Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258850 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Ik kreeg net een sms met de mededeling dat het op een andere tijd zou komen... erg teleurgesteld

 

Ik heb zojuist een sms ontvangen waarin staat dat het op een ander tijdstip zal arriveren, maar in mijn geval is de iPhone vandaag onderweg naar mij via Post.nl. Misschien is dit tekstbericht niet relevant?

Helaas heb ik er deze keer voor gekozen om het in de winkel op te halen. omdat het de vorige keer een grote chaos was toen ik een iPhone 12 bestelde met thuisbezorg...

Hoi allemaal, de levertijden in bovenstaande tabel geldt voor alle bestellingen vanaf 15 september (zie kolom besteldatum vanaf 15-09). Voor de meest accurate indicatie pak je jouw besteldatum + de uiterlijke levertijd. Staat er bijvoorbeeld 2 tot 3 weken, ga dan uit van 3 weken (om teleurstelling te voorkomen). We werken de levertijden dagelijks bij en zodra we dit hebben gedaan ontvang je ook een SMS, mocht de levertijd van het door jou gekozen toestel gewijzigd zijn. Kijk dan ook goed naar de vanaf datum. Dit kan nog wel eens verschillen. 

Ik snap dat iedereen z'n nieuwe iPhone 15 het liefst vandaag nog in handen krijgt, maar ik hoop dat jullie nog even geduld kunnen hebben. Hij zal het zeker waard zijn. Voor nu wens ik iedereen nog een hele fijne dag en alvast een heel fijn weekend! 

Het is een beetje vreemd dat ik moet uitgaan van anderhalve maand levertijd. Tijdens de coronaperiode begreep ik dit enigszins, maar nu...

Reputatie 3

Zojuist in de shop geweest gaven daar aan dat t dinsdag kan zijn maar ook pas over 5 weken dus meteen laten annuleren en net bij belsimpel besteld krijg m binnen 5 dagen

Reputatie 2

Ook 5 weken nu.

Reputatie 1

Helaas, ik ben gigantisch genaaid door Odido. Netjes telefonisch nieuw zakelijk abonnement afgesloten op 15/09 rond 14:00 uur maar kreeg pas 26 uur later de bevestigingsmail. Heb nu dus ordernummer 200892xxx dus dik 100k+ bestellingen voor mij geplaatst. Nu lijkt mijn model, de pro Max 256gb titanium black, nog eens één van de meest gewilde toestellen te zijn dus dit wordt maanden wachten. 
 

Top geregeld Odido. Met deze wetenschap op voorhand had ik nooit bij jullie deze bestelling geplaatst. 

Bij KPN 😅

 

Reputatie 2

Bij KPN 😅

 

Is dat echt? Of gewoon een generieke tekst?

Ik weet niet, zag dat in iedergeval staan bij hun levertijd

Reputatie 3

Die indicatie bij KPN klopt niet. Zijn meerdere mensen op het forum van Tweakers die hetzelfde toestel meteen bij de pre-order hebben gekocht en nog steeds in stap 1 van hun bestelproces zitten. 

Reputatie 2

KPN klopt wel!!!

Ik heb idd ook een SMS ontvangen van Odido dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. Die wacht ik ook maar af.

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Surprise call from Odido shop; mijn Pro Max NT 512 heeft gearriveerd.

Reputatie 2

Surprise call from Odido shop; mijn Pro Max NT 512 heeft gearriveerd.

Lucky you!! Enjoy!

Have you also received that text message “Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido” ?

Reputatie 1

Surprise call from Odido shop; mijn Pro Max NT 512 heeft gearriveerd.

Lucky you!! Enjoy!

Have you also received that text message “Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido” ?

Yeah I think everyone got this SMS

Reputatie 5

Het is toch debiel dat KPN wel voorraad heeft. Denk door de migratie van Tele2 naar Odido dat er veel meer klanten zijn met vraag. Maar had dit dan getackeld. 

Reputatie 2

Surprise call from Odido shop; mijn Pro Max NT 512 heeft gearriveerd.

Lucky you!! Enjoy!

Have you also received that text message “Hallo, je iPhone komt op een ander moment dan we dachten. Check de levertijd op www.odido.nl/iph Tot gauw, Odido” ?

Yeah I think everyone got this SMS

Aah, dus dan zegt dat smsje in principe niet veel over de levertijd. Ik dacht dat alleen mensen hem kregen die niet meer bij de eerste levering zaten.

Reputatie 2

Het is toch debiel dat KPN wel voorraad heeft. Denk door de migratie van Tele2 naar Odido dat er veel meer klanten zijn met vraag. Maar had dit dan getackeld. 

