FAQ en levertijden Apple iPhone 14 | 14 Plus | 14 Pro | 14 Pro Max


Reputatie 7
Badge +9

Attentie Apple lovers, het is weer zover! Na veel speculatie heeft Apple weer 4 prachtige iPhone-toestellen gelanceerd!  

 

In dit topic vind je de veel gestelde vragen over de iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max. De iPhone-toestellen zijn tijdens de Apple Keynote onthuld en uiteraard willen we je alles vertellen over hoe jij je iPhone 14 zo snel mogelijk in handen kunt krijgen.

 


 

GEWELDIG NIEUWS! Vanaf vrijdag 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone 14, iPhone 14 Plus, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max in de pre-sale bestellen. Dit kan betekenen dat je een van de allereerste bent!

 

Actuele levertijden Apple iPhone 14

Bekijk deze topics voor de actuele levertijden. Wanneer er nieuws is over de levertijden zullen wij dit met jullie delen in dit topic. Stay tuned! 

iPhone 14

iPhone 14 Plus

iPhone 14 Pro

iPhone 14 Pro Max

 

 Hoe kan ik mijn iPhone bestellen? 

Vanaf 9 september om 14:00 kun je jouw iPhone heel eenvoudig en snel bestellen!  

► Verlenging: Ga snel naar My T-Mobile (via laptop of computer), zodat je direct kunt verlengen! 
► Nieuw abonnement: Je kunt gelijk naar onze webshop om jouw nieuwe iPhone te bestellen!
► Winkel: Loop een T-Mobile Shop binnen en plaats daar jouw order.

 

Bestelling en levering 

Bezorging via AMP:

Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Via www.mijnorderstatus.nl kun je vervolgens zelf een bezorgdag kiezen. We informeren je hierover zowel vóór als ná je bestelling.

Bezorging via PostNL: 
Je ontvangt een e-mail met daarin de bezorgdatum. Via de PostNL app kun je eventueel een andere datum kiezen.

.
Wil je het toestel liever in de T-Shop ophalen? Dan ontvang je een SMS wanneer het toestel opgehaald kan worden. Als je nog geen SMS hebt ontvangen, dan is jouw telefoon nog niet klaar om opgehaald te worden. Het heeft dan ook geen zin om de winkel binnen te lopen, voor je de SMS hebt ontvangen.

We delen de actuele levertijden met jullie via onze Community. Zodra deze informatie bekend is, zullen we dit topic ook van een update voorzien. Let op: plan je afspraak met AMP zodra je de mail hebt ontvangen. Des te sneller heb je het toestel in huis. 

 

Hoe kan het dat 'mijn buurman' de nieuwe iPhone eerder heeft ontvangen, terwijl ik eerder heb besteld? 

We leveren de toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen. Ook gaat dit op basis van het type iPhone, de kleur en het aantal GB geheugen. Dit kan betekenen dat je wellicht een erg populaire variant hebt en dan kan het langer duren voor het toestel geleverd wordt. 

Hoe eerder je de bestelling geplaatst hebt, hoe eerder je het toestel ontvangt. Hier zijn we strikt in. Maar door bijvoorbeeld gemaakte bezorgafspraken met de koerier of doordat mensen het toestel niet of later komen ophalen kán het gebeuren dat iemand die later besteld heeft, het toestel eerder ontvangt.

 

Ik heb een iPhone besteld, maar nog geen bevestiging via e-mail ontvangen! 

Door de drukte kan het langer duren voor je een bevestiging(smail) ontvangt. Binnen 48 uur na het plaatsen van je bestelling ontvang je deze e-mail. Dit is niet de e-mail die je van AMP of PostNL krijgt om een bezorgafspraak te maken. Het gaat hier dus om de bevestiging van je bestelling.

Heb je de bevestiging niet ontvangen na 48 uur? Check dan eerst even jouw spambox. Staat de bevestigingsmail daar niet? Laat dan even een bericht achter in dit topic.

