Beantwoord

Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code


  • is een Top Poster
  • 6 reacties
Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 14:54

Hi J0grO,

Goed dat je het aanegeeft. Zou je het volgende eens kunnen proberen?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Laat je even weten of het zo lukt?
Bekijk origineel

126 reacties

We gaan het zien.

Ben nu weer doorgeschakeld via de MMI-Code.

Hopelijk blijft de situatie nu stabiel :wink: .


Hoi @ElizabethC,

Gelijk even gecheckt en een wijziging op jouw aansluiting doorgevoerd! Zou je het nu nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd of het heeft geholpen! 🤞
Hoi @David,

ik heb weer kunnen doorschakelen maar als iemand mij belt dan krijgt degene een bandje die aangeeft dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik dat dus wel ben. Ook gaat er geen toon over.

Kun je nog eens kijken? Dank je!


Hi @David

Het werkt nu weer. Telefoon even uit en aan gezet.
nog bedankt voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +20
HI @Mvl1985 en @Susannemobiel

Kunnen jullie mij beide een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van de iban? Ik kijk dan graag wat ik voor jullie kan doen!
Yess!
Het probleem is opgelost,
ik kan weer doorschakelen.
Ik hoop dat het nu goed blijft.
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +20
Hi r_maas,

Bedankt voor het melden! Ik heb voor jou ook een case aangemaakt. Onze technische specialisten gaan dit verder oppakken.

Ja het is weer gelukt

 Bedankt

@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken. 

@rheuver Ik heb voor jou ook een wijziging doorgevoerd als je opnieuw probeert door te schakelen dan zou het moeten werken.

cool, het is gelukt, thx 

Hi @hacroo 

Ik heb nog een wijziging doorgevoerd. Kun je het toestel nogmaals opnieuw starten en laten weten of het nu wel goed gaat? Ik hoor graag van je!

Het is weer OK nu !!!  Waarvoor dank.

Mocht het ooit weer fout gaan, meld ik me weer.

Nogmaals bedankt voor de moeite en de snelle reactie :slight_smile: .

Super bedankt!

Dit lijkt te werken

Ook een fijn weekend

 

Groetjes

Jessica

Reputatie 7
Badge +20

@jufje,

Je hebt jouw vraag ook al eerder in een ander topic gedeeld, je kunt het daar verdere reacties ontvangen. Het is niet de bedoeling om meerdere malen dezelfde vraag op de Community te posten.

Heb op de my t-mobile beheer page van het nummer gezien dat je daar ook niet kan doorschakelen door technische problemen dus neem aan dat het bij t-mobile fout zit.
Hoop dat het snel is opgelost, is erg lastig.
Reputatie 6
Badge +6

Hi @JortdBokx 

Goed dat je aan de bel trekt! Wel zo belangrijk dat alles goed werkt, dit heb ik dan ook gelijk voor je nagekeken. Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem, zou je een kunnen kijken of het nu wel werkt? Ik ben benieuwd! :smile:  

Hi Hajar,

Dank voor je actie!
De fout van de MMi melding is verdwenen en kan de doorschakeling is (de)activeren. Alleen kan ik de doorschakeling van bezet, niet beantwoord en bereikbaar niet meer afzonderlijk uitzetten. Dus kan alleen doorschakelen 'altijd' aan en uitzetten.

Zie bijlage voor foutmelding. Alle ** en ## combinaties ook al geprobeerd. Hopelijk kan dit ook snel opgelost worden ;-)

Doorschakelen met mijn Iphone XS lukt helaas ook niet, kunt u dat voor mijn ook oplossen misschien ?

En nog steeds geen technisch specialist gevonden die voor een oplossing kan zorgen (zucht)
Hoi @ElizabethC,

Gelijk even gecheckt en een wijziging op jouw aansluiting doorgevoerd! Zou je het nu nog eens kunnen proberen? Ben benieuwd of het heeft geholpen! 🤞


Hoi @David,

ik heb weer kunnen doorschakelen maar als iemand mij belt dan krijgt degene een bandje die aangeeft dat ik niet bereikbaar ben, terwijl ik dat dus wel ben. Ook gaat er geen toon over.

Kun je nog eens kijken? Dank je!
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Funnos

Ik zie dat mijn collega een case heeft aangemaakt en het heeft doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan het nu verder onderzoeken en zullen je voorzien van een terugkoppeling.
Reputatie 7
Badge +20

Hi Rekshan,

Zou je mij, middels een privébericht via mijn profiel, jouw telefoonnummer en ter controle volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers kunnen sturen? Dan ga ik voor je aan de slag!

Reputatie 7
Badge +20
Hi tmotion,

Ik heb hier nog geen update over, maar ik heb wel direct een case voor je aangemaakt. Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Je kan binnen 7 tot 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Het lukt helaas nog steeds niet.
Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart aangevraagd en deze geactiveerd, maar nog steeds dezelfde foutmelding. Geldt ook voor de voicemail.
Het ligt niet aan het toestel, niet aan de simkaart, het probleem zit bij T-Mobile.
De smartphone geeft verbindingsproblemen als het om doorschakelen gaat.
Ten overvloede nogmaals: via de site lukt het wel.

Over een maand moet ik mijn contract verlengen.
Kan een punt van twijfel worden.
Hier het zelfde probleem. Drie jaar zonder problemen direct kunnen doorschakelen naar mijn andere mobiele telefoon (**21*mob nr#). Sinds gisteren is de doorschakeling plotseling verwijderd en kan ik hem niet meer opnieuw doorschakelen. krijg dan de melding 'Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code'. Hoe kan ik dit snel mogelijk oplossen?
Reputatie 3
Badge +3
Hoi @Femvir,

Uiteraard! Ik heb de wijziging zojuist voor je doorgevoerd, wil je jouw toestel even uit- en aanzetten? Ik ben benieuwd of het wijzigen van de doorschakeling dan wel werkt. Houd je mij even op de hoogte?
Hier vergelijkbare problemen. Doorschakelen heeft altijd goed gewerkt, maar sinds deze week lukt het niet meer om doorschakelen uit te zetten op mijn iPhone 8.

Uitzetten via het menu in instellingen geeft geen mogelijkheid, maar blijft 'denken'. Via de codes ##21# en ##002# geeft de foutmelding zoals te zien op screenshot in bijlage.

Software is up to date (13.1.2) sim-kaart in andere telefoon gestopt om op te heffen maar allemaal geen effect.

Zeer frustrerend omdat ik nu al dagen niet bereikbaar ben op mijn telefoon direct, dus elke hulp is welkom.

Bedankt.

Ik kan ook niet meer doorschakelen.
Normaal laat ik mijn oproepen vaak doorverbinden naar voicemail. Via de optie altijd doorschakelen.
Ik krijg sindskort dezelfde foutmelding als in de titel van deze thread beschreven.
Kan iemand dit ook bij mij verhelpen?

hi

Reageer