Levertijden Apple iPhone 15 Pro

  • 15 September 2023
  • 416 reacties
  • 214409 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro

 

De iPhone 15 Pro toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!


 

Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

416 reacties

What if you fail to give us our orders on time can we cancel them?I mean you can change the arrival times every day unless I phone 26 is released if you want so why we have to wait when what you promise us is just nuts...I mean this is not professional at all just lying to the people because your orders are going to be late!!

Kan ik bezorgen omzetten naar ophalen ?? 

 

vrijdag direct besteld en betaald ….

 

Ik heb direct besteld en ophalen en kreeg ook eem sms dat de datum gewijzigd is

How did you get it if the message you that you have to wait another 3 weeks?

Komt vandaag een pakketje voor me van afzender  ‘Stay Connected’. Is dat Odido / t-mobile…?

Gaan de levertijden nog aangepast worden?

Every week they are going to change your order arrival so you have to choose another company maybe if you want it faster for sure you cannot trust the if they say that you are gonna have it in 1 week.. 😂😂

Gaan de levertijden nog aangepast worden?

Every week they are going to change your order arrival so you have to choose another company maybe if you want it faster for sure you cannot trust the if they say that you are gonna have it in 1 week.. 😂😂

They can't just magically create more phones at odido. 

Reputatie 1

Ja dat is Odido. Ik heb hem vanmorgen mogen ontvangen om 0830 met PostNL. Denk dat ik wel 1 van de eerste ben die hem heeft ontvangen. Besteld vrijdag om 1430. De pro 512gd naturel titanium 

What if you fail to give us our orders on time can we cancel them?I mean you can change the arrival times every day unless I phone 26 is released if you want so why we have to wait when what you promise us is just nuts...I mean this is not professional at all just lying to the people because your orders are going to be late!!

Pre-order started on friday 15-9, there were no guarantees of you actually receiving it on the 22nd. It stated that the availability of the new iphones would start “from” friday 22-9. Odido has a certain stock which they received from Apple just like any other company who ordered the new iphones. 
 

just count yourself not lucky enough or you were not fast enough when ordering.

Reputatie 1

Het zou toch allemaal menselijker, beter en klantvriendelijker worden nu het Odido is geworden? Je weet precies wanneer je klanten iets hebben besteld. Je hebt een geschatte levertijd. En dan verwijs je je klanten door naar een vage algemene post op een forum? Echt? Wat ongelofelijk slecht zeg.

Het zou toch allemaal menselijker, beter en klantvriendelijker worden nu het Odido is geworden? Je weet precies wanneer je klanten iets hebben besteld. Je hebt een geschatte levertijd. En dan verwijs je je klanten door naar een vage algemene post op een forum? Echt? Wat ongelofelijk slecht zeg.

Absolutely unprofessional 

Het zou toch allemaal menselijker, beter en klantvriendelijker worden nu het Odido is geworden? Je weet precies wanneer je klanten iets hebben besteld. Je hebt een geschatte levertijd. En dan verwijs je je klanten door naar een vage algemene post op een forum? Echt? Wat ongelofelijk slecht zeg.

Stel je niet zo aan, het gaat om een telefoon. Leverbaar vanaf 22-09 dus niet voor die tijd al lopen miepen. Lijken wel een stel kinderen hier.

Is ophalen sneller dan laten bezorgen?

Is ophalen sneller dan laten bezorgen?

Is vaak gewoon dezelfde dag. Het wordt of naar de winkel verstuurd of naar je huisadres. Thuis laten bezorgen is dan weer afhankelijk van een externe partij zoals PostNL. Dus als PostNL vertraging heeft dan heb je je pakket later. 

Reputatie 1

Het zou toch allemaal menselijker, beter en klantvriendelijker worden nu het Odido is geworden? Je weet precies wanneer je klanten iets hebben besteld. Je hebt een geschatte levertijd. En dan verwijs je je klanten door naar een vage algemene post op een forum? Echt? Wat ongelofelijk slecht zeg.

