Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259032 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

1459 reacties

Ff serieus, dan doe je een pre-order en duurt het nog langer voor iphone pro max 15 256 natural titanium.
6 tot 8 weken duurt het nu?😡 dit is de laatste keer via Odido ga gewoon weer naar mobiel.nl dat ging altijd goed...was achteraf nog goedkoper per maand....
Had net zo goed niet te hoeven pre-orderen.
Zwaar teleurgesteld in de hele gang van zaken.

Reputatie 1

Ik snap er ook geen zak van? 
Ben paar dagen geleden in de winkel geweest en hij zei dat het 6 tot 8 weken duurt als je hem nu besteld maar die hem hebben gepre orderd die kunnen hem eerder verwachten…. 
Maar wat meer duidelijkheid is wel fijn natuurlijk 

Reputatie 1

Goh, ze kunnen de aanwas nieuwe klanten van tele2 niet aan. Verassend. 

Reputatie 2

Het blijft lastig blijkbaar om duidelijk te communiceren, de 6 tot 8 weken is als je nu besteld (neem ik aan) en dus niet als je op 15 Sep een pre order hebt gedaan. dat is zo’n 11 dagen geleden dus (neem ik weer aan) zou dat betekenen 6 to 8 weken minus 11 dagen. De neem ik aans maken volgens mij wel duidelijk dat dit niet duidelijk is voor de mensen (iig voor mij). Waarom niet helder communiceren hier over? Side note, bij Apple zelf is de leverdatum voor bijv. de zwarte Max 256Gb niet verandert en staat nog op 25 oct - 1 Nov en dat is dus 4 a 5 weken…. Wellicht vanuit de moderators wat meer duidelijkheid? @Marciano van Odido 

Reputatie 4

Hoi allemaal, de levertijden voor de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt. Zodra er een nieuwe update beschikbaar is, laten we het uiteraard direct weten!

Hi Marciano, 

Het is leuk om te zien dat er opnieuw een update beschikbaar is.

De vorige keer dat we een update ontvingen op 22/09, was er een wachttijd van 4-6 weken, met terugwerkende kracht voor mensen die op 15/09 hebben besteld (waarbij een week wordt afgetrokken).

Geldt deze wachttijd ook voor de huidige update, of is dit alleen van toepassing op nieuwe bestellingen?

Opmerking: Ik denk namens iedereen die al een bestelling heeft geplaatst, dat we graag duidelijke communicatie willen ontvangen via jullie updates, zodat we niet telkens dezelfde vragen hoeven te stellen en onnodige verwarring kunnen voorkomen.

Ik zie dat er bepaalde modellen nu een levertijd hebben staan die geldt vanaf 16-09, 17-09 of 18-09. Dat klinkt alsof ze van die modellen alle bestellingen van 15-09 hebben afgewerkt. Dat zou wel een fijn idee zijn. Wel nog steeds jammer dat het nog zo gissen/interpreteren blijft natuurlijk. Hoop dat iedereen van de 15e snel diens toestel krijgt!

Hello, the delivery times apply to the new orders or to the pre-orders as well? For example: pre-order date 15/9 + 6-8 weeks?

Minimaal tot 8 weken levertijd nu? Noooo 😕

Reputatie 4

Minimaal tot 8 weken levertijd nu? Noooo 😕

Laten we eens een schatting maken, met deze data:
 

Als we uitgaan van een levertijd van 6-8 weken met een besteldatum van 15/08/2023, zou dat betekenen dat het product tussen 27/10/2023 en 10/11/2023 wordt geleverd.
 

Persoonlijk denk ik dat de bestellingen naar Apple waarschijnlijk eerder zijn doorgegeven en dat de levertijd van 4-6 weken eerder van toepassing zal zijn op de al geplaatste bestellingen. In dat geval zou de verwachte leverdatum voor een bestelling geplaatst op 15/08/2023 tussen 13/10/2023 en 27/10/2023 liggen.

Met een sprankel hoop dat hij zelfs eerder dan dat zou binnenkomen, gezien 4-6 weken op basis was van de update te 22/09/2023

Zou toch top zijn als Odido haar updates als bovenstaand kan geven, op basis van hun beste kennis.

 

 

 

Reputatie 1

@Sebas24 

 

ik ga vanmiddag even bellen om wat meer informatie te krijgen want het is allemaal heel onduidelijk…

welk toestel had jij eigenlijk besteld? En met welk bestelnummer?

Reputatie 4

@Sebas24

 

ik ga vanmiddag even bellen om wat meer informatie te krijgen want het is allemaal heel onduidelijk…

welk toestel had jij eigenlijk besteld? En met welk bestelnummer?

PM 256GB, Zwart 2007870XX.

Ik heb nog niemand gezien die deze specifieke model- en kleurcombinatie van Odido thuisbezorgd heeft gekregen. Enkel een paar mensen die hem in de winkel mochten ophalen (die bijvoorbeeld 19/09 pas besteld hadden)

 

Ik heb ook de Pro Max 256 GB Zwart besteld, wel alleen pas op de 18de dan, maar ja wel in de pre order periode. Ben ook echt benieuwd wanneer hij binnen komt 🙏🏼

Reputatie 2

@Sebas24

 

ik ga vanmiddag even bellen om wat meer informatie te krijgen want het is allemaal heel onduidelijk…

welk toestel had jij eigenlijk besteld? En met welk bestelnummer?

PM 256GB, Zwart 2007870XX.

