Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259017 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

nog steeds niks gehoord over 200796xxx

 

 

wat een slechte service man...

Best bizar, ik heb bestelnummer 20079XXXX en heb nog niks vernomen. Ik lees van diverse klanten met een hoger en later bestel nummer dat de iphone onderweg is de de mensen met een lagere bestelnummer moeten maar wachten. Ik gun het een ieder en doen allemaal ons best om stipt 14:00 op de release dag de telefoon te bestellen maar hoe odido omgaat met hun klanten is weg echt bagger. Je zal eerder denken degene die als eerste besteld komt als eerst aan de beurt en zo volgt, maar niks is waar.

Zoals hier al vaker is gezegd: het bestelnummer zegt NIKS. Het gaat er om wanneer Odido je betaling heeft verwerkt en daarmee alle seinen op groen zijn gezet in het systeem. Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog verschillen tussen thuisbezorging en in de winkel ophalen en de specifieke configuratie van je telefoon.

Ehm, er is hier meerdere keren geroepen dat het moment van het plaatsen van de bestelling telt en niet het moment van betalen. We kunnen denk ik concluderen dat het in ieder geval buitengewoon vaag is hoe het loopt. Moderators zijn in geen velden of wegen te bekennen en we mogen het hier met zijn allen uitvogelen.

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ik had 2 weken geleden een topic geopend dat bij het pre-orderen op 15 september om 14.10 uur van de IPhone PM 256gb black, ik geen bevestigingsmail had ontvangen. Ik had daarna telefonisch contact gehad waarin werd aangegeven dat plaatsen van bestelling leidend is, ik heb ook een ordernummer dat hoort bij het tijdstip van bestellen. Nu zie ik personen die later hebben besteld dan ik, dezelfde telefoon eerder krijgen. Daarom heb ik vandaag telefonisch contact gehad met Odido. De klantenservice gaf aan dat er een storing was geweest voor een groep klanten, waardoor de bestelling handmatig ingevoerd is door hun. Het kan dus zijn dat mijn bestelling pas op zondag is ingevoerd en ik dus 6 weken langer moet wachten. Voor niks klaar gezeten om tijdig te bestellen. De medewerker gaf aan niks te kunnen doen en weet dus verder helemaal niks. Dit zijn natuurlijk uitzendkrachten, dus die zijn maar beperkt tot bepaalde systemen en zien dus niks over de bestelling, alleen dat het geplaatst is, maar wanneer weten ze niet.

Dus plaatsingsdatum zegt niks, pas het moment van bevestigingsmail. Dus voor de mensen die nog gaan bestellen, als je niet direct een bevestigingsmail krijgt gelijk erachter gaan.

 

Reputatie 1

Best bizar, ik heb bestelnummer 20079XXXX en heb nog niks vernomen. Ik lees van diverse klanten met een hoger en later bestel nummer dat de iphone onderweg is de de mensen met een lagere bestelnummer moeten maar wachten. Ik gun het een ieder en doen allemaal ons best om stipt 14:00 op de release dag de telefoon te bestellen maar hoe odido omgaat met hun klanten is weg echt bagger. Je zal eerder denken degene die als eerste besteld komt als eerst aan de beurt en zo volgt, maar niks is waar.

Zoals hier al vaker is gezegd: het bestelnummer zegt NIKS. Het gaat er om wanneer Odido je betaling heeft verwerkt en daarmee alle seinen op groen zijn gezet in het systeem. Daarnaast zijn er natuurlijk ook nog verschillen tussen thuisbezorging en in de winkel ophalen en de specifieke configuratie van je telefoon.

Ehm, er is hier meerdere keren geroepen dat het moment van het plaatsen van de bestelling telt en niet het moment van betalen. We kunnen denk ik concluderen dat het in ieder geval buitengewoon vaag is hoe het loopt. Moderators zijn in geen velden of wegen te bekennen en we mogen het hier met zijn allen uitvogelen.

Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de klantenservice. Ik had 2 weken geleden een topic geopend dat bij het pre-orderen op 15 september om 14.10 uur van de IPhone PM 256gb black, ik geen bevestigingsmail had ontvangen. Ik had daarna telefonisch contact gehad waarin werd aangegeven dat plaatsen van bestelling leidend is, ik heb ook een ordernummer dat hoort bij het tijdstip van bestellen. Nu zie ik personen die later hebben besteld dan ik, dezelfde telefoon eerder krijgen. Daarom heb ik vandaag telefonisch contact gehad met Odido. De klantenservice gaf aan dat er een storing was geweest voor een groep klanten, waardoor de bestelling handmatig ingevoerd is door hun. Het kan dus zijn dat mijn bestelling pas op zondag is ingevoerd en ik dus 6 weken langer moet wachten. Voor niks klaar gezeten om tijdig te bestellen. De medewerker gaf aan niks te kunnen doen en weet dus verder helemaal niks. Dit zijn natuurlijk uitzendkrachten, dus die zijn maar beperkt tot bepaalde systemen en zien dus niks over de bestelling, alleen dat het geplaatst is, maar wanneer weten ze niet.

Dus plaatsingsdatum zegt niks, pas het moment van bevestigingsmail. Dus voor de mensen die nog gaan bestellen, als je niet direct een bevestigingsmail krijgt gelijk erachter gaan.

Bevestigingsmail gekregen om 1406 op de 15e, pro max 256 NT en nogsteeds niks gehoord dus dat lijkt ook niet te kloppen

Nog steeds niemand gezien met een witte titanium :(

ik dacht precies hetzelfde idd.. heb ook nog helemaal niemand voorbij zien komen met een wit titanium maar we wachten het af..

Hopen dat we weer sms'jes krijgen vandaag net zoals gisteren 😵

Gisteren dit sms’je ontvangen!! Hopen dat hij vandaag of morgen klaar ligt🤞🏼

Gisteren dit sms’je ontvangen!! Hopen dat hij vandaag of morgen klaar ligt🤞🏼

Welke heb jij toevallig besteld ? En wanneer?

Gisteren dit sms’je ontvangen!! Hopen dat hij vandaag of morgen klaar ligt🤞🏼

Welke heb jij toevallig besteld ? En wanneer?

Ik heb op 15 september om 14:20 de naturel 256 gb besteld! 

Gisteren dit sms’je ontvangen!! Hopen dat hij vandaag of morgen klaar ligt🤞🏼

Welke heb jij toevallig besteld ? En wanneer?

Ik heb op 15 september om 14:20 de naturel 256 gb besteld! 

Nice! Hoop dat mijn zwarte PM 256 Gb ook snel mag binnenkomen

Reputatie 4

 

Bijzonder! 

Dan is het mij gewoon nog niet gegund. 

Heb mijn bevestigingsmail 14:29 ontvangen, dus eerder dan onderstaande;

 

Onderstaande is dan wel in de winkel ophalen, dus dit zou uit een andere voorraad kunnen komen;

 

 

Gisteren dit sms’je ontvangen!! Hopen dat hij vandaag of morgen klaar ligt🤞🏼

Welke heb jij toevallig besteld ? En wanneer?

Ik heb op 15 september om 14:20 de naturel 256 gb besteld! 

Nice! Hoop dat mijn zwarte PM 256 Gb ook snel mag binnenkomen

Dat hoop ik ook voor je!! Heb je al wel een sms gehad? 

Gisteren dit sms’je ontvangen!! Hopen dat hij vandaag of morgen klaar ligt🤞🏼

Welke heb jij toevallig besteld ? En wanneer?

Ik heb op 15 september om 14:20 de naturel 256 gb besteld! 

Nice! Hoop dat mijn zwarte PM 256 Gb ook snel mag binnenkomen

Dat hoop ik ook voor je!! Heb je al wel een sms gehad? 

Nee dat helaas nog niet.. heb 18 sept besteld.. Dus ja ben benieuwd wanneer ik een sms mag krijgen

Gisteren dit sms’je ontvangen!! Hopen dat hij vandaag of morgen klaar ligt🤞🏼

Welke heb jij toevallig besteld ? En wanneer?

Ik heb op 15 september om 14:20 de naturel 256 gb besteld! 

Nice! Hoop dat mijn zwarte PM 256 Gb ook snel mag binnenkomen

Dat hoop ik ook voor je!! Heb je al wel een sms gehad? 

