Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258972 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Ik had het echt opgegeven. Ik was hele ochtend kijken naar andere aanbieders om toch eentje te kunnen bestellen. Ik hoop dat mijn phone morgen bij de winkel aankomt :)

Hope so too, blij voor je! Geniet er alvast van haha ik hoop ook echt dat mijn zwarte 256 pm binnen komt ook op de 18de besteld 

Dank! Ik hoop dat jij het ook zsm ontvangt.

Thanks, hope so too!

Hi Hallo, 

Bestelt op 16-09 om 18:18 gekozen voor ophalen in winkel en daar betalen. Zojuist een bericht gekregen dat mijn iPhone onderweg is naar de shop in Amstelveen. 

iPhone PM NT256GB  / bestelnum: 200901XXX

Zullen ze echt alleen maar op ochtenden sms’sjes/mailtjes etc sturen? Mijn vriend had laatst de Zwarte iPhone 15 Plus besteld en kreeg om 15:00 nog een sms 

Hi Hallo, 

Bestelt op 16-09 om 18:18 gekozen voor ophalen in winkel en daar betalen. Zojuist een bericht gekregen dat mijn iPhone onderweg is naar de shop in Amstelveen. 

iPhone PM NT256GB  / bestelnum: 200901XXX

Hoelaat kreeg jij deze sms?

Reputatie 2

Zullen ze echt alleen maar op ochtenden sms’sjes/mailtjes etc sturen? Mijn vriend had laatst de Zwarte iPhone 15 Plus besteld en kreeg om 15:00 nog een sms 

Ik denk dat het niet alleen in de ochtend is. Ze zullen alles verwerken wat ze kunnen op die dag.

ik kreeg het 11:13 binnen

Hi Hallo, 

Bestelt op 16-09 om 18:18 gekozen voor ophalen in winkel en daar betalen. Zojuist een bericht gekregen dat mijn iPhone onderweg is naar de shop in Amstelveen. 

iPhone PM NT256GB  / bestelnum: 200901XXX

Hoelaat kreeg jij deze sms?

11:13

Om 11:14 bericht gehad dat mijn PM NT 256gb onderweg is naar de winkel. Besteld op 17/09

Reputatie 1

Om 11:14 bericht gehad dat mijn PM NT 256gb onderweg is naar de winkel. Besteld op 17/09

Nu word ik gek haha, wanneer komt die van mij dan. Toch maar even bellen.

 

Om 11:14 bericht gehad dat mijn PM NT 256gb onderweg is naar de winkel. Besteld op 17/09

Nu word ik gek haha, wanneer komt die van mij dan. Toch maar even bellen.

 

Wat gek, ik heb besteld om 20:11 de 17e en nu dus onderweg

Reputatie 1

Om 11:14 bericht gehad dat mijn PM NT 256gb onderweg is naar de winkel. Besteld op 17/09

Nu word ik gek haha, wanneer komt die van mij dan. Toch maar even bellen.

 

Nou heb gebeld en best geïrriteerd dit keer! Super dat het nu heel snel gaat met de bestelling vooral de PM NT. heb zelf de 15e besteld en schik toch dat mensen die hem later hebben besteld hem al hebben (zeker geen afgunst hoor maar baal gewoon van de hele situatie) en heb daar ook zeker iets van gezegd! Hij kon mij vertellen dat ik echt nog 2 weken moet wachten tot 8 weken. Het gaat allemaal zo traag omdat er problemen waren met oververhitting van de toestellen en hebben een paar terug gestuurd naar Apple om ze te laten nakijken. 

Om 11:14 bericht gehad dat mijn PM NT 256gb onderweg is naar de winkel. Besteld op 17/09

Nu word ik gek haha, wanneer komt die van mij dan. Toch maar even bellen.

