Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max

  • 15 September 2023
  • 1459 reacties
  • 258951 Bekeken
Levertijden Apple iPhone 15 Pro Max
Reputatie 7
Badge +9

Welkom bij het levertijdentopic van de gloednieuwe iPhone 15 Pro Max! Hier vind je alle informatie over de levertijden en de levering van jouw nieuwe toestel. We werken de tabellen altijd meteen bij als er een update is. Hier zal je dus altijd de meest recente levertijden zien! 

 

Levertijden iPhone 15 Pro Max
 

De iPhone 15 Pro Max toestellen zijn direct leverbaar. Dit topic is vanaf 11-01-2024 gesloten.

 

FAQ

Hoe kan het dat de leverdatum ineens verlaat is?

We proberen de leverdatum van je toestel zo nauwkeurig mogelijk te voorspellen. Het kan echter zo zijn dat ineens heel veel mensen hetzelfde toestel willen. Hierdoor duurt het langer voor we de toestellen bij iedereen geleverd krijgen.

 

Iemand die ik ken heeft het toestel al ontvangen, terwijl hij later besteld heeft. Hoe kan dit?

Onze regel is: bestel je de iPhone eerder, dan krijg je de iPhone ook eerder. Maar als bijvoorbeeld een bepaalde kleur enorm populair is, dan is een andere kleur sneller te leveren door ons. Zelfs als deze later besteld is.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen kan helaas niet, omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan altijd, maar dan kom je wel achteraan de wachtrij te staan. Controleer je bestelling dus goed!



Voor de meest gestelde vragen kun je terecht in ons FAQ & Levertijden topic. Hier vind je veel informatie over de nieuwe iPhones en kun je ook al jouw vragen stellen!
​​​​​

Mocht je nog vragen hebben over jouw bestelling of de levertijden, laat het dan hieronder weten. We helpen je er graag bij verder!


This topic has been closed for comments

1459 reacties

Reputatie 2

Zojuist bericht gehad van PostNL dat mijn telefoon morgen komt. 256GB Pro Max Zwart.

Besteld op 15-09 maar door een storing is er voor mij op 17-09 een nieuwe order geplaatst.

Hoop voor jullie dat er een flinke batch is binnengekomen!

Zojuist bericht gehad van PostNL dat mijn telefoon morgen komt. 256GB Pro Max Zwart.

Besteld op 15-09 maar door een storing is er voor mij op 17-09 een nieuwe order geplaatst.

Hoop voor jullie dat er een flinke batch is binnengekomen!

Nice!! Ik heb dezelfde iPhone op de 18de besteld. Hopelijk krijg ik ook eindelijk bericht. Heb je ook een sms'je gehad net of was dat op dinsdag?

Reputatie 2

geen sms wel andere status 

Nice! Wanneer heb je besteld? :)

 

De 15 de rond half 3 rond 3 uur bevestiging mail 

Ik heb ook geen bericht gehad, maar de status is wel aangepast en het pakket is zichtbaar in de PostNL app 👍

Reputatie 2

Zojuist bericht gehad van PostNL dat mijn telefoon morgen komt. 256GB Pro Max Zwart.

Besteld op 15-09 maar door een storing is er voor mij op 17-09 een nieuwe order geplaatst.

Hoop voor jullie dat er een flinke batch is binnengekomen!

Nice!! Ik heb dezelfde iPhone op de 18de besteld. Hopelijk krijg ik ook eindelijk bericht. Heb je ook een sms'je gehad net of was dat op dinsdag?

Geen SMS gehad. De bestelstatus is gewijzigd en het pakket is zichtbaar in de PostNL app.

Zojuist bericht gehad van PostNL dat mijn telefoon morgen komt. 256GB Pro Max Zwart.

Besteld op 15-09 maar door een storing is er voor mij op 17-09 een nieuwe order geplaatst.

Hoop voor jullie dat er een flinke batch is binnengekomen!

Nice!! Ik heb dezelfde iPhone op de 18de besteld. Hopelijk krijg ik ook eindelijk bericht. Heb je ook een sms'je gehad net of was dat op dinsdag?

