Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259009 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Nog steeds niemand gezien met een witte titanium :(

Nee, dat viel mij ook al op.. je bent niet de enige die wacht op de WT. 

Reputatie 1

Nog steeds niemand gezien met een witte titanium :(

Nee, dat viel mij ook al op.. je bent niet de enige die wacht op de WT. 

Dat viel me inderdaad ook op. Geen WT. Ik ben ook wachtende op een pro max WT 256 . Maar voor mij duurt het waarschijnlijk nog wel even. Mijn besteldatum was pas op 27 september. 

Reputatie 1

Oh jeetje, ik heb mijn telefoon pas de 28ste kunnen bestellen en als ik naar alle berichten hier kijk verwacht ik het volgend jaar pas🤣

Reputatie 2

Ik had een bericht via Facebook naar Odido gestuurd dat ik het raar vond dat mensen die láter precies hetzelfde toestel met dezelfde kleur en geheugen besteld hadden, de telefoon nu al geleverd kregen en ik niet. Het blijkt dus wel degelijk om het moment van betalen te gaan, aangezien dan je bestelling pas is afgerond. (Ik heb pas zaterdag 16-09 betaald) Hieronder de reactie van Odido:
 

Goedenavond Roxanne!

 

Bedankt voor je bericht! Wij leveren de iPhone 15 serie toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, en hier zijn wij strikt in. Er is een aparte wachtrij voor elk type, kleur en geheugen iPhone 15. Weet wel dat een bestelling pas compleet is na ontvangst van betaling.

 

Meerdere factoren hebben hier invloed op, denk bijvoorbeeld aan verschillende verwerkingstijden van de banken en dat je tot een week de tijd hebt om te betalen na het plaatsen van een bestelling. Ook hebben de bezorgafspraken die gemaakt worden met de postbedrijven invloed op de bezorging van het toestel.

 

Jouw positie op de wachtlijst is bepaald door het bestelmoment, net als iedereen zijn positie. Hier zijn wij strikt in en dit wordt systematisch bijgehouden. Laat gerust een bericht achter als je verdere vragen hebt over jouw bestelling. Ik help je met liefde!

 

Groetjes,

Sibel

Ik had een bericht via Facebook naar Odido gestuurd dat ik het raar vond dat mensen die láter precies hetzelfde toestel met dezelfde kleur en geheugen besteld hadden, de telefoon nu al geleverd kregen en ik niet. Het blijkt dus wel degelijk om het moment van betalen te gaan, aangezien dan je bestelling pas is afgerond. (Ik heb pas zaterdag 16-09 betaald) Hieronder de reactie van Odido:
 

Goedenavond Roxanne!

 

Bedankt voor je bericht! Wij leveren de iPhone 15 serie toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, en hier zijn wij strikt in. Er is een aparte wachtrij voor elk type, kleur en geheugen iPhone 15. Weet wel dat een bestelling pas compleet is na ontvangst van betaling.

 

Meerdere factoren hebben hier invloed op, denk bijvoorbeeld aan verschillende verwerkingstijden van de banken en dat je tot een week de tijd hebt om te betalen na het plaatsen van een bestelling. Ook hebben de bezorgafspraken die gemaakt worden met de postbedrijven invloed op de bezorging van het toestel.

 

Jouw positie op de wachtlijst is bepaald door het bestelmoment, net als iedereen zijn positie. Hier zijn wij strikt in en dit wordt systematisch bijgehouden. Laat gerust een bericht achter als je verdere vragen hebt over jouw bestelling. Ik help je met liefde!

 

Groetjes,

Sibel

 

Nou ik heb pas op de 20ste betaald, 18de besteld.. dus dan wordt t nog langer dus.. 

Ik had een bericht via Facebook naar Odido gestuurd dat ik het raar vond dat mensen die láter precies hetzelfde toestel met dezelfde kleur en geheugen besteld hadden, de telefoon nu al geleverd kregen en ik niet. Het blijkt dus wel degelijk om het moment van betalen te gaan, aangezien dan je bestelling pas is afgerond. (Ik heb pas zaterdag 16-09 betaald) Hieronder de reactie van Odido:
 

Goedenavond Roxanne!

 

Bedankt voor je bericht! Wij leveren de iPhone 15 serie toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, en hier zijn wij strikt in. Er is een aparte wachtrij voor elk type, kleur en geheugen iPhone 15. Weet wel dat een bestelling pas compleet is na ontvangst van betaling.

