FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 1

Zojuist afspraak gemaakt voor a.s. vrijdag. Had verlengt via webshop, wordt geleverd via AMP.

Reputatie 1

Verlengt via webshop, geleverd via AMP

Dan klopt het dus niet wat hajar zei?

Nee, dit klopt niet. Misschien komt het dat ik niet vooruit heb betaald maar voor betalen bij aflevering heb gekozen.

Reputatie 1

Verlengt via webshop, geleverd via AMP

Dan klopt het dus niet wat hajar zei?

Nee, dit klopt niet. Misschien komt het dat ik niet vooruit heb betaald maar voor betalen bij aflevering heb gekozen.

Ik had wel vooruit betaald en de levering gaat alsnog via AMP

Reputatie 2

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Reputatie 1

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Reputatie 3

Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Reputatie 2

Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Welke kleur heb je besteld?

Reputatie 3

Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Welke kleur heb je besteld?

Zwart 128 gb. Is natuurlijk ook wel een populaire kleur/opslag

Reputatie 3

Helaas heb ik nog niets ontvangen.. ik heb om 14.00 uur besteld in de shop als verlenging, mijn ordernummer is 75314xxx  toestel is a betaald

Reputatie 3

Helaas heb ik nog niets ontvangen.. ik heb om 14.00 uur besteld in de shop als verlenging, mijn ordernummer is 75314xxx  toestel is a betaald

Gaat om een zwarte pro max 256

Reputatie 1

Misschien is de volgorde van het uitsturen van mailtjes ook afhankelijk van plaats en/of regio.

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Reputatie 3

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Reputatie 3

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen

Reputatie 6

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen

T-Mobile klantenservice kan je daar het beste mee helpen, toch? Al wil ik hem ook wel voor je ophalen maar of je hem dan ziet .. 😉 haha 

Reputatie 3

Net AMP mail gekregen, iPhone 14 pro 256gb zwart. Vrijdag tussen 08:00 en 11:00

Hoelaat had jij besteld?

Rond 16:00

Lijkt dus beetje willekeurig. Precies zelfde telefoon maar bestelbevestiging al om 15:22 vrijdag.

Ik duim nog even verder 🙆🏼‍♂️

Ik heb gelogen het mailtje bedankt voor je bestelling heb ik om 14.10 gekregen maar nog niets van post nl of amp

Nu sta ik echt versteld, besteld in de shop en gekozen voor thuis levering, nu heeft de klantenservice mij verteld dat ik m in de winkel moet afhalen… iemand die me kan helpen

T-Mobile klantenservice kan je daar het beste mee helpen, toch? Al wil ik hem ook wel voor je ophalen maar of je hem dan ziet .. 😉 haha 

Vind t heel raar wamt in de shop werd er gesproken van thuis levering.. denk dat ik t op me buik kan schijven dat ik m voor dinsdag heb..

Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Reputatie 2

Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Nog niets?

Reputatie 3

Balen, ik heb om 15.03 de bevestiging ontvangen, maar helaas nog geen mailtje van AMP. Nog even geduld dus 😅

Nog niets?

Nope

Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Huh, vet raar. Ik heb precies hetzelfde toestel besteld, en al om 14:12 de bevestiging hiervan per e-mail gekregen. Kan het misschien zijn dat mensen die hun abo verlengen ‘voorrang’ krijgen? Ik ben namelijk een nieuwe klant van T-Mobile.

Reputatie 6

Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Huh, vet raar. Ik heb precies hetzelfde toestel besteld, en al om 14:12 de bevestiging hiervan per e-mail gekregen. Kan het misschien zijn dat mensen die hun abo verlengen ‘voorrang’ krijgen? Ik ben namelijk een nieuwe klant van T-Mobile.

Heb je daarna nog een e-mail/sms gekregen met een bestel/order nummer en meer informatie betreft je contract? Wellicht dat nieuwe klanten proces wel wat langer duurt met controleren van ingevulde gegevens etc.

Zelf mijn abonnement verlengd met de pro max 256gb (paars) en bestelbevestiging ontvangen om 19:57 afgelopen vrijdag. Nog geen bericht gehad en bestelstatus nog op ‘wachten op voorraad’. Ben benieuwd! Verschilt natuurlijk ook per kleur/opslag allemaal. Gekozen voor thuislevering overigens

Reputatie 3

Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Hier vrijdag ook een 256 GB pro max paars besteld. Bevestigd op vrijdag om 14:48, verlenging bestaand abo. Ordernummer 75321xxx, bezorging via PostNL.

Bestelstatus geeft wachten op voorraad aan...lijkt erop alsof de AMP leveringen een stapje verder zijn. Ga er vanuit dat het wel goed komt :)

Reputatie 2

Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Huh, vet raar. Ik heb precies hetzelfde toestel besteld, en al om 14:12 de bevestiging hiervan per e-mail gekregen. Kan het misschien zijn dat mensen die hun abo verlengen ‘voorrang’ krijgen? Ik ben namelijk een nieuwe klant van T-Mobile.

Nee hoor nog niets ontvangen en ben al 6 jaar klant bij tmobile dus geen voorrang ;)

Reputatie 2

Wat is jullie ordernummer ongeveer, dan weten we waar ze zijn qua levering 😅

 

Zojuist om 18:46 uur een mail van AMP ontvangen voor het maken van bezorgafspraak. Vrijdag 16 september eerste mogelijkheid (uiteraard). iPhone 14 Pro Max 256 gb paars

Besteld op vrijdag 9 september rond 16:30 uur. Bestelnummer 75339xxx. Verlenging bestaand abo.

Eerste post van mij hier 😉. Hopelijk heb je er iets aan.

 

Hier vrijdag ook een 256 GB pro max paars besteld. Bevestigd op vrijdag om 14:48, verlenging bestaand abo. Ordernummer 75321xxx, bezorging via PostNL.

Bestelstatus geeft wachten op voorraad aan...lijkt erop alsof de AMP leveringen een stapje verder zijn. Ga er vanuit dat het wel goed komt :)

Kan je er vanuit gaan dat als er levering postnl in je bevestiging staat, dat dit ook echt zo is?

Of zijn er ook mensen waar in de mail staat levering per postnl, en toch een mail van AMP hebben gehad?

Reageer