 

Nou heb gebeld en best geïrriteerd dit keer! Super dat het nu heel snel gaat met de bestelling vooral de PM NT. heb zelf de 15e besteld en schik toch dat mensen die hem later hebben besteld hem al hebben (zeker geen afgunst hoor maar baal gewoon van de hele situatie) en heb daar ook zeker iets van gezegd! Hij kon mij vertellen dat ik echt nog 2 weken moet wachten tot 8 weken. Het gaat allemaal zo traag omdat er problemen waren met oververhitting van de toestellen en hebben een paar terug gestuurd naar Apple om ze te laten nakijken. 

Ik heb zojuist ook de sms ontvangen dat hij onderweg naar de winkel is. Ik heb hem ook op de 17e besteld. Ben benieuwd :)

Reputatie 1

Om 11:14 bericht gehad dat mijn PM NT 256gb onderweg is naar de winkel. Besteld op 17/09

Nu word ik gek haha, wanneer komt die van mij dan. Toch maar even bellen.

 

Nou heb gebeld en best geïrriteerd dit keer! Super dat het nu heel snel gaat met de bestelling vooral de PM NT. heb zelf de 15e besteld en schik toch dat mensen die hem later hebben besteld hem al hebben (zeker geen afgunst hoor maar baal gewoon van de hele situatie) en heb daar ook zeker iets van gezegd! Hij kon mij vertellen dat ik echt nog 2 weken moet wachten tot 8 weken. Het gaat allemaal zo traag omdat er problemen waren met oververhitting van de toestellen en hebben een paar terug gestuurd naar Apple om ze te laten nakijken. 

Kan toch niet, wist mij te vertellen dat ze zelf geen invloed hebben op wie wat wanneer krijgt dat het bijna willekeurig gaat en als ik begin volgende week niks heb aan de bel moet trekken.

Reputatie 1

Net SMS gekregen dat ik binnen 24u afleverafspraak krijg. PM512NT, besteld op 24 september.

Net ook de Track en Trace van Postnl gekregen (EXP). Komen morgen, en dan ben ik niet thuis….. haha :)

Zojuist ook mijn sms’je gekregen. Besteld en betaald op de 17e. 
 

naturel 256gb

Zojuist ook mijn sms’je gekregen. Besteld en betaald op de 17e. 
 

naturel 256gb

Hoelaat kreeg jij dat sms'je? 

Zojuist ook mijn sms’je gekregen. Besteld en betaald op de 17e. 
 

naturel 256gb

Hoelaat kreeg jij dat sms'je? 

11.18u heb ik het sms’je gekregen. 

Dus als ik het goed begrijp zijn ze op dit moment bezig met de bestellingen van 17 september (PM Black Titanium 256gb)? Dat betekent dat ik bijna aan de beurt ben (18 sept). Hopelijk krijgen we ‘m snel in onze handen! 
 

 

Al een tijdje mee aan het lezen hier voor de laatste updates, maar wil nu toch ook zelf mijn ongenoegen uiten over dit baggerproces. 15/09 in de namiddag besteld (PM NT 256) en inmiddels blijf ik maar lezen dat mensen die later besteld hebben hun telefoons al binnenkrijgen (wordt jullie natuurlijk allemaal wel enorm gegund). Klantenservice schermt met het slappe argument dat de wachttijd “gewoon 6-8 weken is”, dus geduld - alsof we dat maar oneindig vol gaan houden. Zijn er anderen die in ditzelfde schuitje zitten? Ik duim voor iedereen die nog zit te wachten!

Dus als ik het goed begrijp zijn ze op dit moment bezig met de bestellingen van 17 september (PM Black Titanium 256gb)? Dat betekent dat ik bijna aan de beurt ben (18 sept). Hopelijk krijgen we ‘m snel in onze handen! 
 

