[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

  • 15 September 2021
  • 290 reacties
  • 308772 Bekeken
[Info] FAQ en levertijden Apple iPhone 13 | 13 mini | 13 Pro | 13 Pro Max

Toon eerste reactie

290 reacties

Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.

Hier hetzelfde. Dus alle mensen die een Pro Max hebben besteld lagen onderop de stapel. Belachelijk

Bizar. Afgelopen vrijdag 14:00 klaargezeten om te bestellen. 14:03 bevestiging in de mail (iPhone 13 Pro Max 128GB Zilver). 

Om 20:14 sms’je van T-Mobile gekregen dat ik een mail zou hebben inzake levering. 21:11 pas daadwerkelijk de mail gekregen. Eerste mogelijkheid tot levering dinsdag 28 september. 
 

Wat het bij T-Mobile dan waard is om snel te bestellen vraag ik mij af. Lijkt vooral te gaan om welk model je hebt besteld. Erg teleurstellend.

Ik heb vrijdag besteld 14:01 bevestiging gehad om 14:04. Bezorging dinsdag pas. Gaat om Iphone 13 Pro Max 128gb. 9,99€ bijbetalen

14:03 bestelling geregeld vrijdag, netjes betaald.

20:00 vandaag sms van tmobile

21:00 mail van AMP. Eerste aflevering mogelijk vanaf maandag 27 

ik wist dat ik had moeten kiezen voor ophalen in de winkel..Gelukkig is afleveren op maandag dan weer wel gratis..

Ik heb nog geen mail of SMS van AMP mogen ontvangen.. Vrijdag om 14:03 een Pro 256GB besteld.

Update!

(Iphone 13 Pro Max 128 GB)

Nu nog wachten op de afspraak email

 

Jaa same, net mailtje gehad. Eerste mogelijkheid was dinsdag 😓. Beetje teleurstellend. Had hem om 14.10 gekocht. 

Reputatie 2

Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Je hoeft het niet per se op je thuis adres laten bezorgen ? Ik heb net mijn adres aangepast naar mijn werk om hem daar te laten bezorgen. 

Thanks voor de tip, alleen is dat op mijn werk wat lastig met een portier, slagbomen etc. Ik betaal lekker een tientje en misschien dat T-Mobile nog zo vriendelijk is om iets te compenseren. Veel plezier met het nieuwe speeltje, al zal het gewoon weer een iPhone zijn ;-)

Reputatie 1

Hoe zit het met ophalen in de winkel? Die klanten krijgen sms? Ik heb niks ontvangen…

Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Je hoeft het niet per se op je thuis adres laten bezorgen ? Ik heb net mijn adres aangepast naar mijn werk om hem daar te laten bezorgen. 

Reputatie 2

Dat zijn vooral aannames. Wie zegt er dat ik het gevolg niet accepteer? Aangezien ik hem op zaterdag laat leveren betekent dat ik die 9,95 netjes betaal. 

In het weekend bezorgen is bij AMP geen gratis mogelijkheid, ook niet als je nog 4 weken wacht. Dus gaat ook niet over eerder willen hebben. Gaat vooral om het feit dat ik niet in de gelegenheid ben om tijdens gratis opties thuis te zijn. Er wordt gesproken over gratis bezorging maar dit is dus niet altijd het geval. Ik vind het dus vooral misleiding en kies ervoor om dat hier te uiten.

Verder prima tevreden met de diensten van T-Mobile en de manier van handelen en snelheid van leveren bij nieuwe producten, maar dit verbaasde me! 

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Dus omdat het zo’n verademing is moet je als trouwe vaste klant nog wat extra eurootjes neertellen, want er wordt nog niet genoeg geld verdiend?

En jij denkt dat Apple alle eurootjes opstrijkt voor het telefoontje en AMP alleen voor klanten zoals wij die op zaterdag willen laten bezorgen… 

Vermarkt het dan anders, reken overal die bezorgkosten, of maak die telefoon nog een tientje duurder. Maar spreek niet over gratis bezorging als dat niet in alle gevallen geldt.

Ben je een vaste klant van AMP dan? En je hebt de optie voor een gratis bezorging maar je wil hem graag eerder dan de eerste gratis mogelijkheid aan die keuze zit een gevolg die wil je niet accepteren. 
ik heb niet eens de optie voor zaterdag leveren omdat de capaciteit waarschijnlijk al is bereikt, ik zou graag die 9,95 betalen.

Reputatie 2

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Dus omdat het zo’n verademing is moet je als trouwe vaste klant nog wat extra eurootjes neertellen, want er wordt nog niet genoeg geld verdiend?

En jij denkt dat Apple alle eurootjes opstrijkt voor het telefoontje en AMP alleen voor klanten zoals wij die op zaterdag willen laten bezorgen… 

Vermarkt het dan anders, reken overal die bezorgkosten, of maak die telefoon nog een tientje duurder. Maar spreek niet over gratis bezorging als dat niet in alle gevallen geldt.

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Same

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Same here …

Ik kreeg een sms van tmobile dat ik een mail zou moeten hebben can AMP, nergens een mail te bekennen, niet in spam, postvak in, ongewenst…

Update!

(Iphone 13 Pro Max 128 GB)

Nu nog wachten op de afspraak email

 

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Wat een onzin, die 9,95 is voor de bezorger, de telefoon voor Apple en je minuten en mb’s voor T-mobile. 
 

AMP is een van de betere bezorgers en een verademing ook qua service en betrouwbaarheid tov PostNL en consorten 

Reputatie 2

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Same here.  Net mail gehad, vrijdag is blijkbaar NIET beschikbaar en zaterdag is 9,95. Plus een melding erbij dat ze ervoor moeten omrijden, slecht voor milieu enz enz.

jammer

 

 

Ik heb een afspraak gemaakt voor aanstaandevrijdag, ik heb zondag pas besteld om 22:00. Iphone 13 pro 128gb blauw.

Reputatie 2

Zaterdag besteld, zaterdag wordt ie geleverd, maar even… bezorgkosten van 9,95 betalen bij een iPhone van 1000+ euro. Wat een oplichters!! Op vrijdag leveren is geen optie en doordeweeks kan gratis zijn… maar er zijn ook mensen die doordeweeks werken. T-Mobile ga je schamen of met andere partners werken die de boel niet oplichten! 

Iemand die het pro max model particulier besteld heeft al een amp afspraak mail ontvangen?

Nee

Reputatie 1

Vrijdags om 14:04 aanvraag bevestiging en om 15:03 bevestiging van 13 pro 256gb zilver maar hier nog geen mail om afspraak te maken.

Wat precies de logica erin is weet ik niet, misschien of je meteen betaald hebt of bij de bezorger betaald? Maar zal maar gewoon geduld moeten hebben, maar toch wel wat spanning als je ziet dat er al mensen zijn die al wel de afspraak kunnen maken ..:grin:

Iemand die het pro max model particulier besteld heeft al een amp afspraak mail ontvangen?

Afspraak email @gyaka42 

Om 19:28 had ik mail ontvangen van mijnafspraak@ampgroep.com om een afspraak in te plannen voor vrijdag :)

Afspraak email @gyaka42 

Reageer