Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 259162 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Hoi iedereen! Eindelijk is het zover voor mij ook.. Ik heb ook zojuist een mail van de bezorgdienst AMP gehad voor het maken van een bezorgafspraak. Ik heb de NT 256GB besteld op 15/09 om 14:17, maar geen bevestiging gehad (200793xxx). Dus telefonisch op 18/09 met klantenservice gebeld, die heeft mijn oude bestelling geannuleerd en een nieuwe geplaatst met bestelnummer 200955xxx om 09:27. 

Reputatie 2

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Reputatie 1

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Yep hier hetzelfde. Besteld op 15-9 14.08 en betaald op 16-9. Eindelijk!

Reputatie 1

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Yep hier hetzelfde. Besteld op 15-9 14.08 en betaald op 16-9. Eindelijk!

betekent dus dat ze nu zijn begonnen met de 16de, dus dat is fijn.

Reputatie 1

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Yep hier hetzelfde. Besteld op 15-9 14.08 en betaald op 16-9. Eindelijk!

Hoe laat heb je betaald als ik vragen mag?

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Helaas kan je je bestelling niet bekijken als je hebt gekozen voor ‘ophalen in de winkel’… ☹️ Heb de PM NT 256GB besteld op 16/9 rond 14:00.

Hoi iedereen! Eindelijk is het zover voor mij ook.. Ik heb ook zojuist een mail van de bezorgdienst AMP gehad voor het maken van een bezorgafspraak. Ik heb de NT 256GB besteld op 15/09 om 14:17, maar geen bevestiging gehad (200793xxx). Dus telefonisch op 18/09 met klantenservice gebeld, die heeft mijn oude bestelling geannuleerd en een nieuwe geplaatst met bestelnummer 200955xxx om 09:27. 

Dus als ik het goed begrijp heb jij uiteindelijk op de 18de besteld? 

Reputatie 1

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Yep hier hetzelfde. Besteld op 15-9 14.08 en betaald op 16-9. Eindelijk!

Hoe laat heb je betaald als ik vragen mag?

17.17 uur. Wil je ook nog mijn IBAN weten? ;-) p:-)

Reputatie 7
Badge +9

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt! 

Reputatie 2

Hoi allemaal, de levertijden van de iPhone 15 Pro Max zijn zojuist bijgewerkt! 

Hi Marciano, zou je aub willen aangeven (zoals bij je eerdere posts) welke modellen nou bijgewerkt zijn?

 

Zie dat de natural titanium nu wel een flinke sprong heeft gehad… van 16 sept naar 19 sept O_0

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Helaas kan je je bestelling niet bekijken als je hebt gekozen voor ‘ophalen in de winkel’… ☹️ Heb de PM NT 256GB besteld op 16/9 rond 14:00.

Never mind! Ik krijg echt net (11:14) de sms dat de telefoon onderweg is naar de winkel! 🥳

Reputatie 2

OMG Guys ik krijg net ook bericht dat mij  phone onderweg is naar de winkel!!!! 18e besteld.

OMG Guys ik krijg net ook bericht dat mij  phone onderweg is naar de winkel!!!! 18e besteld.

Welke heb je besteldddddd ik heb ook 18de besteld

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @OvrLord, vanaf de volgende update zal ik weer uitgebreider updates geven! Voor nu alvast:

Zwart geen wijzigingen, Blauw 256GB en voor Naturel en Wit alle modellen.

Reputatie 2

OMG Guys ik krijg net ook bericht dat mij  phone onderweg is naar de winkel!!!! 18e besteld.

Welke heb je besteldddddd ik heb ook 18de besteld

PM 256GB NT

Goedemorgen allemaal! Ik lees al sinds de release mee. Maar misschien goed om te weten. Ik zie zojuist, na mijn dagelijkse check op mijn bestelstatus, dat mijn status is gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ik heb nog geen sms of mail gehad trouwens. Eindelijk zicht op levering. Terwijl ik nu op vakantie ik Duitsland ben.. 
 

(besteld op 15/9, bevestiging en betaling op 16/9 PM NT 256GB trouwens)

Oh my god n.a.v. jouw bericht check ik de status, bij mij is hij ook gewijzigd in “we hebben je bestelling meegegeven aan de bezorger”. Ook geen sms of mail ontvangen nog. Besteld op 15-09 14.02 en betaald op 16-09. 

Yep hier hetzelfde. Besteld op 15-9 14.08 en betaald op 16-9. Eindelijk!

Hoe laat heb je betaald als ik vragen mag?

Ik meteen toen ik bevesting kreeg. dat was die zaterdag rond half zeven in de avond. 

OMG Guys ik krijg net ook bericht dat mij  phone onderweg is naar de winkel!!!! 18e besteld.

Welke heb je besteldddddd ik heb ook 18de besteld

PM 256GB NT

Aaaa ik heb de PM 256 BT besteld op de 18de..

Reputatie 1

Net SMS gekregen dat ik binnen 24u afleverafspraak krijg. PM512NT, besteld op 24 september.

Nou hopelijk komen de bestellingen die zijn gedaan op de 18de voor de zwarte 256gb 15 pm modellen ook snel binnen deze week.. 

De Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Wit Titanium besteld op 17-09 om 11:54 

ik had gisteren gebeld naar klantenservice Odido en mvr vertelde dat mijn telefoon nog lang niet komt omdat er veel voor mij zijn die hun toestel nog niet hebben. 
ik ben benieuwd !!

 

Reputatie 2

Ik had het echt opgegeven. Ik was hele ochtend kijken naar andere aanbieders om toch eentje te kunnen bestellen. Ik hoop dat mijn phone morgen bij de winkel aankomt :)

Ik had het echt opgegeven. Ik was hele ochtend kijken naar andere aanbieders om toch eentje te kunnen bestellen. Ik hoop dat mijn phone morgen bij de winkel aankomt :)

Hope so too, blij voor je! Geniet er alvast van haha ik hoop ook echt dat mijn zwarte 256 pm binnen komt ook op de 18de besteld 

Reputatie 1

OMG Guys ik krijg net ook bericht dat mij  phone onderweg is naar de winkel!!!! 18e besteld.

Welke heb je besteldddddd ik heb ook 18de besteld

PM 256GB NT

Aaaa ik heb de PM 256 BT besteld op de 18de..

Huh ik heb de 17de besteld in de winkel Roosendaal en nog niks gehoord.
Hoe kan dat? of misschien later vandaag.

 

Reputatie 2

Ik had het echt opgegeven. Ik was hele ochtend kijken naar andere aanbieders om toch eentje te kunnen bestellen. Ik hoop dat mijn phone morgen bij de winkel aankomt :)

Hope so too, blij voor je! Geniet er alvast van haha ik hoop ook echt dat mijn zwarte 256 pm binnen komt ook op de 18de besteld 

Dank! Ik hoop dat jij het ook zsm ontvangt.

OMG Guys ik krijg net ook bericht dat mij  phone onderweg is naar de winkel!!!! 18e besteld.

Welke heb je besteldddddd ik heb ook 18de besteld

PM 256GB NT

Aaaa ik heb de PM 256 BT besteld op de 18de..

Huh ik heb de 17de besteld in de winkel Roosendaal en nog niks gehoord.
Hoe kan dat? of misschien later vandaag.

 

Ik vraag me dat ook af of ze ook later op de dag ook nog versturen of dat t echt alleen s’ochtends gebeurt..