Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259034 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Wordt in de bestelorder als je je order opzoekt op de site van Odido, ook aangeven als je order verzonden/binnen is? 

Wordt in de bestelorder als je je order opzoekt op de site van Odido, ook aangeven als je order verzonden/binnen is? 

 Ja.

Verzonden binnen 4-5 werkdagen bij de Apple Store

Ik snap oprecht niet waarom zoveel mensen hier lopen te zeiken op Odido-fora.. Als het je niet bevalt, dan ga je toch naar een ander als het gras daar groener is? Er is niemand die van te voren kan zeggen hoeveel telefoons er binnen komen, diegene die strikt 14:00 15 september hebben besteld hebben inmiddels hun telefoon. Het is logisch dat niet iedereen hun telefoon reeds heeft ontvangen desondanks deze op 15 september is besteld, de vraag is nu eenmaal groter dan het aanbod tijdens een release. 

Voor de ongeduldige; de indicaties qua levertijden zijn uiterlijke, mijn bestelling wordt vandaag bezorgd met order nummer ;2007952XX betreft een Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw Titanium. Orderbevestiging 14:25 15/9.

Ze leveren dus aanzienlijk sneller dan de initieel aangegeven 4-6 weken. Heb een beetje geduld mensen. Het is niet het einde van de wereld als je telefoon een weekje later komt.

Prettig weekend.

I'm not in a hurry for the mobile phone, the problem is that the order I made on 15-9 is nowhere to be seen, in the order search I have "your order not found" odido does not respond anywhere.

Reputatie 1

Verzonden binnen 4-5 werkdagen bij de Apple Store

4-5 weken ja, niet werkdagen

Verzonden binnen 4-5 werkdagen bij de Apple Store

4-5 weken ja, niet werkdagen

Oh! Sorry te snel gelezen 😅

Hi, I placed an order on 15/09 at 14:14, e-mail received 14:29. PM 256 NT.

Is anyone ordered after 14:14 with the same model with me has received theirs?

Thanks for sharing! And have a good weekend. 

I'm not in a hurry for the mobile phone, the problem is that the order I made on 15-9 is nowhere to be seen, in the order search I have "your order not found" odido does not respond anywhere.

Because you order for pick up in the store.

if she send to you home then you can see you order in order search 

Ik snap oprecht niet waarom zoveel mensen hier lopen te zeiken op Odido-fora.. Als het je niet bevalt, dan ga je toch naar een ander als het gras daar groener is? Er is niemand die van te voren kan zeggen hoeveel telefoons er binnen komen, diegene die strikt 14:00 15 september hebben besteld hebben inmiddels hun telefoon. Het is logisch dat niet iedereen hun telefoon reeds heeft ontvangen desondanks deze op 15 september is besteld, de vraag is nu eenmaal groter dan het aanbod tijdens een release. 

Voor de ongeduldige; de indicaties qua levertijden zijn uiterlijke, mijn bestelling wordt vandaag bezorgd met order nummer ;2007952XX betreft een Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Blauw Titanium. Orderbevestiging 14:25 15/9.

Ze leveren dus aanzienlijk sneller dan de initieel aangegeven 4-6 weken. Heb een beetje geduld mensen. Het is niet het einde van de wereld als je telefoon een weekje later komt.

Prettig weekend.

Moet ze niet door telefoon zeggen bestel snel deze is echt  te laatste van die kleur en dan eind stand moet je nog langer gaan wachten 😑

Reputatie 2

Dat was em, ik heb mijn bestelling geannuleerd bij Odido en verlengd via Belsimpel. Aan de telefoon met Belsimpel gehoord dat zij binnen 2 weken kunnen leveren ondanks de 3 weken levertijd indicatie op de website. PM natural titanium 256gb besteld op 15 sep, 14:02, bevestiging binnen om 14:05. Ordernummer was 2007871XX. 6-8 weken levertijd zou voor mij hebben betekend dat ik het toestel pas begin november zou ontvangen, het geduld heb ik daar niet voor. Succes allemaal! 

Reputatie 2

Do you know what type of verification Belsimpel asks? Can I order with a residence permit? I had ordered at Odido shop, but considering to cancel and order from Belsimpel. Thanks.

Reputatie 2

Do you know what type of confirmation Belsimpel asks? Can I order with a residence permit? I had ordered at Odido shop, but considering to cancel and order from Belsimpel. Thanks.

I ordered with my passport, but I could also select a different country and passport. So i guess you can order with both your passport or residence permit. Call them up and ask, they pick up in 3 minutes.

Reputatie 1

Dat was em, ik heb mijn bestelling geannuleerd bij Odido en verlengd via Belsimpel. Aan de telefoon met Belsimpel gehoord dat zij binnen 2 weken kunnen leveren ondanks de 3 weken levertijd indicatie op de website. PM natural titanium 256gb besteld op 15 sep, 14:02, bevestiging binnen om 14:05. Ordernummer was 2007871XX. 6-8 weken levertijd zou voor mij hebben betekend dat ik het toestel pas begin november zou ontvangen, het geduld heb ik daar niet voor. Succes allemaal! 

Ben benieuwd heb hetzelfde model dezelfde tijd besteld. Kijken welke er eerder binnenkomt.

Reputatie 1

De zwarte pro Max was tijdelijk op voorraad bij de mediamarkt online. Snap niet dat ze hier zo moeilijk te verkrijgen zijn. Denk dat Odido straks een hoop telefoons binnen krijgt en dan iedereen tegelijk zijn/haar telefoon verstuurd. Ook is de levertijd op andere sites beduidend lager… 

I get it today

Reputatie 3

I get it today

Which iPhone and when did you order?

iPhone 15 pro max blue 15-9 15:30 

Reputatie 2

I was trying to order and choose home delivery, but I changed my mind on the payment page and go back. Now I can’t renew my subscription because it probably sees my uncompleted order as an actual order. I will have to wait until tomorrow and call the customer service to cancel it. I will order it to the Odido shop because I want to pay when I received the phone.

 

First it says you can prolong and when I click the button it says “Uit onze gegevens blijkt dat je kortgeleden je abonnement al verlengd hebt. Je kunt deze gegevens controleren op My Odido.” It also gives not found error on the subscription page. Complete inconsistency.

Heeft iemand hier eigenlijk al de witte pro max 256 binnen gekregen? Ik zie iedereen over vanalles praten maar over die kleur nog amper wat gezien

Reputatie 1

Is er ook al iemand die een iphone 15 pro max thuisgestuurd heeft gekregen eigenlijk?

want heb verschillende mensen gezien die hem hebben afgehaald bij de winkel.

Is er ook al iemand die een iphone 15 pro max thuisgestuurd heeft gekregen eigenlijk?

want heb verschillende mensen gezien die hem hebben afgehaald bij de winkel.

didnt get any info although ive ordered at 2.10pm

Is er ook al iemand die een iphone 15 pro max thuisgestuurd heeft gekregen eigenlijk?

want heb verschillende mensen gezien die hem hebben afgehaald bij de winkel.

Ja, begin van de chat

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Voor de volgende toestellen is er een wijziging geweest: Zwart 512 GB, Naturel 512 GB en 1 TB, Wit 1 TB. Zodra er een nieuwe update is, laten we het uiteraard weten!

Ik heb een vraag in welke rang zit je als je ordernummer met ?200803xx hoe zit het? Gaat in volgorde heb de telefoon ook op 15 september ge-preoder heb nooit zo lang gewacht op een telefoon 😂