 

Heb ook dezelfde iPhone 18 sept besteld, hoop enorm dat wij deze week ook aan de beurt zijn 

Ik had het echt opgegeven. Ik was hele ochtend kijken naar andere aanbieders om toch eentje te kunnen bestellen. Ik hoop dat mijn phone morgen bij de winkel aankomt :)

Hope so too, blij voor je! Geniet er alvast van haha ik hoop ook echt dat mijn zwarte 256 pm binnen komt ook op de 18de besteld 

Dank! Ik hoop dat jij het ook zsm ontvangt.

Ik heb trouwens op de 20ste wel om 09:30 pas betaald wel op de 18de 19:18 besteld, dus ik hoop gewoon dat ze mij ook meenemen in de bestellingen van de 18de, gezien dit mij wel veel is verteld. Dat ze vanaf de besteldatum rekenen. Had jij toevallig met jou bestelling op de 18de ook later betaald of dat niet?

Reputatie 2

Ik had het echt opgegeven. Ik was hele ochtend kijken naar andere aanbieders om toch eentje te kunnen bestellen. Ik hoop dat mijn phone morgen bij de winkel aankomt :)

Hope so too, blij voor je! Geniet er alvast van haha ik hoop ook echt dat mijn zwarte 256 pm binnen komt ook op de 18de besteld 

Dank! Ik hoop dat jij het ook zsm ontvangt.

Ik heb trouwens op de 20ste wel om 09:30 pas betaald wel op de 18de 19:18 besteld, dus ik hoop gewoon dat ze mij ook meenemen in de bestellingen van de 18de, gezien dit mij wel veel is verteld. Dat ze vanaf de besteldatum rekenen. Had jij toevallig met jou bestelling op de 18de ook later betaald of dat niet?

Mijn bestelling is afleveren in de winkel en daar betalen. Dus 18e besteld 18e ook bevestiging ontvangen.

Meer mensen toevallig die de zwarte 256 pm model hebben besteld op de 18de maar bijvoorbeeld wat later betaald hebben, ik heb op de 20ste 09:30 betaald. 

Ik had het echt opgegeven. Ik was hele ochtend kijken naar andere aanbieders om toch eentje te kunnen bestellen. Ik hoop dat mijn phone morgen bij de winkel aankomt :)

Hope so too, blij voor je! Geniet er alvast van haha ik hoop ook echt dat mijn zwarte 256 pm binnen komt ook op de 18de besteld 

Dank! Ik hoop dat jij het ook zsm ontvangt.

Ik heb trouwens op de 20ste wel om 09:30 pas betaald wel op de 18de 19:18 besteld, dus ik hoop gewoon dat ze mij ook meenemen in de bestellingen van de 18de, gezien dit mij wel veel is verteld. Dat ze vanaf de besteldatum rekenen. Had jij toevallig met jou bestelling op de 18de ook later betaald of dat niet?

Mijn bestelling is afleveren in de winkel en daar betalen. Dus 18e besteld 18e ook bevestiging ontvangen.

Ohja oke! Ja ik heb op de 18de ook gelijk om 19:18 bevestigingsmail gekregen met het contract etc..

Reputatie 1

Al een tijdje mee aan het lezen hier voor de laatste updates, maar wil nu toch ook zelf mijn ongenoegen uiten over dit baggerproces. 15/09 in de namiddag besteld (PM NT 256) en inmiddels blijf ik maar lezen dat mensen die later besteld hebben hun telefoons al binnenkrijgen (wordt jullie natuurlijk allemaal wel enorm gegund). Klantenservice schermt met het slappe argument dat de wachttijd “gewoon 6-8 weken is”, dus geduld - alsof we dat maar oneindig vol gaan houden. Zijn er anderen die in ditzelfde schuitje zitten? Ik duim voor iedereen die nog zit te wachten!

Heel herkenbaar! (Ook precies dezelfde telefoon bestel) Als ik eind deze week niks hoor ga ik mijn bestelling cancelen! het is heel allemaal zo gek verlopen! Vooral als het over de wachtrij gaat waar ze zelf altijd hebben zegt dat het op datum gaat lijkt het nu nergens meer over te gaan!