Stel je niet zo aan, het gaat om een telefoon. Leverbaar vanaf 22-09 dus niet voor die tijd al lopen miepen. Lijken wel een stel kinderen hier.

Stel je zelf niet zo aan joh. Misschien moet je even leren lezen voor je een domme reactie plaatst. Ik klaag niet over de levertijd of over de telefoon.Maar ik heb wel kritiek op de communicatie.

Als ik wat bij CoolBlue bestel en er is vertraging in de levering krijg ik gewoon een mailtje met een verwachte nieuwe leverdatum of levertermijn. Als ik nu bij Apple bestel krijg ik ook gewoon een geschatte levertermijn. Zo moeilijk is dat niet.  In plaats daarvan maakt Odido zich er weer makkelijk vanaf door een algemeen SMSje met een link naar een forumpost waar eigenlijk helemaal niks in staat.

 

Als je de klantenservice belt word je  trouwens doorverwezen naar "wee wee wee punt tie streepje mobile” 🤣

 

Gewoon slecht dus. 

 

Het zou toch allemaal menselijker, beter en klantvriendelijker worden nu het Odido is geworden? Je weet precies wanneer je klanten iets hebben besteld. Je hebt een geschatte levertijd. En dan verwijs je je klanten door naar een vage algemene post op een forum? Echt? Wat ongelofelijk slecht zeg.

Stel je niet zo aan, het gaat om een telefoon. Leverbaar vanaf 22-09 dus niet voor die tijd al lopen miepen. Lijken wel een stel kinderen hier.

Stel je zelf niet zo aan joh. Misschien moet je even leren lezen voor je een domme reactie plaatst. Ik klaag niet over de levertijd of over de telefoon.Maar ik heb wel kritiek op de communicatie.

Als ik wat bij CoolBlue bestel en er is vertraging in de levering krijg ik gewoon een mailtje met een verwachte nieuwe leverdatum of levertermijn. Als ik nu bij Apple bestel krijg ik ook gewoon een geschatte levertermijn. Zo moeilijk is dat niet.  In plaats daarvan maakt Odido zich er weer makkelijk vanaf door een algemeen SMSje met een link naar een forumpost waar eigenlijk helemaal niks in staat.

 

Als je de klantenservice belt word je  trouwens doorverwezen naar "wee wee wee punt tie streepje mobile” 🤣

 

Gewoon slecht dus. 

 

Bij Odido hebben ze afgelopen dagen tienduizenden berichten gekregen met dezelfde domme vragen over levertijden. Je hebt een bevestigingsmail gehad, een sms, en op de website staat dat je order verwerkt wordt en ze leveren vanaf 22-09. Hoeveel extra berichten wil je gehad hebben voor die tijd? 

Goedemiddag, 

ik heb Iphone 15 pro besteld. 

Worden de levertijden vandaag tussentijds bijgewerkt?! 
 

Bevestiging gehad van verlenging met witte iPhone pro op de 15e. Inc ordernummer. Zag net toevallig in de app dat er staat dat ik nog kan verlengen. Dat maakte me ongerust dus ik probeerde mijn oderstatus in te zien. Order niet gevonden? Klantenservice onbereikbaar. Geen sms gekregen. Kan ik er nu vanuit gaan dat de bestelling gewoon gelukt is? 

Bevestiging gehad van verlenging met witte iPhone pro op de 15e. Inc ordernummer. Zag net toevallig in de app dat er staat dat ik nog kan verlengen. Dat maakte me ongerust dus ik probeerde mijn oderstatus in te zien. Order niet gevonden? Klantenservice onbereikbaar. Geen sms gekregen. Kan ik er nu vanuit gaan dat de bestelling gewoon gelukt is? 

