FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

  • 12 September 2023
  • 538 reacties
  • 244279 Bekeken
FAQ & levertijden iPhone 15 | 15 Plus | 15 Pro | 15 Pro Max

Toon eerste reactie

538 reacties

Reputatie 2

Eindelijk nu ook de e-mail van post.nl ontvangen.

Wordt geleverd thuis, tussen 13:00 en 15:30 uur.

 

Was eerst toch beter geregeld met AMP. Kon je gewoon een afspraak maken en evt. op je werk laten bezorgen. Nu moet ik verplicht een halve dag verlof gaan pakken.

Ik heb nogsteeds geen tijd in m’n track en trace, het kan dus erger 😀 hele dag verlof

 

ik zie dit tijdvak toevallig staan in de app van postnl

Reputatie 2

14.05 bevestiging gekregen, maar zag de betaallink in de mail over het hoofd. Pas zaterdag betaald. Nog helemaal geen sms gekregen, ben ik nu achteraan de rij gezet door een te late betaling? Geen iPhone voor mij morgen 😭

Eindelijk nu ook de e-mail van post.nl ontvangen.

Wordt geleverd thuis, tussen 13:00 en 15:30 uur.

 

Was eerst toch beter geregeld met AMP. Kon je gewoon een afspraak maken en evt. op je werk laten bezorgen. Nu moet ik verplicht een halve dag verlof gaan pakken.

Ik heb nogsteeds geen tijd in m’n track en trace, het kan dus erger 😀 hele dag verlof

Dan is je pakket aangemeld bij PostNL, maar nog niet overhandigd. Zodra dit gebeurd, en ook als zodanig door postNL is gescand, dan krijg je info te zien over leverdatum en tijd. 

Reputatie 5

Net effe in de shop wezen checken order staat wachten op voorraad en is nog geen t&r toegewezen

Reputatie 1

14.05 bevestiging gekregen, maar zag de betaallink in de mail over het hoofd. Pas zaterdag betaald. Nog helemaal geen sms gekregen, ben ik nu achteraan de rij gezet door een te late betaling? Geen iPhone voor mij morgen 😭

Eindelijk nu ook de e-mail van post.nl ontvangen.

Wordt geleverd thuis, tussen 13:00 en 15:30 uur.

 

Was eerst toch beter geregeld met AMP. Kon je gewoon een afspraak maken en evt. op je werk laten bezorgen. Nu moet ik verplicht een halve dag verlof gaan pakken.

Ik heb nogsteeds geen tijd in m’n track en trace, het kan dus erger 😀 hele dag verlof

Dan is je pakket aangemeld bij PostNL, maar nog niet overhandigd. Zodra dit gebeurd, en ook als zodanig door postNL is gescand, dan krijg je info te zien over leverdatum en tijd. 

Snap ik, er staat momenteel dan ook alleen bij dat de dag morgen is. Mogelijk komt het tijdvak pas later vanavond na overhandiging, dus ik heb de keuze voor hele dag verlof nu al moeten nemen.

Reputatie 2

14.05 bevestiging gekregen, maar zag de betaallink in de mail over het hoofd. Pas zaterdag betaald. Nog helemaal geen sms gekregen, ben ik nu achteraan de rij gezet door een te late betaling? Geen iPhone voor mij morgen 😭

Eindelijk nu ook de e-mail van post.nl ontvangen.

Wordt geleverd thuis, tussen 13:00 en 15:30 uur.

 

Was eerst toch beter geregeld met AMP. Kon je gewoon een afspraak maken en evt. op je werk laten bezorgen. Nu moet ik verplicht een halve dag verlof gaan pakken.

Ik heb nogsteeds geen tijd in m’n track en trace, het kan dus erger 😀 hele dag verlof

Dan is je pakket aangemeld bij PostNL, maar nog niet overhandigd. Zodra dit gebeurd, en ook als zodanig door postNL is gescand, dan krijg je info te zien over leverdatum en tijd. 

Snap ik, er staat momenteel dan ook alleen bij dat de dag morgen is. Mogelijk komt het tijdvak pas later vanavond na overhandiging, dus ik heb de keuze voor hele dag verlof nu al moeten nemen.

 

 

ik hoop echt voor je dat hij morgen komt🙏🏼

 

 

Reputatie 1

Weet iemand nou of de uitlevering van de telefoons op bestel-voglorde gaat of op betaal-volgorde? Vrijdag 1402 besteld en 1406 bevestiging, kon in de avond pas betalen, voor de iPhone 15 pro Max naturel 256, ordernummer 2007883xx. (Lijkt er voor mij ook op dat ordernummer niet veel zegt)

in case anyone is curious about pick up, i just got a message that my iphone 15 pink 128gb is ready to pick up already! i ordered 2 hours after pre order opened. Considering the pink is arguably one of the most popular versions I think this is good news for stock

Iemand al iets gehoord die de iPhone 15 pro 256gb titanium white heeft besteld?

Iemand al iets gehoord die de iPhone 15 pro 256gb titanium white heeft besteld?

