Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259032 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 3

Ik ben vanmiddag door odido gebeld dat mijn iPhone 15 pro Max titanium black 256gb vanaf morgen klaar ligt om op te halen in de winkel. :-)
15 september om 14:08 besteld, en om 14:18 de bevestiging binnen gehad…

Wordt iedereen gebeld? Ik dacht dat je een sms kreeg maar jij bent nu al de 2e die zegt dat je gebeld bent.

Ze bellen alleen klanten die voor bezorging in een shop hebben gekozen volgens mij. 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. In dit geval is er voor de volgende toestellen een wijziging geweest: Blauw Titanium 512 GB.

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. In dit geval is er voor de volgende toestellen een wijziging geweest: Blauw Titanium 512 GB.

Vanaf 18 sept mijn 15 Pro Max 256GB Zwart besteld, dus mijn levertijd blijft gelden op 6-8 weken? Geen kans op eerdere levering? 

Komt er nog een manier aan om je bestelstatus te zien als je hebt gekozen voor ophalen in winkel? Want op dit moment blijft het allemaal nog vaag.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Joy Rademakers, graag gedaan! Voor het door jou gekozen toestel staat 6-8 weken levertijd. De besteldatum is vanaf 15 september, dus voor elke bestelling vanaf 15 september geldt deze levertijd. Het kan natuurlijk ook altijd eerder zijn - en dat hoop ik van harte! We werken met het First In, First Out principe. Toestellen worden altijd op volgorde van bestelling verstuurd, dus absoluut niet willekeurig.

Met een besteldatum van 18 september + 6-8 weken, verwacht ik dat je jouw iPhone tussen 30 oktober en 13 november. Ga s.v.p. uit van 13 november.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt! 😊

Is het zo dat leveringen van de iPhones die worden opgehaald in de winkel voorrang krijgen op de iPhones die thuis worden geleverd?
Heb de iPhone 15 Pro Max 256GB Zwart besteld voor thuisbezorging op 15 sept met een bevestigingsmail om 16:03

Hi @Joy Rademakers, graag gedaan! Voor het door jou gekozen toestel staat 6-8 weken levertijd. De besteldatum is vanaf 15 september, dus voor elke bestelling vanaf 15 september geldt deze levertijd. Het kan natuurlijk ook altijd eerder zijn - en dat hoop ik van harte! We werken met het First In, First Out principe. Toestellen worden altijd op volgorde van bestelling verstuurd, dus absoluut niet willekeurig.

Met een besteldatum van 18 september + 6-8 weken, verwacht ik dat je jouw iPhone tussen 30 oktober en 13 november. Ga s.v.p. uit van 13 november.

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt! 😊

Oke, bedankt voor de uitleg. Hopen dat het dan eerder toch nog wordt.. had hem namelijk echt graag eind oktober binnen willen hebben.. 

Reputatie 1

@jorisdekip 

 

ze houden gewoon de volgorde aan in de lijst… 

Reputatie 1

Dus even voor de duidelijkheid:

mensen die hem de 15e op de pre order dag hebben besteld die kunnen hem na 3 weken verwachten vanaf de 15e.

dus als het goed is zullen er volgende week al verschillende mensen de telefoon kunnen ophalen of bezorgd krijgen!

we hebben hem natuurlijk niet voor niets gepre orderd dus willen hem ook wel graag op tijd in huis hebben.

heb je hem na de 15e besteld? Dan ga er maar vanuit dat de wachttijd 8 weken is.

 

 

 

 

 

Reputatie 2

Dus even voor de duidelijkheid:

mensen die hem de 15e op de pre order dag hebben besteld die kunnen hem na 3 weken verwachten vanaf de 15e.

dus als het goed is zullen er volgende week al verschillende mensen de telefoon kunnen ophalen of bezorgd krijgen!

we hebben hem natuurlijk niet voor niets gepre orderd dus willen hem ook wel graag op tijd in huis hebben.

heb je hem na de 15e besteld? Dan ga er maar vanuit dat de wachttijd 8 weken is.

 

 

 

 

 

nee, dat is niet zo. Zie post Moderator hierboven, bepaalde modellen, ook al besteld op 15 Sep, hebben 6 tot 8 weken levertijd vanaf besteldatum. Pre order of niet. 

Kan iemand van Odido duidelijk geven hoe ik de levertijden tabel moet lezen.

De tabel wordt steeds geüpdatet. Maar ik neem aan dat dit voor nieuwe orders betreft?

Waar kan ik zien wat de levertijden was als je eerder heb besteld? Andere providers hebben in de tabel meerdere kolommen (besteld t/m datum x).

Zelf heb ik een 15 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld in de pre-order periode. Maar heb nu geen idee wat de indicatie is voor mijn situatie. Want de levertijden lopen alleen meer op als de tabel op de eerste pagina wordt bijgewerkt.

Reputatie 1

Kan iemand van Odido duidelijk geven hoe ik de levertijden tabel moet lezen.

De tabel wordt steeds geüpdatet. Maar ik neem aan dat dit voor nieuwe orders betreft?

Waar kan ik zien wat de levertijden was als je eerder heb besteld? Andere providers hebben in de tabel meerdere kolommen (besteld t/m datum x).

Zelf heb ik een 15 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld in de pre-order periode. Maar heb nu geen idee wat de indicatie is voor mijn situatie. Want de levertijden lopen alleen meer op als de tabel op de eerste pagina wordt bijgewerkt.

as I understand, these times are stated for those who ordered on the 15th of September. but I think it works the same for other dates; you add 6-8 weeks to the date of the order and hope it’s not 8 weeks that you have to wait. 

