Levertijden Apple iPhone 15 Pro

• 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214465 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

416 reacties

Als referentie kader voor anderen. 15 pro NT 128gb besteld op 15-9 om 15:36 word morgen geleverd. 

Dus dat betekent dat ze nieuwe toestellen gekregen hebben 😉, waneercheb je de sms gekregen? 

Bijzonder. Dezelfde telefoon bijna één uur eerder besteld - nog steeds niet binnen. :( 

hmm das op zijn zachts gezegd "matig" 

Als referentie kader voor anderen. 15 pro NT 128gb besteld op 15-9 om 15:36 word morgen geleverd. 

Nou, mooi is dat. Heb exact dezelfde om 14:02 besteld, 14:03 bevestigd gekregen. We iets later betaald (keek over de knop in de bevestigingsmail heen), maar er wordt overal gesproken van binnenkomst van bestellingen. Nog steeds in backorder.

Vraag voor een moderator/medewerker: als ik m’n bestelling annuleer, hoe lang duurt het dan voor de EUR 1100 is teruggestort? Ik vind het echt bespottelijk om zo’n bedrag vooruit te betalen en geen indicatie qua levertijd voor mijn bestelling te krijgen anno 2023. 

Ik hoop dat u wel reactie krijgt. probeer hem al een week te annuleren maar ik krijg geen gehoor op mijn emails en om te bellen sta je meer dan 40 minuten in de wacht.

En we worden weer bedrogen waar we bijstaan. odido laat je bestellen en na je bestelling passen ze de levertijd opeens aan. niet met een dag maar met 6-8 weken...

Reputatie 7
Badge +9

Hi everyone, first off; thank you to everyone for your patience so far! Writing this in English, so everyone can read it. I know you'd like to have your brand-new iPhone 15 Pro sooner than later and I apologise for the late response in this topic. I'd love to clarify a few questions that I saw in the comments, and we will try our best to communicate with you throughout your waiting period as much as we can. Please understand that it's very busy at the moment and we can't reply individually. I hope that these 'general’ replies will help you! If you have any other questions or if you need help with anything, please feel free to ask. We're always here to help!

• Order numbers are indeed not only for iPhone orders, also Sim Only and every other order and phone as well. It doesn't give you a clear indication of your number in the waiting list
  • We also don't have a waiting list available. If we had it, I'd love to give every single one of you the best indication I could give you
  • Every time there's a change in delivery time, we update our iPhone topics. Some days you don't see an update, the one and only reason for this is; there is no update/change
  • Sometimes there's only an update for a specific model or even color or memory variant. In that case we only update the date and time in that specific topic. (It's a good thing if you don't see a change)
  • Stay Connected is indeed the name we use. You can be thrilled when you see that name! 
  • If you haven't received an e-mail, SMS, Track & Trace or been contacted by AMP for a delivery appointment, your phone is not with us yet.

Please check the delivery table, and especially 'Besteldatum’ to get an indication of how long you will have to wait. For example:

If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks. 

I hope this clarifies things a lot, but as I said; if you have any other questions, please ask away!

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @niels_t, een terugstorting na het annuleren van je bestelling duurt ongeveer 14 dagen. De indicatie staat in de levertabel. Ik snap volkomen dat je je iPhone het liefst gister nog had ontvangen, maar we kunnen niet anders dan wachten tot het toestel op voorraad is.

Hoi @niels_t, een terugstorting na het annuleren van je bestelling duurt ongeveer 14 dagen. De indicatie staat in de levertabel. Ik snap volkomen dat je je iPhone het liefst gister nog had ontvangen, maar we kunnen niet anders dan wachten tot het toestel op voorraad is.

Bedankt voor de informatie. Wat is de makkelijkste manier om de bestelling te annuleren? Even Gezien @krokantekroket er 40 minuten voor in de wacht heeft gestaan, daar heb ik geen tijd voor.