 

Meerdere factoren hebben hier invloed op, denk bijvoorbeeld aan verschillende verwerkingstijden van de banken en dat je tot een week de tijd hebt om te betalen na het plaatsen van een bestelling. Ook hebben de bezorgafspraken die gemaakt worden met de postbedrijven invloed op de bezorging van het toestel.

 

Jouw positie op de wachtlijst is bepaald door het bestelmoment, net als iedereen zijn positie. Hier zijn wij strikt in en dit wordt systematisch bijgehouden. Laat gerust een bericht achter als je verdere vragen hebt over jouw bestelling. Ik help je met liefde!

 

Groetjes,

Sibel

Mij werd dit weer verteld.. snap er eigenlijk niet zoveel meer van zo .. 

Reputatie 2

Ik had een bericht via Facebook naar Odido gestuurd dat ik het raar vond dat mensen die láter precies hetzelfde toestel met dezelfde kleur en geheugen besteld hadden, de telefoon nu al geleverd kregen en ik niet. Het blijkt dus wel degelijk om het moment van betalen te gaan, aangezien dan je bestelling pas is afgerond. (Ik heb pas zaterdag 16-09 betaald) Hieronder de reactie van Odido:
 

Goedenavond Roxanne!

 

Bedankt voor je bericht! Wij leveren de iPhone 15 serie toestellen uit op basis van het tijdstip van bestellen, en hier zijn wij strikt in. Er is een aparte wachtrij voor elk type, kleur en geheugen iPhone 15. Weet wel dat een bestelling pas compleet is na ontvangst van betaling.

 

Meerdere factoren hebben hier invloed op, denk bijvoorbeeld aan verschillende verwerkingstijden van de banken en dat je tot een week de tijd hebt om te betalen na het plaatsen van een bestelling. Ook hebben de bezorgafspraken die gemaakt worden met de postbedrijven invloed op de bezorging van het toestel.

 

Jouw positie op de wachtlijst is bepaald door het bestelmoment, net als iedereen zijn positie. Hier zijn wij strikt in en dit wordt systematisch bijgehouden. Laat gerust een bericht achter als je verdere vragen hebt over jouw bestelling. Ik help je met liefde!

 

Groetjes,

Sibel

Mij werd dit weer verteld.. snap er eigenlijk niet zoveel meer van zo .. 

Zou toch niet zo moeilijk zijn om een simpel scriptje te volgen voor die service mensen… nou ik heb de telefoon nog niet, dus ik ga er maar wel vanuit dat het om de betaling gaat. Dat is de enige verklaring lijkt me. 

Zojuist bericht gekregen dat ik mijn 15 Pro Max 256gb NT op kan halen bij de Odido shop in Amsterdam. Gisteren een sms ontvangen dat deze onderweg was naar de shop.

Dus voor wie het interessant vindt om te weten:

Besteld op 15 September 15:00 uur 
Bevestiging 15:01 uur.
Bestelnummer: 20081xxxxx

 

🤘

Ik heb ook eindelijk mijne kunnen ophalen bij de odido winkel in Amsterdam 

besteld op: 15 september 15:25

bevestiging: 15:28 

bestelnummer: 20081xxxxx

betreft: iphone 15 pro max black titanium 256GB

Zojuist bericht gekregen dat ik mijn 15 Pro Max 256gb NT op kan halen bij de Odido shop in Amsterdam. Gisteren een sms ontvangen dat deze onderweg was naar de shop.

Dus voor wie het interessant vindt om te weten:

Besteld op 15 September 15:00 uur 
Bevestiging 15:01 uur.
Bestelnummer: 20081xxxxx

 

🤘

Mag ik vragen welke shop in Amsterdam?

Reputatie 1

Zijn er al mensen die een 15 pro Max 512GB Zwart ontvangen hebben?

Ik heb nog niks gehoord. En volgens mij stond er bij dit type 2-3 weken levertijd. Is dat dan 2-3 weken na 15/9 of 2-3 weken na 22/9?

Besteld op 15 September 14:15 uur 

Bevestiging 16 september 18:17 uur.

Bestelnummer: 2007950xx

Got my iPhone 15 pro max black 256gb delivered yesterday. Good luck everyone, my took almost 3 weeks from 15th Sep.

Reputatie 2

Mooi, besteld 14:02, bestelnummer 200794xxx, Pro Max 256 NT, ophalen in de winkel (Spijkenisse)… nog geen teken van leven sinds het bericht ‘Oei hij is iets later’. Meanwhile men met later bestelnummer heeft 'm wel mogen ophalen #genieten. Het is dat het me niet echt uitmaakt (heb nu een 13 Pro Max, maar schijnbaar maakt het me wel genoeg uit om dit te posten), maar wel scheef dat het dus toch niet op volgorde van bestelling gaat.