Je krijgt een e-mail vanuit AMP of PostNL zodra de telefoon bij de koerier ligt, dit kan enkele dagen/weken duren. Dit is namelijk afhankelijk van de levertijd van jouw iPhone. Zodra jouw toestel bij de koerier ligt krijg je een e-mail, met behulp van deze e-mail kan je een bezorgafspraak maken. Zelf contact opnemen met AMP Logistics of PostNL zal geen extra informatie opleveren. Zolang de telefoon door ons nog niet naar hen is verzonden, hebben zij ook geen informatie over de bezorgdatum.

 

Als ik de betaling voor mijn bestelling probeer te voldoen, dan krijg ik de melding ‘Ongeldig betalingsverzoek’. Wat nu? 

Particulier
Bij nieuwe aansluitingen via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en 24 uur voordat de order vervalt).

Bij vernieuwing via de T-Mobile webshop of T-Shop:

Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond? Dan krijg je 7 dagen de tijd om alsnog te betalen via de betaallink in de orderbevestigingsmail. Als je niet hebt betaald, dan wordt de order geannuleerd. We sturen 2x een herinnering (24 uur na bestellen, en na 6 dagen).

Bij bestelling via Telesales:
Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijgt je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doe je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier. 

Zakelijk
Bij bestelling via de T-Mobile webshop of T-Shop: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je na 30 minuten een betalingsherinnering per e-mail, om de betaling alsnog binnen 2 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij nieuw contract via Telesales Business: Is iDEAL- of creditcard-betaling niet afgerond, dan krijg je binnen 30 minuten een betalinglink per e-mail, om de betaling alsnog binnen 12 uur af te ronden. Doet je dat niet, dan wordt het omgezet naar een PIN-betaling bij de koerier.

Bij vernieuwing/extra aansluiting via Telesales Business: Als je 1 of 2 toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door PostNL. Als je 3 of meer toestellen bestelt, wordt de bestelling bezorgd door AMP. Je krijgt dan een factuur achteraf.

 

Ik heb een iPhone besteld en mijn contract is al afgelopen of loopt binnenkort af. Nu zie ik dat de startdatum veel later is. Hoe kan dat? 

Geen paniek: de startdatum sluit straks netjes aan op jouw huidige contract als je het toestel hebt ontvangen. Een nieuw contract of verlenging moet binnen vier maanden na afsluiten ingaan. Vandaar dat je in eerste instantie een andere startdatum ziet staan. Zodra je jouw iPhone in ontvangst hebt genomen, wordt deze startdatum automatisch aangepast.

 

Ik heb per ongeluk een nieuw abonnement afgesloten in plaats van een verlenging! Wat moet ik doen? 

Wanneer je nog geen e-mail van AMP hebt gekregen om een bezorgafspraak te maken, kun je het beste de bestelling van het nieuwe abonnement annuleren. Check eerst even de voorwaarden van Wet Koop op Afstand of annuleren nog mogelijk is. Na het annuleren kun je inloggen op My T-Mobile om vervolgens jouw abonnement te verlengen.

Wil of kun je niet meer annuleren of heb je al mail gehad van AMP dan kun je twee maanden voor de einddatum van jouw huidige contract nummerbehoud aanvragen. Jouw nummer wordt dan overgezet naar het nieuwe abonnement. Houd er wel rekening mee dat je hiermee een nieuw klantnummer krijgt.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil deze annuleren. 

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst en je het toestel tóch niet wilt, omdat je bijvoorbeeld een ander model of kleur toestel wilt hebben, dan kun je de pre-sale order annuleren. Ook geldt natuurlijk de Wet Koop op Afstand. Houd er wel rekening mee dat je, als je een nieuwe bestelling plaatst, weer achteraan in de rij komt en de kans groot is dat je langer moet wachten op je toestel. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerde kleur/type/geheugenvariant besteld, kan ik deze wijzigen? 

Nee, een gemaakte order kan niet gewijzigd worden. Het is dus na het bestellen niet meer mogelijk om een ander model, kleur of geheugen te kiezen. De order moet dan in het geheel geannuleerd en opnieuw geplaatst worden. Je komt dan ook weer achteraan in de rij te staan. Op deze pagina vind je alle informatie over het annuleren van je bestelling.