Ik heb nog niemand gezien die deze specifieke model- en kleurcombinatie van Odido thuisbezorgd heeft gekregen. Enkel een paar mensen die hem in de winkel mochten ophalen (die bijvoorbeeld 19/09 pas besteld hadden)

 

Same here, 2007930XX, zwart 256GB. Valt inderdaad op dat dit model weinig wordt genoemd als al ontvangen.

Reputatie 4

Ik heb ook de Pro Max 256 GB Zwart besteld, wel alleen pas op de 18de dan, maar ja wel in de pre order periode. Ben ook echt benieuwd wanneer hij binnen komt 🙏🏼

Als je 'veilig’ wilt zitten 8 weken. 

Echter denk ik dat de update 22/09 zal aansluiten bij je order en de bezorging plaats zal vinden tussen 16/09 en 30/09.

Reputatie 3

Ik heb ook echt niemand nog gezien die de witte titanium pro Max 256GB ontvangen heeft…

Ik heb ook de Pro Max 256 GB Zwart besteld, wel alleen pas op de 18de dan, maar ja wel in de pre order periode. Ben ook echt benieuwd wanneer hij binnen komt 🙏🏼

Als je 'veilig’ wilt zitten 8 weken. 

Echter denk ik dat de update 22/09 zal aansluiten bij je order en de bezorging plaats zal vinden tussen 16/09 en 30/09.

Ik hoop het echt! Als mijn toestel rond die periode binnen komt zal namelijk echt zo fijn uitkomen (minimaal tot eind oktober)

Reputatie 4

Ik heb ook de Pro Max 256 GB Zwart besteld, wel alleen pas op de 18de dan, maar ja wel in de pre order periode. Ben ook echt benieuwd wanneer hij binnen komt 🙏🏼

Als je 'veilig’ wilt zitten 8 weken. 

Echter denk ik dat de update 22/09 zal aansluiten bij je order en de bezorging plaats zal vinden tussen 16/09 en 30/09.

Ik hoop het echt! Als mijn toestel rond die periode binnen komt zal namelijk echt zo fijn echtkomen

Weet niet of ik hier artikelen naar nieuwspagina's mag delen, maar we gaan het gewoon proberen:
https://9to5mac.com/2023/08/30/iphone-15-pro-max-production-issues-kuo/#:~:text=The%20main%20production%20issues%20were,of%20shipments%20of%20regular%20models.

Hier is wat achtergrondinformatie over productieproblemen met de iPhone 15 Pro Max. Vóór de release was het (niet-officieel) al bekend dat er vertragingen waren, wat zou kunnen leiden tot een latere lancering of een zeer beperkte beschikbaarheid van het model.

Dit zou wellicht begrip kunnen kweken voor de uitdagende situatie rondom de levering van deze toestellen. Wat betreft de communicatie van Odido over deze situatie, daar zullen ze zelf aan moeten werken om het begrip van hun klanten te verbeteren.

Reputatie 1

@Sebas24 

 

Nee klopt ik heb er ook niet veel mensen over gehoord.

jij hebt dus ook voor thuisbezorgd gekozen? Ik namelijk ook..
maar wat dan apart is, als we hebben gekozen voor thuisbezorgen waarom moet het dan zolang duren? Versturen hun hem vanuit de dichtstbijzijnde winkel? Of gewoon van alle vestigingen af? 
want als je kiest voor afhalen dan zoek je een specifieke winkel uit waar je op moet wachten maar dat hebben wij iig niet neem ik aan? 

Reputatie 3

Hier ook Pro Max 256 zwart met ordernummer 200788XX met thuisbezorging. 

Hier ook Pro Max 256 zwart met ordernummer 200788XX met thuisbezorging. 

What time did you place your order? Just to have an idea if I’m in a close batch.

Reputatie 3

Hier ook Pro Max 256 zwart met ordernummer 200788XX met thuisbezorging. 

What time did you place your order? Just to have an idea if I’m in a close batch.

Confirmation mail at 14:33. To be clear, I don’t have my phone yet or any information when I will get It. 

Reputatie 1

I also ordered the iPhone Max Pro Black 256GB.

OrderNumber: 200787***.
Ordered at: 15-09-2023 14:15
Confirmation mail: 24 hours later. 

Did not receive any information regarding delivery. Will post it here as soon is I get a delivery date and time.

Sorry this is in english, but I got confirmation email for the pro max 256GB Blue Titanium on 15/09 15:00 to pick up from store. I did get a message yesterday that it is ready and I will get info via email for delivery within 24 hrs: "Hallo, echt leuk, je iPhone is er. Je krijgt binnen 24 uur een mail met informatie over de bezorging. Houd je mail in de gaten en controleer ook je spamfolder. Tot ziens, Odido". However I received no communication since then. Not sure if anyone else also had the same?

Ik heb op 15 september om 14:08 mijn bestelling geplaatst en om 14:18 de bevestiging binnen gehad. Ordernummer 200792xxx.

Gekozen voor zelf ophalen in de winkel.

Ik heb tot op heden ook alleen maar een sms gehad dat mijn toestel op een ander moment komt dan verwacht. (15 Pro Max 256gb Zwart Titanium). 

Ik zie hier allemaal berichten die meestal gaan over de iPhone 15 Pro Max 256, maar zijn er ook mensen die net als ik de 512Gb versie in de kleur naturel hebben besteld en ook nog steeds wachten op uitlevering?
 

Lees ook berichten over die oververhitting van de Pro Max toestellen. Is dat misschien de reden dat we wat langer moeten wachten?