Nee dat helaas nog niet.. heb 18 sept besteld.. Dus ja ben benieuwd wanneer ik een sms mag krijgen

Ik hoop snel voor jou!!

Gisteren dit sms’je ontvangen!! Hopen dat hij vandaag of morgen klaar ligt🤞🏼

Welke heb jij toevallig besteld ? En wanneer?

Ik heb op 15 september om 14:20 de naturel 256 gb besteld! 

Nice! Hoop dat mijn zwarte PM 256 Gb ook snel mag binnenkomen

Dat hoop ik ook voor je!! Heb je al wel een sms gehad? 

Nee dat helaas nog niet.. heb 18 sept besteld.. Dus ja ben benieuwd wanneer ik een sms mag krijgen

Ik hoop snel voor jou!!

Dankje! Ik hoop t ook enorm. 
hopelijk sturen ze vandaag weer smsjes 

Reputatie 1

Eindelijk begin ik hier (en op andere forums) te zien dat leveringen van de Pro Max 256GB NT op gang beginnen te komen! 

Heb hier helaas nog geen bericht gehad.

Ik ook niet…
Hopelijk hebben we hem dit jaar nog 😂


 

My partner placed the order on 16-09 at 11:51 am for the iPhone 15 Pro Max 256GB in Blue Titanium, with order number 2008788XX. We chose to pick it up at the Odido store in Harderwijk.

Yesterday, on 4-10 at 12:03 pm, we received a text message stating that the phone was on its way to the store. Today, on 5-10 at 10:47 am, we received an SMS confirming that the phone is ready to be picked up. We went directly to Odido Harderwijk and successfully picked up the phone. Good luck to all !

Reputatie 4

 

Zelf onderstaande bericht op de chat ontvangen; 

Ben er nog niet helemaal van overtuigd hoe bestellingen verwerkt worden, maar denk nog steeds dat het op basis van verwerkingstijd van de betaling.

Erg benieuwd wat het exacte protocol is.
Maar een ding is zeker, nog even geduldig zijn. 

Reputatie 1

Mijn iPhone 15 pro Max 256gb naturel titanium is zojuist thuis bezorgd. Had rond 14:18 bevestiging 15/09

Reputatie 1

Zojuist bericht gekregen dat ik mijn 15 Pro Max 256gb NT op kan halen bij de Odido shop in Amsterdam. Gisteren een sms ontvangen dat deze onderweg was naar de shop.

Dus voor wie het interessant vindt om te weten:

Besteld op 15 September 15:00 uur 
Bevestiging 15:01 uur.
Bestelnummer: 20081xxxxx

 

🤘

Reputatie 2

Ik heb de sms ontvangen die zegt dat je telefoon onderweg is, en wacht op een telefoontje/sms van Eindhoven winkel. Hopelijk vandaag.

Ik heb de sms ontvangen die zegt dat je telefoon onderweg is, en wacht op een telefoontje/sms van Eindhoven winkel. Hopelijk vandaag.

Kreeg jij deze sms net? 

Reputatie 2

Ik heb de sms ontvangen die zegt dat je telefoon onderweg is, en wacht op een telefoontje/sms van Eindhoven winkel. Hopelijk vandaag.

Kreeg jij deze sms net? 

Alleen “Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms?¿en je meteen als je iPhone er is. Tot dan, Odido”

Ik heb de sms ontvangen die zegt dat je telefoon onderweg is, en wacht op een telefoontje/sms van Eindhoven winkel. Hopelijk vandaag.

Kreeg jij deze sms net? 

Alleen “Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms?¿en je meteen als je iPhone er is. Tot dan, Odido”

A oke die sms kreeg je net pas of?

Ik heb de sms ontvangen die zegt dat je telefoon onderweg is, en wacht op een telefoontje/sms van Eindhoven winkel. Hopelijk vandaag.

Kreeg jij deze sms net? 

Alleen “Hallo, je iPhone is onderweg naar de Odido Shop. Kan een paar dagen duren. We sms?¿en je meteen als je iPhone er is. Tot dan, Odido”

Ik heb gisteren ook dezelfde sms ontvangen voor ophalen in Woensel, Eindhoven, nog niks gehoord verder hopelijk morgen nog anders wordt het waarschijnlijk na het weekend pas.