Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214471 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

416 reacties

Had netjes op release date de bezorger aan de deur staan, maar helaas.
Telefonisch abonnement besteld omdat de verificatie sms niet aankwam.
Echter hadden ze in hun gegevens een andere verloop datum op het ID staan. Dus alles moest weer mee met de bezorger, en laterna opnieuw moeten bestellen, terug onder op de lijst Q.Q

Reputatie 3

Toevallig iemand bericht gehad vandaag van de pro NT 128? 

Zojuist bericht gehad dat mijn iPhone 15 Pro zwart titanium meegegeven is aan de bezorger. 
 

Ik had op vrijdag 15-09 rond 15:30 besteld, en betaling voldaan op zaterdag 16-09.

Dus toch iets eerder dan de eerder genoemde 3-4 weken of zelfs 4-6 weken 😬

 

Een paar minuten geleden sms'je gehad dat mijn Iphone onderweg is naar de Odido shop. Ik heb besteld op 15-09 rond 19:00. Pro NT 128gb. Bestelnummer 20084XXXX

Het komt steeds dichterbij, ben benieuwd hoeveel bestellingen er nog door gaan komen vandaag. 😄

net zelf ook bericht gehad. Onderweg naar de shop! :)

Ik heb hem bestel om 19:09 15-09

Pro NT 128GB

 

Ik heb bestelnummer 20081XXXX  en gewoon direct in de middag besteld op 15-9 , pro NT 128gb 

en ik heb nog niks gehoord , ze worden blijkbaar toch willekeurig verzonden . 

Hier vandaag bericht gehad over de sms en net de mail mogen ontvangen dat hij morgen word geleverd. 
Besteld op :
17-09 (!) 15:14
128GB Pro Titanium White
200929xxx

Dit gaat wel echt raar, eerder besteld dan sommige die latere nummers hebben die wel al mijn model ontvangen 15 Pro NT 128gb. (Wel blij voor jullie!)

Duurt al allemaal erg lang, en hij was me op de 22ste beloofd. Ik heb 15 september besteld icm met ook nog een thuis glasvezel abbo om 15 uur. Bestelnummer 20082xxxx

Hoe kan dit? En Hoelang moet ik nu nog wachten.

Hoi! Voor de mensen die het graag willen weten:

Op 15-9 om 14:07 bevestigingsmail gekregen van mijn bestelling van de iPhone 15 pro NT 128gb (ordernr: 20078XXXX). Vanmiddag bericht gekregen dat hij bij PostNL is en binnen 3 dagen wordt bezorgd! 


Dit stond er in de SMS: “Hallo, echt leuk, je iPhone is er. Je krijgt binnen 24 uur een mail met informatie over de bezorging. Hou je mail in de gaten en check ook je spamfolder. Tot gauw, Odido”

Iemand hier al zijn geld terug ontvangen na het annuleren van de order? Ik wacht inmiddels 2 weken, maar hoor helemaal niets. Ook hier is de communicatie dus ver te zoeken…..het vertrouwen is weg!

Ik had mijn bestelling (Iphone 15 Pro 128gb NT) geannuleerd, maar ik heb steeds deze SMS gekregen:

 

"Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms?¿en je meteen als je iPhone er is. Tot dan, Odido"

@Hajar van Odido Is er iets mis gegaan ?

Hallo allen, 

 

ik heb op 22-09 een bestelling geplaatst van de pro 128 NT. 

 

Nu wil ik via het bestelnr mijn bestelling volgen maar dat werkt niet. “ bestelling niet gevonden” staat er . Contact gehad met klantenservice en die zie mijn bestelling wel staan. Konden overigens verder geen info geven over hoe lang het nog ging duren. 
 

Hebben meerdere mensen hier last van? Is er een andere manier om de bestelling te volgen? Wil niet elke keer klantenservice hoeven bellen om te vragen hoe het ervoor staat. Ik weet sowieso dat het nog wel even gaat duren maar af en toe even kunnen checken zou wel fijn zijn.

 

Groet Niels 

And how do you actually check order status?

I ordered a phone with an option to extend my subscription, got an email with order number, but can't find a place where I could click and check the updates. And I don't see this order on my profile

And how do you actually check order status?

I ordered a phone with an option to extend my subscription, got an email with order number, but can't find a place where I could click and check the updates. And I don't see this order on my profile

Bekijk de status van je Odido bestelling | Odido

Thanks BobMans!

