Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259032 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 3

Goed nieuws voor jullie! Ik had om 14:33 uur bevestiging met ordernummer 2007888XX voor de Pro Max zwart 256, maar nog niks gehoord. Hopelijk zit ik er ook bij. 

Reputatie 2

Iemand hier die ubenhaupt al wel zijn 256GB 15 Pro Max Zwart Titanium heeft binnen gekregen? 
 

Yes..

Reputatie 2

iPhone 15 Pro (Max) raakt oververhit. Zie oa: https://medium.com/@mingchikuo/the-iphone-15-pro-series-overheating-issues-are-unrelated-to-tsmcs-advanced-3nm-node-iphone-15-5f354b1ab155.

Ik wacht nog op mijn gepre-orderde PM 256 GB NT. Maar als de klachten aanhouden, sla ik dit jaar misschien wel over en annuleer ik deze. 
Ik ben benieuwd hoe de ervaringen zijn van degene die hun PM al hebben ontvangen.

Elk jaar weer hetzelfde gezeik. Negatief nieuws over Apple producten = click bait = views. De handjevol vrienden die al een iPhone 15 pro (max) hebben die geven geen problemen aan. Angstzaaien is echt een hype tegenwoordig. 
 

Nu al de volgende problemen opgemerkt door de tiktok experts:
 

  • - Oververhitting en de gpu die het niet aankan. 
    - Bluetooth chip die niet werkt.  
    - vlekjes op de titanium behuizing 
    - Quality control is slecht bij de Indiase fabrieken 
    - Camera die wazig is vergeleken met de vorige modellen. 
    - Snapchat maakt lelijke foto's. 
    - iPhone valt uit elkaar als je ‘m laat vallen. 
     
  • Mis ik iets? Wacht lekker je telefoon af, iOS 17.1 zorgt uiteindelijk voor elke ‘bug’. Zoals ELK jaar, letterlijk ELK jaar hetzelfde verhaal. 

Ook nergens echt last van met mijn pro max 

Reputatie 4

Wat ik appart blijf vinden is dat er nogsteeds over Pre-orders wordt gesproken. Volgens mij behandelen ze het vanaf het begin al als een back-order.

Naar mijn mening is het een beetje valse marketing.

 

Qua marketing klopt het precies met het geen dat nu gebeurt. 

Een pre-order is bestelling voorafgaand aan de officiële release van een product. 
Zo lang er geen garanties zijn afgegeven over het doen leveren van de telefoon op release datum doet Odido wat dat betreft niets verkeerd.  

Reputatie 2

Vandaag effe bij de shop langs geweest. Ze geven aan dat voor de pre orders op 15 September voor NT Titanium ongeveer schatting van 3 weken is intern. Ben benieuwd of er nog iets magisch deze week gaat gebeuren. 

Maar wat wordt daar nou precies mee bedoeld? 3 weken vanaf nu nog of vanaf 15 september 3 weken? Dat laatste zou dus betekenen dat het volgende week eindelijk zou kunnen gebeuren... 

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Nou dan klopt er niks van dat het op volgorde gaat :) Ik heb 15-09 om 14.06 de bevestiging gehad en hetzelfde toestel besteld! Wel fijn voor jou natuurlijk

Reputatie 3

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Nou dan klopt er niks van dat het op volgorde gaat :) Ik heb 15-09 om 14.06 de bevestiging gehad en hetzelfde toestel besteld! Wel fijn voor jou natuurlijk

Misschien heeft hij gewoon mazzel gehad met een toestel dat retour kwam ofzo. 

Reputatie 4

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Nou dan klopt er niks van dat het op volgorde gaat :) Ik heb 15-09 om 14.06 de bevestiging gehad en hetzelfde toestel besteld! Wel fijn voor jou natuurlijk

Wat was jouw bestelnummer? Die van mij lag lager, 2007870XX maar kreeg mijn mail pas 14.29

Ik heb zojuist een mail gehad dat mijn pre order van 15-09 om 14.11 (bevestiging) is verzonden.ik heb de iPhone 15 pro max 256 zwart besteld. Bestelnummer 200790xxx. 

Nou dan klopt er niks van dat het op volgorde gaat :) Ik heb 15-09 om 14.06 de bevestiging gehad en hetzelfde toestel besteld! Wel fijn voor jou natuurlijk

Wat was jouw bestelnummer? Die van mij lag lager, 2007870XX maar kreeg mijn mail pas 14.29

Die van mij is 2007882XX dus dan gaat het toch willekeurig haha. 

