FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max



Toon eerste reactie

566 reacties

Reputatie 1

ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Ik denk dat vanuit 1 logistiek punt naar filialen wordt gestuurd, dus die zullen onderling niet communiceren. En er zullen zeker wat iPhones tussen die orders staan, maar je moet je niet vergissen dat een grote groep de pre-orders missen en vooral dit jaar met inflatie, dure maanden en hogere iPhone prijs dat mensen toch meer erover nadenken. 

Oke ik hoop het maar. Ik wacht het telefoontje maar af. Zie dat hij op andere plekken aantal dagen levertijd of zelfs modellen direct leverbaar hebben. maarja hier is de pro max maar 1335 euro en daar 1479. dus dat verschil vind ik het dan toch niet waard.

Reputatie 6

ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Ik denk dat vanuit 1 logistiek punt naar filialen wordt gestuurd, dus die zullen onderling niet communiceren. En er zullen zeker wat iPhones tussen die orders staan, maar je moet je niet vergissen dat een grote groep de pre-orders missen en vooral dit jaar met inflatie, dure maanden en hogere iPhone prijs dat mensen toch meer erover nadenken. 

Reputatie 1

Cancelled my T-Mobile order today and ordered with Belsimpel with a T-Mobile subscription extension; got my orders in and new IMEI number shown in My T-Mobile already! (14 pro max 256 purple)

Reputatie 1

Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.

Haha, kan je gerust stellen dat je heus niet 130.000e order bent hoor. Tussen die reeks order nummers zitten vast en zeker een flink aantal nummers van mislukte bestellingen (doordat de site overbelast was en iedereen 100x op de knop heeft gedrukt). Maar ook andere soorten aankopen online en offline worden hierin meegenomen.

ahja dat klopt wel maar toch denk ik dat veel daarvan wel de iphone zijn. maarja precies mijn model weet ik niet zoveel die er natuurlijk besteld zijn en hoeveel mijn winkel die krijgt etc. ik ben wel benieuwd of ze hem eerder van mijn winkel naar een ander filiaal sturen naar iemand die hem bij een ander filiaal eerder besteld heeft of dat ze per filiaal kijken. ik probeer de moed er in te houden.

Reputatie 6

Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.

Haha, kan je gerust stellen dat je heus niet 130.000e order bent hoor. Tussen die reeks order nummers zitten vast en zeker een flink aantal nummers van mislukte bestellingen (doordat de site overbelast was en iedereen 100x op de knop heeft gedrukt). Maar ook andere soorten aankopen online en offline worden hierin meegenomen.

Reputatie 1

Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?

Ik heb 7533 en ik heb ook niet eens een mail

Ik heb wel een mail met bedankt voor je bestelling direct gekregen. Moet nu alleen wachten op wanneer ik hem op kan halen maar aangezien ik ergens iets van de 130.000e order ben bij alleen t-mobile zie ik het erg somber in. De enigste hoop die ik heb is dat bij de winkel alleen ophaal orders verwerkt worden die ook echt bij die ene winkel geplaatst zijn dus dat ik dan omdat het niet in een stad is toch een beetje op tijd aan de beurt kan zijn. Het niet weten is gewoon het vervelendste.

WHAT A COMPLETE MESS!!! I ordered my iphone 14 pro 128gb silver last Friday, I was one of the first to do it after 14:00 and order confirmation came with all details and pick up date 16/09. Today i received sms from T-mobile that my order is delayed with link to this page. Out of curiosity i checked with online chat on website if the new delivery (4-5 weeks) was correct and THEY TELL ME MY ORDER IS CANCELED. There was no email or notification of canceling it, i have order confirmation, documents and everything sent to my email last friday after i ordered and now they tell me they canceled it without notifying me and kept me waiting for 1 week for me to check it myself? 