 

Hoe verloopt zo'n bestelproces nou eigenlijk?

 

Heb je na het lezen van alle informatie nog vragen, laat het hier in het topic weten! 

Gioia van Odido 1 jaar geleden

Beste allemaal,

 

Wanneer jij kan gaan genieten van je nieuwe iPhone is afhankelijk van de voorraad die we vanuit Apple binnenkrijgen. Ook heeft het type iPhone, de geheugencapaciteit én de kleur die je hebt besteld invloed op de levertijd. Stel dat je een heel populair model hebt besteld dan is de kans er dat je langer moet wachten omdat de vraag hoger is dan de voorraad die we hebben ontvangen. Het liefst zien we dat iedereen vandaag nog van zijn prachtige nieuwe iPhone kan gaan genieten, maar hier hebben we geen invloed op. Zodra het toestel op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail om een bezorgafspraak te maken (AMP). Via PostNL ontvang je een e-mail met daarin de bezorgdatum. Heb je gekozen voor afhalen in de T-Shop? Dan ontvang je bericht van de T-Shop zodra je toestel daar voor je klaar ligt. We doen er alles aan om je toestel zo snel mogelijk te leveren!

Bekijk origineel

566 reacties

Reputatie 4

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

Ik heb de bevestiging dat ik een bestelbevestiging zou ontvangen gekregen om 15:23uur.

De daadwerkelijke bestelbevestiging kwam binnen om 18:54. Ze nemen d'r dus even de tijd voor.

 

Reputatie 1

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

Ik heb de bevestiging dat ik een bestelbevestiging zou ontvangen gekregen om 15:23uur.

De daadwerkelijke bestelbevestiging kwam binnen om 18:54. Ze nemen d'r dus even de tijd voor.

 

Wees blij dat je bestelbevestiging mail heb gekregen… 14:37 besteld, en nog steeds geen bevestingmail ontvangen...

Reputatie 7
Badge +14

Verschil kan ook zijn dat de ene klant wel een toestelkrediet heeft (dus BKR controle/registratie) en de ander het toestel direct volledig betaald.

Reputatie 3

@Hajar ik heb vanmiddag verkoop gebeld en voor mijn vrouw en mezelf verlengd met een 14 Pro Max. Ik zou rond 17:00 uur teruggebeld worden om de bestelling definitief te maken, omdat het door systeemproblemen niet direct kon. Helaas ben ik niet meer teruggebeld. 
Wat moet/kan ik nu doen?

Reputatie 2

Vandaag rond 15:19 besteld en rond 18:37 kreeg ik de bevestiging. Hopelijk zit ik nog bij de eerste levering 🤞🏼 (iPhone 14 pro max 256gb)

Ik heb vanmiddag rond half 3 verlengd met aanschaf van de iphone 14  via de winkel in Roosendaal

Bestelling was geslaagd.

Heb alleen (nog) geen bevestiging gekregen van de bestelling.

Hoe lang duurt dat bij een winkelbestelling?

Kan geen contact opnemen met de winkel en ben niet in de gelegenheid om er weer naar toe te gaan.

Wie weet het antwoord?

 

Opgelost!

Na contact met de klantenservice blijkt dus dat de bestelling/verlenging niet door is gekomen ondanks de melding op het scherm dat de bestelling/vermelding geslaagd was.

Heb meteen opnieuw de bestelling/verlenging telefonisch gedaan en binnen een uur per email de bevestiging binnen gekregen.

Uitlevering van iPhone 14 vindt plaats vanaf 16 september.

Reputatie 2

Ik had een betaalmail en daarna ook bevestiging met contract (na betalen uiteraard) maar daarna ook weer een annulering. Heb gebeld met de klantenservice en in deze casus (dus als je alle mails ook zo hebt gehad) is de annuleringsmail niet terecht verzonden

Reputatie 3

@Hajar ik heb vanmiddag verkoop gebeld en voor mijn vrouw en mezelf verlengd met een 14 Pro Max. Ik zou rond 17:00 uur teruggebeld worden om de bestelling definitief te maken, omdat het door systeemproblemen niet direct kon. Helaas ben ik niet meer teruggebeld. 
Wat moet/kan ik nu doen?