Dat je nog kan verlengen in de app, dat is gewoon nog een fout in de app/klantsysteem. Ik heb namelijk hetzelfde. Ben zelfs nog gebeld door odido om te verlengen terwijl ik al had verlengd. Heb jij ook geen bevestigingsmail ontvangen nadat je had verlengd?

Luitjes, “leuk” om de reacties weer allemaal te lezen. Ondanks dat T-Mobile een nieuwe naam heeft, blijven de “problemen” kennelijk zoals vanouds. Ook ik was aan verlenging toe, en dit ging niet bepaald zonder slag of stoot.

De timer welke aftelt met ( maanden, dagen ) bleek een “verassing” te hebben, ondanks de 4 maanden voor het verstrijken van het contractperiode stond mijn teller op dik 4 maand, iets wat niet bepaald klopt. nadat de teller eindelijk gecorrigeerd was en op de juiste dagen stond, bleek het weer mis te gaan toen de teller 0 maanden en 0 dagen aan gaf en ik nog 23 uur moest wachten, wat in feite bijna weer een volledige dag was. 

Echter rond de klok van 11 uur stond de timer ook op 0 uren en kon ik verlengen. Maar dat werd een dikke drama. Rond 00:30 uur was eindelijk mijn bestelling gedaan, maar tussendoor zei het ene scherm dat ik kon verlengen. Klikte ik op een toestel naar mijn keuze ( iPhone 15 pro, zwart, 256 GB ) en kon ik opeens niet verlengen.

Om te kunnen zien wanneer ik wel kon verlengen bracht de volgende pagina mij naar “pagina niet gevonden” Na tig keer opnieuw inloggen na uitgelogd te hebben kon ik wel “normaal” de bestelprocedure doorlopen. 

Echter nu ik de levertijden zo zie, en ik absoluut zeker weet dat ik niet tot het selecte kleine groepje behoor welke het toestel volgens de veel gekozen uitvoering heb gekozen tijdens de pre order, vind ik het merkwaardig dat ondanks de 3-4 weken levertijd en ik ondanks de 21e pas besteld heb, vandaag al mijn toestel bezorgd heb gekregen. 

Ook al ben ik blij met het toestel, daar niet van maar het is wel apart dat zoals ik het lees voorrang krijg op anderen en Odido stunt met woorden als dat ze menselijker willen zijn….

Bevestiging gehad van verlenging met witte iPhone pro op de 15e. Inc ordernummer. Zag net toevallig in de app dat er staat dat ik nog kan verlengen. Dat maakte me ongerust dus ik probeerde mijn oderstatus in te zien. Order niet gevonden? Klantenservice onbereikbaar. Geen sms gekregen. Kan ik er nu vanuit gaan dat de bestelling gewoon gelukt is? 

Dat je nog kan verlengen in de app, dat is gewoon nog een fout in de app/klantsysteem. Ik heb namelijk hetzelfde. Ben zelfs nog gebeld door odido om te verlengen terwijl ik al had verlengd. Heb jij ook geen bevestigingsmail ontvangen nadat je had verlengd?


Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen maar sindsdien niks meer gehoord… Jij geen bevestigingsmail maar wel een geslaagde order dus?

Hoop nu maar dat alles goed gaat en ik “snel” m’n nieuwe iPhone kan ophalen. 

 

Ik weet niet of ik hier goed zit,  maar ik heb de iphone 15 pro in het blauw  ge pre ordered Met Ordernummer 200790***

bezorger aan gebeld bij het apartement waar ik woon voor dat ik deur heb geopend zag ik hem weg lopen op de camera. En kreeg ik via postnl een bericht met is bezorgd. Kijk ik in de postnl app zie ik dat iemand een handtekening heeft gezet maar het is niet mijn handtekening want er staat alleen mijn achternaam.  Moet ik nu postnl bellen of odido??