Reputatie 7
Badge +9

Stuur mij even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik zo direct of ik hem voor je kan annuleren! @niels_t 

Stuur mij even een privébericht met je ordernummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik zo direct of ik hem voor je kan annuleren! @niels_t 

Done

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben diep verontwaardigd over de schandalige manier waarop odido met deze situatie omgaat. Ik heb mijn bestelling keurig via een manager geplaatst, met de uitdrukkelijke verwachting dat deze direct op de dag van bestelling zou worden geplaatst. Ik was vol enthousiasme en rekende erop dat ik mijn telefoon op 22 september in ontvangst zou kunnen nemen, zoals ze zo nadrukkelijk adverteren met de vraag of ik als eerste de iPhone 15 in huis wil hebben. Maar tot mijn grote frustratie hebben ze zonder enige aarzeling de levertijd gewijzigd naar 4 tot 6 weken, en amper een week later hebben ze het opnieuw aangepast naar 6 tot 8 weken. Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van een pre-order als dit het resultaat is. Als trouwe zakelijke klant gedurende de afgelopen 7 jaar moet ik helaas constateren dat mijn vertrouwen in odido gestaag afneemt. Er is altijd wel iets aan de hand, en ze geven geen enkele duidelijkheid. En ondanks het feit dat ze wellicht een bericht in het Engels hebben geplaatst waarin ze uitleggen wat er aan de hand is, wil ik weten hoe ze dit hadden kunnen voorkomen en wat in hemelsnaam het nut is van pre-orderen?

Hi everyone, first off; thank you to everyone for your patience so far! Writing this in English, so everyone can read it. I know you'd like to have your brand-new iPhone 15 Pro sooner than later and I apologise for the late response in this topic. I'd love to clarify a few questions that I saw in the comments, and we will try our best to communicate with you throughout your waiting period as much as we can. Please understand that it's very busy at the moment and we can't reply individually. I hope that these 'general’ replies will help you! If you have any other questions or if you need help with anything, please feel free to ask. We're always here to help!

• Order numbers are indeed not only for iPhone orders, also Sim Only and every other order and phone as well. It doesn't give you a clear indication of your number in the waiting list
  • We also don't have a waiting list available. If we had it, I'd love to give every single one of you the best indication I could give you
  • Every time there's a change in delivery time, we update our iPhone topics. Some days you don't see an update, the one and only reason for this is; there is no update/change
  • Sometimes there's only an update for a specific model or even color or memory variant. In that case we only update the date and time in that specific topic. (It's a good thing if you don't see a change)
  • Stay Connected is indeed the name we use. You can be thrilled when you see that name! 
  • If you haven't received an e-mail, SMS, Track & Trace or been contacted by AMP for a delivery appointment, your phone is not with us yet.

Please check the delivery table, and especially 'Besteldatum’ to get an indication of how long you will have to wait. For example:

If you've ordered your phone on 15-09 and the delivery time said 3-4 weeks. Please count on 4 weeks. Has the table been updated and does the besteldatum say 16-09 with a new delivery time, like 4-5 weeks? In this case, the 3-4 weeks still apply for you. Customers who ordered that specific phone on 16-09 or later, the new 4-5 weeks apply. Keep the initial delivery time in mind for your own order. Did the Besteldatum and delivery time both change? For example; 15-09 with 4-5 weeks? In that case that means you can now assume that your delivery time has been delayed to 4-5 weeks. 

I hope this clarifies things a lot, but as I said; if you have any other questions, please ask away!

Vaag bericht

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben diep verontwaardigd over de schandalige manier waarop odido met deze situatie omgaat. Ik heb mijn bestelling keurig via een manager geplaatst, met de uitdrukkelijke verwachting dat deze direct op de dag van bestelling zou worden geplaatst. Ik was vol enthousiasme en rekende erop dat ik mijn telefoon op 22 september in ontvangst zou kunnen nemen, zoals ze zo nadrukkelijk adverteren met de vraag of ik als eerste de iPhone 15 in huis wil hebben. Maar tot mijn grote frustratie hebben ze zonder enige aarzeling de levertijd gewijzigd naar 4 tot 6 weken, en amper een week later hebben ze het opnieuw aangepast naar 6 tot 8 weken. Ik vraag me werkelijk af wat het nut is van een pre-order als dit het resultaat is. Als trouwe zakelijke klant gedurende de afgelopen 7 jaar moet ik helaas constateren dat mijn vertrouwen in odido gestaag afneemt. Er is altijd wel iets aan de hand, en ze geven geen enkele duidelijkheid. En ondanks het feit dat ze wellicht een bericht in het Engels hebben geplaatst waarin ze uitleggen wat er aan de hand is, wil ik weten hoe ze dit hadden kunnen voorkomen en wat in hemelsnaam het nut is van pre-orderen?