 

And it gets even more interesting then, they tell me that their system has issues and if my order is still being tracked and system updates me with its delivery times then it MIGHT NOT BE CANCELED and noone on this planet can tell me for sure if it is canceled or not!!! So i need to wait 5 weeks to know whats happening in reality! An until then i cant even make new order!!!!!!

Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?

Ik heb 7533 en ik heb ook niet eens een mail

Reputatie 1

Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!

Hi ​​​@RichJones, tuurlijk! Ik snap je zorgen, ik kijk dan ook graag met je mee. Wil jij je (mobiele) klant- of telefoonnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis sectie van je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik het voor je checken. 


Hi @BramvdP, goed dat je het hier laat weten. Ik heb meteen op je telefoonummer gezocht, maar kon niets vinden. Zou jij mij een DM hier op de Community willen sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek in onze systemen! 
 

Hi Johrick,

 

Mijn telefoonnummer zou nu zichtbaar moeten zijn

Reputatie 1

Als ik dit hier zo allemaal lees ga ik er met bestelnummer dat begint met 7544 maar vanuit dat het december wordt… ik had hem de maandag 12-09 besteld. ophalen in uden. kan het zijn dat het toch allemaal sneller gaat dan verwacht?

Reputatie 6
Badge +3

Ik moet je dit antwoord verschuldigd zijn, @MHolleman. Ik weet niet precies hoe dat in zijn werking gaat, maar als er wordt aangegeven dat PostNL op het pakketje wacht, kun je er zeker van zijn dat het toestel snel je kant op komt!

Reputatie 6
Badge +3

Hi @dheardzimin, how nice that you ordered the phone! Due to the huge demand for the devices, it does indeed take longer for you to receive the device. I understand that you want your new iPhone as soon as possible! We never made a promise, it is always a matter of waiting to see which first stock we receive. We work by the "First In, First Out" method. In the topics we keep everyone informed about the delivery times. If you still have questions, please let me know!

Hi ​​​@RichJones, tuurlijk! Ik snap je zorgen, ik kijk dan ook graag met je mee. Wil jij je (mobiele) klant- of telefoonnummer toevoegen aan de T-Mobile Thuis sectie van je Community profiel? Dan kan ik met je meekijken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik het voor je checken. 


Hi @BramvdP, goed dat je het hier laat weten. Ik heb meteen op je telefoonummer gezocht, maar kon niets vinden. Zou jij mij een DM hier op de Community willen sturen met je klantnummer, postcode en huisnummer? Dan ga ik voor je opzoek in onze systemen! 
 

Wat mijn vermoeden is, ook na de PostNL screenshot van de voorgaande pagina, is dat ze het helemaal niet hebben gegeven aan het transport (aangezien er staat dat PostNL nog op het pakje wacht) maar dat het “klaar” ligt om te versturen! Net zoals tijdens Corona kan een organisatie zoals t-mobile niet oneindig pakjes versturen, dit betekent dat ze per x aantal de telefoon versturen en een track and trace aanmaken. Aangezien ze pas vanaf gisteren mochten versturen hebben ze nu pas 2 batches verstuurd.

Maar dit is wat ik vermoed. @Johrick klopt dit ongeveer?

Reputatie 1

Ik heb de iPhone pro zwart 128gb telefonisch besteld. Mij werd afgeraden om hem thuis te laten bezorgen. Heb dus gekozen voor afhalen in de winkel. Nu zie ik dat er mensen zijn die hem morgen bezorgd krijgen met een hoger bestelnr en het gaat om dezelfde telefoon. 