Iemand al iets gehoord van de iPhone 15 pro 128 gb natural? Besteld om 16:00 vrijdag

Iemand al iets gehoord die de iPhone 15 pro 256gb titanium white heeft besteld?

Ik heb de iPhone 15 pro 128gb titanium white besteld, met ophalen in winkel. Preorder geplaatst binnen het eerste uur, maar nog niets gehoord over ophaaltijd.

Verwacht dat ik niet bij de eerste batch zit helaas.

Reputatie 5

Iemand al iets gehoord die de iPhone 15 pro 256gb titanium white heeft besteld?

Iemand al iets gehoord van de iPhone 15 pro 128 gb natural? Besteld om 16:00 vrijdag

Heb de Pro Max om de zelfde tijd betaald en ook geen bericht gekregen, denk dat we ergens in Oktober bericht krijgen of ze versturen deze morgen via PostNL

Reputatie 2

Iemand al iets gehoord die de iPhone 15 pro 256gb titanium white heeft besteld?

Yes ik. Die komt morgen. Heb tussen 14 en 14:08 (Toen is de bevestigingsmail aangekomen) besteld de 15e. 

Reputatie 3

Iemand al iets gehoord die de iPhone 15 pro 256gb titanium white heeft besteld?

Iemand al iets gehoord van de iPhone 15 pro 128 gb natural? Besteld om 16:00 vrijdag

De zelfde bestelling ook nog niks gehoord… laten we het hopen dat het snel is 

Iemand al iets gehoord die de iPhone 15 pro 256gb titanium white heeft besteld?

Ik heb de iPhone 15 pro 128gb titanium white besteld, met ophalen in winkel. Preorder geplaatst binnen het eerste uur, maar nog niets gehoord over ophaaltijd.

Verwacht dat ik niet bij de eerste batch zit helaas.

Ik ook, binnen de eerste 10 minuten en ook nog niks gehoord. Heb de hoop dat ik morgen een SMS’je krijg of gebeld wordt. 

 

We gaan het zien…

Ik zie dit bij mijn bestel status, 15 pro 128 GB zwart. Meerdere die dit als status hebben? Kan er zeker wel vanuit gaan nu dat ik hem morgen in ieder geval niet krijg 🥲

Reputatie 1

Nog niks gehoord. Ophalen in Capelle aan den IJssel - iPhone 15 Pro 256GB zwart

Reputatie 2

Hallo,

We zijn er helemaal klaar voor om je bestelling van Odido te bezorgen. Op 22 september 2023 komen we tussen 08:00-18:00 uur langs op...

Waar staat de bestelstatus? Ik kan deze nergens vinden in mijn odido!?

Ik zie dit bij mijn bestel status, 15 pro 128 GB zwart. Meerdere die dit als status hebben? Kan er zeker wel vanuit gaan nu dat ik hem morgen in ieder geval niet krijg 🥲

Waar staat je bestelstatus? Ik kan deze niet eens vinden!?

Reputatie 2

Waar staat de bestelstatus? Ik kan deze nergens vinden in mijn odido!?

Mijn is:

 

We hebben je bestelling meegegeven aan onze bezorger. 

Binnen 3 werkdagen krijg je een e-mail van onze bezorger. Hierin lees je hoe het staat met je bestelling. 
(Alleen als je een telefoon of simkaart hebt besteld.)

Reputatie 1

Ik zie dit bij mijn bestel status, 15 pro 128 GB zwart. Meerdere die dit als status hebben? Kan er zeker wel vanuit gaan nu dat ik hem morgen in ieder geval niet krijg 🥲

Waar staat je bestelstatus? Ik kan deze niet eens vinden!?

https://www.odido.nl/service/bestelling/mobiel/bestelstatus

Ik ben benieuwd, of je net als “vroeger” ook in de winkel alsnog morgen zonder pre order een iphone kan bemachtigen 👀. Wellicht is dat nog sneller dan de pre order…

hey,

ik heb de iphone 15 pro max titanium white op 20 september besteld. weer iemand wanneer ik hem ongeveer kan verwachten? ik heb nog geen sms of update gekregen over de bestelling.

Reputatie 5

Ik ben benieuwd, of je net als “vroeger” ook in de winkel alsnog morgen zonder pre order een iphone kan bemachtigen 👀. Wellicht is dat nog sneller dan de pre order…

Door een groot aantal winkelovervallen is er geen voorraad in de winkel. Alleen afhaal bestellingen zijn er maar dat is maar een handje vol mensen

Ik ben benieuwd, of je net als “vroeger” ook in de winkel alsnog morgen zonder pre order een iphone kan bemachtigen 👀. Wellicht is dat nog sneller dan de pre order…

Door een groot aantal winkelovervallen is er geen voorraad in de winkel. Alleen afhaal bestellingen zijn er maar dat is maar een handje vol mensen

Ahh dat klinkt heel logisch! 
Jammer dat het zo moet, maar begrijpelijk natuurlijk

Reageer