Bevestiging gehad van verlenging met witte iPhone pro op de 15e. Inc ordernummer. Zag net toevallig in de app dat er staat dat ik nog kan verlengen. Dat maakte me ongerust dus ik probeerde mijn oderstatus in te zien. Order niet gevonden? Klantenservice onbereikbaar. Geen sms gekregen. Kan ik er nu vanuit gaan dat de bestelling gewoon gelukt is? 

Dat je nog kan verlengen in de app, dat is gewoon nog een fout in de app/klantsysteem. Ik heb namelijk hetzelfde. Ben zelfs nog gebeld door odido om te verlengen terwijl ik al had verlengd. Heb jij ook geen bevestigingsmail ontvangen nadat je had verlengd?


Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen maar sindsdien niks meer gehoord… Jij geen bevestigingsmail maar wel een geslaagde order dus?

Hoop nu maar dat alles goed gaat en ik “snel” m’n nieuwe iPhone kan ophalen. 

 

Excuus, heb over je bevestiging gelezen. Nee, ik heb mijn iphone ook nog niet. Ik had een bevestigingsmail ontvangen van de order en gisteren een sms van dat mijn iphone op een ander moment komt.

Ik weet niet of ik hier goed zit,  maar ik heb de iphone 15 pro in het blauw  ge pre ordered Met Ordernummer 200790***

bezorger aan gebeld bij het apartement waar ik woon voor dat ik deur heb geopend zag ik hem weg lopen op de camera. En kreeg ik via postnl een bericht met is bezorgd. Kijk ik in de postnl app zie ik dat iemand een handtekening heeft gezet maar het is niet mijn handtekening want er staat alleen mijn achternaam.  Moet ik nu postnl bellen of odido??

PostNL, Odido is in principe vanaf het moment dat zij de telefoon op de post doen niet meer verantwoordelijk ervoor (PostNL doet de bezorging). 

Bevestiging gehad van verlenging met witte iPhone pro op de 15e. Inc ordernummer. Zag net toevallig in de app dat er staat dat ik nog kan verlengen. Dat maakte me ongerust dus ik probeerde mijn oderstatus in te zien. Order niet gevonden? Klantenservice onbereikbaar. Geen sms gekregen. Kan ik er nu vanuit gaan dat de bestelling gewoon gelukt is? 

Dat je nog kan verlengen in de app, dat is gewoon nog een fout in de app/klantsysteem. Ik heb namelijk hetzelfde. Ben zelfs nog gebeld door odido om te verlengen terwijl ik al had verlengd. Heb jij ook geen bevestigingsmail ontvangen nadat je had verlengd?


Ik heb wel een bevestigingsmail gekregen maar sindsdien niks meer gehoord… Jij geen bevestigingsmail maar wel een geslaagde order dus?

Hoop nu maar dat alles goed gaat en ik “snel” m’n nieuwe iPhone kan ophalen. 

 

Excuus, heb over je bevestiging gelezen. Nee, ik heb mijn iphone ook nog niet. Ik had een bevestigingsmail ontvangen van de order en gisteren een sms van dat mijn iphone op een ander moment komt.

 

Ah Ja, het is het uitblijven van een sms wat me zorgen baart. Ik snap niet waarom ik die niet heb ontvangen. 

Ik hoef ‘m echt niet morgen in huis te hebben, maar ik ga over 3 weken trouwen en op huwelijksreis en zou dan toch wel graag de camera op de nieuwe iPhone gebruiken…. Dacht dat ik met pre-order 100% safe zat, zelfs met wat vertraging. Nu ben ik bang dat ik straks te horen krijg dat ik achteraan aan moet sluiten. 

Reputatie 7
Badge +14

Een pre-order is geen garantie op direct levering. Er is bij de launch altijd een wereldwijd tekort. Afhankelijk van het exact type toestel wat jij wilt, en de hoeveelheid die Apple uitdeelt naar elke distributeur is er een toestel uit de 1e batch voor jou. Anders is het wachten op vervolg productie en levering.