Reputatie 5

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Ik duim met je mee dat die vandaag naar de winkel gaat!! Gun het je zo

Uiteindelijk komt het goed. Maar is zo lastig om geduld te hebben als je ergens naar uitkijkt haha. Hopelijk kan ik jullie morgen goed nieuws brengen 😉

@Johrick Hallo,

Ik heb op 9/9 een iPhone 14 pro max proberen te bestellen met een verlengen van mijn abonnement, na lang wachten tot de site werkte kwam ik verder. Maar bij de allerlaatste knop kreeg ik geen bevestiging en dit heb ik een paar keer geprobeerd maar ik kreeg een mail dat de bestelling was ontvangen maar ik kreeg op de site wel elke keer een foutmelding. Ik heb die vrijdag nog naar jullie gebeld of de bestelling was gelukt en kreeg als antwoord dat er een bestelling in het systeem stond. Nu heb ik alleen nog geen bericht gehad van een bevestiging of iets dus ik weet nu niet of ik nu nog een iPhone ga krijgen. want ik heb nooit meer iets gehoord. mijn nummer staat als klantnummer in mijn account.

Reputatie 1

Hi @Rogiervpoppel, super! Ik zie inderdaad een telefoonnummer staan. Ik heb meteen gekeken, maar zie tot mijn schrik geen bestelling in het systeem staan onder het telefoonnummer… Ik ben dus bang dat de bestelling niet helemaal door is gekomen, anders had ik deze namelijk wel in mijn systeem zien staan. Wil je mij voor de zekerheid nog het klantnummer en de postcode + huisnummer van je vriendin opsturen via een DM? Dan kan ik dit even goed onderzoeken. 

Hi ​​​@wmrbt23, geen zorgen, ik ben er immers om te helpen! Ook bij jou zie ik geen order op je telefoonnummer staan, maar met het ordernummer dat je mij hebt opgestuurd zie ik er wel 1 staan. Echter is deze vastgelopen en nergens aan gekoppeld. Ik moet je dus adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen. 
 

Hi Johrick, door je bericht hierboven zou ik je toch willen vragen om na te gaan of mijn order wel goed in het systeem staat

Reputatie 6

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Ik duim met je mee dat die vandaag naar de winkel gaat!! Gun het je zo

Reputatie 5

Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉

Heb ‘m afgelopen vrijdag besteld, kwam er om 16:00 eindelijk door en kort daarna betaald via de e-mail link. 

Ik snap er niks van. Je bent de tweede op het forum die ik voorbij zie komen die precies dezelfde heeft besteld, maar na mij. En die van mij is er nog niet. Fijn voor jou hoor dat je hem bijna hebt! 😊

Wellicht dat die van mij dan vandaag naar het filiaal verzonden wordt… even duimen.

Reputatie 1

Heb net ook eindelijk m’n PostNL mailtje gehad dat ie morgen tussen 12 en 14:30 geleverd wordt. (Pro Max 256 Deep Purple verlenging).

Ben benieuwd… wanneer had je hem besteld en waar begint je ordernummer mee? Heb dezelfde besteld 😉

Heb ‘m afgelopen vrijdag besteld, kwam er om 16:00 eindelijk door en kort daarna betaald via de e-mail link. 

Ondertussen stromen alle PostNL mails bij mensen binnen merk ik, ik heb hem nog steeds niet mogen ontvangen. Ga mij toch beetje zorgen maken, PostNL en ik gaan nooit goed samen, altijd problemen.

Hi allemaal, ik snap dat er heel veel vragen zijn! Ik geef jullie dan ook graag nog meer uitleg over de levering. Mocht je het toestel hebben besteld, ontvang je automatisch van ons een mailtje als het toestel eenmaal onderweg is. Mochten er alsnog onduidelijkheden zijn, tag mij vandaag nog even in je bericht, dan kan ik je vraag beantwoorden! Mocht je er vandaag niet meer aan toe komen, dan lezen wij het na het weekend weer.
 

Weet dat we wel alles lezen, maar het soms bijna onmogelijk is om iedereen individeel aan te vliegen.

Zodra er een update beschikbaar is, delen we die natuurlijk meteen!