 

In any case: is de NT zo mooi als we moeten geloven? Zin om eindelijk weer een dag met een batterij te doen!

Reputatie 1

Had my black titanium pm 256GB delivered yesterday! 14:40 confirmation on the 15th.

Wish you all good luck and as least waiting time as possible!

Reputatie 1

Waarom is hier zoveel voorraad en hier bij Odido is er niets te krijgen??? 
 

Had my black titanium pm 256GB delivered yesterday! 14:40 confirmation on the 15th.

Wish you all good luck and as least waiting time as possible!

Nice! Still waiting for the same phone :(

Reputatie 1

Waarom is hier zoveel voorraad en hier bij Odido is er niets te krijgen??? 
 

Het schijnt dat telecomproviders enkel de leveringen direct van apple ontvangen. Toko's zoals belsimpel halen die telefoons ook  uit het buitenland en via andere kanalen. Dus wel verklaarbaar, maar nog steeds erg zuur. De grote vraag is dan vooral waarom apple de telecomproviders niet wat beter voorziet. Ik heb zelfs ergens gelezen dat de volgorde apple, resellers, telecomproviders zou zijn...

Reputatie 1

Waarom is hier zoveel voorraad en hier bij Odido is er niets te krijgen??? 
 

Provider afhankelijk, het lijkt erop dat KPN een grote voorraad iPhones binnen heeft gekregen. Belsimpel zelf heeft een levertijd van gemiddeld 3 tot 6 weken. Vodafone lijkt ook wel lekker te gaan op de meeste modellen 2-4 werkdagen. Helaas heb ik bij Odido besteld, hopen dat die ook snel een partij iPhones binnen krijgen en dan alles snel door verwerken. 

 

 

Kreeg eergisteren (4 oktober) een sms van Odido. Ik had de Iphone 15 Pro Max Black Titanium 256GB besteld op 15 september 2023 om 14:15 uur. Bestel nr: 2007951XX

 

Reputatie 2

Ik heb geen hoop meer. 3 weken al verder. iWatch Ultra 2 ligt al 3 weken op de plank omdat ik geen iphone hebt. hahahaha.

heb een vraag ik heb me telefoon 16e bestelt maar is het vanaf dan gerekend de weken of echt pas vanaf de 22e

heb een vraag ik heb me telefoon 16e bestelt maar is het vanaf dan gerekend de weken of echt pas vanaf de 22e

Vanaf je besteldatum, dus de 16de :) 

Reputatie 2

Waarom is hier zoveel voorraad en hier bij Odido is er niets te krijgen??? 
 

Is deze screenshot van vandaag? Ik heb 2 dagen geleden besteld en zou 2 tot 4 werkdagen duren omdat het niet op voorraad is. Nu het wel op voorraad is vraag ik me af waarom ik niks heb gehoord.

Reputatie 1

Waarom is hier zoveel voorraad en hier bij Odido is er niets te krijgen??? 
 

Is deze screenshot van vandaag? Ik heb 2 dagen geleden besteld en zou 2 tot 4 werkdagen duren omdat het niet op voorraad is. Nu het wel op voorraad is vraag ik me af waarom ik niks heb gehoord.

Op voorraad is alleen als je bij KPN besteld en 2-4 Dagen was bij Vodafone. Lostoestel bij belsimpel is ondertussen weer 6weken. 

Mijn bestelling bij Odido laten annuleren. Besteld:

iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. 
 

Bij Belsimpel de blauwe variant besteld, met Odido, en morgen in huis. Alles is goedgekeurd en gaat nu verpakt en verstuurd worden. Ideaal!

Reputatie 2

Waarom is hier zoveel voorraad en hier bij Odido is er niets te krijgen??? 
 

Is deze screenshot van vandaag? Ik heb 2 dagen geleden besteld en zou 2 tot 4 werkdagen duren omdat het niet op voorraad is. Nu het wel op voorraad is vraag ik me af waarom ik niks heb gehoord.

Op voorraad is alleen als je bij KPN besteld en 2-4 Dagen was bij Vodafone. Lostoestel bij belsimpel is ondertussen weer 6weken. 

Ah okay. Ik heb bij Odido via Belsimpel gedaan en daar stond dus ook 2-4 werkdagen bij. Hoop dus op begin volgende week... :)