Geen SMS gehad. De bestelstatus is gewijzigd en het pakket is zichtbaar in de PostNL app.

Pff ik hoop het ook zo!

Ik wou Odido vandaag bereiken om een beetje duidelijkheid maar ze hangen steeds op.. Beetje vaag allemaal, ik weet wel dat ik na deze telefoon nooit meer op odido ga bestellen.

 

Hebben meer mensen die Odido proberen te bereiken hetzelfde probleem?

 

En zijn er mensen (die op 19 september de Naturel titanium 256 gb hebben besteld) die hun telefoon al in huis hebben?

Mensen waarbij alleen hun orderstatus was gewijzigd nog wel een sms gehad of dat niet meer?

تلقيت هذا الصباح بريدًا إلكترونيًا من AMP يفيد بأنه سيتم تسليم جهاز iPhone 15 الخاص بي غدًا 

تاريخ الطلب: 20 سبتمبر 

آيفون 15 برو ماكس إن تي 

تم الطلب والدفع في اليوم العشرين. تم تأكيد الطلب يوم 21 
 
(NT 256 )

اتمنى التوفيق للجميع  

Ze beginnen eindelijk binnen te komen. Hoop dat ze nu elke dag binnen krijgen. Wacht nog steeds op de pro max 256gb wit. Zat al een poos te twijfelen om deze te annuleren en meer geheugen te nemen maar dat is weer zo duur🙈🙈

Reputatie 1

Wat is eigenlijk het verschillen tussen AMP en PostNL?

Reputatie 1

تلقيت هذا الصباح بريدًا إلكترونيًا من AMP يفيد بأنه سيتم تسليم جهاز iPhone 15 الخاص بي غدًا 

تاريخ الطلب: 20 سبتمبر 

آيفون 15 برو ماكس إن تي 

تم الطلب والدفع في اليوم العشرين. تم تأكيد الطلب يوم 21 
 
(NT 256 )

اتمنى التوفيق للجميع  

Ja precies

 

Wat is eigenlijk het verschillen tussen AMP en PostNL?

Simpel … een andere bezorger. Net als bv dhl 

geen sms wel andere status 

Nice! Wanneer heb je besteld? :)

 

De 15 de rond half 3 rond 3 uur bevestiging mail 

Ik heb ook geen bericht gehad, maar de status is wel aangepast en het pakket is zichtbaar in de PostNL app 👍

Ja dat ken ik nog niet zien 

Reputatie 2

Nou blij gemaakt met een dooie mus. Krijg dinsdag bericht dat mijn telefoon er is en dat het verzonden is naar ODIDO shop. Shop krijgt niets. Gebeld naar ODIDIO ze weten niets, collega die ze nodig had was er niet. Ze zei dat er ook verkeerde sms’en verstuurd waren of iets dergelijke. Wat zo achterlijk is dat de lijst van leverdata hierboven voor PM 256GB NT al naar de 20ste opgeschoven is. Daarmee lijkt alsof alles voor 20ste al verwerkt is.  Wat moet ik hiermee 😡😡 Alles van ODIDO gaat de deur uit. internet tv etc.

Nou blij gemaakt met een dooie mus. Krijg dinsdag bericht dat mijn telefoon er is en dat het verzonden is naar ODIDO shop. Shop krijgt niets. Gebeld naar ODIDIO ze weten niets, collega die ze nodig had was er niet. Ze zei dat er ook verkeerde sms’en verstuurd waren of iets dergelijke. Wat zo achterlijk is dat de lijst van leverdata hierboven voor PM 256GB NT al naar de 20ste opgeschoven is. Daarmee lijkt alsof alles voor 20ste al verwerkt is.  Wat moet ik hiermee 😡😡 Alles van ODIDO gaat de deur uit. internet tv etc.

Wat enorm zuur joh! Hopelijk komt het nog steeds snel goed voor je!