Reputatie 2

Ik denk dat ordernummers oplopen, inclusief alle bestellingen (alleen sim, andere telefoons, enz.) Daarom lijkt het willekeurig.

Reputatie 1

Ben benieuwd waar de ‘dagelijks’ levertijd update blijft.

Reputatie 1

Ben benieuwd waar de ‘dagelijks’ levertijd update blijft.

I was thinking about it, but if it’s still same 6-8 weeks, they don’t update =) 

nah, it’s now, after 2 weeks of 1 SMS and two updates, understood that customer orientation will not change here

Reputatie 1

Helaas nog steeds niks gehoord..

Reputatie 1

Vandaag effe bij de shop langs geweest. Ze geven aan dat voor de pre orders op 15 September voor NT Titanium ongeveer schatting van 3 weken is intern. Ben benieuwd of er nog iets magisch deze week gaat gebeuren. 

Met 3 weken kan ik opzich nog wel leven. Maar hoe sneller hoe beter natuurlijk :)

Vandaag effe bij de shop langs geweest. Ze geven aan dat voor de pre orders op 15 September voor NT Titanium ongeveer schatting van 3 weken is intern. Ben benieuwd of er nog iets magisch deze week gaat gebeuren. 

Ive also been to the store and they are predicting them to arrive next week since some colors (i believe black titanium) arrived today. Waiting for the NT rn

Reputatie 3

Vandaag effe bij de shop langs geweest. Ze geven aan dat voor de pre orders op 15 September voor NT Titanium ongeveer schatting van 3 weken is intern. Ben benieuwd of er nog iets magisch deze week gaat gebeuren. 

Ive also been to the store and they are predicting them to arrive next week since some colors (i believe black titanium) arrived today. Waiting for the NT rn

There is only one person here who got an e-mail that his black Pro Max will arrive tomorrow. Other people who ordered a black pro Max with very early pre-order times (like me) are still waiting. 

15/9 om 14:21 uur een bevestiging gehad voor mijn Pro Max black 256GB. Nog steeds geen enkel bericht erover ontvangen!!?? 
 

Reputatie 3

Ik heb ook nog steeds precies niks gehoord over de witte titanium (pro Max 256GB) en ook niemand gezien die een witte titanium heeft ontvangen.. 

Mijne besteld 15/9, bevestiging om 14.05, bestelnummer 200788xxx.

Vandaag effe bij de shop langs geweest. Ze geven aan dat voor de pre orders op 15 September voor NT Titanium ongeveer schatting van 3 weken is intern. Ben benieuwd of er nog iets magisch deze week gaat gebeuren. 

Met 3 weken kan ik opzich nog wel leven. Maar hoe sneller hoe beter natuurlijk :)

3 weken vanaf nu… of vanaf de 15e gerekend..?

Geen enkel bericht vanuit Odido over de status van mij 15PM256Black maar gisteravond zag ik een email van PostNl dat er een pakket onderweg is van “Stay Connected”. Ik heb ook geen SMS gekregen.
Ordernummer 787XXX, bestelbevestiging 14:06

Geen enkel bericht vanuit Odido over de status van mij 15PM256Black maar gisteravond zag ik een email van PostNl dat er een pakket onderweg is van “Stay Connected”. Ik heb ook geen SMS gekregen.
Ordernummer 787XXX, bestelbevestiging 14:06

Volgensmij gebruiken hun idd “Stay Connected” als aflevernaam zegmaar las ik net. Dus moet wel op je toestellevering gaat! Ik hoop het voor je! Wacht ook op precies het zelfde model en heb ook nog niks binnen kwa mail of sms.. 😫

Reputatie 1

Hello! Anyone receiving any updates today?

 

 

Hello! Anyone receiving any updates today?

 

Still not for me…

(PM BT 256GB) but i’m praying it will arrive this week or hopefully next week :/

Hello. Slightly off topic but is the iPhone 15 pro max bought here with mobile subscription sim locked? Thanks. 

Reputatie 4

Hello. Slightly off topic but is the iPhone 15 pro max bought here with mobile subscription sim locked? Thanks. 

There should be no sim lock. 

If you receive your phone you can check it;
Your iPhone might be locked to your carrier. Unlocking your iPhone means that you can use it with different carriers. To contact your carrier and unlock your iPhone, use these steps. You can find out if your iPhone is locked by going to Settings > General > About. If "No SIM restrictions" appears next to Carrier Lock, your iPhone is unlocked.

https://support.apple.com/en-ie/HT201328