Opgelost. Helaas eerste order niet doorgekomen maar nu met behulp van andere verkoop medewerker order opnieuw ingeschoten en direct bevestiging in de email. 

 

Ik wil iets verwijderen/wijzigen maar dat gaat niet 🙈

Reputatie 2

Ik moest ook een nieuwe bestelling plaatsen bij de klantenservice na problemen met de betalingslink.  hij verzekerde me dat ze genoeg voorraad hebben dat de mijne nog steeds zal worden verzonden met de eerste bestellingen.  Laten we zien…

Reputatie 3

Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen? 

Reputatie 3

Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen? 

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Reputatie 3

Nu breekt mij de klomp, ik was om kwart voor 2 in de winkel om de 14 pro max 256 zwart, te pre orderen, om 2 uur is de bestelling door gevoerd en alles leek goed te gaan, de betaal link kreeg ik in de mail, dus ik wou die terplaatsen betalen helaas ging dat niet omdat ik een reader nodig heb, nu blijf ik de melding krijgen “Het betaalverzoek is in behandeling of afgebroken. Over een uur kunt u het nog eens proberen” inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen… echter zit ik hier niet op te wachten ik ben niet voor niets naar de winkel gegaan om te pre orderen.. wat ik zo gelezen heb ik mij. Ordernummer ook aardig laag 75314xxx heeft iemand nog raad wat ik hiermee kan doen? 

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word

Reputatie 3

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.

Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word

Staat in principe ook in de startpost van dit FAQ topic toch?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Reputatie 2

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.

En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is. 

Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.

Reputatie 3

Er is voorraad zat dus ik zou gewoon opnieuw de bestelling doen. Iedereen die nu besteld zit nog steeds bij de eerste levering. Tenminste, als het je daarom te doen is. Anders opnieuw naar de winkel. 

Als ik de klantenservice mag geloven is dat niet het geval. Deze gaven vanochtend aan dat het, mede afhankelijk van de kleur, wel eens lang kon gaan duren als je gisteren niet op tijd hebt besteld.

Toevallig net terug gebeld door de winkel, die zeggen dat omdat het een verlenging is dat het gehele bedrag aan de deur betaald moet worden dus we gaan dat even afwachten en anders alsnog maar bestellen als die geannuleerd word

Staat in principe ook in de startpost van dit FAQ topic toch?

Betalen van je bestelling en de thuiskopieheffing kan via iDeal, creditcard of betalen bij ontvangst. Moet je betalen, maar maak je geen keuze voor de betaalwijze? Dan zetten we deze na 2 uur automatisch op 'betalen bij ontvangst'. Je kunt het bedrag dan pinnen bij de koerier. Als je na 2 uur een keuze wilt maken voor de betaalwijze, krijg je de melding 'Ongeldig betalingsverzoek'. Je kunt dan betalen aan de deur als jouw toestel wordt geleverd.

Om heel eerlijk te zijn heb ik daar een beetje overheen gelezen… oeps, maar ik heb in de winkel op ideal gedrukt, helaas kon ik toen niet betalen omdat ik mn verificatie moet doen via de reader, sindsdien krijg ik die melding, gewoon afwachten dus en hopelijk aan de deur betalen,?!

Reputatie 3

En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is.

Ja eens, het is allemaal niet echt consistent daar. Als je de klantenservice meerdere keren benadert, heb je volgens mij grote kans dat je meerdere totaal verschillende antwoorden krijgt. Als je die initiële reacties richting Bobby ook ziet:

...inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen…

Terwijl "deze" FAQ weer heel wat anders beschrijft (wat gelukkig wel weer overeen lijkt te komen met het laatste antwoord dat Bobby heeft gekregen, zou zuur zijn als zijn bestelling geannuleerd was).

Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.

Aan de chaos rondom dit soort hyped up/FOMO evenementen ontkom je denk ik idd niet, zelfs bij Apple zelf verliep het niet helemaal vlekkeloos. Uiteindelijk komt het vast allemaal goed :)

Reputatie 3

En daar heb je gelijk het probleem: De klantenservice heeft zelf ook geen idee. Tegen de één wordt verteld dat het nog weken/maanden gaat duren, tegen de ander dat er genoeg voorraad is.