Reputatie 1

Zojuist bericht gehad van PostNL dat mijn telefoon morgen komt. 256GB Pro Max Zwart.

Besteld op 15-09 maar door een storing is er voor mij op 17-09 een nieuwe order geplaatst.

Hoop voor jullie dat er een flinke batch is binnengekomen!

Nice!! Ik heb dezelfde iPhone op de 18de besteld. Hopelijk krijg ik ook eindelijk bericht. Heb je ook een sms'je gehad net of was dat op dinsdag?

Ik denk toch echt dat de jouwe onder die van 20-09 valt omdat je toen pas hebt betaald, het is uit heeeel veel bestellingen gebleken dat de betaling de wachtrij leidt, de meeste odido medewerkers weten niet wat ze zeggen.

Zojuist bericht gehad van PostNL dat mijn telefoon morgen komt. 256GB Pro Max Zwart.

Besteld op 15-09 maar door een storing is er voor mij op 17-09 een nieuwe order geplaatst.

Hoop voor jullie dat er een flinke batch is binnengekomen!

Nice!! Ik heb dezelfde iPhone op de 18de besteld. Hopelijk krijg ik ook eindelijk bericht. Heb je ook een sms'je gehad net of was dat op dinsdag?

Ik denk toch echt dat de jouwe onder die van 20-09 valt omdat je toen pas hebt betaald, het is uit heeeel veel bestellingen gebleken dat de betaling de wachtrij leidt, de meeste odido medewerkers weten niet wat ze zeggen.

We zien wel :)

Nou blij gemaakt met een dooie mus. Krijg dinsdag bericht dat mijn telefoon er is en dat het verzonden is naar ODIDO shop. Shop krijgt niets. Gebeld naar ODIDIO ze weten niets, collega die ze nodig had was er niet. Ze zei dat er ook verkeerde sms’en verstuurd waren of iets dergelijke. Wat zo achterlijk is dat de lijst van leverdata hierboven voor PM 256GB NT al naar de 20ste opgeschoven is. Daarmee lijkt alsof alles voor 20ste al verwerkt is.  Wat moet ik hiermee 😡😡 Alles van ODIDO gaat de deur uit. internet tv etc.

Ik kreeg ook dinsdag mijn berichtje dat mijn telefoon onderweg was naar de winkel en kreeg vanmiddag pas bericht dat ik het kon gaan halen. Denk dat jij misschien morgen een berichtje krijgt..?

Ik wou Odido vandaag bereiken om een beetje duidelijkheid maar ze hangen steeds op.. Beetje vaag allemaal, ik weet wel dat ik na deze telefoon nooit meer op odido ga bestellen.

 

Hebben meer mensen die Odido proberen te bereiken hetzelfde probleem?

 

En zijn er mensen (die op 19 september de Naturel titanium 256 gb hebben besteld) die hun telefoon al in huis hebben?


Ik heb vandaag zonder problemen meerdere keren telefonisch contact gehad met de Odido klantenservice. Ik belde ze om mijn order weer eens te laten annuleren. Want ik annuleerde gisteren ook al mijn bestelling voor de Pro Max 256GB BT en ging toen voor de 512GB versie omdat daar maar 1 tot 2 weken levertijd voor stond. Maar wat denk je, vandaag opeens een update: de vanaf datum naar 25-10 (gisteren dus) en opeens een levertijd van 4 tot 6 weken voor dat toestel. Toen was ik er helemaal klaar mee en ben ik voor de blauwe 512GB gegaan, die zelfs ook direct leverbaar is. Is al enkele dagen zo, maar viel me eerst niet op. Mij interesseert de kleur totaal niet, want gaat toch een hoesje omheen. Ook vind ik de blauwe best wel gaaf. Nu hopen dat er weer geen verassingen komen opdagen en dat ik snel het verlossende sms’je krijg 😅😂

Nou blij gemaakt met een dooie mus. Krijg dinsdag bericht dat mijn telefoon er is en dat het verzonden is naar ODIDO shop. Shop krijgt niets. Gebeld naar ODIDIO ze weten niets, collega die ze nodig had was er niet. Ze zei dat er ook verkeerde sms’en verstuurd waren of iets dergelijke. Wat zo achterlijk is dat de lijst van leverdata hierboven voor PM 256GB NT al naar de 20ste opgeschoven is. Daarmee lijkt alsof alles voor 20ste al verwerkt is.  Wat moet ik hiermee 😡😡 Alles van ODIDO gaat de deur uit. internet tv etc.