Jup zo gaan ze met je om. Vandaag besteld morgen in huis!! na betaling 4-6 weken en na een week 6-8 weken. en als reactie: Ja maar wij zijn ook maar afhankelijk. Maar wel adverteren met levertijden die gewoon uit de duim zijn gezogen 

Maar toen er stond bestel nu morgen in huis werd dit ook 4-6 weken dus waarom proberen jullie deze rampzalige verkoop goed te praten met nog meer leugens?

Waar ik mij dan over verbaas is dat er sinds afgelopen dinsdag al geen update meer is geweest. Ik kan me haast niet voorstellen dat Odido sinds dinsdag geen leveringen meer heeft binnengekregen. 

Ik wil prima even wachten (maar stiekem ook niet) maar als er geen updates komen dan is er ook geen licht aan het einde van de tunnel..

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. In dit geval is er voor de volgende toestellen een wijziging geweest: Blauw Titanium 1 TB.

Apple zelf levert een iPhone pro 128GB NT ook pas 30 Okt. - 6 Nov.

Wel knudde van Odido dat als je 15 sept om 14:13 twee telefoons bestelt, je 1 telefoon binnen en week hebt, en de andere pas 8 weken later….

Reputatie 3

Als je via belsimpel de Iphone 15 pro NT 128GB(via Odido) bestelt heb je het toestel binnen 2-4 werkdagen staat er.. En bij Odido 6-8 weken... Heeft belsimpel zelf toestellen of hoe werkt dat precies? 

Als je via belsimpel de Iphone 15 pro NT 128GB(via Odido) bestelt heb je het toestel binnen 2-4 werkdagen staat er.. En bij Odido 6-8 weken... Heeft belsimpel zelf toestellen of hoe werkt dat precies? 

Ja, Belsimpel koopt, verkoopt en distribueert zijn eigen toestellen. Mijn vorige telefoon is bij Belsimpel besteld en komt rechtstreeks uit hun magazijn. Ik vermoed dat Odido in dit geval een hogere commissie aan Belsimpel heeft betaald om klanten een snellere levering te kunnen bieden.
De enige reden dat ik mijn bestelling bij Odido niet annuleer, is dat er een meer concurrerende prijs wordt aangeboden voor het abonnement (verlenging), terwijl ik aan de telefoon ben met Odido klantenservice. Voor de rest ben ik helemaal tevreden met Belsimpel. Duidelijke communicatie over levertijden.

Nou ik vind ‘t allemaal mooi geweest. Hij had er natuurlijk volgende week opeens kunnen zijn, maar ik heb ‘m bestelling geannuleerd. 

Reputatie 1

Zojuist bestelling geannuleerd en bij belsimpel besteld. Verwachting (en duidelijke communicatie) dat de telefoon overmorgen geleverd wordt.

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 02-10-2023. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23:59 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af. Zodra het pakket verzonden is krijg je daar per mail een bevestiging van. Onze klantenservice ziet dezelfde informatie als die hier staat en heeft geen aanvullende informatie. Als er een update is komt deze ook direct in je orderstatus te staan.

I want cancel my reserve. Where is it possible?

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256 GB, Blauw 256 GB en 512 GB, Wit 1 TB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!

Hallo,

ik heb een vraagje over de levertijden die staan aangegeven. Er staat 20-9 2/3 weken, maar ik vroeg me af als je later hebt besteld 30-9 krijg je hem dan eerder of moet je alsnog nog een keer 2/3 weken wachten? Ik hoop dat iemand mijn warrige verhaal snapt 😂

groetjes

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256 GB, Blauw 256 GB en 512 GB, Wit 1 TB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!

Can you please help to clarify how should we count based on the table? In which way below we should use?

1. from order date + x amount of weeks
  2. today + x amount of weeks.

For clarification, please consider my situation. I gave my order 17-Sep, based on current schedule, will I get my phone

1. 4 weeks after 17-Sep
  2. 4 weeks after 2-Oct?

Hoi Marciano,

ik zag via mijn bestelstatus met nr; 201612103 dat hij al onderweg is. Klopt deze informatie? Aangezien ik hem 3 dagen geleden pas heb besteld. Zou je dat voor me willen nakijken?

met vriendelijke groet Rozemarijn de Birk 

Slecht bedrijf bah, eerste keer en laatste keer, wacht al fucking sinds de 15e op me telefoon nadat ze zeggen 

‘15e besteld 22ste’ binnen kom op stelletje fucking amateuren, je moet geen reclame maken en niet nakomen randebielen, geen ander woord voor bah