Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214465 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

416 reacties

Reputatie 3

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256 GB, Blauw 256 GB en 512 GB, Wit 1 TB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!

Hoi Marciano,

 

ik zag via mijn bestelstatus met nr; 201612103 dat hij al onderweg is. Klopt deze informatie? Aangezien ik hem 3 dagen geleden pas heb besteld. Zou je dat voor me willen nakijken?

 

met vriendelijke groet Rozemarijn de Birk 

😯😯😯, welk model heb je besteld? 

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256 GB, Blauw 256 GB en 512 GB, Wit 1 TB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!

Hoi Marciano,

 

ik zag via mijn bestelstatus met nr; 201612103 dat hij al onderweg is. Klopt deze informatie? Aangezien ik hem 3 dagen geleden pas heb besteld. Zou je dat voor me willen nakijken?

 

met vriendelijke groet Rozemarijn de Birk 

😯😯😯, welk model heb je besteld? 

De blauwe variant 256gb maar ik geloof niet dat hij onderweg is.. dat kan gewoon niet!

Reputatie 3

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256 GB, Blauw 256 GB en 512 GB, Wit 1 TB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!

Hoi Marciano,

 

ik zag via mijn bestelstatus met nr; 201612103 dat hij al onderweg is. Klopt deze informatie? Aangezien ik hem 3 dagen geleden pas heb besteld. Zou je dat voor me willen nakijken?

 

met vriendelijke groet Rozemarijn de Birk 

😯😯😯, welk model heb je besteld? 

De blauwe variant 256gb maar ik geloof niet dat hij onderweg is.. dat kan gewoon niet!

Geen bericht of iets gehad? Alleen via de bestel status?

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256 GB, Blauw 256 GB en 512 GB, Wit 1 TB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!

Hoi Marciano,

 

ik zag via mijn bestelstatus met nr; 201612103 dat hij al onderweg is. Klopt deze informatie? Aangezien ik hem 3 dagen geleden pas heb besteld. Zou je dat voor me willen nakijken?

 

met vriendelijke groet Rozemarijn de Birk 

😯😯😯, welk model heb je besteld? 

De blauwe variant 256gb maar ik geloof niet dat hij onderweg is.. dat kan gewoon niet!

Geen bericht of iets gehad? Alleen via de bestel status?

Nee alleen bestelstatus.. maar gisteren stond er gewoon dat hij nog niet op voorraad was en dat ik nog even moest wachten en paar uur daarna stond er ineens dat hij al was meegegeven aan de bezorger 😮‍💨.. klopt voor geen meter. Dat heet blij maken met een dooie mus 😂

Reputatie 4

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 256 GB, Blauw 256 GB en 512 GB, Wit 1 TB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!

Can you please help to clarify how should we count based on the table? In which way below we should use?

  1. from order date + x amount of weeks
  2. today + x amount of weeks.

For clarification, please consider my situation. I gave my order 17-Sep, based on current schedule, will I get my phone

  1. 4 weeks after 17-Sep
  2. 4 weeks after 2-Oct?

As I understand it now, it is from the order date + the stated number of weeks.

But I must say that Odido makes it easy, or very difficult, for itself by working this way...

Ik heb inderdaad zojuist bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is!!!

helemaal happy

 

groetjes

Ik heb inderdaad zojuist bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is!!!

helemaal happy

 

groetjes

 

Zou ik mogen vragen welke telefoon jij hebt besteld?

Ik heb inderdaad zojuist bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is!!!

helemaal happy

 

groetjes

 

Zou ik mogen vragen welke telefoon jij hebt besteld?

iPhone 15 pro, 256gb blauw 

Ik heb inderdaad zojuist bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is!!!

helemaal happy

 

groetjes

 

Zou ik mogen vragen welke telefoon jij hebt besteld?

iPhone 15 pro, 256gb blauw 

Dank je wel Rosemary!! Fijne avond en geniet van je nieuwe telefoon!

Ik heb inderdaad zojuist bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is!!!

helemaal happy

 

groetjes

Nice! Mag ik vragen wat jij nu precies ziet in jou bestelstatus? 

Geachte heer/mevrouw,

Ik ben zeer teleurgesteld en gefrustreerd over de service die ik heb ontvangen van uw bedrijf. Ondanks dat ik mijn bestelling op 15 September preorder heb geplaatst, heb ik tot op heden nog niets ontvangen en heb ik geen enkel bericht gekregen over de status van mijn bestelling.