Sjees…meen je niet. Echt ongelooflijk…ben je al die tijd aan het wachten, wordt je blij gemaakt en dat dit opeens?? Als zo jou niet netjes helpen met een passende oplossing, dan zou dat een schande zijn. Hopen voor jou dat het alsnog snel goed komt. Maar wat een zooitje zeg…

Helaas is mijn iPhone 15 pro Max defect verklaard. Nu wacht ik op een nieuwe maar kan weken duren… Meerdere mensen met klachten over het toestel? 

Reputatie 2

Nou blij gemaakt met een dooie mus. Krijg dinsdag bericht dat mijn telefoon er is en dat het verzonden is naar ODIDO shop. Shop krijgt niets. Gebeld naar ODIDIO ze weten niets, collega die ze nodig had was er niet. Ze zei dat er ook verkeerde sms’en verstuurd waren of iets dergelijke. Wat zo achterlijk is dat de lijst van leverdata hierboven voor PM 256GB NT al naar de 20ste opgeschoven is. Daarmee lijkt alsof alles voor 20ste al verwerkt is.  Wat moet ik hiermee 😡😡 Alles van ODIDO gaat de deur uit. internet tv etc.

Ik kreeg ook dinsdag mijn berichtje dat mijn telefoon onderweg was naar de winkel en kreeg vanmiddag pas bericht dat ik het kon gaan halen. Denk dat jij misschien morgen een berichtje krijgt..?

 

Ik heb odido 2 keer gebeld over mijn order. Heb 35 min aan de lijn gehangen. Medewerkers weten serieus niets. Ze hebben geen enkel info over wat er nou verstuurd is en hoe de orders afgehandeld worden. Ik vertel dat ik sms hebt ontvangen en dat mijn order via de shop opgehaald gaat worden. De persoon aan de telefoon zegt ik ga uitzoeken. Ze belt me over een uur terug, ze zegt ik heb de shop gebeld waar je telefoon blijft. Ik dacht echt facepalm moment. Ik zeg JULLIE moeten de telefoon naar de shop sturen want de shops hebben geen voorraden vanwege diefstal. Waarom bel je de shop? Ik zeg waar is mijn telefoon? Ze weten niet. Ze zegt er staat dat je 6 to 8 weken moet wachten. Ik zeg dat er mensen zijn die de 20ste besteld hebben en al een AMP leverafspraak hebben terwil ik 18e hebt besteld en een sms ontvangen hebt. Hoe kan dat? Hoe kan een andere klant die later heeft besteld voorrang krijgen? Op alle vragen hebben ze niets kunnen antwoorden. Heel vervelend meneer. 

Reputatie 2

Helaas is mijn iPhone 15 pro Max defect verklaard. Nu wacht ik op een nieuwe maar kan weken duren… Meerdere mensen met klachten over het toestel? 

nergens last van en sinds 17.1 nog beter batterij duur. ook geen overhitting niks. 

Ik heb dinsdag een bestelling gedaan voor een iPhone 15 pro Max op de website gaf die aan voor een bepaalde tijd besteld dat die de dag erna er zou moeten zijn? En in me mail staat 4/6 weken levertijd waarom gaat dit soort dingen altijd zo chaotisch? Zijn er mensen die meer hier over weten? Ik heb namelijk niet zo zin om 6 weken te moeten wachten op een telefoon whaha krijg de shop waar die geleverd word ook niet te pakken 

Ik krijg net een sms dat mijn telefoon onderweg is naar de winkel om hem op te halen.

PM NT 256gb
Besteld: 21 september
Geen betaling gedaan