Ja eens, het is allemaal niet echt consistent daar. Als je de klantenservice meerdere keren benadert, heb je volgens mij grote kans dat je meerdere totaal verschillende antwoorden krijgt. Als je die initiële reacties richting Bobby ook ziet:

...inmiddels heb ik vanmorgen gebeld wat we kunnen doen, er werk mij verteld dat ik moest wachten als er niet betaald is zou er automatisch na 24 uur een 2e betaalverzoek gestuurd worden, en raad eens. Dezelfde melding.. weer gebeld en men zegt nu dat de enige oplossing is om de order te anuleren en nieuw te bestellen…

Terwijl "deze" FAQ weer heel wat anders beschrijft (wat gelukkig wel weer overeen lijkt te komen met het laatste antwoord dat Bobby heeft gekregen, zou zuur zijn als zijn bestelling geannuleerd was).

Ik heb al vanaf de 3G een iPhone bij T-mobile, met elke 2 jaar een upgrade naar een nieuwe en het is nog niet één keer gebeurd (en dit is dus m’n 9e keer) dat iemand weet hoe het zit. Nu plaatst T-mobile zelf plaatjes waarvan je nog eigenlijk niet weet of ze up to date zijn/werken en vroeger werkte we op andere forums met excel bestanden en ordernummers er in, maar het blijft hetzelfde: Niemand heeft enig idee, tot de eerste AMP links verstuurd gaan worden halverwege deze week. Uiteindelijk valt het eigenlijk altijd mee en niet tegen met de voorraad die ze krijgen in mijn beleving.

Aan de chaos rondom dit soort hyped up/FOMO evenementen ontkom je denk ik idd niet, zelfs bij Apple zelf verliep het niet helemaal vlekkeloos. Uiteindelijk komt het vast allemaal goed :)

Helemaal eens met je reactie inderdaad 2x de klantenservice gesproken wat er overeen komt is het verhala van de ideal betaal link die dus bij bestelling word gestuurd, 24 uur later en na 6 dagen, echter vertelde de tmobile shop dus dat omdat het een verlenging is er aan de deur betaald moet worden, ik hoop dat alles goed komt en ja amders is het maar even heel zuur.. tevens zei de vrouw aan de klantenservice dat ze mijn ouder kon annuleren en mij met een nieuwe order op de zelfde plek in de wachtrij kon zetten, wat ik daar van geloof weet ik zelf nog niet helemaal.. 

Reputatie 2

Hallo allemaal, hebben jullie ook problemen met het bekijken van de bestelstatus? Heb gister de iPhone 14 Pro besteld. Ook bevestigingmail gehad met ordernummer. 

Reputatie 3

Hallo allemaal, hebben jullie ook problemen met het bekijken van de bestelstatus? Heb gister de iPhone 14 Pro besteld. Ook bevestigingmail gehad met ordernummer. 

De enige mail die ik heb heeft als titel, bedankt voor je bestelling bij t mobile en daaronder staat “alles over jouw bestelling “ en daaronder wst info maar verder niets..

Reputatie 4

Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer. 

Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'. 

Reputatie 3

Bij mij zegt ie 'er is een fout opgetreden'. Maakt niet uit of ik mijn e-mail adres gebruik, of mijn ordernummer. 

Maak me d'r niet al teveel zorgen om, er is ook nog niet echt een 'status'. 

Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren

Reputatie 3

Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Werkt momenteel alleen dus niet :)

Reputatie 3

Waar bekijk je dit als ik vragen mag? Heb nog nergens een ordernummer of email in hoeven voeren

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/alles-over-je-bestelling/bestelstatus

Werkt momenteel alleen dus niet :)

Ah top dit kende ik nog niet, even in de gaten houden dus !

Ik heb rond 14:20 besteld early renewal, ook de betaal link gekregen en betaald. Hopelijk ben ik er door 🤲  XD

Reageer