Groetjes,
Johrick

Hi Johrick

 

The T-Mobile communication on the iPhone 14 has been terrible! When I ordered my iPhone 14 Pro Max 128Gb on Tuesday this week, I was told that I could pick it up in the store today, I would receive an SMS with the time. Today I called and I was told it would probably be over the weekend or early next week. Then I received an SMS that the delivery was changed - taking me to a link that is more than confusing saying if I ordered after the 9th September, the delivery could be 4-5 weeks?? The person that thought that was good customer information should be shot! The information is very unclear. I called again and was told - indeed, it could be 4-5 weeks and as you can see many people here are cancelling and easily getting an iPhone today or tomorrow from other suppliers! Why do TMobile seem to be so short of phones when other suppliers have plenty? In addition, why cant you provide better customer information? You know how many orders you have and how many iPhones you are getting - why deliver bad news on the day of release?

I hope you can provide better information, why should I wait for the Tmobile order for 4 weeks when I can get it from Belsimpel tomorrow? Why is it that when I call Klantenservice I get a different answer every time from “Maybe over the weekend” to “4 to 5 weeks”?

Consistency, clarity and accuracy would be appreciated!

Reputatie 6
Badge +3

Hi @Rogiervpoppel, super! Ik zie inderdaad een telefoonnummer staan. Ik heb meteen gekeken, maar zie tot mijn schrik geen bestelling in het systeem staan onder het telefoonnummer… Ik ben dus bang dat de bestelling niet helemaal door is gekomen, anders had ik deze namelijk wel in mijn systeem zien staan. Wil je mij voor de zekerheid nog het klantnummer en de postcode + huisnummer van je vriendin opsturen via een DM? Dan kan ik dit even goed onderzoeken. 

Hi ​​​@wmrbt23, geen zorgen, ik ben er immers om te helpen! Ook bij jou zie ik geen order op je telefoonnummer staan, maar met het ordernummer dat je mij hebt opgestuurd zie ik er wel 1 staan. Echter is deze vastgelopen en nergens aan gekoppeld. Ik moet je dus adviseren om een nieuwe bestelling te plaatsen. 
 

Reputatie 1

Hi @Rogiervpoppel, wat leuk dat je vriendin het toestel zo snel heeft besteld! Ik kijk natuurlijk graag met je mee hoe het er precies voor staat. Wil jij het telefoonummer van je vriendin toevoegen aan je Community account? Dan kan ik meteen in het systeem duiken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik meteen aan de slag! 

Hi ​​​@wmrbt23, goed voor jou om te weten is dat ik niet antwoord op ongevraagde DM’s, dit is tegen de huisregels en ik heb geen tijd om op ongevraagde DM’s te beantwoorden. Wil jij net zoals Rogie je telefoonnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik alles erbij pakken! 

@Johrick ik kan deze alleen toevoegen onder tmobile thuis klantnummer. Kun je dit zo zien? Of moet ik deze via een DM sturen?

@Johrick ik kan ook geen telefoonnummer toevoegen, heb m bij klantnummer gezet, sorry wist niet dat dm niet kon excuses. Wel fijn dat je me alsnog wil helpen 

Hi @Rogiervpoppel, wat leuk dat je vriendin het toestel zo snel heeft besteld! Ik kijk natuurlijk graag met je mee hoe het er precies voor staat. Wil jij het telefoonummer van je vriendin toevoegen aan je Community account? Dan kan ik meteen in het systeem duiken! Geef mij even een seintje als je dit hebt gedaan, dan kan ik meteen aan de slag! 

Hi ​​​@wmrbt23, goed voor jou om te weten is dat ik niet antwoord op ongevraagde DM’s, dit is tegen de huisregels en ik heb geen tijd om op ongevraagde DM’s te beantwoorden. Wil jij net zoals Rogie je telefoonnummer toevoegen aan je Community profiel? Dan kan ik alles erbij pakken! 

@Johrick ik kan deze alleen toevoegen onder tmobile thuis klantnummer. Kun je dit zo zien? Of moet ik deze via een DM sturen?

Reageer