Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258859 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 1

Mijn bestelling bij Odido laten annuleren. Besteld:

iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. 
 

Bij Belsimpel de blauwe variant besteld, met Odido, en morgen in huis. Alles is goedgekeurd en gaat nu verpakt en verstuurd worden. Ideaal!

Bijzonder 

edit nvm blauw is inderdaad op voorraad
 

 

Mijn bestelling bij Odido laten annuleren. Besteld:

iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium. 
 

Bij Belsimpel de blauwe variant besteld, met Odido, en morgen in huis. Alles is goedgekeurd en gaat nu verpakt en verstuurd worden. Ideaal!

Bijzonder 

edit nvm blauw is inderdaad op voorraad
 

 



Mijn bestelling is inmiddels verstuurd. In principe heb ik ‘m dus morgen. En er is nog steeds voorraad. Dus voor anderen: als blauw prima is dan bestellen maar!

Hoop zo dat mijn PM BT 256 GB op z’n minst eind deze maand binnen komt.. inplaats van pas rond 13 november..

Reputatie 1

Net als vele andere net mijn iPhone 15 Pro Max Black Titanium 256gb geannuleerd en bij belsimpel de iPhone 15 Pro Max Blue 256gb besteld. Als het goed is komt die morgen volgens de wachttijd van belsimpel. Toch 2 weken van mijn levering geknipt hoop ik.

Net als vele andere net mijn iPhone 15 Pro Max Black Titanium 256gb geannuleerd en bij belsimpel de iPhone 15 Pro Max Blue 256gb besteld. Als het goed is komt die morgen volgens de wachttijd van belsimpel. Toch 2 weken van mijn levering geknipt hoopt ik.

Dat hoop ik dus ook 🤞🏻

Net als vele andere net mijn iPhone 15 Pro Max Black Titanium 256gb geannuleerd en bij belsimpel de iPhone 15 Pro Max Blue 256gb besteld. Als het goed is komt die morgen volgens de wachttijd van belsimpel. Toch 2 weken van mijn levering geknipt hoopt ik.

 

 

Reputatie 1

Net als vele andere net mijn iPhone 15 Pro Max Black Titanium 256gb geannuleerd en bij belsimpel de iPhone 15 Pro Max Blue 256gb besteld. Als het goed is komt die morgen volgens de wachttijd van belsimpel. Toch 2 weken van mijn levering geknipt hoopt ik.

Dat hoop ik dus ook 🤞🏻

Status:

De bestelling wacht op levering van één of meer producten van onze leveranciers

Bezorgdatum:

07-10-2023 (morgen)

Niet op voorraad. Jouw product komt binnen op 06-10-2023. Als het product binnen is en je hebt alle acties afgerond, dan versturen wij het pakket nog dezelfde dag. Wij versturen 7 dagen per week tot 23:59 uur pakketten. Geen zorgen dus - wacht rustig af.

 

hmhm dit ziet er nog niet mega daverend uit. Op de site zelf staat nog wel op voorraad. Fingers crossed

 

Edit: zoals al een beetje verwacht is mijn bezorgdatum verschoven naar 10-10-2023

Ik heb net mijn Iphone 15 Pro Max 256GB Black Titanium opgehaald in de Odido shop. Ik had hem besteld op 15-09-2023 14:15 uur.  Bestelnr: 2007951XX

 

Iemand nog iets gehoord ? Kwa sms, mail etc? 

Ik heb zo juist mijn iPhone pm 256 naturel opgehaald! 

 

Reputatie 1

Oh jeetje, ik heb mijn telefoon pas de 28ste kunnen bestellen en als ik naar alle berichten hier kijk verwacht ik het volgend jaar pas🤣

Haha dat zal wel meevallen, de leveringen beginnen steeds beter op gang te komen en zodra de piek aan pre-orders verwerkt is gaat het ineens heel hard!

Reputatie 1

Oh jeetje, ik heb mijn telefoon pas de 28ste kunnen bestellen en als ik naar alle berichten hier kijk verwacht ik het volgend jaar pas🤣

Haha dat zal wel meevallen, de leveringen beginnen steeds beter op gang te komen en zodra de piek aan pre-orders verwerkt is gaat het ineens heel hard!