Ja de man aan de telefoon zei “meer dan genoeg voorraad, minder bestellingen dan we hadden verwacht dus vandaar de snelle levering, aldus vandaag besteld morgen in huis”

Reputatie 1

Het is toch debiel dat KPN wel voorraad heeft. Denk door de migratie van Tele2 naar Odido dat er veel meer klanten zijn met vraag. Maar had dit dan getackeld. 

Ja de man aan de telefoon zei “meer dan genoeg voorraad, minder bestellingen dan we hadden verwacht dus vandaar de snelle levering, aldus vandaag besteld morgen in huis”

Er staat bij KPN nu ook een levertijd van 4 tot 5 weken.

Reputatie 2

Het is toch debiel dat KPN wel voorraad heeft. Denk door de migratie van Tele2 naar Odido dat er veel meer klanten zijn met vraag. Maar had dit dan getackeld. 

Ja de man aan de telefoon zei “meer dan genoeg voorraad, minder bestellingen dan we hadden verwacht dus vandaar de snelle levering, aldus vandaag besteld morgen in huis”

Er staat bij KPN nu ook een levertijd van 4 tot 5 weken.

Dan zijn er in de tussentijd al veel bestellingen geplaatst. Gaat hard schijnbaar 😮

Reputatie 1

Het is toch debiel dat KPN wel voorraad heeft. Denk door de migratie van Tele2 naar Odido dat er veel meer klanten zijn met vraag. Maar had dit dan getackeld. 

Ja de man aan de telefoon zei “meer dan genoeg voorraad, minder bestellingen dan we hadden verwacht dus vandaar de snelle levering, aldus vandaag besteld morgen in huis”

Het is nu weer aangepast naar: “Levertijd 4 tot 5 weken” dus bij Odido zal de zwarte wel vaker bestelt zijn dan KPN. Alleen zijn ze daar nu ook door de voorraad heen. 

Ik heb de nieuwe iPhone besteld. Aan de telefoon werd mij verteld dat ik nog optijd was voor de eerste batch en hem vrijdag of zaterdag zou kunnen ophalen. Nu krijg ik te horen dat ik 4-6 weken moet wachten ... lekker geregeld wel 🤬🤬 Als je het niet zeker weet zeg dan gewoon niks, ipv zo'n dom verkooppraatje te houden.

Reputatie 1

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Reputatie 5

Ik ben zojuist gebeld door mijn Odido winkel. Wellicht kunnen andere mensen hier een indicatie uit halen:

 

Besteldatum: 15-09-2023 om 14:03

Welk toestel: iPhone 15 Pro Max Natural Titanium 256GB

Wanneer op te halen: het toestel is vanaf nu op te halen in de betreffende Odido winkel. Ik heb er zelf voor gekozen om deze morgen rond 10:00 op te halen.

Bestelnummer: 200787XXX

Ik heb het gecheckt via KL zit zelf niet bij de eerste batch en heb de sms gehad dat ik het later krijg. Ze communiceren fijn! Maar in iedergeval is het bestelnummer niks zeggend

Bij KPN 😅

 

Helaas heb ik nog een contract van anderhalf jaar bij Odido... ik ga zeker over naar een andere provider als het contract afloopt…

Reputatie 1

KPN klopt wel!!!

Ik heb idd ook een SMS ontvangen van Odido dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. Die wacht ik ook maar af.

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Klopt helaas niet, om 11:00 besteld (toen stond er nog voor 21:00 besteld morgen in huis. Zojuist gebeld en te horen gekregen dat de pre orders er nu uit zijn en de levertijd voor nieuwe bestelling over 4/5 week ligt.

Reputatie 2

KPN klopt wel!!!

Ik heb idd ook een SMS ontvangen van Odido dat mijn iPhone 15 Pro Max Naturel Titanium 256gb op een ander moment binnen gaat komen. Die wacht ik ook maar af.

Dus enkele minuten geleden bij KPN een bestelling geplaatst, goedkoopste abonnement met 1 maand looptermijn genomen om deze vervolgens weer op te zeggen. Ben dus eenmalig 17,50 kwijt maar heb wel m’n telefoon morgen al binnen :).

Net KPN gebeld, kleine wachtrij a 8 minuten, maar ze bevestigden dat ik hem morgen binnenkrijg en dat ze meer dan voldoende voorraad hebben ontvangen. Echt top.

Klopt helaas niet, om 11:00 besteld (toen stond er nog voor 21:00 besteld morgen in huis. Zojuist gebeld en te horen gekregen dat de pre orders er nu uit zijn en de levertijd voor nieuwe bestelling over 4/5 week ligt.

Ik wederom gebeld. Geprobeerd er duidelijk mogelijk uit te halen wat de gang van zaken zijn. Volgens hun geldt de levertijd die vermeld stond bij het plaatsen van de bestelling. Wellicht veel geluk gehad? Geen idee.