Reputatie 1

@Don Spike 

 

ik vraag me dat dus ook af..

het kan niet zo zijn dat als je de 15e hebt besteld met pre order dat je 6 tot 8 weken moet wachten,

want de mensen die nu zouden bestellen die hebben dezelfde wachttijd 

Reputatie 2

@Don Spike

 

ik vraag me dat dus ook af..

het kan niet zo zijn dat als je de 15e hebt besteld met pre order dat je 6 tot 8 weken moet wachten,

want de mensen die nu zouden bestellen die hebben dezelfde wachttijd 

Lees het laatste bericht van de moderator, duidelijker wordt het niet. Levertijd staat duidelijk aangegeven met vanaf besteldatum. Dus bijvoorbeeld besteld op 15 Sep, 6 tot 8 weken vanaf dan. Besteld op 18 Sep, 6 tot 8 weken vanaf 18 Sep enzovoorts.

Reputatie 1

@Don Spike

 

ik vraag me dat dus ook af..

het kan niet zo zijn dat als je de 15e hebt besteld met pre order dat je 6 tot 8 weken moet wachten,

want de mensen die nu zouden bestellen die hebben dezelfde wachttijd 

But why not? You ordered on the 15th, so within 6-8 weeks, your phone will be delivered. You ordered today, so you have to wait the same 6-8. However, those who ordered on 15th will get it earlier as their countdown started earlier. The only absurd thing here is still calling that a pre-order, as it doesn’t give any privilege in this case. 

@Don Spike

 

ik vraag me dat dus ook af..

het kan niet zo zijn dat als je de 15e hebt besteld met pre order dat je 6 tot 8 weken moet wachten,

want de mensen die nu zouden bestellen die hebben dezelfde wachttijd 

Lees het laatste bericht van de moderator, duidelijker wordt het niet. Levertijd staat duidelijk aangegeven met vanaf besteldatum. Dus bijvoorbeeld besteld op 15 Sep, 6 tot 8 weken vanaf dan. Besteld op 18 Sep, 6 tot 8 weken vanaf 18 Sep enzovoorts.

Dat snap ik. Maar de datum loopt met elke update op. Eerste was het bestel datum en daar 4 weken bij optellen. Nu is het inmiddels bestel datum en daar 8 weken bij op tellen.

Loopt mijn verwachte levertijd ook op? Of begrijp ik dat verkeerd.

Reputatie 1

@Don Spike

 

ik vraag me dat dus ook af..

het kan niet zo zijn dat als je de 15e hebt besteld met pre order dat je 6 tot 8 weken moet wachten,

want de mensen die nu zouden bestellen die hebben dezelfde wachttijd 

Lees het laatste bericht van de moderator, duidelijker wordt het niet. Levertijd staat duidelijk aangegeven met vanaf besteldatum. Dus bijvoorbeeld besteld op 15 Sep, 6 tot 8 weken vanaf dan. Besteld op 18 Sep, 6 tot 8 weken vanaf 18 Sep enzovoorts.

Dat snap ik. Maar de datum loopt met elke update op. Eerste was het bestel datum en daar 4 weken bij optellen. Nu is het inmiddels bestel datum en daar 8 weken bij op tellen.

Loopt mijn verwachte levertijd ook op? Of begrijp ik dat verkeerd.

Ja, de verwachte levertijd loopt op.

Reputatie 1

Snap alleen niet waarom als ik nu op dit moment bestel dezelfde levertijd wordt aangegeven met pre orders van 15-9. 

 

Reputatie 1

.

Reputatie 2

Snap alleen niet waarom als ik nu op dit moment bestel dezelfde levertijd wordt aangegeven met pre orders van 15-9. 

 

Nou, het schuift mee. Dus het 6-8 weken vanaf 15 september is natuurlijk veel eerder dan 6-8 weken vanaf vandaag. Dus in verhouding klopt het wel. Anyway, nog een maand te gaan :)))))) 

Reputatie 3

Snap alleen niet waarom als ik nu op dit moment bestel dezelfde levertijd wordt aangegeven met pre orders van 15-9. 

 

Verwachte max levertijd vanaf de 15 is 10 november. Vandaag besteld is de max verwachte levertijd 24 november.

Belsimpel levertijden 2/4 dagen of 3 weken, ik zeg doeeeeeeiiiii 

Belsimpel levertijden 2/4 dagen of 3 weken, ik zeg doeeeeeeiiiii 

Ja. De tijd die in Belsimpel wordt weergegeven is vriendelijker. En het is op voorraad.

Belsimpel levertijden 2/4 dagen of 3 weken, ik zeg doeeeeeeiiiii 

Ja. De tijd die in Belsimpel wordt weergegeven is vriendelijker. En het is op voorraad.

Vanmiddag besteld, en Odido geannuleerd. Leverdatum : 14 oktober. Ik ben zeer tevreden geen aantal weken of we verwachten… gewoon een DATUM. 

Belsimpel levertijden 2/4 dagen of 3 weken, ik zeg doeeeeeeiiiii 

Ja. De tijd die in Belsimpel wordt weergegeven is vriendelijker. En het is op voorraad.

Vanmiddag besteld, en Odido geannuleerd. Leverdatum : 14 oktober. Ik ben zeer tevreden geen aantal weken of we verwachten… gewoon een DATUM. 

Als ik net was begonnen, wist ik dat dit het wachten was. Ik ga direct naar de 15e. Plaats een bestelling bij de Apple Store. Want in de nacht van de 15e zag ik in de appelwinkel duidelijk dat het op de 22e geleverd kon worden.