Dat is wel waar ja hahaha, geduld is een schone zaak he!

Ik heb mijn Iphone 15 pro max black titanium om 14:03 besteld nogsteeds geen reactie terwijl andere later bestelt hebben… Kan dat??

 

ordernummer: 200XXX565

Reputatie 3

Waarom is hier zoveel voorraad en hier bij Odido is er niets te krijgen??? 
 

Als je hem met een Odido abonnement wil bestellen moet je vervolgens alsnog 5-7 weken wachten. De levertijd voor met een Odido abonnement staat verder naar beneden vermeld. Deze voorraadstatus is dus een beetje misleidend 😅

Reputatie 5

Heb intussen de iPhone 15 Pro Max WT 512GB kunnen bemachtigen bij de Mediamarkt. Ze hadden er nog 1tje over maar vermelden de voorraad niet. Medewerker wist waar die lag. 
Heb de support gevraagd om de bestelling van odido te annuleren. 

Reputatie 1

Ik heb mijn Iphone 15 pro max black titanium om 14:03 besteld nogsteeds geen reactie terwijl andere later bestelt hebben… Kan dat??

 

ordernummer: 200XXX565

Heb je het thuis laten bezorgen of voor ophalen gekozen? En als je thuis hebt laten bezorgen, wanneer heb je het betaald?

Iemand nog wat gehoord? 

Ik heb mijn Iphone 15 pro max black titanium om 14:03 besteld nogsteeds geen reactie terwijl andere later bestelt hebben… Kan dat??

 

ordernummer: 200XXX565

15/09 besteld 

heeft iemand uberhaupt al een pro max wit titanium 256 gb binnen van odido? Ik zie die kleur als enige heel weinig of niet voorbij komen..

Reputatie 1

Ik heb mijn Iphone 15 pro max black titanium om 14:03 besteld nogsteeds geen reactie terwijl andere later bestelt hebben… Kan dat??

 

ordernummer: 200XXX565

15/09 besteld 

Lees mijn vraag van hierboven

Reputatie 1

heeft iemand uberhaupt al een pro max wit titanium 256 gb binnen van odido? Ik zie die kleur als enige heel weinig of niet voorbij komen..

 

Dit viel me inderdaad ook op! Helemaal geen WT voorbij zien komen bij de laatste reacties….

heeft iemand uberhaupt al een pro max wit titanium 256 gb binnen van odido? Ik zie die kleur als enige heel weinig of niet voorbij komen..

 

Dit viel me inderdaad ook op! Helemaal geen WT voorbij zien komen bij de laatste reacties….

Of hij is enorm veel besteld of ze krijgen er nog niks van binnen.. ik ben benieuwd haha. Hopelijk hebben we hem snel! 

Reputatie 1

Iemand nog wat gehoord? 

Bij mij staat er nu dat de abonnement aanvraag verwerkt moet worden, leverdatum staat op 08-10-2023 (morgen) nog geen verzend bevestiging helaas. Maar zou morgen dus moeten komen vanuit Belsimpel. (15 pro max blue 256)

Iemand nog wat gehoord? 

Bij mij staat er nu dat de abonnement aanvraag verwerkt moet worden, leverdatum staat op 08-10-2023 (morgen) nog geen verzend bevestiging helaas. Maar zou morgen dus moeten komen vanuit Belsimpel. (15 pro max blue 256)

Ah, hopelijk komt die snel. Ik blijf wel gewoon bij odido wachten

Reputatie 1

Iemand nog wat gehoord? 

Bij mij staat er nu dat de abonnement aanvraag verwerkt moet worden, leverdatum staat op 08-10-2023 (morgen) nog geen verzend bevestiging helaas. Maar zou morgen dus moeten komen vanuit Belsimpel. (15 pro max blue 256)

Ah, hopelijk komt die snel. Ik blijf wel gewoon bij odido wachten

Uiteindelijk toch niet geswitched?