But that page doesn't show the order I did in the Odido office, does it mean it doesn't exist or what? 

Thanks BobMans!

But that page doesn't show the order I did in the Odido office, does it mean it doesn't exist or what? 

That i wouldn’t know perhaps that is a different system

Thanks BobMans!

But that page doesn't show the order I did in the Odido office, does it mean it doesn't exist or what? 

Same problem right here. Mine doesn’t even show up.

Zondag 17-9 13:53 15 pro zwart 128GB besteld. Gisteren een SMS gekregen dat hij binnen is gekomen bij Odido. Word vandaag bezorgd door PostNL!

Thanks BobMans!

But that page doesn't show the order I did in the Odido office, does it mean it doesn't exist or what? 

Same problem right here. Mine doesn’t even show up.



I had the same thing. For me the reason was that I had set my order to deliver the phone to an Odido shop so I could pick it up myself.
 

Turns out if you pick that option the Status Bestelling page will return ‘order not found’ when you try to look it up with your details. 🥲
 

Been to the Odido shop I picked, and they confirmed to me that the order actually exists. I guess there’s just no way for me to check the status of the order 🥲 

Heeft iemand een Pro besteld met 512gig en al ontvangen of opgehaald? 
 

ik zie niet iemand hier over en was nieuwsgierig. 
 

heb zelf op 15de rond 14uur 512 gig pro besteld maar tot nu toe zie ik daar niet veel over. 

Reputatie 3

Nieuwe week nieuwe kansen allemaal! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, voor de iPhone 15 Pro zijn de levertijden bijgewerkt. Er is een wijziging geweest voor de volgende toestellen: Zwart 256GB en Blauw 1TB.

Iemand hier al zijn geld terug ontvangen na het annuleren van de order? Ik wacht inmiddels 2 weken, maar hoor helemaal niets. Ook hier is de communicatie dus ver te zoeken…..het vertrouwen is weg!

Zelfde voor mij: 10 dagen geleden geannuleerd. Heb via privé bericht maar even een status update gevraagd. Als er deze week geen reactie / terugbetaling volgt, dan maar even contact opnemen met de creditcardmaatschappij. In principe zouden geannuleerde bestellingen gewoon binnen een dag gecrediteerd moeten kunnen worden: gewoon eens per dag een scriptje draaien die voor alle geannuleerde bestellingen (waar niet op een geretourneerd artikel wordt gewacht) de betaling terugboekt. Langzamer is gewoon een keuze om wat meer geld in kas te hebben of een minuscuul beetje rente te ontvangen. 

I noticed that the delivery times here are the same as if one would order a new iPhone now. 
So I would assume it means that the people who preordered would get sooner?

Also, what happened to the orders made sooner than the order dates indicated here? 15.09 used to also have 4-8 weeks delivery dates. That’s still ahead of us. So did they get the phones already and the indication is always wrong? 
What’s then the accurate indication for the preorders made? It’s so confusing. 🫤

Het verbaasd mij enigzins dat de levertijden zo lang duren, dit terwijl bedrijven als belsimpel wel kunnen aan een levertijd van 2-4 werkdagen. Je zou toch verwachten dat een dergelijke grote provider als T-Mobile, of zelfs met de fusie met Tele2, kan voldoen aan korte levertijden. Waarom kan een bedrijf als Belsimpel dit wel en Odido niet? Ik krijg de neiging om nu te annuleren, net als de rest en via Belsimpel te bestellen. De 15 Pro 128GB Blauw.

Het verbaasd mij enigzins dat de levertijden zo lang duren, dit terwijl bedrijven als belsimpel wel kunnen aan een levertijd van 2-4 werkdagen. Je zou toch verwachten dat een dergelijke grote provider als T-Mobile, of zelfs met de fusie met Tele2, kan voldoen aan korte levertijden. Waarom kan een bedrijf als Belsimpel dit wel en Odido niet? Ik krijg de neiging om nu te annuleren, net als de rest en via Belsimpel te bestellen. De 15 Pro 128GB Blauw.

Juist icm met odido zijn de levertijden het kortst, loont blijkbaar niet om rechtstreeks bij odido te bestellen, dit is niet uit te leggen denk ik.

Ja bizar dit, Ik cancel en bestel elders