Daarnaast heb ik geprobeerd om privé contact op te nemen met een van uw medewerkers, maar ik heb geen reactie ontvangen, terwijl ze wel reageren op openbare berichten. Dit gebrek aan communicatie en respons is onaanvaardbaar.

Ik verwacht dat u deze kwestie serieus neemt en direct actie onderneemt om mijn bestelling alsnog zo spoedig mogelijk te leveren. Tevens wil ik graag een verklaring voor de vertraging.

Ik vertrouw erop dat u mijn klacht serieus neemt en snel met een oplossing komt. Ik waardeer uw aandacht voor deze kwestie.

 

groet

Ik heb inderdaad zojuist bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is!!!

helemaal happy

 

groetjes

Nice! Mag ik vragen wat jij nu precies ziet in jou bestelstatus? 

Hey , dat hij is meegegeven aan de bezorgers en dat ik binnen enkele dagen een bericht daarover zal ontvangen van de vervoerder!

Reputatie 3

Iemand nog iets van de NT toestellen vernomen?

Ik heb inderdaad zojuist bericht gehad dat mijn iPhone onderweg is!!!

helemaal happy

 

groetjes

 

Zou ik mogen vragen welke telefoon jij hebt besteld?

iPhone 15 pro, 256gb blauw 

Mag ik vragen wanneer jij deze hebt besteld? Thx!

Iemand nog iets van de NT toestellen vernomen?

4-6 weken… besteld op 16 september. NT 128GB

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Blauw 1TB. Zodra er een update is laten we het je weten!

Misschien is het mogelijk om aan te geven waar jullie zijn in de lijst van openstaande bestellingen?

 

Dat zou denk ik een leuke toevoeging zijn aan het overzichtje van de toestellen. Dus niet alleen de verwachte levertijd, maar ook een kolom met een besteldatum van de laatst uitgeleverde toestellen.

Ik heb 15 september om 14:34 mijn bestelling geplaatst voor een pro white 256GB, er staat nu in mijn bestel overzicht dat ie is meegegeven aan de bezorger. Eindelijk! (Mijn bestelnummer is 200794xxx)

Ik heb 15 september om 14:34 mijn bestelling geplaatst voor een pro white 256GB, er staat nu in mijn bestel overzicht dat ie is meegegeven aan de bezorger. Eindelijk! (Mijn bestelnummer is 200794xxx)

Super fijn! Hopelijk komt die morgen dan binnen

Ik heb 15 september om 14:34 mijn bestelling geplaatst voor een pro white 256GB, er staat nu in mijn bestel overzicht dat ie is meegegeven aan de bezorger. Eindelijk! (Mijn bestelnummer is 200794xxx)

Super fijn! Hopelijk komt die morgen dan binnen

Jaaa dat hoop ik ook!

Ik heb 15 september om 14:34 mijn bestelling geplaatst voor een pro white 256GB, er staat nu in mijn bestel overzicht dat ie is meegegeven aan de bezorger. Eindelijk! (Mijn bestelnummer is 200794xxx)

Super fijn! Hopelijk komt die morgen dan binnen

Jaaa dat hoop ik ook!

Wacht nogsteeds op mijn Pro Max 256 GB Zwart :’(

Een paar minuten geleden sms'je gehad dat mijn Iphone onderweg is naar de Odido shop. Ik heb besteld op 15-09 rond 19:00. Pro NT 128gb. Bestelnummer 20084XXXX

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Blauw 128GB en 256GB, Naturel 128GB, Wit 128GB en 256GB.

Reputatie 3

Een paar minuten geleden sms'je gehad dat mijn Iphone onderweg is naar de Odido shop. Ik heb besteld op 15-09 rond 19:00. Pro NT 128gb. Bestelnummer 20084XXXX

Het komt steeds dichterbij, ben benieuwd hoeveel bestellingen er nog door gaan komen vandaag. 😄

Een paar minuten geleden sms'je gehad dat mijn Iphone onderweg is naar de Odido shop. Ik heb besteld op 15-09 rond 19:00. Pro NT 128gb. Bestelnummer 20084XXXX

Het komt steeds dichterbij, ben benieuwd hoeveel bestellingen er nog door gaan komen vandaag. 😄

net zelf ook bericht gehad. Onderweg naar de shop! :)

Ik heb hem bestel om 19:09 15-09

Pro NT 128GB