FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 3

Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Nog niets?

Nope

Bij mijn bestelstatus online staat nu dat de bestelling is overgedragen aan de koerier en dat ik binnen 3 werkdagen een mailtje krijg 🎉

Reputatie 3

Bij mijn bestelstatus online staat nu dat de bestelling is overgedragen aan de koerier en dat ik binnen 3 werkdagen een mailtje krijg 🎉

Oh kijk nou, bij mij ook idd. Terwijl 'ie 45 minuten geleden nog op wachten op voorraad stond.

Nice!

Reputatie 2

Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Reputatie 6

Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Reputatie 2

Zijn er mensen die afgelopen vrijdag hun abonnement hebben verlengd via de klantenservice, al nieuws over wanneer ze hun toestel kunnen afhalen in de winkel?

 

Ik heb vrijdag verlengd via de klantenservice en gekozen om af te halen in de winkel. Als ik naar de bestelstatus ga staat er dat geen bestelling gevonden is. Kan het zo zijn dat mensen die kiezen voor halen geen bestelstatus kunnen zien?

 

Volgens de klantenservice loopt mijn bestelling wel goed. Dit is mijn ordernummer 7534xxxx

Afhalen hoor je meestal de dag van te voren inderdaad. En het klopt, die bestellingen werken niet via de bestelstatus.

Oh ok. Dankjewel voor de informatie. Nou hopelijk krijg ik morgen een berichtje dat ik vrijdag kan komen.  

Reputatie 1

Still waiting for them to transfer the shipment to PostNL/AMP. Ordered 14 Pro Max 256GB Purple as an extension on 3:07pm with order number 75324xxx. Anyone still waiting for any updates since the 9th?

Reputatie 3

Still waiting for them to transfer the shipment to PostNL/AMP. Ordered 14 Pro Max 256GB Purple as an extension on 3:07pm with order number 75324xxx. Anyone still waiting for any updates since the 9th?

I am als still waiting pro max 256 black

Reputatie 3

Hier vanavond ook overgedragen aan de koerier. Niets gehoord van AMP dus gok op PostNL. Besteld om 15:04, 128GB Pro Zwart 75324XXX

Reputatie 3

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Reputatie 2

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Reputatie 3

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Reputatie 2

Hier vanavond ook overgedragen aan de koerier. Niets gehoord van AMP dus gok op PostNL. Besteld om 15:04, 128GB Pro Zwart 75324XXX

Zelfde hier. Ook overgedragen aan koerier sinds gisteravond. Bevestiging om 15:30, 128gb pro zwart. Bestelnummer 75327XXX

Had een iPhone 14 pro 256gb zwart besteld maar tot het heden nog niks over gehoord wel op ophalen in de winkel gezet dus zou denken dat het wat sneller is.

Reputatie 2

@Hajar Weet jij hoe en wanneer naar de mensen die hun bestelling in de winkel op willen halen, wordt gecommuniceerd dat die klaar ligt?

Reputatie 6

@Hajar Weet jij hoe en wanneer naar de mensen die hun bestelling in de winkel op willen halen, wordt gecommuniceerd dat die klaar ligt?

Dat zal grotendeels vandaag zijn (kan ook gewoon laat op de dag zijn dus), via een SMS’je of belletje. Maar het kan ook morgenochtend, dat ligt aan de winkel.

Reputatie 2

Ik heb helemaal geen orderstatus gekregen. Geen idee of het dan wel goed is gegaan :(

Reputatie 6

Ik heb helemaal geen orderstatus gekregen. Geen idee of het dan wel goed is gegaan :(

Heb je wel een bevestiging met ordercode gekregen? Probeer eens je gegevens hier in te vullen: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Reputatie 3

Ik heb toch sterk het vermoede dat het koment van betaling zeker wel uit maakt..

Reputatie 2

Ik heb helemaal geen orderstatus gekregen. Geen idee of het dan wel goed is gegaan :(

Heb je wel een bevestiging met ordercode gekregen? Probeer eens je gegevens hier in te vullen: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Bedankt!!!

ik heb staan overgedragen aan Koerier. Binnen 3 dagen een afspraak. 
duurt in ieder geval geen weken :)

Reputatie 2

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Reputatie 2

Ik heb toch sterk het vermoede dat het koment van betaling zeker wel uit maakt..

Ik ook, asociaal. Door een mankement van hun site..

Reputatie 3

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Anyone ordered the new device and choose to pick it up in the t-mobile store? I did this but I cannot find any update of my order status after receiving the confirmation mail till now. Don't even know if it's going well.

Reputatie 6

Lekker dan, 14.50 bestelbevestiging met nummer 75322XXX voor 128GB Pro Zwart maar hier nog steeds wachten op voorraad… Kon wel pas maandagochtend betalen omdat ik telkens die melding kreeg dat de betaling in behandeling was/afgebroken.

Kan natuurlijk nog goed komen, maar het begint er op te lijken dat moment van betaling wel van invloed is op volgorde van levering gezien dat hogere ordernummers voor hetzelfde toestel al wel geleverd gaan worden. Ik vrees dat ik nog wel even kan gaan wachten.

Precies hetzelfde.. 😒 Werd me nog verteld dat dat geen invloed zou hebben..

Jep, mij ook, tot drie keer toe door drie verschillende medewerkers van de klantenservice. Hopelijk hebben we het mis...

Al iets meer gehoord?

Niet van T-Mobile maar ik las net op een ander forum dat iemand bevestigd had gekregen dat als je nu nog op wachten op voorraad staat je niet bij de eerste lichting zit. Moment van betaling is dus inderdaad leidend. Heel erg matig geregeld allemaal. Ik overweeg sterk om m’n order maar te annuleren want het kan zomaar nog een hele tijd gaan duren. 

Ik zou niet zomaar er vanuit gaan wat 1 iemand zegt (wat die te horen krijgt van klantenservice). Want niks ten nadelen van klantenservicemedewerkers, zij hebben echt niet altijd exacte informatie en weten ook heus niet wat er in de logistiek gebeurd. Maar van mij mag je zeker annuleren, des te eerder andere weer aan de beurt zijn 😄

Reputatie 6

Anyone ordered the new device and choose to pick it up in the t-mobile store? I did this but I cannot find any update of my order status after receiving the confirmation mail till now. Don't even know if it's going well.

Orders that are picked up cannot be tracked, you’ll receive today or tomorrow a text message (when you’re phone is in stock @ the store).

Reageer