld, en nog steeds geen bevestingmail ontvangen...

Reputatie 4

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

Ik heb de bevestiging dat ik een bestelbevestiging zou ontvangen gekregen om 15:23uur.

De daadwerkelijke bestelbevestiging kwam binnen om 18:54. Ze nemen d'r dus even de tijd voor.

 

lezen:
Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. 

Om 3 uur vanmiddag een bestelling geplaatst. Ik kreeg na de standaard ‘Bedankt voor je bestelling!’-maiI maar geen bestelbevestiging. Met de klantenservice gebeld die zei dat het door drukte wel even kon duren, 2 en een half uur later nog niks ontvangen. Ik heb toen voor de gein om 5:30 nog een bestelling geplaatst en kreeg toen de bedankmail en de bestelbevestiging in dezelfde minuut. Typisch. De bestelbevestiging van mn eerste bestelling nog altijd niet ontvangen, heb wel het ordernummer genoteerd. 

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

Reputatie 6

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Depends, delivery or pick up in store? So far I know you’ll only receive an email when selected delivery.

Reputatie 3

I had the same. But I can’t renew it again on website, so it definitely went through maybe just taking longer to process!

Hopefully, otherwise give them a call.

Today is probably busy though.

Reputatie 3

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Me neither, but I prolonged my already existing subscription so idk if that works any differently

No, I got an email.(Verlengen)

Reputatie 1

I had the same. But I can’t renew it again on website, so it definitely went through maybe just taking longer to process!

Reputatie 2

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Me neither, but I prolonged my already existing subscription so idk if that works any differently

Reputatie 1

Wait so everyone has received the payment link??? Welp thats not good news

Reageer